Сабақтың
басы
5 минут
|
Оқушылармен
амандасу.
Oқyшылaрдың зeйiнiн caбaққa
аудару.
І.
Ұйымдастыру кезеңі:
Эпиграф ретінде француз
жазушысы Антуан де Сент-Экзюперидің мәлімдемесін ұсынғым
келеді.
Адам болу – бұл
адамдар алдындағы жауапкершілікті
сезіну.
- бұл сөзді қалай
түсінесің?
- бүгін біз адамның
қандай қасиеті туралы айтатын боламыз деп
ойлайсыз?
- сынып сағатында біз
нені үйренеміз?
|
Мұғаліммен амандасады,
оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты
табады.
|
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
ІІ. Жұптық
жұмыс

ІІ. Топтық жұмыс.
Проблемалық жағдаяттарды шешу.
-
Жауапкершілік деген не? Бұл
сезім қашан пайда болады?
-
Қандай іс-әрекеттерді орны
толмас деп санауға болады, ал оның салдары, қандай іс-әрекеттерді
түзетуге болады?
-
Жауапты адамға мінездің қандай
қасиеттері тән? (тақтаға адамның мінез-құлқының әртүрлі қасиеттерін
білдіретін сөздер жазылған. Жауапты адамға тән қасиеттерді
қалдырыңыз (адалдық, батылдық, қорқақтық, шыншылдық, көпшілдік пен
оқшаулану, мейірімділік пен мейірімсіздік, зейінділік пен
немқұрайлылық, еңбекқорлық пен жалқаулық, қиындықтан қорқу,
белсенділік))
-
Қателік жасаған, бірақ
қателігін мойындаған адам құрметке лайық
па?
-
Ештеңе істемейтін адам
қателеспейді. Мақалды қалай
түсінесің?
IІІ. Топтық
жұмыс.
Бір апта ішінде жасаған
жауапты іс-әрекеттерін топтарда
талқылау.
- өмірге жауапкершілікпен
қарау көп нәрсені білдіреді. Бәлкім, сіз осы маңызды қасиетті
көрсеткен көптеген істерді жасап үлгерген
шығарсыз?
- сіз кімнің алдында
жауаптысыз?
- жауапкершілікті
мінез-құлыққа мүмкіндігінше көп мысалдар
келтіріңіз.
- енді өзімізге жүгінейік және
сіз өте жауапты болмаған кездеріңізді еске
түсірейік
IV. Ыстық
орындық
- Орындыққа отырып, сіз өте
жауапты болмаған кезіңізді айтыңыз.
- неліктен адамдар кейде
жауапсыз шешім қабылдайды?
- егер адам жауапсыз болса,
бұл кімге жамандық әкеледі: өзін жеңіл ұстайтын адамға ма, әлде
айналасындағыларға ма?
«Жеке қауіпсіздік»
сабағы
ҚИЫН ЖАҒДАЙЛАРДА АТА-АНАЛАРҒА
СЕНУ НЕГЕМАҢЫЗДЫ?
https://youtu.be/5PlDBvWOusI?si=hgUP36wzrkFclr6u
V. Проблемалық жағдаяттарды
шешу.
1-топ: Дәрігердің жауапсыз
шешімі неге әкелуі мүмкін?
2-топ: Ұшқыштың жауапсыз
шешімі неге әкеледі?
3-топ: Жүргізушінің жауапсыз
әрекеті неге әкеледі?
|
Оқушылар жұппен тақырыпты
талқылап, кластер қорғайды
- жауапкершілік – бұл өз
іс-әрекетіңе жауапкершілікпен
қарау.
- кісі өлтіру, сатқындық, өлім
жазасына кесу, кешігу, еркелік, заттарды бүлдіру, бірдеңені
жоғалту.
- өз алдында,
ата-анасының, достарының
алдында
- мен мектепке барамын, үй
тапсырмасын орындаймын, үй шаруасына
көмектесемін
- жалқаулықтан, жеңілтектіктен
өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті өз мойнына алғылары
келмейді.
- дәрігер жауапсыздығы адам
өліміне әкелуі мүмкін, ауыр дертке ұшырауы
мүмкін
|
Үлестірмелі парақтар, маркер,
фломастер.
Интерактивті тақта,
бейнеролик
|
Сабақтың
соңы
10
минут
|
VI. Сабақтың
қорытындысы.
- жауапты тұлға болу үшін
әрқайсыңызға не қажет?
Өмірге байыпты қарау
жауапкершілікті өз монйына алу туралы саналы шешімнен басталады.
Біз мұндай шешімді бірнеше рет қабылдаймыз, оны өмір бойы талай рет
қабылдаймыз. Жауапты тұлға – бұл өзін және мінез-құлқын басқаратын
адам. Сондықтан әрқайсысың өз іс-әрекетіңе, мінез-құлқыңа
жауапкершілікпен қарауды үйренуің керек. Егер сіз мұны
үйренбесеңіз, онда сіздің өмірңіз басқа адамдардың қалауымен
өзгереді.
Кері байланыс. «Тикток»
әдісі

Рефлексия.
Сынып сағатында мен
түсіндім...
Бүгін мен
ойладым...
Мен
шештім...
|
Оқушылар бүгінгі сынып
сағатына байланысты кері байланысын қағаз бетіне өз ойларын
жазады.
|
Стикерлер
|