Бөлімі | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті |
Білу
Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау | Үй тапсырмасын тексеру, қайталау. (сыныпты үш топқа бөлу)Сөз шешу: І топқа - кот, ІІ топқа - декергі, ІІІ топқа - керуен (берілген сөздің дұрысын жазу) 1. Шаманың атауы 2. Белгіленуі 3. Формуласы 4. Өлшейтін құрал 5. Өлшем бірлігі 6. Өлшейтін құралдың шартты белгіленуі 7. Өлшейтін құралдың тізбекке жалғануы 8. Ашқан ғалым кім? |
Түсіну
| Эл оқулық демонстрацияІ топ өткізгіштерді параллель жалғау оқу, түсіндіруІІ топ өткізгіштерді тізбектей жалғау оқу, түсіндіру
| 1.Тапсырмамен танысады2.Жұбына түсіндіреді3.Сұраққа жауап береді, өзі сұрақ қояды. 4.Тақырыпты түсіндіреді. 5.Өзіне қойылған сұрақтарға жауап беріп, топтың тақырыптымеңгергенін өзі сұрақ қойып тексереді.6.Топтар бір-біріне сұрақ қояды7.Жеке оқушымен жұмыс.
|
Қолдану | Тақтамен жұмыс. . Техникада және тұрмыста әр түрлі тұтынушылар:қыздыру шамдары,үтіктер,электр пештері,электрқозғалтқыштары және т.б.электр құралдарын пайдаланады.Бұлар түрліше жалғанады.Практикада қолданылатын электр тізбектерінің құрамында бірнеше электр энергиясын тұтынушы элементтер болуы мүмкін. Бұл элементтер бір-бірімен әрқалай қосылады, мысалы тізбектей немесе параллель. Тізбектей жалғауда:
Өткізгіштерді тізбектей жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергілерінің қосындысынан тұрады: I = I1 = I2 = … = In; U = U1 + U2 + … + Un ; R = R 1 + R2 + … + Rn. Егер бірінші өткізгіштің соңы екінші өткізгіштің басымен, екіншініғң соңы үшіншінің басымен жалғанса, онда мұндай қосуды тізбектей қосу деп атайды. Параллель жалғау:
Өткізгіштерді паралель жалғағанда, тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең, жалпы кедергі әрбәр өткізгіштің кедергісінен кем болады. U = U 1 = U 2 = … = Un I = I 1 + I 2 + … + In = + + … + Егер өткізгіштердің басын бір ғана А нүктесінде, ал ұштарын екінші бір В нүктесінде жалғаса, онда мұндай жалғауды өткізгіштерді параллель жалғау деп атайды.
|
Сергіту сәті | Дене қимылдарын жасату арқылы сергіту жасату | Дене қимылдарын жасату арқылы сергіту жасады |
Талдау | Тиімді жолмен шығару , қатемен жұмыс. Физикалық диктант.Пайдаланған мені жұртОтын менен жарыққаҚызмет етем әрқашан Түсіне білген халыққа Жауабы: (Электр тогы)
Бойындағы зарядтыҰзақ уақыт сақтайдыРеленің күшіменБүлдірместен баптайды. Жауабы: (Аккумулятор)
Ток бар жерде, біреу барӨлшемі вольт, киловольтҰмытып кетпе тағы да,Гектавольт пен мегавольт Жауабы: (Кернеу)
Аса қажет өмірге халық үшінПайдаланам күн сайын жарық үшін Жауабы: (Электр шамдары)
Мұз жарғыш жүзіп келедіБауыры қызып келедіАбайла ойып түсерОндайлар бұзық келеді Жауабы: (Үтік)
Шам, плита жұмысын жасай қалды Ал, оның есептен – ақ басы айналды Жауабы: (Электр есептегіш |
Жинақтау | Тест алу Ток күшінің өлшем бірлігі не?а) 1 А в) 1 В с) 1 Ом д) 1 Ом * м2. Химиялық энергияны электр энергиясына айналдыратын элемент.а) Вольта элементі в) Гальвани элементі с) Нейтрондар д) Иондар3. Аккумулятор қай елдің сөзі?а) Латын в) Грек с) Ағылшын д) Итальян4. Меншікті кедергінің өлшем бірлігі қайсысы?а) 1В в) 1 Ом * м с) 1 А д) 1 Ом 5. Дененің электрленгенін анықтайтын құрал:а) Реостат в) Амперметр с) Электроскоп д) Вольтметр6. Тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласы:а) U = IR в) I = c) R = p д) R = 7. Кедергілері 4 Ом және 6 Ом болатын өткізгіштер параллель жалғанған. Жалпы кедергісін тап.а) 2,4 Ом в) 3,7 Ом с) 4,2 Ом д) 5,8 Ом
| Білімдерін жинақтап, қорытады. |
Бағалау | Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек; Тренинг «Адам есімінің түстері»Формативті бағалау , өзін- өзі бағалауМұғалімнің бақылауы | Бағалау критерийлері арқылы өздеріне баға береді. |
Кері байланыс | Үміт ағашына стикер парағын жапсыру арқылы бағалау | Оқушылар өз пікірлерін жазады. |
Үйге тапсырма | § Теоремаларды жаттау № 284 , №283(ә) | Жан-жақты ізденеді |