Материалдар / "Өзім туралы білгім келеді" ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Өзім туралы білгім келеді" ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта балалар дене мүшелерінің қандай қызметтері бар екенін біліп танысады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
1034
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: Әлеуметтік орта

Бөлімдері: Қоршаған ортамен таныстыру

Тақырыбы: «Өзім туралы білгім келеді»

Мақсаты:

а) Өзі және өзінің жағдайы, көңіл күйі туралы айта алуға, өзінің дене мүшелерінің кейбір қызметтерін (бас, құлақ, ауыз, тіл, тіс, қол, аяқ) түсінуге үйрету.

ә) Сұрақ – жауап арқылы сөйлеу қабілетін дамыту.

б) Өзіне-өзі қызмет етудің қарапайым дағдыларына

тәрбиелеу.

Билингвальді компонент:Қол - рука

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Балаларды шеңбер бойына тұрғызып, тәрбиеші сұрақтар арқылы әңгіме жүргізу.

-Балалар, біз бүгін өзіміз туралы әңгімелесеміз.

-Мирас, сенің қасында кім?

-Қалай ойлайсың, Ұлжан ұл бала ма, әлде қыз бала ма?

Осылайша қыздар мен ұлдардың қандай ойыншықтармен ойнайтындығын, нені жақсы көретіндігін, немен айналысқанды ұнататындықтарын, қандай киім киетіндіктерін сұрайды.

Балалар шаттық шеңберіне тұрып, тәрбиешінің қойған сұрақтарына жауап береді.





-Ұлжан

-Ұлжан – қыз бала

Іздену ұйым-дастырушы

-Балалар, ұл, қыз бала туралы біледі екенсіңдер. Ал өздеріңнің дене мүшелері туралы білесіңдер ме?

Тәрбиеші балаларға адамның дене мүшелері: бас, мойын, қол, аяқтары туралы сұрақтар қояды.

-Балалар, сендердің үйлеріңде үлкен айна бар ма?

-Сендер сол айнаға қарап тұрмын деп елестетіңдерші, кімді көрдіңдер?

-Жарайсыңдар, балалар, енді алдарыңда тұран суретке назар аударыңдаршы. Бұл – қағаздан қиылған қуыршақтың дене бөліктері. Қазір сол бөліктерді құрастырамыз.

Тәрбиеші балаларға сұрақтар қойып отырып қуыршақтың дене бөліктерін құрастырады.

Сергіту сәті: Тәрбиеші ауа, жер, ағаш, гүл, қоян, барабан, қораз, маймыл т.б. сөздерді атайды.

Ойын: «Сыңарын тап»

Дәптермен жұмыс.

-Білеміз.

Балалар өздерінің дене мүшелеріне байланысты қойған сұрақтарға жауап береді.



-Бар.



-Өзімізді көрдік.



Балалар қуыршақтың дене мүшесінің бөліктерін қызыға құрстырды.

Балалар тәрбиешінің оқыған өлеңін естіп және сөздеріне байланысты қимылдар ойластырып жасайды.

Балалар ойынды қызыға ойнайды.

Рефлексивті түзетушілік

Тәрбиеші балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды.

Өздерінің көңіл күйлері туралы айтып, дәптердегі таңбаларға белгілейді. Дене мүшелерінің қажеттілігі, қызметі туралы айтады.

Біледі: Адамның дене мүшелерін, олардың атқаратын қызметтерін біледі.

Игереді: Өз дене мүшелерінің (бас, мойын, қол, аяқ, көз, құлақ) атқаратын қызметін игереді.

Меңгереді: Өзіне-өзі қызмет етудің қарапайым дағдыларын меңгереді.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!