Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Short term plan

    Lesson plan


    LESSON: Animals 1

    School:

    Date:

    Teacher name:

    CLASS: 5

    Number present:

    absent:

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    5.C4 evaluate and respond constructively to feedback from others

    5.S7 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics

    5.R2 understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    • Read the text

    • Recognise specific vocabulary

    Most learners will be able to:

    • understand short and simple texts

    • understand subject – specific vocabulary and syntax to talk about general topics

    • understand the questions on the curricular topics

    • understand constructive feedback from others

    Some learners will be able to:

    • evaluate and respond to the feedback from others

    • use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about general topics

    • understand specific information and details in short and simple texts

    • answer to the questions

    Previous learning

    “Animals” vocabulary


    Plan

    Planned timings

    Planned activities (replace the notes below with your planned activities)

    Resources

    Org.moment

    5


    Greetings

    Snowball (review words “Animals” )

    The evaluation criteria are shown here.

    You can see how many points you need to collect when performing tasks.

    And there you can see criteria.

    Descriptors

    Criteria

    Snowball – 1 point


    14-15 – excellent

    11-13- very good

    5-10 - good

    Gallery – 1-5 points

    Differentiation tasks :

    1st level – 1 point

    2nd level – 2 points

    3rd level – 3 points

    Game “Who am I?” – 1-3 points

    This is the list of assessment, where teacher makes points for each correct answer individually.

    I Row

    II Row

    III Row

    /



    //



    ////

    /


    ///

    /

    ///

    /


    /


    /

    /

    /

    //

    /



    Pictures and words

    Middle

    5











    Pre:


    5

















    While:


    15





































    Post:

    7








































    8

    Show the pictures and students must guess what country we are going to speak today. – This country is India.


    Work with vocabulary: teacher shows the PPt presentation “Animals” and students write new words in their vocabularies.







    Mammals

    Reptiles

    Monsoon

    Rare snow leopard

    Fiercer hippo

    Млекопи-

    тающие


    рептилии

    муссонный

    редкий снежный леопард

    жестокий гиппопотам



    Gallery

    Before the lesson teacher puts pictures with texts on the walls. Each student has a card with 5 sentences with missing word. They should read the texts and find missing words.

    Find missing words.


    After that students check their answers and assess themselves. For each correct answer students get 1 point.( total 5 points)



    Differentiation tasks

    I level Snakes (1 point)

    II level (2 points)


    III level Answer the questions (3 points)






    Game “Who am I ?”

    Let’s play the game “Who am I?” Rules: teacher attaches picture with animals on student’s back (don’t show to the student) and he/she ask simple questions (Who am I? /bird, animal, reptile/; Where do I live? /river, forest, mountain/; What color am I? ; What do I eat? ). Other students see the picture with animal and answer the questions. The student must guess the animal.

    After last task, the students consider the collected stars and we congratulate the best student (feedback).

    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%8F


    https://www.google.kz/search







    PPtP

    “Animals”

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумадилова Ардақ Нояновна
    22 Қараша 2021
    254
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Открытый урок

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Открытый урок

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5.C4 evaluate and respond constructively to feedback from others 5.S7 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics 5.R2 understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Short term plan

    Lesson plan


    LESSON: Animals 1

    School:

    Date:

    Teacher name:

    CLASS: 5

    Number present:

    absent:

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    5.C4 evaluate and respond constructively to feedback from others

    5.S7 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics

    5.R2 understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    • Read the text

    • Recognise specific vocabulary

    Most learners will be able to:

    • understand short and simple texts

    • understand subject – specific vocabulary and syntax to talk about general topics

    • understand the questions on the curricular topics

    • understand constructive feedback from others

    Some learners will be able to:

    • evaluate and respond to the feedback from others

    • use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about general topics

    • understand specific information and details in short and simple texts

    • answer to the questions

    Previous learning

    “Animals” vocabulary


    Plan

    Planned timings

    Planned activities (replace the notes below with your planned activities)

    Resources

    Org.moment

    5


    Greetings

    Snowball (review words “Animals” )

    The evaluation criteria are shown here.

    You can see how many points you need to collect when performing tasks.

    And there you can see criteria.

    Descriptors

    Criteria

    Snowball – 1 point


    14-15 – excellent

    11-13- very good

    5-10 - good

    Gallery – 1-5 points

    Differentiation tasks :

    1st level – 1 point

    2nd level – 2 points

    3rd level – 3 points

    Game “Who am I?” – 1-3 points

    This is the list of assessment, where teacher makes points for each correct answer individually.

    I Row

    II Row

    III Row

    /



    //



    ////

    /


    ///

    /

    ///

    /


    /


    /

    /

    /

    //

    /



    Pictures and words

    Middle

    5











    Pre:


    5

















    While:


    15





































    Post:

    7








































    8

    Show the pictures and students must guess what country we are going to speak today. – This country is India.


    Work with vocabulary: teacher shows the PPt presentation “Animals” and students write new words in their vocabularies.







    Mammals

    Reptiles

    Monsoon

    Rare snow leopard

    Fiercer hippo

    Млекопи-

    тающие


    рептилии

    муссонный

    редкий снежный леопард

    жестокий гиппопотам



    Gallery

    Before the lesson teacher puts pictures with texts on the walls. Each student has a card with 5 sentences with missing word. They should read the texts and find missing words.

    Find missing words.


    After that students check their answers and assess themselves. For each correct answer students get 1 point.( total 5 points)



    Differentiation tasks

    I level Snakes (1 point)

    II level (2 points)


    III level Answer the questions (3 points)






    Game “Who am I ?”

    Let’s play the game “Who am I?” Rules: teacher attaches picture with animals on student’s back (don’t show to the student) and he/she ask simple questions (Who am I? /bird, animal, reptile/; Where do I live? /river, forest, mountain/; What color am I? ; What do I eat? ). Other students see the picture with animal and answer the questions. The student must guess the animal.

    After last task, the students consider the collected stars and we congratulate the best student (feedback).

    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%8F


    https://www.google.kz/search







    PPtP

    “Animals”

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Ашық сабақ Барлық сыныптар
    22.11.2021
    254
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумадилова Ардақ Нояновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации