Материалдар / Открытый урок "Сложные прилагательные." 8 класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Открытый урок "Сложные прилагательные." 8 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
8сынып үшін Қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пәннің аты:

қазақ тілі

Уақыты:10.11.16ж

4 «ә»-сынып

Мұғалім: Мекенбаева А.А.


Сабақтың атауы

Сөйлемнің бірыңғай мүшелері

1. Оқушылардың бір сұраққа жауап беріп, бірдей тұлғада айтылған сөздердің сөйлемнің бірыңғай мүшелері болатынын түсіндіру, бірыңғай мүшелердің өзіне тән ерекшеліктеріне сипаттама беру және оқушылардың жеке тұлға құзіреттілігін дамыту;
2. Оқушылардың танымын кеңейту, материалды тез қабылдауына жол ашу, өз пікірін айтуға төселдіру, ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, тіл мәдениетін дамыту;
3. Өз - өзіне сенімділіктерін арттыру, Отан деген сүйіспеншілігін арттыру. Елордамыз – Астана туралы мағлұмат беру.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың формасы: жаппай, топпен, жұппен, жеке
Әдіс - амалдар: Көрнекілік. түсіндіру, сұрақ - жауап, жаттығу, іздендіру, жүйелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тірек сызбалар, оқулық суреттер.


Мақсаты

Күтілетін нәтиже


Психологиялық ахуал

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай аламын.

Ізгі әрі нәзік жарық мейрімді,

Болып кетер сонда дереу жпн-жағым.

Рисунок 2


Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Қызығушылықты ояту

- Балалар біздің Отанымыз қалай аталады?
- Республикамыздың астанасы қай қала?
- Астана туралы не білесіңдер?
- Бүгін біз Астана қаласындағы өте тамаша ғимарат «Бәйтерекке» басқышпен жоғары көтерілеміз?
- Басқыштағы кезеңдердегі тапсырмаларды орындау арқылы жоғары көтерілеміз.
- Басқыштар жай емес, сиқырлы әр басқышта кім тапсырмаларды жақсы орындап отырса біз оларға геом. фигураларды беріп отырамыз. Сабақтың соңында, қай топ көбірек жинаса сол топ жеңеді. Және мына туға ие болады.
- Бәйтерек туралы не айта аласыңдар?
«Алғырлар» -----------«Тапқырлар»
Бірі бәрі үшін, ---------Жеңіскер боп өсеміз,
Бәрі бір үшін. ----------Азамат боп өсеміз.


Сергіту сәті

«Халықтар» биі


Жаңа сабақ

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Дәптермен жұмыс

1-жаттығулар топтарда орындалады.



2-жаттығу. Мағынасы қарама-қарсы сөздерді жаз.

қатты--...... жүру-........

таяз-...... кию-.....

жылы-.... кіру-.....

кең-..... сөйлеу-... Рисунок 3


3-жаттығу

Сөзжұмбақ ретінде орындау



4-жаттығу.Мәндес сөздерді бір бөлек, қарама-қарсы сөздерді бір бөлек жаз.




Ой қозғау

1. Орманда қайың, тал, терек, үйеңкі өседі.
2. Жылыжайда ақ, көк, қызыл, сары гүлдер өсірілуде.
3. Ақ қайың, құба тал, көк теректер өседі.
4. Өзен, көлдер – елдің, жердің берекесі.
5. Бидай мен арпа, жүгері мен күріш және тары – дәнді дақылдар.
6. Алтайдың қарлы шыңдарында бүркіттер де, ұларлар да мекендейді.
Тірек - сызбаны оқушылармен толтыру.
2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын кесте арқылы белгілейді. Күтілетін жауап:
1 - ереже: Бір сұраққа жауап беріп, бірдей тұлғада айтылған сөздерді сөйлемнің бірыңғай мүшелері дейміз.
Бірыңғай мүшелердің арасына үтір қойылады.
2 - ереже: Бірыңғай мүшелер жеке сөзден де, сөз тіркесінен де тұрады.
3 - ереже: Қосымша бірыңғай мүшелердің соңғы сөзіне ғана немесе әрқайсысына жалғанады
4 - ереже: Бірыңғай мүшелер және мен, бен, пен шылаулары арқылы жазылғанда үтір қойылмайды, ал да, де, та, те, шылаулары қайталанып келсе олардың арасына үтір қойылады.

«Адасқан әріптер»
1. 2. ЕҚАШНА ӨКТРІІ АТЙПА.
2. БІЛМЕНІҢГЕДІ - БІЛНЕНГЕН СРҰА



Жинақтау тест

Әр топқа тест таратылады.




Үйге тапсырма

5,6-жаттығу,79-бетте

Күнделіктеріне жазып беремін


Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.


Кері байланыс

Рисунок 5






Рисунок 6 Рисунок 7 Рисунок 8 Рисунок 9 Рисунок 10


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)


1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)


1:Ынтымақтастық


2:


Сабақ барсында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағым жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Оқу ісінің меңгерушісі: Князова М.Р.























Ә. Жангелдин атындағы №52 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі







Сөйлемнің біріңғай мүшелері























2016-2017 оқу жылы



























































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!