Материалдар / Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу жайлы мағлұмат беру Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосуды күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету Топта бағалай білуге баулу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
734
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Сынып 8Сабақ 38
Сабақтың аты§41 Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу.
Жалпы мақсатыӨткізгіштерді тізбектей және параллель қосу жайлы мағлұмат беруӨткізгіштерді тізбектей және параллель қосуды күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйретуТопта бағалай білуге баулу
Күтілетін нәтижеӨткізгіштерді тізбектей және параллель қосу жайлы мағлұмат аладыӨткізгіштерді тізбектей және параллель қосуды күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
Сабақтың түрі Сындарлы оқыту
Көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар Оқулық, таратпа материалдар, тірек-сызбалар,интерактивті тақта,постер,маркер, стикер.
Әдіс-тәсілдер Жұптық, топтық жұмыс, диалог, сын тұрғысынан ойлау, өзіндік бағалау


Сабақтың барысы
ҰйымдастырыуСәлемдесу;Түгендеу;Топқа бөлу;Жағымды психологиялық ахуал туғызу;Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін анықтап алу
Үй тапсырмасын тексеруӨтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қою, сәйкестіру тест


Бөлімі Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Білу



Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау
Үй тапсырмасын тексеру, қайталау. (сыныпты үш топқа бөлу)Сөз шешу: І топқа - кот, ІІ топқа - декергі, ІІІ топқа - керуен (берілген сөздің дұрысын жазу) 1. Шаманың атауы 2. Белгіленуі 3. Формуласы 4. Өлшейтін құрал 5. Өлшем бірлігі 6. Өлшейтін құралдың шартты белгіленуі 7. Өлшейтін құралдың тізбекке жалғануы 8. Ашқан ғалым кім?
Түсіну



Эл оқулық демонстрацияІ топ өткізгіштерді параллель жалғау оқу, түсіндіруІІ топ өткізгіштерді тізбектей жалғау оқу, түсіндіру

1.Тапсырмамен танысады2.Жұбына түсіндіреді3.Сұраққа жауап береді, өзі сұрақ қояды. 4.Тақырыпты түсіндіреді. 5.Өзіне қойылған сұрақтарға жауап беріп, топтың тақырыптымеңгергенін өзі сұрақ қойып тексереді.6.Топтар бір-біріне сұрақ қояды7.Жеке оқушымен жұмыс.

ҚолдануТақтамен жұмыс. . Техникада және тұрмыста әр түрлі тұтынушылар:қыздыру шамдары,үтіктер,электр пештері,электрқозғалтқыштары және т.б.электр құралдарын пайдаланады.Бұлар түрліше жалғанады.Практикада қолданылатын электр тізбектерінің құрамында бірнеше электр энергиясын тұтынушы элементтер болуы мүмкін. Бұл элементтер бір-бірімен әрқалай қосылады, мысалы тізбектей немесе параллель. Тізбектей жалғауда:



Өткізгіштерді тізбектей жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергілерінің қосындысынан тұрады: I = I1 = I2 = … = In; U = U1 + U2 + … + Un ; R = R 1 + R2 + … + Rn. Егер бірінші өткізгіштің соңы екінші өткізгіштің басымен, екіншініғң соңы үшіншінің басымен жалғанса, онда мұндай қосуды тізбектей қосу деп атайды. Параллель жалғау:





Өткізгіштерді паралель жалғағанда, тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең, жалпы кедергі әрбәр өткізгіштің кедергісінен кем болады. U = U 1 = U 2 = … = Un I = I 1 + I 2 + … + In = + + … + Егер өткізгіштердің басын бір ғана А нүктесінде, ал ұштарын екінші бір В нүктесінде жалғаса, онда мұндай жалғауды өткізгіштерді параллель жалғау деп атайды.





Сергіту сәтіДене қимылдарын жасату арқылы сергіту жасатуДене қимылдарын жасату арқылы сергіту жасады
ТалдауТиімді жолмен шығару , қатемен жұмыс. Физикалық диктант.
  • Пайдаланған мені жұрт
  • Отын менен жарыққаҚызмет етем әрқашан Түсіне білген халыққа Жауабы: (Электр тогы)

  • Бойындағы зарядты
  • Ұзақ уақыт сақтайдыРеленің күшіменБүлдірместен баптайды. Жауабы: (Аккумулятор)

  • Ток бар жерде, біреу бар
  • Өлшемі вольт, киловольтҰмытып кетпе тағы да,Гектавольт пен мегавольт Жауабы: (Кернеу)

  • Аса қажет өмірге халық үшін
  • Пайдаланам күн сайын жарық үшін Жауабы: (Электр шамдары)

  • Мұз жарғыш жүзіп келеді
  • Бауыры қызып келедіАбайла ойып түсерОндайлар бұзық келеді Жауабы: (Үтік)

  • Шам, плита жұмысын жасай қалды
  • Ал, оның есептен – ақ басы айналды Жауабы: (Электр есептегіш
    Жинақтау Тест алу
  • Ток күшінің өлшем бірлігі не?
  • а) 1 А в) 1 В с) 1 Ом д) 1 Ом * м2. Химиялық энергияны электр энергиясына айналдыратын элемент.а) Вольта элементі в) Гальвани элементі с) Нейтрондар д) Иондар3. Аккумулятор қай елдің сөзі?а) Латын в) Грек с) Ағылшын д) Итальян4. Меншікті кедергінің өлшем бірлігі қайсысы?а) 1В в) 1 Ом * м с) 1 А д) 1 Ом 5. Дененің электрленгенін анықтайтын құрал:а) Реостат в) Амперметр с) Электроскоп д) Вольтметр6. Тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласы:а) U = IR в) I = c) R = p д) R = 7. Кедергілері 4 Ом және 6 Ом болатын өткізгіштер параллель жалғанған. Жалпы кедергісін тап.а) 2,4 Ом в) 3,7 Ом с) 4,2 Ом д) 5,8 Ом



    Білімдерін жинақтап, қорытады.
    БағалауОқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек; Тренинг «Адам есімінің түстері»Формативті бағалау , өзін- өзі бағалауМұғалімнің бақылауыБағалау критерийлері арқылы өздеріне баға береді.
    Кері байланысҮміт ағашына стикер парағын жапсыру арқылы бағалауОқушылар өз пікірлерін жазады.
    Үйге тапсырма§ Теоремаларды жаттау № 284 , №283(ә)Жан-жақты ізденеді


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!