Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:Көркем еңбек.

    Тақырып:

    «Ою-өрнек түрлері»

    КММ №18 мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Консбаева Жанылай Дусенбаевна


    Сынып:5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ негізделген оқу

    Мақсаты:

    2.2.3.3. Қазақ үлттық ою-өрнектер турлерімен танысу,қарапайым материалдардан ою-өрнек компоненттерді сызу, даындау, қию формасын келтіру және жинақтау, қосу, бріктіру.Шығармашылық идеяларын дамыту.

    .


    Сабақ мақсаттары

    Барлықоқушылар:

    • Сабақта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Оқушылардыңбасымбөлігі:

    • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Қарапаым материалдардан ою-өрнек сызып, қыіп формасын келтіре алады

    Кейбіроқушылар:

    • Алған білімдерін сыныптастарына түсіндіріп, ою-өрнектерді сызады және қияды, оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалау критерийі

    Шығармашылық жұмыстарда қазақтың ұлттық мәдениетінің элементерін қолданады.

    Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, қазақ улттық ою-өрнектердің үлгілері   және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс стикерлер, сурет салуға арналған қағаздар

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Сурақ - жауап

    Пәнаралық байланыс

    қазақ тілі,тарих.математика



    Ресурстар

    2-4мин









    Серпілген сүрақтар. Білу

    Психологиялық ахуал қалыптастыру кезеңі Үш тілдеамандасу \Сәлеметсізбе\ Здравствуйте\ Good morninq/ Балаларға қазақ халқының баспанасы болған киіз уйді көрсету ..Балалар киіз уй неден қандай материалдан жасалады ? Турлі сурақ қою? Оқушылар киіз уйдің ағашы мен киізіндегі орама, ою-өрнектерге қарап оның оюларын сипаттайды. Балалар? Ою -өрнектер не нәрсеге уқсайды \Жауаптары..\ ырғақ, тіс, қошқар мүйізт.б Ал ендеше балалар біздің бүгінгі өтетін тақырып Қазақ халқының ою-өрнетерін қурастыружәне сызып, қыіп даындап уйренеміз. Топқа бөлу( үстелдің устіне оюлар қойылады балалар ою арқылы бөлінеді)

    1топ: «Қошқармүйіз», 2топ: «Түйетабан» 3топ: «Қүс қанаты»

    Өткен сабақты еске тусіру. Балалар сәндік қолтаңбалы өнер дегеніміз не? Қолөнер бүйымдарын ата? Әшекейлеу өнерінің мақсаты не?

    ,1топтың тапсырмасы қағаз қыйндыларынан жануарларға байланысты ою-өрнектерді сызу және ненің мағынасын білдіреді жауап беру

    2 топтың тапсырмасы Қурт-құмырсқаға байланысты ою турі беріледі. 3 топтың тапсырмасы Өсімдік тектес оюларды сызу суретін салу, сиппатау.

    Оқулық, суреттер, дайын ою-өрнектер, бланкілер, сурет салуға арналған қағаздар,т.б заттар

    Киіз уй қатты қағаздан, АКТ


    5мин





    6мин













    5-6мин








    Тілдік мақсаттар


    10мин



















    12мин

    Бейне ролик көрсету

    Ою-өрнек туралы тусінік шығу тарихы жайында жалпы ақпарат алу

    Бейне роликті көрген кездегі мағлуматтарға мән беріп, балаларға сурақ қою? Қазақ халқының ою-өрнек турлеріне сиппатама беру, ою-өрнектің тілін тусіндіру, сырына мән беру арқылы балалардың шығармашылық қабілетін дамыту. 1. Ою-өрнек дегеніміз не? 2. Ою-өрнектің неше турі бар? Ата-бабаларымыз не ушін ою-өрнекті қолданған? Халық көп тутынатын , оюмен әшекейленген буымдарды атау? (көрпе, киім кешек т.б)

    Баларға ою-өрнек сөзі латынның «орнамент» деген сөзінің боламасы екенін бір шолып өту. Орнамент сөзі « сәндеу , әсемдеу» деген мағынаны білдіреді

    Ою –өрнектерді кунделікті тутынытын заттардан көріп білеміз? Ою деген не? Өрнек деген не?Ою дегенсөзбен өрнек деген сөздің мағынасы бір.Бул сөздің ұғымында бір нәрсені ойып, кесіп қиюластырып жасау бір нәрсенің бетіне ойып бедер түсіру

    Ойын: Менің көңіл куйім.

