|
Сабақтың
атауы
|
Сөйлемнің бірыңғай
мүшелері
1. Оқушылардың бір сұраққа
жауап беріп, бірдей тұлғада айтылған сөздердің сөйлемнің бірыңғай
мүшелері болатынын түсіндіру, бірыңғай мүшелердің өзіне тән
ерекшеліктеріне сипаттама беру және оқушылардың жеке тұлға
құзіреттілігін дамыту;
2. Оқушылардың танымын кеңейту, материалды тез қабылдауына жол ашу,
өз пікірін айтуға төселдіру, ойлау, есте сақтау қабілеттерін
арттыру, тіл мәдениетін дамыту;
3. Өз - өзіне сенімділіктерін арттыру, Отан деген сүйіспеншілігін
арттыру. Елордамыз – Астана туралы мағлұмат беру.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың формасы: жаппай, топпен, жұппен, жеке
Әдіс - амалдар: Көрнекілік. түсіндіру, сұрақ - жауап, жаттығу,
іздендіру, жүйелеу. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тірек
сызбалар, оқулық суреттер.
|
|
Психологиялық
ахуал
|
Күн жарығын алақанға
саламын,
Жүрегіме басып ұстай
аламын.
Ізгі әрі нәзік жарық
мейрімді,
Болып кетер сонда дереу
жпн-жағым.
|
Оқушылар
шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік
тілейді.
|
|
Қызығушылықты
ояту
|
- Балалар біздің Отанымыз
қалай аталады?
- Республикамыздың астанасы қай қала?
- Астана туралы не білесіңдер?
- Бүгін біз Астана қаласындағы өте тамаша ғимарат «Бәйтерекке»
басқышпен жоғары көтерілеміз?
- Басқыштағы кезеңдердегі тапсырмаларды орындау арқылы жоғары
көтерілеміз.
- Басқыштар жай емес, сиқырлы әр басқышта кім тапсырмаларды жақсы
орындап отырса біз оларға геом. фигураларды беріп отырамыз.
Сабақтың соңында, қай топ көбірек жинаса сол топ жеңеді. Және мына
туға ие болады.
- Бәйтерек туралы не айта аласыңдар?
«Алғырлар» -----------«Тапқырлар»
Бірі бәрі үшін, ---------Жеңіскер боп өсеміз,
Бәрі бір үшін. ----------Азамат боп
өсеміз.
|
|
Жаңа
сабақ
|
Оқулықтағы
тапсырмаларды орындау
Дәптермен
жұмыс
1-жаттығулар топтарда
орындалады.
2-жаттығу. Мағынасы
қарама-қарсы сөздерді жаз.
қатты--......
жүру-........
таяз-......
кию-.....
жылы-....
кіру-.....
кең-.....
сөйлеу-...
3-жаттығу
Сөзжұмбақ ретінде
орындау
4-жаттығу.Мәндес
сөздерді бір бөлек, қарама-қарсы сөздерді бір бөлек
жаз.
|
|
Ой
қозғау
|
1. Орманда қайың, тал,
терек, үйеңкі өседі.
2. Жылыжайда ақ, көк, қызыл, сары гүлдер өсірілуде.
3. Ақ қайың, құба тал, көк теректер өседі.
4. Өзен, көлдер – елдің, жердің берекесі.
5. Бидай мен арпа, жүгері мен күріш және тары – дәнді дақылдар.
6. Алтайдың қарлы шыңдарында бүркіттер де, ұларлар да
мекендейді.
Тірек - сызбаны оқушылармен толтыру.
2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын кесте арқылы белгілейді.
Күтілетін жауап:
1 - ереже: Бір сұраққа жауап беріп, бірдей тұлғада айтылған
сөздерді сөйлемнің бірыңғай мүшелері дейміз.
Бірыңғай мүшелердің арасына үтір қойылады.
2 - ереже: Бірыңғай мүшелер жеке сөзден де, сөз тіркесінен де
тұрады.
3 - ереже: Қосымша бірыңғай мүшелердің соңғы сөзіне ғана немесе
әрқайсысына жалғанады
4 - ереже: Бірыңғай мүшелер және мен, бен, пен шылаулары арқылы
жазылғанда үтір қойылмайды, ал да, де, та, те, шылаулары қайталанып
келсе олардың арасына үтір қойылады.
«Адасқан әріптер»
1. 2. ЕҚАШНА ӨКТРІІ АТЙПА.
2. БІЛМЕНІҢГЕДІ - БІЛНЕНГЕН СРҰА
|