Білім беру
саласы: Әлеуметтік
орта
Бөлімдері: Қоршаған ортамен
таныстыру
Тақырыбы: «Өзім туралы білгім
келеді»
Мақсаты:
а) Өзі және өзінің жағдайы,
көңіл күйі туралы айта алуға, өзінің дене мүшелерінің кейбір
қызметтерін (бас, құлақ, ауыз, тіл, тіс, қол, аяқ) түсінуге
үйрету.
ә) Сұрақ – жауап арқылы сөйлеу
қабілетін дамыту.
б) Өзіне-өзі қызмет етудің
қарапайым дағдыларына
тәрбиелеу.
Билингвальді
компонент:Қол -
рука
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс
әрекеті
|
Балалардың іс
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
|
Балаларды шеңбер бойына
тұрғызып, тәрбиеші сұрақтар арқылы әңгіме
жүргізу.
-Балалар, біз бүгін өзіміз
туралы әңгімелесеміз.
-Мирас, сенің қасында
кім?
-Қалай ойлайсың, Ұлжан ұл бала
ма, әлде қыз бала ма?
Осылайша қыздар мен ұлдардың
қандай ойыншықтармен ойнайтындығын, нені жақсы көретіндігін, немен
айналысқанды ұнататындықтарын, қандай киім киетіндіктерін
сұрайды.
|
Балалар шаттық шеңберіне
тұрып, тәрбиешінің қойған сұрақтарына жауап
береді.
-Ұлжан
-Ұлжан – қыз
бала
|
Іздену
ұйым-дастырушы
|
-Балалар, ұл, қыз бала туралы
біледі екенсіңдер. Ал өздеріңнің дене мүшелері туралы білесіңдер
ме?
Тәрбиеші балаларға адамның
дене мүшелері: бас, мойын, қол, аяқтары туралы сұрақтар
қояды.
-Балалар, сендердің үйлеріңде
үлкен айна бар ма?
-Сендер сол айнаға қарап
тұрмын деп елестетіңдерші, кімді
көрдіңдер?
-Жарайсыңдар, балалар, енді
алдарыңда тұран суретке назар аударыңдаршы. Бұл – қағаздан қиылған
қуыршақтың дене бөліктері. Қазір сол бөліктерді
құрастырамыз.
Тәрбиеші балаларға сұрақтар
қойып отырып қуыршақтың дене бөліктерін
құрастырады.
Сергіту сәті: Тәрбиеші ауа,
жер, ағаш, гүл, қоян, барабан, қораз, маймыл т.б. сөздерді
атайды.
Ойын: «Сыңарын
тап»
Дәптермен
жұмыс.
|
-Білеміз.
Балалар өздерінің дене
мүшелеріне байланысты қойған сұрақтарға жауап
береді.
-Бар.
-Өзімізді
көрдік.
Балалар қуыршақтың дене
мүшесінің бөліктерін қызыға құрстырды.
Балалар тәрбиешінің оқыған
өлеңін естіп және сөздеріне байланысты қимылдар ойластырып
жасайды.
Балалар ойынды қызыға
ойнайды.
|
Рефлексивті
түзетушілік
|
Тәрбиеші балалардан бүгінгі
жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не
үйренгендерін сұрайды.
|
Өздерінің көңіл күйлері туралы
айтып, дәптердегі таңбаларға белгілейді. Дене мүшелерінің
қажеттілігі, қызметі туралы айтады.
|
Біледі: Адамның дене мүшелерін,
олардың атқаратын қызметтерін біледі.
Игереді: Өз дене мүшелерінің (бас,
мойын, қол, аяқ, көз, құлақ) атқаратын қызметін
игереді.
Меңгереді: Өзіне-өзі қызмет етудің
қарапайым дағдыларын меңгереді.