Материалдар / Өзара сабаққа қатысу

Өзара сабаққа қатысу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныпка катысу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2024
166
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақты бақылау және бағалау


Күні_______________________________Сынып________________Пән___________

Мұғалім________________________________________________________________

Қатысу мақсатым___________________________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы____________________________________________________________________

Сабақты өткізу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1.Сабақтың басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлінулері (топқа бөлу жұмыстары қалай жүргізілді,топтық жұмыстың дұрыс орындалуы,мұғалімнің берген тапсырмасы топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуларына ықпал етті).



2.Сабақтың ортасы. Үй тапсырмасын қадағалау (үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды,мұғалім барлық оқушыларды қамти алды ма?).







3.Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ

(мұғалім тарапынан жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі қаншалықты тиімді болды?).





4.Тапсырмаларды орындау (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).







5.Тапсырмаларды орындау (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).



6.Тапсырмаларды орындау (мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма,берген тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум Таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алды ма?).





7.Бағалау критериилері (оқушылардың білімі қаншалықты шынайы бағаланды).





Қорытынды және ұсыныстар:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Қатысушы мұғалім: Ұсыныстармен келісемін

Таныстым:

Наблюдение и оценивание урока


Число_______________________________Класс___________________________Предмет______________________________________

Учитель________________________________________________________________

Цель посещения___________________________________________________________________________________________________________

Тема урока___________________________________________________________________________________________________

Проведение урока

Деятельность учителя

Деятельность ученика

1.Начало урока. Настрой учащихся на урок. Деление на группы (как происходило деление на группы,имеются ли ясные указания по работе в группе (инструкция учителя; насколько эффективно было распределено лидерство).



2.Середина урока. Проверка домашнего задания (насколько эффективно проведена проверка домашнего задания,всех ли учеников охватил учитель)





3.Середина урока. Новый материал

(насколько эффективно проведен этап объяснения нового материала,степень новизны).



4.Выполнение задания (задания, выбранные на уроке, способствуют достижению цели и критерия оценивания,каким образом они помогают ученикам овладеть знаниями).





5.Выполнение задания (задания, выбранные на уроке, способствуют достижению цели и критерия оценивания,каким образом они помогают ученикам овладеть знаниями).





6.Выполнение задания (учитель поддерживает всех учеников,задания соответствуют возрастным особенностям детей, задания направлены на развитие мышления детей,они разработаны по Таксономии Блума).





7.Конец урока. Определены ли критерии оценивания.Как учитель оценивает успехи детей.Использует ли он формативное оценивание.Каким образом оцениваются достижения учеников.








Выводы и рекомендации:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