×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру Республикалық чаттарға қосылу нұсқаулығын көру үшін осы сілтемені басу керек https://blog.ust.kz/422
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Өзен алқаптарындағы ұлы өркениеттер туралы қалай білуге болады?

Автор:Сенкебаева Нуржамал Анарбаевна
Бағыты: Дүние жүзі тарихы
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Мұғалімдерге дүние жүзі пәнінен сабақ жоспары

«Бекітемін»














Оқу ісінің меңгерушісі:










…………………………



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 5

«……»………..201.... ж.























ҰМЖ бӛлімі: 1В - Ӛзен алқаптары


Мектебі: Циолковский атындағы №84 жоббм

ӛркениеттері












Күні:





Мұғалімнің аты-жӛні:




Сынып:





Қатысқандар -

Қатыспағандар -

Сабақтың тақырыбы

Ӛзен алқаптарындағы ұлы ӛркениеттер туралы қалай біле







аламыз?







Оқу мақсаттары





5.4.1.3 – ежелгі ӛркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;







5.2.2.3 – ежелгі дүниенің ӛнеріне сипаттама беру


Сабақ мақсаты





Барлығы: «Мәдениет», «ӛнер» терминдерін пайдалана отырып,







Қосӛзен ӛнерін сипаттайды;










Кӛбісі: Ежелгі ӛркениеттерді зерттеу үшін тарихи деректерді







пайдаланады;













Кейбірі: Тарихи артефактілерді пайдалана отырып, Қосӛзеннің







шаруашылық жүйесін талдайды




Ойлау деңгейі





Білу, қолдану

















Бағалау критериі

Ӛзен алқаптарындағы ежелгі дүние ӛнеріне сипаттама береді

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: археологиялық айғақтарға талдау жүргізу арқылы







кейінгі ӛркениеттерді тереңірек зерттейді, дайындайды


















Негізгі ұғымдар: мәдениет, ӛнер, сәулет, артефакт







Диалогқа арналған сұрақтар:










- ежелгі … ӛмір ӛте ертедегіге … қарағанда ауырлау болды,







себебі…













- Адамдар … ӛзен алқаптарында мекендеді, себебі…







Талқылауға арналған сұрақтар:










Артефакт қандай ақпарат береді










Гильгамеш мінезін сипаттаңдар.










Неліктен Месопатамия тұрғындары жазу үшін үйреншекті емес







материалдарды пайдаланған?










Бұл жазулардың құндылығы неде?










Жазылымға арналған тапсырмалар: «Досыма хат»

Тарихи концепт





дәлел







Құндылықтарға баулу

Ӛзге елдің мәдениетіне құрметпен қарау















Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, Бейнелеу ӛнері, Дүниетану


Алдыңғы білім





Мәдениет, ӛнер, шаруашылық, қала туралы біледі








Сабақтың барысы

















Жоспарланған







Жоспарланған әрекеттер



Ресурстар

уақыты















Басталуы


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
















2 минут



Топтастыру: «Ежелгі ӛркениеттер»















1-топ – «Шумер», 2 топ – «Аккад», 3 топ – «Месопата-


карточкалар



мия», 4-топ – «Урарту»




5 минут



(Т) Үй тапсырмасын сұрау - «Ойлан, жұптас, бӛліс»












«Неге ежелгі ӛркениеттер ӛзен алқаптарында дамыды?»





тақырыбына жинақтап келген қосымша мәліметтерді





топпен ақылдаса, сұрақтарға жауап береді






ҚБ «Мадақтау»
























Ортасы


(Жт) «Досыңмен саяхат»

ИТ


5 минут


Жұптасып, Ежелгі Месопотамияға саяхат жасайды,

Мәтін




Гилгамеш дастанын сипаттайды





ҚБ «Стикердегі жазба»

стикер


10 минут


Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма





«Бес сұрақ» әдісі бойынша бағалауға арналған

ҚБ парағы




тапсырманы жазбаша орындаңыз





ҚБ «Ӛзін-ӛзі бағалау»

дескриптор


5 минут


Рефлексия «Тазалық» ойыны













1. Шабадан; 2. Қоқыс жәшігі; 3. Еттартқыш

суреттер


Аяақталуы


(Ж) Бӛлімді жиынтық бағалауға арналған



15 минут


тапсырмалар - «Бірге ойлаймыз» әдісі





1. Берілген картаны пайдаланып, Қосӛзендіктер айна-





лысқан шаруашылық түрлерін атаңыз.

ЖБТЖ,9-10 бб




3. Берілген мәтін мен суреттерді қолдана отырып,





сұрақтарға жауап беріңіз.





2. Неліктен ежелгі ӛркениеттердің шаруашылық жүйесі

Суреттері бар




ӛзен алқаптарында дамыды? Кілт сӛздерді пайдалана

мәтін




отырып 50-70 сӛзден эссе жазыңыз және ойыңызды





түйіндеңіз.





Кілт сӛздер: ӛркениет, мәдениет орталығы, қала,





шумер, сына жазуы.





Сабақты қорыту

Дескриптор












Қалыптастырушы бағалау парағы







Тақырып


Ӛзен алқаптарындағы ұлы ӛркениеттер туралы қалай біле аламыз?


Оқу мақсаттары


5.2.2.3 – ежелгі дүниенің ӛнеріне сипаттама беру



ОДД


Талдау



Бағалау критериі

Ӛзен алқаптарындағы ежелгі дүние ӛнеріне сипаттама береді









2-тапсырма







Берілген мәтін мен суреттерді қолдана отырып, сұрақтарға жауап беріңіз

















Вавилон қаласындағы зиккурат Ур қаласындағы зиккурат Азия материгіндегі бір-бірімен жарыса аққан Евфрат пен Тигр ӛзендерінің Кавказ тауларының оңтүстік сілемдерінен басталып, Парсы шығананыға құяды. Бұл екі ӛзенді кӛбінесе Қосӛзен немесе Месопотамия деп атайды.


Кӛне замандарда бұл аймақ батпақты, сазды болған екен. Қамыс кӛп ӛскен. Қосӛзен жерінде пайдалы қазбалар, орман, тау-тас болмады. Бұл аймақ батпақты, сазды, бір сӛзбен айтқанда, тіршілікке қолайсыз болғанымен, мұнда бірнеше дәулетті мемлекеттер ӛмір сүрді.

  1. Қосӛзен мемлекеттеріндегі сәулет ӛнеріне тән ерекшеліктерді атаңыз:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

2.Сәулет ӛнері туындыларын салу үшін қандай құрылыс материалдарды қолданған?

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________


Бағалау критериі

Дескриптор

Ӛзен алқаптарындағы ежелгі дүние

- сәулет ӛнері ерекшеліктерін анықтайды;

ӛнеріне сипаттама береді

- сәулет ӛнері туындылары үшін қолданған құрылыс


материалдарын анықтайды



ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ



«Ӛзен алқаптар ӛркениеттері» бӛлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Неліктен ежелгі ӛркениеттер ӛзен алқаптарында дамыды?


Ӛзен алқаптарындағы ұлы ӛркениеттер туралы қалай біле аламыз?

Оқу мақсаты

5.4.1.3 Ежелгі ӛркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;


5.2.2.3 Ежелгі дүниенің ӛнеріне сипаттама беру

ОДД

Білу менТүсіну, Қолдану

Бағалау

Қосӛзендіктер айналысқан шаруашылық түрлерін анықтайды;

критериі

Ежелгі ӛркениеттердің шаруашылық жүйесінің ӛзен алқаптарында


дамуын сипаттайды

Орындау уақыты

15 минут


Тапсырма:


1.Берілген картаны пайдаланып, Қосӛзендіктер айналысқан шаруашылық түрлерін атаңыз.


1.________________________________________

  1. ________________________________________

  2. ________________________________________

  3. ________________________________________

  4. ________________________________________


2.Неліктен ежелгі ӛркениеттердің шаруашылық жүйесі ӛзен алқаптарында дамыды? Кілт сӛздерді пайдалана отырып, 50-70 сӛзден эссе жазыңыз және ойыңызды түйіндеңіз: Кілтсӛздер: ӛркениет, мәдениет орталығы, қала, шумер, сына жазуы


  1. _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________




Бағалау

Тапсыр

Дескриптор

Балл

критерийлері

ма №



Қосӛзендіктер айна-

1

қосӛзендіктер балық аулаумен айналысқанын

1

лысқан шаруашылық


атайды;


Түрлерін анықтайды


қосӛзендіктер егіншілікпен айналысқанын

1







атайды;











қосӛзендіктер бақшамен айналысқанын атайды;


1








қосӛзендіктер жүзім отырғызумен айналысқанын


1








атайды;











қосӛзендіктер аңшылықпен айналысқанын


1








атайды.







Ежелгі


2


ӛркениет ұғымын анықтайды;



2




ӛркениеттердің




ӛркениет орталықтарын кӛрсетеді;


2




шаруашылық




Шаруашылықтың ӛзен алқабын дадамуын


2




жүйесі-нің ӛзен




сипаттайды;







алқаптарында




Қалалардың пайда болуын негіздейді.


2




дамуын сипаттайды













Қорытынды шыгарады



2




Барлығы






15














Қосымша ақпарат










Саралау – Сіз қосымша кӛмек


Бағалау – Оқушылардың

Пәнаралық байланыстар,




кӛрсетуді қалай



үйренгенін тексеруді қалай

қауіпсіздік және еңбекті




жоспарлайсыз? Сіз қабілеті


жоспарлайсыз?

қорғау ережелері, АКТ-




жоғары оқушыларға




мен байланыс.





тапсырманы күрделендіруді



Құндылықтардағы




қалай жопарлайсыз?




байланыс
















Рефлексия










- Сабақ/оқу мақсаттары










шынайы ма?










- Бүгін оқушылар не білді?










- Сыныптағы ахуал қандай










болды?










- Мен жоспарлаған саралау










шаралары тиімді болды ма?










- Мен берілген уақыт ішінде









үлгердім бе?










- Мен ӛз жоспарыма қандай










түзетулер енгіздім және










неліктен?




















Қорытынды бағамдау










Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.


2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектесетін не білдім?



50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: