Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
Оқу ісінің меңгерушісі : ______________Ақтажиева Л.
Сыныбы: 6 «Ә» Тақырыбы: Кіріспе |
|||
|
• Кітап – алтын қазына. |
||
Мақсат: |
|||
Білімдік |
Жаңа білім |
• 5-сыныпта өтілген тақырыптарға сипаттама бере отырып, 6-сынып математика курсының тарауларында нелер анықталатынын анықтайды. |
|
Жаңа түсінік |
• 6 сынып математикасы әрбір тараудың құрамына кіретін тақырыптардың жалпы мазмұнын 5 сынып өтілген материалдардың негізі екендігін түсінеді. |
||
Құзыр-лылық |
Қолданым әрекеті |
• 5 cынып өтілген тарауларына есептер шығарады. |
|
Талдау әрекеті |
• 5-сыныптағы тақырыптарға есептер шығарудың 6 сыныппен байланысын анықтайды. |
||
|
Шығармашылық әрекет |
• 6 сынып математика пәні есептердің шығарылу жолы мен мазмұны біртіндеп күрделенетініне қозғау салады. |
|
Құнды-лық |
Бағамдау әрекеті |
• 5 сыныптағы математика пәнінен өтілген тараулар 6-сынып курсы бойынша өтілетін тарауларды игерудің математика курсы бойынша жүйелі білім алудағы маңыздылығын бағалайды. |
|
Сабақ құрылымы: |
|||
|
І. Ақпарат алмасу ( 8 мин.). ІІ. Алғашқы бекіту (5 мин.). ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (20 мин.). ІV. Шығармашылық қалыптастыру (7 мин.). V. Бағамдау - бағалау (5 мин.). |
||
Оқыту әдісі: |
|||
|
• Репродуктивті, ішінара ізденушілік |
||
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі: |
|||
|
• Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмаларды өз бетімен орындауын қадағалайды. |
||
Негізгі ұғымдар мен терминдер: |
|||
|
• Пропорция, қатынас, рационал сан, оң және теріс сан, санның модулі, координаталық түзу, периодты ондық бөлшек, сызықтық теңсіздік, параллель, перпендикуляр, графиктер, функция. |
||
Оқушыда дағды қалыптастыру: |
|||
|
• Өзін-өзі дамыту дағдылары - өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып қанағаттану, осындай «сәттілік сәтіне» ұмтылу; ұжымда жұмыс істеу дағдылары – ұжым мүшесі ретінде өзінің жауапкершілігін сезіну, өзгелерге кедергі келтірмей ортақ жұмысқа белсенді атсалыса білу, бүкіл топ жұмысының нәтижесін көре білу, объективті бағалай алуы, оны сынып алдында қорғай алуы. |
||
Оқушы іс әрекетін ұйымдастыру: Күтілетін нәтижеге (мaқсатқа) қол жеткізу үшін жоспар бойынша оқулық материалын Ақпарат алмасу блогындағы слайдтарды пайдаланып меңгеру; Алғашқы бекіту блогындағы тапсырманы орындай отырып тақырып бойынша қорытынды шығарып теориялық білімін бекіту; Шығармашылық әрекет блогында топтық жұмыс істеп, тапсырма бойынша ұжымдық қорытынды шығаруға атсалысу. |
|||
Ақпарат көздері: |
|||
|
1. Математика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2-басылым / А.Е. Әбілқасымова, Т.П. Кучер, З. А. Жұмағұлова Алматы 2. А.Е. Әбілқасымова Математика. Дидактикалық құрал. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған. Алматы, Мектеп, 2011ж. 3.А.Е. Әбілқасымова Математика 6-сыныбына арналған оқу-әдістемелік құрал / Алматы, Мектеп, 2011. 4. Т.А. Алдамұратова, В.И. Тупаева. Математика. Дидактикалық құрал. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған.Алматы: Атамұра, 2011. 5. Алдамұратова Т.А Математика. 6-сыныбына арналған оқу-әдістемелік құрал. Алматы,Атамұра, 2011. |
||
Оқушы жетістігін бағалау: |
|||
|
• Оқушының оқу іс әрекеті ол Алғашқы бекіту блогындағы тапсырмаларды орындау деңгейіне байланысты бағаланады. Сонымен бірге оқушыға Шығармашылық әрекет блогындағы тапсырманы орындағаны үшін қосымша бонус балл қойылады. |
Бекітемін
Оқу ісінің меңгерушісі : ______________Ақтажиева Л.