    Оқушылардың көңіл куйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дурыс бағалай білуге тәрбиелеу.Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-куйлеріңді суреттеп салыңдар. Балалардың іс-әрекеті(көбелектің, гулдің, куннің , суреттерін бейнелейді)

    Балалар ою-өрнек туралы мақал –мәтел білеміз бе? Ал ендеше мақалды жалғастыра отырып тап. Мүғалім: Ою ойғанның ойы(балалардың жауабы )ушқыр! Өнерлінің қолы...алтын. Өнерліден уйрен, өнерсізден ...жирен.

    Балалар біз бугін бейнелеу өнерінің сиқырлі әлеміне саяхаттаймыз. Мына жумбақты шешіп көріңіз.

    Алдымда әр турінен жібек жіптің

    Аспанға әшекейлеп кесте тіктім

    Бул не балалар (кемпірқосақ)

    Дурыс ол кемпірқосақ, балалар, кемпірқосақтың неше түсі бар?(балалар атайды)

    Бояулардың сиқыры неде? Қандай сиқыры бар? Кемпірқосақта жеті турлі тусі бар, қане балалар тустерді барлығымыз атайық(балалар атайды көк, сары, қызыл,кулгін т.б) Жарайсыңдар балалар (ауызша бағалау)

    Балалар заттарды әдемі, берік, әрі ыңғайлы етіп безендіріп суретін салып жасайтын оны кім деп атаймыз?(Балалардың жауабы) Дизайнер. Ия балалар, жарайсыңдар ! ол суретшіні дизайнер деп атайды. Термин созі дизайнер ұш тілде айтып өтейік балалар.

    Қазақ тілінде(дизайн)

    Орыс тілінде(дизайн)

    Ағылшын тілінде(desiqn)

    Оқулықпен жумыс 86-87бет

    Бугін біз өзімізді дизайнер ретінде қазақтың үлттық ою-өрнектерін жасап уйренейк.

    Кіріспе. Балалар қошқар мүйіз ненің мағынасын білдіреді? Туетабан оюы нені білдіреді, қусқанаты нені білдіреді? Дайын көрнекіліктерді көрсету оқушыларға

    Балалар жумысқа кіріседі

    Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріе еске тусіру

    Қайшымен жұмыс жасау қауіпсіздігі 
    1. Еңбек сабағына арналған ұшы доғал қайшыны пайдалан. 
    2. Қайшыны тек өз жұмыс орныңда ғана пайдалан. 
    3. Қайшының ұшын жоғары қаратып ұстама. 
    4. Қайшыны ашық күйінде қалдырма
    . 

    5. Екінші адамға қайшыны жабық түрінде сабы жағымен ұсын. 
    6. Қайшымен қию кезінде жүрме, ешкімге жақындама. 
    7. Қайшының алмасына зер салып қи. 
    8. Жұмыс соңында қайшыны қабына салып қой. 
    Желіммен жұмыс жасау қауіпсіздігі 
    1. Желімнің қақпағын абайлап аш. 
    2. Қағазға ұқыпты, керегінше жақ. 
    3. Артығын сүрткішпен алып таста. 
    4. Қолыңды сүрткішпен сүрт. 
    5. Жұмыс соңында қақпағын жауып, орнына қой.

    Оқушылар берілген ресурстармен жумыс  жасайды



    Мүғалім балаларға бағыт бағдар беріп турады, жумыстарын қадағалайд

    Көмек көрсетіледі




































    .


    Сергіту сәті

    2 минут

    Қустай болып ушамыз

    Қустай қанат қағамыз

    Дүниені аралап оқып білім аламыз

    Көзді салып қараңыз

    Былай қанат қағамыз

    12345 тез тез ушып аламыз





    Аяқталуы

    20 минут



    Бағалау критерийі







    10мин























    Бағалау критерийі

    Бармақтарың майысып,
    Түрлі ою ойысып,
    Ісмер болар ма екенсің?- демекші енді бәріміз оюды қиып көрейік...


    »

    Дескриптор


    Коллективті жумыс:Киіз уйді безендіру.

    Балалар даын оюларын киіз уйді оюлармен безейді

    Коллаж техникасын қолданады



    білім алушы

    -

    Ұлттық ою-өрнектерімен безендіреді.

    -

    Түстерді дұрыс таңдайды

    -

    Қызықты композиция ойластырады

    Барлық топ бірігіп жумыстарын талқылайды және бір бірін бағалайды:

    ою үлгілерін таңдайды

    -түстерді дұрыс таңдайды

    -безендіру үшін коллаж техникасын қолданады

    -ұлттық ою-өрнектермен безендіреді;

    -қызықты композиция ойластырады.



    Оқушылар берілген ресурстармен жұмыс жасайды






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Консбаева Жанылай Дуйсенбаевна
    14 Желтоқсан 2020
    625
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ою-өрнек түрлері.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ою-өрнек түрлері.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көркем еңбек мұғалімдеріне көмегім болсын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:Көркем еңбек.

    Тақырып:

    «Ою-өрнек түрлері»

    КММ №18 мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Консбаева Жанылай Дусенбаевна


    Сынып:5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ негізделген оқу

    Мақсаты:

    2.2.3.3. Қазақ үлттық ою-өрнектер турлерімен танысу,қарапайым материалдардан ою-өрнек компоненттерді сызу, даындау, қию формасын келтіру және жинақтау, қосу, бріктіру.Шығармашылық идеяларын дамыту.

    .


    Сабақ мақсаттары

    Барлықоқушылар:

    • Сабақта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Оқушылардыңбасымбөлігі:

    • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Қарапаым материалдардан ою-өрнек сызып, қыіп формасын келтіре алады

    Кейбіроқушылар:

    • Алған білімдерін сыныптастарына түсіндіріп, ою-өрнектерді сызады және қияды, оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Бағалау критерийі

    Шығармашылық жұмыстарда қазақтың ұлттық мәдениетінің элементерін қолданады.

    Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады.

    Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, қазақ улттық ою-өрнектердің үлгілері   және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс стикерлер, сурет салуға арналған қағаздар

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Сурақ - жауап

    Пәнаралық байланыс

    қазақ тілі,тарих.математика



    Ресурстар

    2-4мин









    Серпілген сүрақтар. Білу

    Психологиялық ахуал қалыптастыру кезеңі Үш тілдеамандасу \Сәлеметсізбе\ Здравствуйте\ Good morninq/ Балаларға қазақ халқының баспанасы болған киіз уйді көрсету ..Балалар киіз уй неден қандай материалдан жасалады ? Турлі сурақ қою? Оқушылар киіз уйдің ағашы мен киізіндегі орама, ою-өрнектерге қарап оның оюларын сипаттайды. Балалар? Ою -өрнектер не нәрсеге уқсайды \Жауаптары..\ ырғақ, тіс, қошқар мүйізт.б Ал ендеше балалар біздің бүгінгі өтетін тақырып Қазақ халқының ою-өрнетерін қурастыружәне сызып, қыіп даындап уйренеміз. Топқа бөлу( үстелдің устіне оюлар қойылады балалар ою арқылы бөлінеді)

    1топ: «Қошқармүйіз», 2топ: «Түйетабан» 3топ: «Қүс қанаты»

    Өткен сабақты еске тусіру. Балалар сәндік қолтаңбалы өнер дегеніміз не? Қолөнер бүйымдарын ата? Әшекейлеу өнерінің мақсаты не?

    ,1топтың тапсырмасы қағаз қыйндыларынан жануарларға байланысты ою-өрнектерді сызу және ненің мағынасын білдіреді жауап беру

    2 топтың тапсырмасы Қурт-құмырсқаға байланысты ою турі беріледі. 3 топтың тапсырмасы Өсімдік тектес оюларды сызу суретін салу, сиппатау.

    Оқулық, суреттер, дайын ою-өрнектер, бланкілер, сурет салуға арналған қағаздар,т.б заттар

    Киіз уй қатты қағаздан, АКТ


    5мин





    6мин













    5-6мин








    Тілдік мақсаттар


    10мин



















    12мин

    Бейне ролик көрсету

    Ою-өрнек туралы тусінік шығу тарихы жайында жалпы ақпарат алу

    Бейне роликті көрген кездегі мағлуматтарға мән беріп, балаларға сурақ қою? Қазақ халқының ою-өрнек турлеріне сиппатама беру, ою-өрнектің тілін тусіндіру, сырына мән беру арқылы балалардың шығармашылық қабілетін дамыту. 1. Ою-өрнек дегеніміз не? 2. Ою-өрнектің неше турі бар? Ата-бабаларымыз не ушін ою-өрнекті қолданған? Халық көп тутынатын , оюмен әшекейленген буымдарды атау? (көрпе, киім кешек т.б)

    Баларға ою-өрнек сөзі латынның «орнамент» деген сөзінің боламасы екенін бір шолып өту. Орнамент сөзі « сәндеу , әсемдеу» деген мағынаны білдіреді

    Ою –өрнектерді кунделікті тутынытын заттардан көріп білеміз? Ою деген не? Өрнек деген не?Ою дегенсөзбен өрнек деген сөздің мағынасы бір.Бул сөздің ұғымында бір нәрсені ойып, кесіп қиюластырып жасау бір нәрсенің бетіне ойып бедер түсіру

    Ойын: Менің көңіл куйім.

