Материалдар / открытый урок на тему: С.А.Абрамов " Выше радуги."

открытый урок на тему: С.А.Абрамов " Выше радуги."

Материал туралы қысқаша түсінік
урок прошел в 7 классе по обновленной программе. На уроке учащиеся познакомились с жизнью и творчеством русского писателя С.А.Абрамова. Прочитали "Первый сон", ответили на вопросы, составили синквейн, кластер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1033
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3-сынып. Қазақ тілі. .... Модуль №.........-сабақ. «....» ........................ 20... ж.Сабақтың тақырыбы: Оқу құралдарыСабақтың мақсаты: Оқу мен тәрбиелеудің міндеттері. 1.Білімділік. Оқу құралдарын меңгерту, қолдану аясын таныту. Тақырып бойынша өз ойын жүйелі түрде жеткізу, әңгімелеуге үйрету. Үшін шылауын өз орнымен пайдалана білуге машықтандыру. Сөз таптарын, жалғауларды қайталау.2.Дамытылушылық. Әр түрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушының қисынды ойлау қабілетін дамыту. Сауатты сөйлеу, жазу дағдыларын дамыту.3.Тәрбиелік. Білім алуға деген құмарлықтарын арттыру. Оқу құралдарын ұқыпты пайдалана білуге, оларды сақтауға тәрбиелеу.Құрал-жабдықтар: Мақал-мәтел, суреттер, кестелер.Сабақ түрі: Жаңа сабақ.Сабақ әдісі: Сұрақ-жауап. СКТ, сөйлем құрап үйрену.Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушыларын, сабаққа дайындықтарын тексеру.Кіріспе әңгіме.(Ауа-райы, қазақ тілі сабағы.)II. Сабақтың өту барысы мен мақсатын хабарлау.III. Өткенді қайталау.Үй тапсырмасын тексеру. Нұрша Алжанбайқызы Оразақынованың СКТ технологиясын пайдалану.IV. Жаңа сабақ.Қонаққа кітаптың келуі. Өзін таныстыруы.
  • Ал, балалар, кітап бізге не айтты?
  • Иә, дұрыс айтасыңдар кітапты күтіп ұстау қажет.
(Не рвите книги. Не загибайте углы у страниц. Не перегибайте книгу попалам.)Ендеше, кітапты қадірлі орынға қоялық. Келген қонақтарға, осы кітап арқылы, алған білімдерімізді көрсетелік.Сабағымыздың эпиграфы ретінде мына мақал-мәтелді алайық.«Кітап-білім бұлағы!» (1)«Книга-радник знаний!»1-тапсырма. Кітап сөзін талдайық. Сөздік ұғымдар туралы түсінік. Төмендегі кестеге мысал жаздырту. (2)
Заттық ұғымКім? Не?Сындық ұғымҚандай? Қай?Сандық ұғымҚанша? Неше?Қимылдық ұғымНе істе? Не істеді?
кітап.........

жақсы.........

бір.........

оқы.........

Дәптерлеріне сөйлем құрап жаздыру. Бір жақсы кітап оқыдым. (Сөз құрамына талдап жаз) 2-тапсырма. Суреттегі заттарды ата.-Балалар, кітап жалғыз келмепті, өзінің достарын ала келіпті.-Мыналар нелер? (Суреттерді көрсету) (3)-Иә, дұрыс айтасыңдар. Бұл-сызғыш, күнделік, дәптер, қалам, қарындаш, бояу, өшіргіш.-Бұларды біз бір сөзбен қалай айтамыз?-Дұрыс айтасыңдар. Бұл - оқу құралдары. (4)-Оқу құралдары не үшін керек?3-тапсырма.Кітап бойынша сұраққа жауап бер. Сұрақ-жауап. Бір оқушы сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. (5)Кітап не үшін керек? – Кітап оқу үшін керек.Дәптер не үшін керек? – Дәптер жазу үшін керек.Өшіргіш не үшін керек? – Өшіргіш өшіру үшін керек.Фломастер не үшін керек? – Фломастер сурет салу үшін керек.Сызғыш не үшін керек? – Сызғыш сызу үшін керек. Үшін септеулік шылауына түсінік беру. (Ережесін айтқызу.)Жоғарыдағы кестеге мысалдар жаздыру.V. Сөздік жұмысы:Кесте арқылы сөздерді есте сақта. (6)Жоғарыдағы кестеге мысалдар жаздыру. (Етістік) Қиылған сөздер.3-тапсырма. Мәтінді оқы, аудар. Мәтін не туралы? (оқу құралдары)Сергіту сәті. Тақия тастамақ ойыны. Зат есімдерге көптік жалғауларын жалға.(Оқушылар оқу құралдарына тақтаға шығып көптік жалғауларын жалғап отырады.) Кестені көрсетіп қателерін дұрыстау. (7)
После гласных, после р, й.-лар, -лер
После звонких согласных, после м, н, ң, л.-дар, -дер
После глухих согласных,После б, в, г, д.-тар, -тер
-Бұлар қандай жалғаулар? (Көптік жалғаулар)-Тағы қандай жалғаулар бар? (Жіктік, тәуелдік, септік )-Қазақ тілінде барлығы неше жалғау бар? (төрт жалғау) Кестені көрсету.Оқушы сөзін тәуелдету. Кітап сөзін жіктеу (Ауызша)П.д.т. АнтоненкоД. Мартынов Р.Жеке тапсырма беру.1) Суреттегі оқу құралдарын ата. Тақырып бойынша сұраққа жауап бер.2) Кестемен жұмыс. «Дыбыстардың өз орнын тап» ойыны. Оқу құралдарына көптік жалғауларын жалға.К. Сауғанбаевтің өлеңін мәнерлеп оқу. (Оқушыларға дауыстатып оқыту)Өлеңге талдау жасау. бүктеме (8) Кітапты жыртпаСөз тіркестерін құрап, дәптерге жаз. Етістіктің болымсыздық жұрнақтарын көрсет.-Кімнің арманы, ақылды ойлары бар?Атаның, бабаның, ақынның, дананың. -Бұл сөздерге қандай жалғаулар жалғанған? (Септік жалғауы)VI. Сабақты қорыту.Эпиграф арқылы сабақты қорыту.Кері байланыс.Нені білдік?Нені үйрендік?-Сабақтан қандай әсер алдыңдар. Кісінің басын сал.VII. Үйге тапсырма беру. 16-бет.5-тапсырма өлеңді мәнерлеп оқу.Арман, ата, баба, ақыл, ақын, дана, парақ сөздеріне СКТ жасау. VIII. Оқушыларды бағалау.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