Сыныбы: 6 «Ә» Күні : 03.10.2016 жыл. |
||||
|
Тақырыбы: |
|
||
|
|
• Пропорцияның қасиеттерін пайдаланып мәтінді есептерді шығару. |
|
|
|
Мақсат: |
|
||
|
Білімдік |
Білім |
• Мәтінді есептер шығару негізінде пропорция ұғымын тұжырымдайды. |
|
|
Түсінік |
•Мәтінді есептердің мазмұны бойынша пропорция құру және оны шешуді түсіндіреді. |
|
|
|
Құзырлылық |
Қолданым әрекеті |
• Мәтінді есептерді шығаруда пропорцияның қасиеттерін қолдану. |
|
|
Талдау әрекеті |
• Мәтінді есептердің мазмұнының өмірмен байланысты саралайды. |
|
|
|
Шығармашылық әрекет |
• Теңдеулер шешу мен пропорция құруда мәтінді есептердің ерекшелігін қайта қарайды. |
|
|
|
Құнды-лық |
Бағамдау әрекеті |
• Пропорция туралы жүйелі білім-білік дағдының қалыптасуының өмірдегі маңыздылығын бағалау. |
|
|
Сабақ құрылымы: |
|
||
|
|
І. Құзырлылық қалыптастыру (35 мин.). ІI. Шығармашылық қалыптастыру (7 мин.). III. Бағамдау - бағалау (3 мин.). |
|
|
|
Оқыту әдісі: |
|
||
|
|
• Репродуктивті, ішінара ізденушілік |
|
|
|
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі: |
|
||
|
|
Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмаларды өз бетімен орындауын қадағалайды. |
|
|
|
Негізгі ұғымдар мен терминдер: |
|
||
|
|
Пропорция, пропорцияның қасиеті, белгісіз ортаңғы мүше, белгісіз шеткі мүше. |
|
|
|
Оқушыда дағды қалыптастыру: |
|
||
|
|
Өзін-өзі дамыту дағдылары - өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып қанағаттану, осындай «сәттілік сәтіне» ұмтылу; ұжымда жұмыс істеу дағдылары – ұжым мүшесі ретінде өзінің жауапкершілігін сезіну, өзгелерге кедергі келтірмей ортақ жұмысқа белсенді атсалыса білу, бүкіл топ жұмысының нәтижесін көре білу, объективті бағалай алуы, оны сынып алдында қорғай алуы. |
|
|
|
Оқушы іс әрекетін ұйымдастыру: Күтілетін нәтижеге (мaқсатқа) қол жеткізу үшін жоспар бойынша оқулық материалын А блогындағы слайдтарды пайдаланып меңгеру; АБ блогындағы тапсырманы орындай отырып тақырып бойынша қорытынды шығарып теориялық білімін бекіту; ҚӘ блогы аясында өз мүмкіндігіне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау; ШӘ блогында топтық жұмыс істеп, тапсырма бойынша ұжымдық қорытынды шығаруға атсалысу. |
|
||
|
Оқушы жетістігін бағалау: |
|
||
|
|
• Оқушының оқу іс әрекеті ҚӘ блогындағы тапсырмаларды орындау деңгейіне байланысты бағаланады. Сонымен бірге оқушыға ШӘ блогындағы тапсырманы орындағаны үшін қосымша бонус балл қойылады. |
|
|
|
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары
Мәтінді есеп шығару пропорцияның қасиеттерін пайдаланып шығар.
1. Жерге себілген 180 қант қызылшасы тұқымының 126-сы көктеп шықты. Қант қызылшасы тұқымының өнімділігі неше процент?
Үлгі: Сүттен алынған ірімшіктің массасы сүттің массасының 8%-індей.
200 кг сүттен неше килограмм ірімшік алынады?
Шешуі: х - 200 кг сүттен алынатын ірімшіктің массасы.
200 кг _______100%;
х кг _______8%;
Жауабы: 16 кг.
2. Қарбыз массасының 98%-і су. 5 кг қарбызда қанша су бар?
Шешуі:_______________________________________________________________
______________________________________________________________________
Жауабы: 4,9 кг.
Үлгі: Саяхатшылар түске дейін 64 км қашықтыққа барды. Бұл жүруге тиісті межелеген қашықтықтың 20%-дей. Саяхатшылар неше километр қашықтықты жүруді межелеген еді?
Шешуі: х - саяхатшылардың межелеген жүруге тиісті қашықтығы.
64 км ______20%
х км _______100%
Осыдан
Жауабы: 320 км.
