Мерзімі
|
Іс-әрекеттің
түрі
|
Коучтің
іс-әрекеті
|
Топтың
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Рефлексия
|
5
минут
|
Сәлемдесу,
сергіту
|
Сергітуді жүргізеді Жағымды
ахуал орнату үшін түсіндіреді
|
Мұғалімдер«Күн сәулесін төгеді
ақ көйлек кигендерге дегенде» ақ көйлектілер орнынан ауысады. Кім
ауыспай қалса осы ойынды жалғастырады.
|
Бейнежазба
Мұғалімдер
|
|
5
минут
|
Шағын үш топқа төртеуден
бөліну
|
Топқа бөліну ережесін
түсіндіреді.
|
Мұғалімдерге «Анашым»,
«Әкешім», «Достар» өлеңдерінің төрт қатар жолдары жазылғаны бойынша
әркім өз өлеңін табады да топ құралады.
|
Бейнежазба
Мұғалімдер
|
|
5
минут
|
Миға шабуыл. Бейнежазбадан
көрініс /Интербелісті тақтада дарынды
Жамбыл Дүйсенов және құммен кескін салу туралыкөрсетіледі
/
|
Топты
қадағалайды
|
Бейнежазбаны
көреді
|
Бейнежазба,
интернет
|
|
5
минут
|
Тақырып бойынша комульятивті
әңгіме, бейнежазбаны топ болып талқылау
|
Сұрақтар қою/Сіз қандай ой түйдіңіз? Сізге әсерлі сәтері болды ма?
Біздің оқыту сабағына қатысы қандай?Коучинг сабағының тақырыбы
қандай? /
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы
мұғалімдер коучинг сабақтың тақырыбын ашады. Топтан бір мұғалім
қорғайды.
|
Мұғалімдер,
Интерактивті
тақта
|
Әр топ келесі топтардың ұнаған
түйіндеріне баға қояды.
|
5
минут
|
Интербелсенді тақтада Дарынды
және талантты оқушыларды оқыту технологиясы туралы
слайд
|
Бақылау,
рефлексия
|
Мұғалімдер
тыңдайды
|
Мұғалімдер , парақшалар мен
қаламсаптар
|
|
5 минут
|
Тапсырма: Дарынды мен талантты
оқушылардың айырмашылығы неде?
|
Бақылау,
рефлексия
|
Мұғалімдер Топта талқылап бір
мұғалім қорғайды.
|
Мұғалімдер , парақшалар мен
қаламсаптар
|
|
10минут
|
Тапсырма: «Мінсіз оқушы»
қандай болуы керек?
|
Бақылау,
рефлексия
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы
мұғалімдер «Мінсіз оқушының» қандай болуы керек деген сұрақ бойынша
кестені толтыру.
|
Плакаттар,
канц.тауарлар
|
Әр топ келесі топтардың ұнаған
түйіндеріне баға қояды.
|
10 минут
|
Постер
жасау.
|
«Мінсіз оқушы» постер
жасау
|
Бірлескен жұмыс
түрі
|
Плакаттар,
канц.тауарлар
|
Әр топ келесі топтардың ұнаған
түйіндеріне баға қояды.
|
5
минут
|
Постерді
қорғау
|
Бақылау жасау, сұрақтар
қою
|
Әр топтық постерін бір мұғалім
қорғайды.
|
Плакаттар,
канц.тауарлар
|
Әр топ келесі топтардың ұнаған
түйіндеріне баға қояды.
|
5
минут
|
Кері байланыс Комульятивті
әңгіме бойынша сұрақтар қою, Сендвич әдісі
|
Бақылау жасау, Сұрақтар қою,
қадағалау
|
Сендвич әдісі бойынша
тапсырманы орындау, сұрақтарға жауап беру,
рефлексия
|
Стикерлер, түрлі-түсті
қағаздар
|
Әр топ мүшелері коучер
мұғалімге ұнаған түйіндеріне баға қояды.
|