Сабақтың
мақсаты
|
Оқушылардың
барлығыөзен жүйесі,
өзен бөліктері мен өзеннің қоректену типтері, өзеннің маңызын
жергілікті жермен байланыстыра отырып,түсінік
беру.
Оқушылардың
көпшілігіӨзендерге,оның келіп шығуы,
құрылымына сипаттама бере
отырып,
оның бүкіл табиғи орталықтағы және адамзат өміріндегі жалпы
тіршілік үшін маңызын
түсіндіру..
Оқушылардың
кейбіріөзен туралы
тірек білімдерін еске түсіре отырып, өзен тақырыбын оқып
үйрету.
|
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты
ояту
8
мин.
|
Қызығушылықты ояту үшін миға
шабуыл.
1.Құрлық суларының түрлерін
ата.
2.Қазақстанда неше өзен
бар?
3.Қазақстанда қанша көл
бар?
4.Дүниежүзіндегі ең үлкен
көл?
5. Дүниежүзіндегі ең ұзын
өзен?
6. Дүниежүзіндегі ең суы мол
өзен?
7. Дүниежүзінің неше пайызын
су алып жатыр?
8. Дүниежүзіндегі ең терең
көлді ата?
9. Қазақстанда қаншадан астам
артезиан алабы анықталған?
10. Шеңберлі диаграмма сызу
құрлық сулары
``
/flippity.net``бағдарламасын
пайдаланып Оқушыларды топқа
бөлу
|
Оқушылар жаңа әдіс арқылы
топқа бөлінді.
Әдіс арқылы
қайталау
Сұрақ жауап
орындайды
|
Жалаушалар арқылы
бағалау
стикер
|
Дидактикалық
материалдар
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
30
мин
|
Топпен
жұмыс
І-топ «Ертіс»
ІІ-топ «Миссисипи»
ІІІ-
топ «Конго»
Тапсырма №1. Қабық
ойыны
1.Аңғарлар өзі ағып өтетін
аймақтың жер бедері сипатына қарай нешеге
бөлінеді,аттары? 1.Таулы
2.Жазықты 2.Эрозия базисі дегеніміз
не? Өзеннің суы барып құйылатын
көл,теңіз,мқхит деңгейі
3.Өзен аң,арларының негізгі
элементтеріне нелер жатады?
Арна Жайылма
Терассалар
4.Өзеннің қандай әрекетін
эрозия деп атаймыз?
Өзен ағысы өзінің ағу
барысында арна айналасындағы тау жыныстарын бұзып,ағызыа
әкетіп,жаңа өзен арнасын қалыптастырып
отырады
5.Эрозия нешеге бөлінеді атап
бер?
1.Бүйірлік
2.Түпкі Тапсырма
№2
- Эстуарий жасап құятын
өзендер: Темза,Сена,Енисей,Парана,Конго
- Атырау жасап құятын
өзендер:Ніл,Лена,Еділ,Ориноко
Тапсырма
№3 ``wordwall `` , бағдарламасы арқылы тиісті сөздерді
табу
Тапсырма
№4
сәйкестендіру
|
Көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Тақырыпқа сай берілген
түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау
барысында ой өрісін жетілдіру арқылы
бәсекелеседі
Кескін карта мен
жұмыс
|
ҚБ: «жалауша» әдісі арқылы
бағалау
1.Білімім
төмен
2.Орташа 3.Орташадан жоғары
4. Жоғары
ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін
бағалау «Ауызша мадақтау
|
Оқулық, жұмыс дәптері, карта
,кескін карта
Ашық
сұрап-жауаптар
|
Сабақтың
соңы
Қорытынды
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып
береді.
Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?
Үйге тапсырма
: 40 сурет Глоссаримен
жұмыс
|
Бүгінгі
сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|