3. Бір аптада балықшылар 160,5 т балық аулады, бұл олардың бір айда аулауға тиісті балық массасының 30%-дей. Балықшылар бір айда неше тонна балық аулауға тиіс?
Шешуі: _______________________________________________________________
________________________________________________________Жауабы: 535т.
4. Қиярды тұздау үшін 250 г тұз салынды. Бұл барлық тұздалған қияр
массасының 8%-індей. Барлық тұздалған қиярдың массасы неше килограмм және неше грамм?
Шешуі: ________________________________________________________
_________________________________________________________________
_______________________________________________________________
Жауабы: 3125 кг.
ІІ деңгей тапсырмалары
Мәтінді есептерді шығаруда пропорцияның қасиеттерін қолдаңыздар.
Пропорция құру арқылы шешіңдер:
5. Қантты су ерітіндісіндегі судың массасының қанттың массасына қатынасы 22:3 қатынасындай. Қантты су ерітіндісіндегі қанттың концентрациясы неше процент?
Үлгі: Үйірмедегі оқушылардың ұлдар мен қыздар санының қатынасы 3:1. Үйірме оқушыларының неше проценті қыздар?
Шешуі: 3+1=4.
Жауабы: 30%
6. Домбыра жасайтын шеберхана бір айда 8 домбыра жасауы керек еді. Олар бір айда 2 домбыраны артық жасады. Домбыра жасайтын шеберхана бұл айда жоспарын неше процент орындады?
Шешуі: _______________________________________________________________
________________________________________________________Жауабы: 125%.
7. Тік төртбұрыштың ауданы 90 дм2, ұзындығы 15 дм. Тік төртбұрыштың ені ұзындығының неше проценті?
Шешуі: _______________________________________________________________
_________________________________________________________Жауабы: 40%.
ІІІ деңгей тапсырмалары
Мәтінді есеп шешуде пропорция пайдалану қажет екеніне көз жеткізу.
8. Пропорция құру арқылы шығарыңдар.
Тракторшы жыртуға тиісті жердің 76%-ін жыртқанда, 6 га жер жыртылмай қалды. Тракторшы барлығы неше гектар жыруға тиіс еді?
Шешуі: _______________________________________________________________
________________________________________________________Жауабы: 25 га.
9. Пропорциялық теңдеу құрып шығарыңдар.
8 адамнан құрылған балықшылар бірлестігі 518,4 ц балық аулап, белгіленген жоспарды 160% орындады. Бірлестіктің әрбір мүшесі жоспардан артық неше центнер балық аулады?
Шешуі: __________________________________________________________
_________________________________________________________________
Бекітемін
Оқу ісінің меңгерушісі : ______________Ақтажиева Л.
Сыныбы: 6 «Ә» Күні : 05.10.2016 жыл. |
||||
|
Тақырыбы: |
|
||
|
|
• Тура пропорционал шамалар туралы ұғым. |
|
|
|
Мақсат: |
|
||
|
|
Жаңа білім |
• Пропорцияның анықтамасын еске түсіре отырып, пропорцияның түрлерін біледі, тура пропорцияны шаманың не екенін анықтайды. |
|
|
|
Жаңа түсінік |
• Тура пропорционал шамаларды мысалдар арқылы анықтамасын тұжырымдап, қасиеттерін түсіну. |
|
|
|
Қолданым әрекеті |
• Тура пропорционалдықтың қасиетін қолданып, әр түрлі деңгейдегі есептерді шығару. |
|
|
|
Талдау әрекеті |
• Тура пропорционалдықтың негізін талдай отырып, пропорция құрады. |
|
|
|
Шығармашылық әрекет |
• Негізгі ұғымдарды қолдана отырып, өмірмен байланысты есептерді шығарып, ой қорытындылайды. |
|
|
|
Бағамдау әрекеті |
• Пропорция туралы жүйелі білім-білік дағдының қалыптасуының өмірдегі маңыздылығын бағалайды. |
|
|
Сабақ құрылымы: |
|
||
|
|
І. Ақпарат алмасу. (12 мин) ІІ. Алғашқы бекіту. (3 мин) ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру. (22 мин) ІV. Шығармашылық қалыптастыру. (5 мин) V. Бағамдау - бағалау. (3 мин) |
|
|
|
Оқыту әдісі: Репродуктивті, ішінара ізденушілік. |
|
||
|
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі: |
|
||
|
|
• Бағыт-бағдар және нұсқау береді, қажет болғанда оқушыларға көмек береді, олардың танымдық есептерді өз бетімен орындауын қадағалайды. |
|
|
|
Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формасы: • Белсенді танымдық. |
|
||
|
О Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |