Материалдар / «Өз тіліңді құрметте!» атты куратор сағаты 9 "А" сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Өз тіліңді құрметте!» атты куратор сағаты 9 "А" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
517
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ ЖОСПАРЫ


Мектеп: Өскемен қаласы химия-биология бағытындағы НЗМ

Куратордың аты-жөні: Бердибекова Г.К.

Мерзімі: 24.09.2020 ж

Сынып: 9 «А»

Қатысқандар саны:23


Қатыспағандар саны:0

Куратор сағатының тақырыбы:

«Өз тіліңді құрметте!»

Оқу мақсаты:

Сабақта оқушыларға тіл – жантанудың кілті екенін түсіндіру, тілдің қасиетін ұғындыру. Мектептің үштілділік ұстанымын қолдау.

Кәсіби даму мақсаты

Куратор сағаттарындағы тренингтер арқылы таратылған көшбасшылықты дамыту.

Құндылықтарды дарыту:




Куратор сағатында туған тіліне деген құрмет, өзге тілді үйреніп білудің маңызы сияқты ұғымдар қалыптасады. Құндылықтарды сіңіру іс-әрекеті сипаттау, саралау арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыс

Куратор сағаты шешіндік өнер, әдебиет, өзін-өзі тану, музыка пәндерімен байланыста.

Өткізілу формасы

Teams платформасында өткізілетін онлайн сабақ, тренингтер, ойындар және т.б.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар тілдің қадірін түсіне алады, сөздік қорын байытады.

Куратор сағатының өту барысы

Куратор сағатының жоспарлы кезеңдері (уақыты көрсетіледі)


Куратор сағатында орындалатын іс-әрекеттер




Ресурстар


5 мин



























15 мин






Сәлемдесу

І. Ұйымдастыру кезеңі /Кіріспе бөлім/

Тақырықа шығу. «Тілдер меркесі Қазақстанда» видеоролик көрсету

Кіріспе сөз.

Құрметті оқушылар, жиылған қауым сіздерді келе жатқан тілдер мерекесімен құттықтаймын! Сіздерге денсаулық, шығармашылық табыс тілеймін.

Тіл қай ұлтта, қай елде болса да қастерлі, құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп қалыптасады. Тіл байлығы – сөздік қор әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол – атадан балаға қалып отыратын баға жетпес мұра.

Адамға екі нәрсе тірек тегі:
Бірі — тіл, бірі — ділің жүректегі.
Тіл – елшінің қылышы, тіл қылыштан да өткір.
Елдіктің өзегі – білік, кілті – тіл, қадір-қасиеті – кісілік.

Жүсіп Баласағұн

Игі істің басы – тіл,
Тәрбие басы – тіл.

Махмуд Қашқари

Әдеп басы — тіл.
Ердің жүзін күйдіретін нәрсе –– тіл.
Ахмет Йүгінеки

ІІ. Негізгі кезең

Оқушыларды «Түс таңдау» арқылы (қызыл, сары, ақ түстерін таңдайды ) 3 топқа бөлу.

Топтық жұмыс.

Оқушылар.

«Тіл дегенді қалай түсінеміз», «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте», «Үштілділік саясаты» тақырыптары бойынша 1 топ - эссе, 2 топ – өлең шығару, 3 топ - постер дайындау тапсырмасы беріледі.



https://youtu.be/eMvTHun7pL0

Куратор сағатының кері байланысы


Тілек ағашына бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен болашақта мемлекеттің тілдің тұғыры биік болу үшін қандай міндеттер атқару керек? Өз тілек-армандары ретінде жапсырма қағаздарға жазып,фотосын сынып лидеріне жібереді.Сынып лидері Тілек ағашына жапсырып, Facebook парақшасына жүктейді.

Жалпы бағалау:

Куратор сағаттының қандай аспектілері жақсы жүзеге асты (оқу мен оқытудың өмірмен байланысы болды ма, ойланыңыз

1:

2:



Кураторлық сағатты жақсартуға не ықпал етуші еді (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?

1:

2:

Кураторлық сағат барысында сынып туралы немесе оның жетістіктері туралы нені анықтадым/жекеленген оқушылардағы қиындықтар (көшбасшылық), келесі кураторлық сағатта неге баса назар аударылу қажет?

1:


2:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!