КОУЧИНГ ЖОСПАРЫ
Тақырыбы:«Дарынды және талантты оқушыларды оқыту және қалай оқыту керектігін үйрену»
Мақсаты: 7 модулдің әдіс-тәсілдерін қолдана отырып дарынды және талантты оқушыларды оқыту және қалай оқу керектігін үйрету, сөздік қорларын дамыту, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыру
|
Мерзімі |
Іс-әрекеттің түрі |
Коучтің іс-әрекеті |
Топтың іс-әрекеті |
Ресурстар |
Рефлексия |
|
5 минут |
Сәлемдесу, сергіту |
Сергітуді жүргізеді Жағымды ахуал орнату үшін түсіндіреді |
Мұғалімдер«Күн сәулесін төгеді ақ көйлек кигендерге дегенде» ақ көйлектілер орнынан ауысады. Кім ауыспай қалса осы ойынды жалғастырады. |
Бейнежазба Мұғалімдер |
|
|
5 минут |
Шағын үш топқа төртеуден бөліну |
Топқа бөліну ережесін түсіндіреді. |
Мұғалімдерге «Анашым», «Әкешім», «Достар» өлеңдерінің төрт қатар жолдары жазылғаны бойынша әркім өз өлеңін табады да топ құралады. |
Бейнежазба Мұғалімдер |
|
|
5 минут |
Миға шабуыл. Бейнежазбадан көрініс /Интербелісті тақтада дарынды Жамбыл Дүйсенов және құммен кескін салу туралыкөрсетіледі / |
Топты қадағалайды |
Бейнежазбаны көреді |
Бейнежазба, интернет |
|
|
5 минут |
Тақырып бойынша комульятивті әңгіме, бейнежазбаны топ болып талқылау |
Сұрақтар қою/Сіз қандай ой түйдіңіз? Сізге әсерлі сәтері болды ма? Біздің оқыту сабағына қатысы қандай?Коучинг сабағының тақырыбы қандай? / |
Сұрақтарға жауап беру арқылы мұғалімдер коучинг сабақтың тақырыбын ашады. Топтан бір мұғалім қорғайды. |
Мұғалімдер, Интерактивті тақта |
Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
|
5 минут |
Интербелсенді тақтада Дарынды және талантты оқушыларды оқыту технологиясы туралы слайд |
Бақылау, рефлексия |
Мұғалімдер тыңдайды |
Мұғалімдер , парақшалар мен қаламсаптар |
|
|
5 минут |
Тапсырма: Дарынды мен талантты оқушылардың айырмашылығы неде? |
Бақылау, рефлексия |
Мұғалімдер Топта талқылап бір мұғалім қорғайды. |
Мұғалімдер , парақшалар мен қаламсаптар |
|
|
10минут |
Тапсырма: «Мінсіз оқушы» қандай болуы керек? |
Бақылау, рефлексия |
Сұрақтарға жауап беру арқылы мұғалімдер «Мінсіз оқушының» қандай болуы керек деген сұрақ бойынша кестені толтыру. |
Плакаттар, канц.тауарлар |
Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
|
10 минут |
Постер жасау. |
«Мінсіз оқушы» постер жасау |
Бірлескен жұмыс түрі |
Плакаттар, канц.тауарлар |
Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
|
5 минут |
Постерді қорғау |
Бақылау жасау, сұрақтар қою |
Әр топтық постерін бір мұғалім қорғайды. |
Плакаттар, канц.тауарлар |
Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
|
5 минут |
Кері байланыс Комульятивті әңгіме бойынша сұрақтар қою, Сендвич әдісі |
Бақылау жасау, Сұрақтар қою, қадағалау |
Сендвич әдісі бойынша тапсырманы орындау, сұрақтарға жауап беру, рефлексия |
Стикерлер, түрлі-түсті қағаздар |
Әр топ мүшелері коучер мұғалімге ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
Орындаған: Рахымбаева Қатира Джумагуловна
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Открытый урок "Тема маленького человека в повести Н.В.Гоголя "Шинель""
