Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Өзім туралы білгім келеді" ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Өзім туралы білгім келеді" ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта балалар дене мүшелерінің қандай қызметтері бар екенін біліп танысады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру саласы: Әлеуметтік ортаБөлімдері: Қоршаған ортамен таныстыруТақырыбы: «Өзім туралы білгім келеді»Мақсаты:а) Өзі және өзінің жағдайы, көңіл күйі туралы айта алуға, өзінің дене мүшелерінің кейбір қызметтерін (бас, құлақ, ауыз, тіл, тіс, қол, аяқ) түсінуге үйрету.ә) Сұрақ – жауап арқылы сөйлеу қабілетін дамыту.б) Өзіне-өзі қызмет етудің қарапайым дағдыларына тәрбиелеу.Билингвальді компонент:Қол - рука
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс әрекеті
Балалардың іс әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балаларды шеңбер бойына тұрғызып, тәрбиеші сұрақтар арқылы әңгіме жүргізу.-Балалар, біз бүгін өзіміз туралы әңгімелесеміз.-Мирас, сенің қасында кім?-Қалай ойлайсың, Ұлжан ұл бала ма, әлде қыз бала ма?Осылайша қыздар мен ұлдардың қандай ойыншықтармен ойнайтындығын, нені жақсы көретіндігін, немен айналысқанды ұнататындықтарын, қандай киім киетіндіктерін сұрайды.
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, тәрбиешінің қойған сұрақтарына жауап береді.
-Ұлжан-Ұлжан – қыз бала
Іздену ұйым-дастырушы
-Балалар, ұл, қыз бала туралы біледі екенсіңдер. Ал өздеріңнің дене мүшелері туралы білесіңдер ме?Тәрбиеші балаларға адамның дене мүшелері: бас, мойын, қол, аяқтары туралы сұрақтар қояды.-Балалар, сендердің үйлеріңде үлкен айна бар ма?-Сендер сол айнаға қарап тұрмын деп елестетіңдерші, кімді көрдіңдер?-Жарайсыңдар, балалар, енді алдарыңда тұран суретке назар аударыңдаршы. Бұл – қағаздан қиылған қуыршақтың дене бөліктері. Қазір сол бөліктерді құрастырамыз. Тәрбиеші балаларға сұрақтар қойып отырып қуыршақтың дене бөліктерін құрастырады.Сергіту сәті: Тәрбиеші ауа, жер, ағаш, гүл, қоян, барабан, қораз, маймыл т.б. сөздерді атайды.Ойын: «Сыңарын тап»Дәптермен жұмыс.
-Білеміз.Балалар өздерінің дене мүшелеріне байланысты қойған сұрақтарға жауап береді.
-Бар.
-Өзімізді көрдік.
Балалар қуыршақтың дене мүшесінің бөліктерін қызыға құрстырды.Балалар тәрбиешінің оқыған өлеңін естіп және сөздеріне байланысты қимылдар ойластырып жасайды.Балалар ойынды қызыға ойнайды.
Рефлексивті түзетушілік
Тәрбиеші балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды.
Өздерінің көңіл күйлері туралы айтып, дәптердегі таңбаларға белгілейді. Дене мүшелерінің қажеттілігі, қызметі туралы айтады.
Біледі: Адамның дене мүшелерін, олардың атқаратын қызметтерін біледі.Игереді: Өз дене мүшелерінің (бас, мойын, қол, аяқ, көз, құлақ) атқаратын қызметін игереді.Меңгереді: Өзіне-өзі қызмет етудің қарапайым дағдыларын меңгереді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз