Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Открытый урок
Материал туралы қысқаша түсінік
5.C4 evaluate and respond constructively to feedback from others
5.S7 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics
5.R2 understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Short term
plan
Lesson
plan
LESSON:Animals
1
School:
Date:
Teacher
name:
CLASS:
5
Number
present:
absent:
Learning
objectives(s) that this lesson is contributing
to
5.C4 evaluate and respond
constructively to feedback from
others
5.S7 use appropriate
subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited
range of general
topics
5.R2 understand with
little support specific information and detail in short, simple
texts on a limited range of general and curricular
topics
Lesson
objectives
All learners will be able
to:
Read the
text
Recognise specific
vocabulary
Most learners will be able
to:
understand short and
simple texts
understand subject –
specific vocabulary and syntax to talk about general
topics
understand the
questions on the curricular
topics
understand constructive
feedback from others
Some learners will be able
to:
evaluate and respond to
the feedback from
others
use appropriate subject-specific
vocabulary and syntax to talk about general
topics
understand specific information and
details in short and simple
texts
answer to the
questions
Previous
learning
“Animals”
vocabulary
Plan
Planned
timings
Planned
activities (replace the notes below with your planned
activities)
Resources
Org.moment
5
Greetings
Snowball(review words “Animals”
)
The evaluation
criteria are shown here.
You can see how many
points you need to collect when performing
tasks.
And there you can
see criteria.
Descriptors
Criteria
Snowball – 1
point
14-15 –
excellent
11-13- very
good
5-10 -
good
Gallery – 1-5
points
Differentiation tasks
:
1stlevel – 1
point
2ndlevel – 2
points
3rdlevel – 3
points
Game “Who am I?” –
1-3 points
This is the list of
assessment, where teacher makes points for each correct answer
individually.
I
Row
II
Row
III
Row
/
//
////
/
///
/
///
/
/
/
/
/
//
/
Pictures and
words
Middle
5
Pre:
5
While:
15
Post:
7
8
Show the pictures
and students must guess what country we are going to speak today. –
This country is India.
Work with
vocabulary: teacher shows the PPt presentation “Animals” and
students write new words in their
vocabularies.
Mammals
Reptiles
Monsoon
Raresnowleopard
Fiercerhippo
Млекопи-
тающие
рептилии
муссонный
редкий снежный
леопард
жестокий
гиппопотам
Gallery
Before the lesson
teacher puts pictures with texts on the walls.Each student has a card with 5
sentences with missing word. They should read the texts and find
missing words.
Find missing
words.
After that
students check their answers and assess themselves. For each
correct answer students get 1 point.( total 5
points)
Differentiation
tasks
I level Snakes (1
point)
II level (2
points)
III level Answer the
questions (3
points)
Game “Who am I
?”
Let’s play the
game“Who am
I?”Rules: teacher attaches
picture with animals on student’s back (don’t show to the student)
and he/she ask simple questions (Who am I? /bird, animal, reptile/;
Where do I live? /river, forest, mountain/; What color am I? ; What
do I eat? ). Other students see the picture with animal and answer
the questions. The student must guess the
animal.
After last task, the students consider the collected stars
and we congratulate the best student
(feedback).
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады