Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
10.2.4.1 көркем
шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік
пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әдеби және еркін
тақырыптарға шығарма) жазу.
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық
тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Қызығушылықты ояту.
«ПОПС» формуласы
«Туған жер», «Бауыр»,
«Оралу» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС»
формуласы негізінде ойларын айтады.
Біздің ойымызша
....
Оны былай
дәлелдейміз ....
Мынандай мысал
келтіреміз ....
Мынандай
қорытындыға келдік ....
Бағалау критерийі
|
Дескриптор
|
Шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау
жасайды.
|
-
өз ойларын
айтады;
-
дәлел
келтіреді;
-
мысал
келтіреді;
-
қорытынды жасайды.
|
Мағынаны тану.
Тапсырма.
Топтық талқылау.
Топтар берілген мәліметті шығарма идеясымен байланыстыра
отырып талдайды. Сынып алдында жауаптарын
қорғайды.

Дескриптор:
Тапсырма. Жеке
жұмыс.
Ақынның «Шетте жүрген бауырластарға» атты өлеңін оқып,
«Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол!» тақырыбында әдеби
эссе жазыңыз. Жазылым барысында стилдік, тілдік ерекшеліктерді
сақтаңыз, өз ойыңыз креативті жеткізіңіз. Сөз саны:
120-150.
Дескриптор:
ҚБ
«Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады.
|
Оқушылар «ПОПС»
формуласы
«Туған жер», «Бауыр», «Оралу» тірек сөздерін шығарма
идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын
айтады.
Топтық жұмыс жүргізеді
Ақынның «Шетте жүрген бауырластарға» атты
өлеңін оқып, «Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол!»
тақырыбында әдеби эссе жазыңыз. Жазылым барысында стилдік, тілдік
ерекшеліктерді сақтаңыз, өз ойыңыз креативті
жеткізіңіз.
|
ҚБ «Нысана»
Оқушы
лар стикер жапсыру арқылы
бағалай

ҚБ «Нысана»
Оқушы
лар стикер жапсыру арқылы
бағалай

ҚБ «Нысана»

|
10-сынып
Қазақ әдебиеті
қима қағаздар
|