Күні: Сынып: 2Пәні:Қазақ тілі9-сабақ | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Мұғалім: Байшапанова С.А |
Сабақтың тақырыбы | Өзім туралы. И, й әріптерінің жазылуы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.4.1.2 - у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құрастырған» сөйлемін толықтыру |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: И,й дыбыстарын біледіКөбі: И,й дыбыстарының қайсысы дауысты және дауыссыз екенін ажырата аладыКейбірі: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып және жауап береді
|
Жетістік критерийлері | - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды- у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазады - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасады-жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзетіп және құрастырған сөйлемін толықтыра алады |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Әдебиеттік оқу,дүниетану |
Тілдік құзыреттілік |
|
Алдыңғы білім | И, й әріптерінің жазылуы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Шаттық шеңберіне тұруБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Көзді салып қараңыз,Былай қанат қағамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
«Мен саған, сен маған!» ойыны арқылы тақырыпқа байланысты сұрақтар қою | Шаттық шебері
Доп
|
Сабақтың ортасы35 минут
| (МК;Ұ;Ө;Қ). 38-жаттығу. Жұмбақ өлеңді мәнерлеп оқу.-Өлеңдегі негізгі ойды анықтау-Әшекей бұйымдарға нелер жататынын айту(МК;Т;Қ) Суреттердің көмегімен сипаттау мәтінін құрастыру(Ұ;Қ) «Бағдаршам» әдісі арқылы топ бірініңжұмысын бірі бағалау (МК;Ө;Қ).39-жаттығу. «Кім тез жаттайды?»-Жаңылтпашты оқып жатқа жазу-И,й әріптері бар сөздердің астын сызу-Сөздік жұмысы Сеңсең-сөзінің мағынасын талдау (МК;Ж;Қ) 40-жаттығу «Кім тапқыр?»Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемді көшіріп жазуСергіту сәті. «Көңілді балақайлар биі»(МК;Ж;Қ) 41-жаттығу. Жағдаятты оқу-И;й әріптері бар сөздерді қатыстырып жағдаяттан шығудың жолын іздеу(Ө;Ж;Қ)) Шығармашылық тапсырма.-Әр топтағы сөздердің жалпы атауларын , жазу.-Жұп бір- бірінің қатесін тауып, түзету | Оқулық
Оқулық,дәптер
Дәптер
Оқулық Дәптермен жұмыс
|
Сабақтың соңы5 минут
| (Ө.Қ)«Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасын орындату1. «Сауатты жазу»2. «Көркем жазу»3. «Шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен бояйды. Нәтижелері топта жарияланады. | Шартты белгілер
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Өзіне ұнаған әдепті сөздердің бірімен диалог құрап жазады. | -Өлеңдегі негізгі ойды анықтау білігін бағалау-Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану білігін бағалау-Қателерді табу,қайта түзетіп жазу білігін бағалау |
|
Бақылау- Сабақтың мақсатына жеттім бе?-Оқушылар не үйренді?-Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды?-Оқушылар арасында диференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?-Жоспарланған уақытты ұстандым ба?-Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?
|
|
|