Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Открытый урок " Приятного аппетита" 4 класс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімдік жоспарлау
Пәні: Сызу
САБАҚ: Геометриялық денелер. Айналу денелері |
Мектеп: Борлысай жалпы орта мектебі мкм |
|||||||
Күні: 29.11.2017 |
Мұғалімнің есімі: Қатбаева Гульжан Муталиқызы |
|||||||
Сыныбы: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын өзінше түсіндіру Пәндік терминологияны қолдана отырып, геометриялық денелерді сипаттау; Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану; |
|||||||
Сабақ мақсаттары Геометриялық денелер моделін сенімді түрде ажырата білу, айналу денелері беттерінің жазба сызбалары бойынша модель құрастыру |
Барлық оқушылар: геометриялық денелер моделін: айналу денелерінің түрлерін сенімді анықтап, атауы мен өлшемін біледі |
|||||||
|
||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: айналу денелеріне сипаттама береді, талдайды, күнделікті өмірмен байланыстырады, айналу денелері беттерінің жазба сызбаларын түсінеді, құрастыруға талпынады, түсіндіреді |
||||||||
|
||||||||
Кейбір оқушылар: айналу денелері беттерінің жазба сызбаларын құрастырады, шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланады, сыни бағалау жүргізеді |
||||||||
|
||||||||
Тілдік мақсат Термин сөздер Тұрақты тіркестері бар лексиканы қолдану |
Оқушылар: Істей алады |
|||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Айналу денелері, жасаушы, бағыттаушы,цилиндр, конус, цилиндр, конус элементтері, шар,сфера, геометриялық денелер беттерінің жазбасы, стереометрия-кеңістіктік фигуралар оқытылатын геометрия бөлімі, экватор,радиус, меридиан |
||||||||
|
||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ауызекі талқылау, жазбаша ой қорытынды: «Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?
«Ой қозғау» Бейнеролик бойынша топтық талқылау
|
||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: геометриялық денелердің моделін орындау барысы |
||||||||
|
||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Неліктен сфералық бет жайылмайтын беттер қатарына жатады? |
||||||||
|
||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Эссе |
||||||||
|
||||||||
Алдыңғы оқу |
Көпжақтар |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
Басталуы 8минут |
І. Қызығушылығын ояту Топқа біріктіру Сабаққа қызығушылығын, белсенділігін арттыру Өткен материалды еске түсіру. Жұмыс дәптерге геометриялық денелер атауын ретімен жазу /слайд/ «Ой қозғау» Бейнеролик Топтық талқылау Тұжырымдама |
слайд геометриялық фигуралар жұмыс дәптер Бейнеролик |
||||||
Ортасы 10минут
15минут
|
Жаңа тақырыпты хабарлау,
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
ІІ. Мағынаны тану
Жаңа сабақ мақсатымен таныстыру Жаңа білімге байланысты бағалау критерийлері: 1. Айналу денелерінің түрлерін сенімді анықтап, атауы мен өлшемін біледі 2. Айналу денелері беттерінің жазба сызбаларын түсінеді, құрастырады 3. Шығармашылық жұмыс үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалып, сыни бағалау жүргізеді Жаңа білім. Өзімізді қоршаған айналадағы нәрселерге зер салып қарасаңдар олардың пішіні геометриялық денелер немесе олардың біріккен түрлері болады. Геометриялық денелер айналу және көпжақты түрі болады. Айналу денесі деп жазық фигураны қандай да бір осьтің маңында айналдырғаннан пайда болатын фигураны атайды. Қозғалу кезінде бет қалыптастыратын сызық-жасаушы, ал оның қозғалу сызығы-бағыттаушы деп аталады. Цилиндр, конус, шар сияқты айналу денелері сызбада жиі кездеседі Цилиндр-тіктөртбұрыш өзінің бір қабырғасынан айналғанда шығатын айналу денесі. Тіктөртбұрыштың қозғалмайтын қабырғасы цилиндрдің осі деп аталады, ал оған қарама-қарсы қабырғасы-жасаушысы цилиндрдің бүйір бетін және қалған екі қабырғасы цилиндрдің табандары болатын бірдей екі дөңгелекті сызады. /Плакат бойынша түсіндіру: «Айналу денелері»/ Цилиндрдің жазбасы: оны тұрғызу үшін түзу сызық жүргізіп, оның бойында цилиндр табаны шеңберінің ұзындығына тең кесінді сызады (2πR). Кесіндінің ұштарынан цилиндрдің биіктігіне тең перпендикуляр сызықтар жүргізіп, табылған нүктелерді біріктіреді. Цилиндр бүйірінің бетіне қоса, фигураның еі табанын түсіреді. Цилиндрдің бүйір бетінің жазбасын, цилиндр табанының шеңберін тең 8 немесе 12 бөлікке бөліп, 8немесе 12хорда белгілеп жуықтап орындауға болады. Конус-тікбұрышты үшбұрышты катеттерінің біреуіне айналдырғанда шығатын айналу денесіКонустың бүйір беті ВS кесіндісін конус осі бағыттаушысы-табан шеңбері бойынша айналдыру нәтижесінде пайда болады.Конустың бүйір бетінің жазбасын конус табанын тең8 немесе 12бөлікке бөліп, радиусы lдоға бойынша 8немесе12хорда белгілеп, орындауға болады. Шар/сфера/ - жартылай дөңгелектің диаметрін айнала жүргізілгенде пайда болатын геометриялық дене. Шар бетінің әрбір нүктесі шар центрінен R радиусына тең бірдей қашықтықта орналасады. Аксонометрияда шар бетінде экватор мен екі меридианкөрсетіледі. Экватор мен шардың барлық меридиандарының диаметрлері бірдей Сұрақ: Неліктен сфералық бет жайылмайтын беттер қатарына жатады? Шар жазбасын құру үшін оның бір секциясының өлшемін білсе жеткілікті. Шар бетін жазып көрсеткен кезде экватор кесінді болып жазылады, оның ұзындығы 2πRге тең Топтық жұмыс:
Топтық жұмысты қорғау
|
Слайд Сызу оқулығы, торкөз жұмыс дәптері, А4парағы, сызу құралдары Плакат «Айналу денелері»
Топтық жұмыс үшін: қайшы, желім, скотч, түсті қағаз немесе фломастер
Топтық жұмыс үшін: қайшы, желім, скотч, түсті қағаз немесе фломастер |
||||||
Аяқталуы 7минут |
ІІІ. Ой-толғаныс Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісі Қорытынды: Үйге тапсырма: 126-бет Бақылау сұрақтары Практикалық тапсырма №1 Эксперт бағасы |
Кері байланыс парақшасы |
||||||
|
|
|
||||||
Қосымша ақпарат : |
||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Логикалық тапсырмалар орындау арқылы өз ойын анық әрі құнды ойларымен ұштастыру |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Өзін-өзі бағалау парағы арқылы жетті, талпынды тәсілі арқылы бағалау |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс Өз ұлтының мәдени құндылықтарын сүю, құрметтеу |
||||||
|
|
|
||||||
Рефлекция. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді? |
Кестені толтыр
№ |
Геометриялық дене |
сипатталуы |
|
|
|
Кестені толтыр
№ |
Геометриялық дене |
сипатталуы |
|
|
|