Открытый урок "Тема маленького человека в повести Н.В.Гоголя "Шинель""
КОУЧИНГ ЖОСПАРЫ
Тақырыбы:«Дарынды және талантты оқушыларды оқыту және қалай оқыту керектігін үйрену»
Мақсаты: 7 модулдің әдіс-тәсілдерін қолдана отырып дарынды және талантты оқушыларды оқыту және қалай оқу керектігін үйрету, сөздік қорларын дамыту, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыру
|
Мерзімі |
Іс-әрекеттің түрі |
Коучтің іс-әрекеті |
Топтың іс-әрекеті |
Ресурстар |
Рефлексия |
|
5 минут |
Сәлемдесу, сергіту |
Сергітуді жүргізеді Жағымды ахуал орнату үшін түсіндіреді |
Мұғалімдер«Күн сәулесін төгеді ақ көйлек кигендерге дегенде» ақ көйлектілер орнынан ауысады. Кім ауыспай қалса осы ойынды жалғастырады. |
Бейнежазба Мұғалімдер |
|
|
5 минут |
Шағын үш топқа төртеуден бөліну |
Топқа бөліну ережесін түсіндіреді. |
Мұғалімдерге «Анашым», «Әкешім», «Достар» өлеңдерінің төрт қатар жолдары жазылғаны бойынша әркім өз өлеңін табады да топ құралады. |
Бейнежазба Мұғалімдер |
|
|
5 минут |
Миға шабуыл. Бейнежазбадан көрініс /Интербелісті тақтада дарынды Жамбыл Дүйсенов және құммен кескін салу туралыкөрсетіледі / |
Топты қадағалайды |
Бейнежазбаны көреді |
Бейнежазба, интернет |
|
|
5 минут |
Тақырып бойынша комульятивті әңгіме, бейнежазбаны топ болып талқылау |
Сұрақтар қою/Сіз қандай ой түйдіңіз? Сізге әсерлі сәтері болды ма? Біздің оқыту сабағына қатысы қандай?Коучинг сабағының тақырыбы қандай? / |
Сұрақтарға жауап беру арқылы мұғалімдер коучинг сабақтың тақырыбын ашады. Топтан бір мұғалім қорғайды. |
Мұғалімдер, Интерактивті тақта |
Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
|
5 минут |
Интербелсенді тақтада Дарынды және талантты оқушыларды оқыту технологиясы туралы слайд |
Бақылау, рефлексия |
Мұғалімдер тыңдайды |
Мұғалімдер , парақшалар мен қаламсаптар |
|
|
5 минут |
Тапсырма: Дарынды мен талантты оқушылардың айырмашылығы неде? |
Бақылау, рефлексия |
Мұғалімдер Топта талқылап бір мұғалім қорғайды. |
Мұғалімдер , парақшалар мен қаламсаптар |
|
|
10минут |
Тапсырма: «Мінсіз оқушы» қандай болуы керек? |
Бақылау, рефлексия |
Сұрақтарға жауап беру арқылы мұғалімдер «Мінсіз оқушының» қандай болуы керек деген сұрақ бойынша кестені толтыру. |
Плакаттар, канц.тауарлар |
Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
|
10 минут |
Постер жасау. |
«Мінсіз оқушы» постер жасау |
Бірлескен жұмыс түрі |
Плакаттар, канц.тауарлар |
Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
|
5 минут |
Постерді қорғау |
Бақылау жасау, сұрақтар қою |
Әр топтық постерін бір мұғалім қорғайды. |
Плакаттар, канц.тауарлар |
Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
|
5 минут |
Кері байланыс Комульятивті әңгіме бойынша сұрақтар қою, Сендвич әдісі |
Бақылау жасау, Сұрақтар қою, қадағалау |
Сендвич әдісі бойынша тапсырманы орындау, сұрақтарға жауап беру, рефлексия |
Стикерлер, түрлі-түсті қағаздар |
Әр топ мүшелері коучер мұғалімге ұнаған түйіндеріне баға қояды. |
Орындаған: Рахымбаева Қатира Джумагуловна
шағым қалдыра аласыз