    Оқушылардың көңіл куйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дурыс бағалай білуге тәрбиелеу.Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-куйлеріңді суреттеп салыңдар. Балалардың іс-әрекеті(көбелектің, гулдің, куннің , суреттерін бейнелейді)

    Балалар ою-өрнек туралы мақал –мәтел білеміз бе? Ал ендеше мақалды жалғастыра отырып тап. Мүғалім: Ою ойғанның ойы(балалардың жауабы )ушқыр! Өнерлінің қолы...алтын. Өнерліден уйрен, өнерсізден ...жирен.

    Балалар біз бугін бейнелеу өнерінің сиқырлі әлеміне саяхаттаймыз. Мына жумбақты шешіп көріңіз.

    Алдымда әр турінен жібек жіптің

    Аспанға әшекейлеп кесте тіктім

    Бул не балалар (кемпірқосақ)

    Дурыс ол кемпірқосақ, балалар, кемпірқосақтың неше түсі бар?(балалар атайды)

    Бояулардың сиқыры неде? Қандай сиқыры бар? Кемпірқосақта жеті турлі тусі бар, қане балалар тустерді барлығымыз атайық(балалар атайды көк, сары, қызыл,кулгін т.б) Жарайсыңдар балалар (ауызша бағалау)

    Балалар заттарды әдемі, берік, әрі ыңғайлы етіп безендіріп суретін салып жасайтын оны кім деп атаймыз?(Балалардың жауабы) Дизайнер. Ия балалар, жарайсыңдар ! ол суретшіні дизайнер деп атайды. Термин созі дизайнер ұш тілде айтып өтейік балалар.

    Қазақ тілінде(дизайн)

    Орыс тілінде(дизайн)

    Ағылшын тілінде(desiqn)

    Оқулықпен жумыс 86-87бет

    Бугін біз өзімізді дизайнер ретінде қазақтың үлттық ою-өрнектерін жасап уйренейк.

    Кіріспе. Балалар қошқар мүйіз ненің мағынасын білдіреді? Туетабан оюы нені білдіреді, қусқанаты нені білдіреді? Дайын көрнекіліктерді көрсету оқушыларға

    Балалар жумысқа кіріседі

    Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріе еске тусіру

    Қайшымен жұмыс жасау қауіпсіздігі 
    1. Еңбек сабағына арналған ұшы доғал қайшыны пайдалан. 
    2. Қайшыны тек өз жұмыс орныңда ғана пайдалан. 
    3. Қайшының ұшын жоғары қаратып ұстама. 
    4. Қайшыны ашық күйінде қалдырма
    . 

    5. Екінші адамға қайшыны жабық түрінде сабы жағымен ұсын. 
    6. Қайшымен қию кезінде жүрме, ешкімге жақындама. 
    7. Қайшының алмасына зер салып қи. 
    8. Жұмыс соңында қайшыны қабына салып қой. 
    Желіммен жұмыс жасау қауіпсіздігі 
    1. Желімнің қақпағын абайлап аш. 
    2. Қағазға ұқыпты, керегінше жақ. 
    3. Артығын сүрткішпен алып таста. 
    4. Қолыңды сүрткішпен сүрт. 
    5. Жұмыс соңында қақпағын жауып, орнына қой.

    Оқушылар берілген ресурстармен жумыс  жасайды



    Мүғалім балаларға бағыт бағдар беріп турады, жумыстарын қадағалайд

    Көмек көрсетіледі




































    .


    Сергіту сәті

    2 минут

    Қустай болып ушамыз

    Қустай қанат қағамыз

    Дүниені аралап оқып білім аламыз

    Көзді салып қараңыз

    Былай қанат қағамыз

    12345 тез тез ушып аламыз





    Аяқталуы

    20 минут



    Бағалау критерийі







    10мин























    Бағалау критерийі

    Бармақтарың майысып,
    Түрлі ою ойысып,
    Ісмер болар ма екенсің?- демекші енді бәріміз оюды қиып көрейік...


    »

    Дескриптор


    Коллективті жумыс:Киіз уйді безендіру.

    Балалар даын оюларын киіз уйді оюлармен безейді

    Коллаж техникасын қолданады



    білім алушы

    -

    Ұлттық ою-өрнектерімен безендіреді.

    -

    Түстерді дұрыс таңдайды

    -

    Қызықты композиция ойластырады

    Барлық топ бірігіп жумыстарын талқылайды және бір бірін бағалайды:

    ою үлгілерін таңдайды

    -түстерді дұрыс таңдайды

    -безендіру үшін коллаж техникасын қолданады

    -ұлттық ою-өрнектермен безендіреді;

    -қызықты композиция ойластырады.



    Оқушылар берілген ресурстармен жұмыс жасайды






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Мақала 5 сынып
    14.12.2020
    625
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Консбаева Жанылай Дуйсенбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации