Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Конаева Улболсын Рымбаевна

    Ағылшын тілі пәні мұғалімі

    № 28 ЖББММ орта мектебі

    Ақтау қаласы

    Short term plan


    Unit of a long term plan Our class

    School: 28

    Date: 22.07.2022

    Teacher name: Konayeva Ulbolsyn Rumbayevna

    Grade: 6

    Number present: 13

    absent:

    Lesson title

    School subjects

    Learning objectives








    6.1.1.1. use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups

    6.2.2.1. understand more complex supported questions which ask for

    personal information

    6.3.1.1. provide basic information about themselves and others at discourse level on a range of general topics

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    Identify complex personal questions and ask for personal information about school subjects with some support

    Most learners will be able to:

    Discuss a problem in groups and suggest a solution for a problem with a little support

    Some learners will be able to:

    Discuss a problem in groups and give information about themselves and others in conversation without support

    SSN will able to :

    Define information about school subjects and match column with support


    Level of thinking skills

    Knowledge and comprehension

    Application

    Assesment criteria


    Discuss a problem in groups and suggest a solution for a problem

    Identify complex personal questions support

    Give information about themselves and others in conversation

    Define information about school subjects and match column with support

    Students with special needs

    Groups 1 includes children with difficulties in mastering certain learning skills due to luck of mental functions, as well as disabilities


    Stages / Time

    Teachers actions

    Students actions

    Assessment

    Resources


    Start of the lesson

    7min








    1. Organization moment

    Organisation moment

    Greetings the learners and forming psychological atmosphere in the classroom.


    Before beginning the lesson I’ll divide learners into 2 groups by letters

    Group “ Kazakh”

    Group “ English”


    1. Checking hometask

    Asking hometask by strategy “ Basketball questioning”.

    Basketball questioning – move questions and discussion between learners. I’ll throw the ball and ask questions


    1. Warm up

    Warm up by strategy “ Thinking time”

    Thinking time – consciously waiting for a learner to think though answer

    I’ll show a video about Scholl subjects and ask questions.


    1.What can you say about these video?

    2.What is your favourite subjects?



    1. Active vocabulary

    By strategy “ pictionary”

    I’ll use a picture and posted on the board.

    ICT class Science Music

    History Math Art Geography










    Learners respond to greeting and take their places



    Learners choose a letter and make name of groups






    Learner catches a ball and answer the questions teacher.






    Learners watch a video and answer the questions










    Learners repeat new words after teacher looking at the picture















    Descriptor

    A learners

    1 point to each right answer
























    https://youtu.be/b2R5SvZVEIM











    https://images.app.goo.gl/EuPCAmcXEDkriMkp8







    Middle of the lesson




    10 min












    10 min



















    12 min





















































    By strategy “Focus questioning” This will help students to answer bigger questions.


    All learners will be able to:

    Identify complex personal questions and ask for personal information about school subjects with some support


    Task 1.Answer the questions. [ I ]

    1. How do you get to school? 2. What is your favorite school subject?

    3. Why do you like this school subject?

    4. What subject is difficult for you to study?




    Most learners will be able to:

    Discuss a problem in groups and suggest a solution for a problem with a little support


    Task 2. Watch a video and discuss problem at school. Complete the table. [ G ]


    Name

    Country

    Favorite subject

    Brenda

    England

    ICT music

    ……….

    ………….

    ………..

    ……….

    ………….

    ………..

    ……….

    ………….

    …………




    Some learners will be able to:

    Discuss a problem in groups and give information about themselves and others in conversation without support


    Task 3

    Asking for personal information. Make dialogue [ p ]


    Example

    • What is your name?

    • My name is …….

    • How are you?

    • ………..

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Конаева Улболсын Рымбаевна
      03 Ақпан 2023
      347
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Our class 6 grade

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Our class 6 grade

      Материал туралы қысқаша түсінік
      қмж
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Конаева Улболсын Рымбаевна

      Ағылшын тілі пәні мұғалімі

      № 28 ЖББММ орта мектебі

      Ақтау қаласы

      Short term plan


      Unit of a long term plan Our class

      School: 28

      Date: 22.07.2022

      Teacher name: Konayeva Ulbolsyn Rumbayevna

      Grade: 6

      Number present: 13

      absent:

      Lesson title

      School subjects

      Learning objectives








      6.1.1.1. use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups

      6.2.2.1. understand more complex supported questions which ask for

      personal information

      6.3.1.1. provide basic information about themselves and others at discourse level on a range of general topics

      Lesson objectives

      All learners will be able to:

      Identify complex personal questions and ask for personal information about school subjects with some support

      Most learners will be able to:

      Discuss a problem in groups and suggest a solution for a problem with a little support

      Some learners will be able to:

      Discuss a problem in groups and give information about themselves and others in conversation without support

      SSN will able to :

      Define information about school subjects and match column with support


      Level of thinking skills

      Knowledge and comprehension

      Application

      Assesment criteria


      Discuss a problem in groups and suggest a solution for a problem

      Identify complex personal questions support

      Give information about themselves and others in conversation

      Define information about school subjects and match column with support

      Students with special needs

      Groups 1 includes children with difficulties in mastering certain learning skills due to luck of mental functions, as well as disabilities


      Stages / Time

      Teachers actions

      Students actions

      Assessment

      Resources


      Start of the lesson

      7min








      1. Organization moment

      Organisation moment

      Greetings the learners and forming psychological atmosphere in the classroom.


      Before beginning the lesson I’ll divide learners into 2 groups by letters

      Group “ Kazakh”

      Group “ English”


      1. Checking hometask

      Asking hometask by strategy “ Basketball questioning”.

      Basketball questioning – move questions and discussion between learners. I’ll throw the ball and ask questions


      1. Warm up

      Warm up by strategy “ Thinking time”

      Thinking time – consciously waiting for a learner to think though answer

      I’ll show a video about Scholl subjects and ask questions.


      1.What can you say about these video?

      2.What is your favourite subjects?



      1. Active vocabulary

      By strategy “ pictionary”

      I’ll use a picture and posted on the board.

      ICT class Science Music

      History Math Art Geography










      Learners respond to greeting and take their places



      Learners choose a letter and make name of groups






      Learner catches a ball and answer the questions teacher.






      Learners watch a video and answer the questions










      Learners repeat new words after teacher looking at the picture















      Descriptor

      A learners

      1 point to each right answer
























      https://youtu.be/b2R5SvZVEIM











      https://images.app.goo.gl/EuPCAmcXEDkriMkp8







      Middle of the lesson




      10 min












      10 min



















      12 min





















































      By strategy “Focus questioning” This will help students to answer bigger questions.


      All learners will be able to:

      Identify complex personal questions and ask for personal information about school subjects with some support


      Task 1.Answer the questions. [ I ]

      1. How do you get to school? 2. What is your favorite school subject?

      3. Why do you like this school subject?

      4. What subject is difficult for you to study?




      Most learners will be able to:

      Discuss a problem in groups and suggest a solution for a problem with a little support


      Task 2. Watch a video and discuss problem at school. Complete the table. [ G ]


      Name

      Country

      Favorite subject

      Brenda

      England

      ICT music

      ……….

      ………….

      ………..

      ……….

      ………….

      ………..

      ……….

      ………….

      …………




      Some learners will be able to:

      Discuss a problem in groups and give information about themselves and others in conversation without support


      Task 3

      Asking for personal information. Make dialogue [ p ]


      Example

      • What is your name?

      • My name is …….

      • How are you?

      • ………..

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Неміс тілі Тест 7 сынып
        03.02.2023
        347
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Конаева Улболсын Рымбаевна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации