|
Күні: Сынып: 2 Пәні:Қазақ тілі 9-сабақ |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Мұғалім: Байшапанова С.А |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өзім туралы. И, й әріптерінің жазылуы |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.4.1.2 - у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу 2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құрастырған» сөйлемін толықтыру |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: И,й дыбыстарын біледі Көбі: И,й дыбыстарының қайсысы дауысты және дауыссыз екенін ажырата алады Кейбірі: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып және жауап береді |
||
|
Жетістік критерийлері |
- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды - у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазады - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасады -жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзетіп және құрастырған сөйлемін толықтыра алады |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу,дүниетану |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
|
||
|
Алдыңғы білім |
И, й әріптерінің жазылуы |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Шаттық шеңберіне тұру Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! «Мен саған, сен маған!» ойыны арқылы тақырыпқа байланысты сұрақтар қою |
Шаттық шебері Доп |
|
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
(МК;Ұ;Ө;Қ). 38-жаттығу. Жұмбақ өлеңді мәнерлеп оқу. -Өлеңдегі негізгі ойды анықтау -Әшекей бұйымдарға нелер жататынын айту (МК;Т;Қ) Суреттердің көмегімен сипаттау мәтінін құрастыру (Ұ;Қ) «Бағдаршам» әдісі арқылы топ бірініңжұмысын бірі бағалау (МК;Ө;Қ).39-жаттығу. «Кім тез жаттайды?» -Жаңылтпашты оқып жатқа жазу -И,й әріптері бар сөздердің астын сызу -Сөздік жұмысы Сеңсең-сөзінің мағынасын талдау (МК;Ж;Қ) 40-жаттығу «Кім тапқыр?»Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемді көшіріп жазу Сергіту сәті. «Көңілді балақайлар биі» (МК;Ж;Қ) 41-жаттығу. Жағдаятты оқу -И;й әріптері бар сөздерді қатыстырып жағдаяттан шығудың жолын іздеу (Ө;Ж;Қ)) Шығармашылық тапсырма. -Әр топтағы сөздердің жалпы атауларын , жазу. -Жұп бір- бірінің қатесін тауып, түзету |
Оқулық Оқулық,дәптер Дәптер Оқулық Дәптермен жұмыс |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
(Ө.Қ)«Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасын орындату 1. «Сауатты жазу» 2. «Көркем жазу» 3. «Шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен бояйды. Нәтижелері топта жарияланады. |
Шартты белгілер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Өзіне ұнаған әдепті сөздердің бірімен диалог құрап жазады. |
-Өлеңдегі негізгі ойды анықтау білігін бағалау -Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану білігін бағалау -Қателерді табу,қайта түзетіп жазу білігін бағалау |
|
|
|
Бақылау - Сабақтың мақсатына жеттім бе? -Оқушылар не үйренді? -Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды? -Оқушылар арасында диференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма? -Жоспарланған уақытты ұстандым ба? -Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен? |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өзім туралы. И, й әріптерінің жазылуы
Өзім туралы. И, й әріптерінің жазылуы
|
Күні: Сынып: 2 Пәні:Қазақ тілі 9-сабақ |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Мұғалім: Байшапанова С.А |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өзім туралы. И, й әріптерінің жазылуы |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.4.1.2 - у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу 2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құрастырған» сөйлемін толықтыру |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: И,й дыбыстарын біледі Көбі: И,й дыбыстарының қайсысы дауысты және дауыссыз екенін ажырата алады Кейбірі: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып және жауап береді |
||
|
Жетістік критерийлері |
- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды - у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазады - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасады -жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзетіп және құрастырған сөйлемін толықтыра алады |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу,дүниетану |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
|
||
|
Алдыңғы білім |
И, й әріптерінің жазылуы |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Шаттық шеңберіне тұру Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! «Мен саған, сен маған!» ойыны арқылы тақырыпқа байланысты сұрақтар қою |
Шаттық шебері Доп |
|
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
(МК;Ұ;Ө;Қ). 38-жаттығу. Жұмбақ өлеңді мәнерлеп оқу. -Өлеңдегі негізгі ойды анықтау -Әшекей бұйымдарға нелер жататынын айту (МК;Т;Қ) Суреттердің көмегімен сипаттау мәтінін құрастыру (Ұ;Қ) «Бағдаршам» әдісі арқылы топ бірініңжұмысын бірі бағалау (МК;Ө;Қ).39-жаттығу. «Кім тез жаттайды?» -Жаңылтпашты оқып жатқа жазу -И,й әріптері бар сөздердің астын сызу -Сөздік жұмысы Сеңсең-сөзінің мағынасын талдау (МК;Ж;Қ) 40-жаттығу «Кім тапқыр?»Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемді көшіріп жазу Сергіту сәті. «Көңілді балақайлар биі» (МК;Ж;Қ) 41-жаттығу. Жағдаятты оқу -И;й әріптері бар сөздерді қатыстырып жағдаяттан шығудың жолын іздеу (Ө;Ж;Қ)) Шығармашылық тапсырма. -Әр топтағы сөздердің жалпы атауларын , жазу. -Жұп бір- бірінің қатесін тауып, түзету |
Оқулық Оқулық,дәптер Дәптер Оқулық Дәптермен жұмыс |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
(Ө.Қ)«Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасын орындату 1. «Сауатты жазу» 2. «Көркем жазу» 3. «Шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен бояйды. Нәтижелері топта жарияланады. |
Шартты белгілер |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Өзіне ұнаған әдепті сөздердің бірімен диалог құрап жазады. |
-Өлеңдегі негізгі ойды анықтау білігін бағалау -Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану білігін бағалау -Қателерді табу,қайта түзетіп жазу білігін бағалау |
|
|
|
Бақылау - Сабақтың мақсатына жеттім бе? -Оқушылар не үйренді? -Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды? -Оқушылар арасында диференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма? -Жоспарланған уақытты ұстандым ба? -Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен? |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













