Материалдар / Открытый урок "Тема маленького человека в повести Н.В.Гоголя "Шинель""
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Открытый урок "Тема маленького человека в повести Н.В.Гоголя "Шинель""

Материал туралы қысқаша түсінік
Помощь учителям русского языка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
612
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КОУЧИНГ ЖОСПАРЫ

Тақырыбы:«Дарынды және талантты оқушыларды оқыту және қалай оқыту керектігін үйрену»

Мақсаты: 7 модулдің әдіс-тәсілдерін қолдана отырып дарынды және талантты оқушыларды оқыту және қалай оқу керектігін үйрету, сөздік қорларын дамыту, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыру





Мерзімі

Іс-әрекеттің түрі

Коучтің іс-әрекеті

Топтың іс-әрекеті

Ресурстар

Рефлексия

5 минут

Сәлемдесу, сергіту

Сергітуді жүргізеді Жағымды ахуал орнату үшін түсіндіреді

Мұғалімдер«Күн сәулесін төгеді ақ көйлек кигендерге дегенде» ақ көйлектілер орнынан ауысады. Кім ауыспай қалса осы ойынды жалғастырады.

Бейнежазба

Мұғалімдер


5 минут

Шағын үш топқа төртеуден бөліну

Топқа бөліну ережесін түсіндіреді.

Мұғалімдерге «Анашым», «Әкешім», «Достар» өлеңдерінің төрт қатар жолдары жазылғаны бойынша әркім өз өлеңін табады да топ құралады.

Бейнежазба

Мұғалімдер



5 минут

Миға шабуыл. Бейнежазбадан көрініс /Интербелісті тақтада дарынды Жамбыл Дүйсенов және құммен кескін салу туралыкөрсетіледі /


Топты қадағалайды

Бейнежазбаны көреді

Бейнежазба, интернет


5 минут

Тақырып бойынша комульятивті әңгіме, бейнежазбаны топ болып талқылау


Сұрақтар қою/Сіз қандай ой түйдіңіз? Сізге әсерлі сәтері болды ма? Біздің оқыту сабағына қатысы қандай?Коучинг сабағының тақырыбы қандай? /

Сұрақтарға жауап беру арқылы мұғалімдер коучинг сабақтың тақырыбын ашады. Топтан бір мұғалім қорғайды.

Мұғалімдер,

Интерактивті тақта

Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды.

5 минут


Интербелсенді тақтада Дарынды және талантты оқушыларды оқыту технологиясы туралы слайд

Бақылау, рефлексия

Мұғалімдер тыңдайды

Мұғалімдер , парақшалар мен қаламсаптар


5 минут

Тапсырма: Дарынды мен талантты оқушылардың айырмашылығы неде?

Бақылау, рефлексия

Мұғалімдер Топта талқылап бір мұғалім қорғайды.

Мұғалімдер , парақшалар мен қаламсаптар


10минут

Тапсырма: «Мінсіз оқушы» қандай болуы керек?

Бақылау, рефлексия

Сұрақтарға жауап беру арқылы мұғалімдер «Мінсіз оқушының» қандай болуы керек деген сұрақ бойынша кестені толтыру.

Плакаттар, канц.тауарлар


Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды.

10 минут



Постер жасау.

«Мінсіз оқушы» постер жасау

Бірлескен жұмыс түрі

Плакаттар, канц.тауарлар


Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды.

5 минут



Постерді қорғау

Бақылау жасау, сұрақтар қою

Әр топтық постерін бір мұғалім қорғайды.

Плакаттар, канц.тауарлар


Әр топ келесі топтардың ұнаған түйіндеріне баға қояды.

5 минут


Кері байланыс Комульятивті әңгіме бойынша сұрақтар қою, Сендвич әдісі

Бақылау жасау, Сұрақтар қою, қадағалау

Сендвич әдісі бойынша тапсырманы орындау, сұрақтарға жауап беру, рефлексия

Стикерлер, түрлі-түсті қағаздар

Әр топ мүшелері коучер мұғалімге ұнаған түйіндеріне баға қояды.



Орындаған: Рахымбаева Қатира Джумагуловна





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!