ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
|
Мектеп: Өскемен қаласы химия-биология бағытындағы НЗМ |
||
|
Куратордың аты-жөні: Бердибекова Г.К. |
||
|
Мерзімі: 24.09.2020 ж |
||
|
Сынып: 9 «А» |
||
|
Қатысқандар саны:23 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
|
Куратор сағатының тақырыбы: |
||
|
Оқу мақсаты: |
Сабақта оқушыларға тіл – жантанудың кілті екенін түсіндіру, тілдің қасиетін ұғындыру. Мектептің үштілділік ұстанымын қолдау. |
|
|
Кәсіби даму мақсаты |
Куратор сағаттарындағы тренингтер арқылы таратылған көшбасшылықты дамыту. |
|
|
Құндылықтарды дарыту:
|
Куратор сағатында туған тіліне деген құрмет, өзге тілді үйреніп білудің маңызы сияқты ұғымдар қалыптасады. Құндылықтарды сіңіру іс-әрекеті сипаттау, саралау арқылы жүзеге асырылады. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Куратор сағаты шешіндік өнер, әдебиет, өзін-өзі тану, музыка пәндерімен байланыста. |
|
|
Өткізілу формасы |
Teams платформасында өткізілетін онлайн сабақ, тренингтер, ойындар және т.б. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар тілдің қадірін түсіне алады, сөздік қорын байытады. |
|
|
Куратор сағатының өту барысы |
||
|
Куратор сағатының жоспарлы кезеңдері (уақыты көрсетіледі) |
Куратор сағатында орындалатын іс-әрекеттер
|
Ресурстар |
|
5 мин
15 мин
|
Сәлемдесу І. Ұйымдастыру кезеңі /Кіріспе бөлім/ Тақырықа шығу. «Тілдер меркесі Қазақстанда» видеоролик көрсету Кіріспе сөз. Құрметті оқушылар, жиылған қауым сіздерді келе жатқан тілдер мерекесімен құттықтаймын! Сіздерге денсаулық, шығармашылық табыс тілеймін. Тіл қай ұлтта, қай елде болса да қастерлі, құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп қалыптасады. Тіл байлығы – сөздік қор әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол – атадан балаға қалып отыратын баға жетпес мұра. Адамға екі нәрсе тірек
тегі: Игі істің басы – тіл, Әдеп басы — тіл. ІІ. Негізгі кезең Оқушыларды «Түс таңдау» арқылы (қызыл, сары, ақ түстерін таңдайды ) 3 топқа бөлу. Топтық жұмыс. Оқушылар. «Тіл дегенді қалай түсінеміз», «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте», «Үштілділік саясаты» тақырыптары бойынша 1 топ - эссе, 2 топ – өлең шығару, 3 топ - постер дайындау тапсырмасы беріледі. |
https://youtu.be/eMvTHun7pL0 |
|
Куратор сағатының кері байланысы |
Тілек ағашына бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен болашақта мемлекеттің тілдің тұғыры биік болу үшін қандай міндеттер атқару керек? Өз тілек-армандары ретінде жапсырма қағаздарға жазып,фотосын сынып лидеріне жібереді.Сынып лидері Тілек ағашына жапсырып, Facebook парақшасына жүктейді. |
|
|
Жалпы бағалау: Куратор сағаттының қандай аспектілері жақсы жүзеге асты (оқу мен оқытудың өмірмен байланысы болды ма, ойланыңыз 1: 2: Кураторлық сағатты жақсартуға не ықпал етуші еді (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)? 1: 2: Кураторлық сағат барысында сынып туралы немесе оның жетістіктері туралы нені анықтадым/жекеленген оқушылардағы қиындықтар (көшбасшылық), келесі кураторлық сағатта неге баса назар аударылу қажет? 1:
2: |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Өз тіліңді құрметте!» атты куратор сағаты 9 "А" сынып
«Өз тіліңді құрметте!» атты куратор сағаты 9 "А" сынып
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
|
Мектеп: Өскемен қаласы химия-биология бағытындағы НЗМ |
||
|
Куратордың аты-жөні: Бердибекова Г.К. |
||
|
Мерзімі: 24.09.2020 ж |
||
|
Сынып: 9 «А» |
||
|
Қатысқандар саны:23 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
|
Куратор сағатының тақырыбы: |
||
|
Оқу мақсаты: |
Сабақта оқушыларға тіл – жантанудың кілті екенін түсіндіру, тілдің қасиетін ұғындыру. Мектептің үштілділік ұстанымын қолдау. |
|
|
Кәсіби даму мақсаты |
Куратор сағаттарындағы тренингтер арқылы таратылған көшбасшылықты дамыту. |
|
|
Құндылықтарды дарыту:
|
Куратор сағатында туған тіліне деген құрмет, өзге тілді үйреніп білудің маңызы сияқты ұғымдар қалыптасады. Құндылықтарды сіңіру іс-әрекеті сипаттау, саралау арқылы жүзеге асырылады. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Куратор сағаты шешіндік өнер, әдебиет, өзін-өзі тану, музыка пәндерімен байланыста. |
|
|
Өткізілу формасы |
Teams платформасында өткізілетін онлайн сабақ, тренингтер, ойындар және т.б. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар тілдің қадірін түсіне алады, сөздік қорын байытады. |
|
|
Куратор сағатының өту барысы |
||
|
Куратор сағатының жоспарлы кезеңдері (уақыты көрсетіледі) |
Куратор сағатында орындалатын іс-әрекеттер
|
Ресурстар |
|
5 мин
15 мин
|
Сәлемдесу І. Ұйымдастыру кезеңі /Кіріспе бөлім/ Тақырықа шығу. «Тілдер меркесі Қазақстанда» видеоролик көрсету Кіріспе сөз. Құрметті оқушылар, жиылған қауым сіздерді келе жатқан тілдер мерекесімен құттықтаймын! Сіздерге денсаулық, шығармашылық табыс тілеймін. Тіл қай ұлтта, қай елде болса да қастерлі, құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп қалыптасады. Тіл байлығы – сөздік қор әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол – атадан балаға қалып отыратын баға жетпес мұра. Адамға екі нәрсе тірек
тегі: Игі істің басы – тіл, Әдеп басы — тіл. ІІ. Негізгі кезең Оқушыларды «Түс таңдау» арқылы (қызыл, сары, ақ түстерін таңдайды ) 3 топқа бөлу. Топтық жұмыс. Оқушылар. «Тіл дегенді қалай түсінеміз», «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте», «Үштілділік саясаты» тақырыптары бойынша 1 топ - эссе, 2 топ – өлең шығару, 3 топ - постер дайындау тапсырмасы беріледі. |
https://youtu.be/eMvTHun7pL0 |
|
Куратор сағатының кері байланысы |
Тілек ағашына бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен болашақта мемлекеттің тілдің тұғыры биік болу үшін қандай міндеттер атқару керек? Өз тілек-армандары ретінде жапсырма қағаздарға жазып,фотосын сынып лидеріне жібереді.Сынып лидері Тілек ағашына жапсырып, Facebook парақшасына жүктейді. |
|
|
Жалпы бағалау: Куратор сағаттының қандай аспектілері жақсы жүзеге асты (оқу мен оқытудың өмірмен байланысы болды ма, ойланыңыз 1: 2: Кураторлық сағатты жақсартуға не ықпал етуші еді (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)? 1: 2: Кураторлық сағат барысында сынып туралы немесе оның жетістіктері туралы нені анықтадым/жекеленген оқушылардағы қиындықтар (көшбасшылық), келесі кураторлық сағатта неге баса назар аударылу қажет? 1:
2: |
||
шағым қалдыра аласыз













