Материалдар / Өзім туралы. И, й әріптерінің жазылуы

Өзім туралы. И, й әріптерінің жазылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарыммен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Сынып: 2Пәні:Қазақ тілі9-сабақҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Мұғалім: Байшапанова С.А
Сабақтың тақырыбы Өзім туралы. И, й әріптерінің жазылуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.4.1.2 - у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құрастырған» сөйлемін толықтыру
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: И,й дыбыстарын біледіКөбі: И,й дыбыстарының қайсысы дауысты және дауыссыз екенін ажырата аладыКейбірі: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып және жауап береді

Жетістік критерийлері- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды- у, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазады - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасады-жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзетіп және құрастырған сөйлемін толықтыра алады
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӘдебиеттік оқу,дүниетану
Тілдік құзыреттілік

Алдыңғы білім И, й әріптерінің жазылуы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутШаттық шеңберіне тұруБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Көзді салып қараңыз,Былай қанат қағамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!



«Мен саған, сен маған!» ойыны арқылы тақырыпқа байланысты сұрақтар қою
Шаттық шебері

Доп







Сабақтың ортасы35 минут

































(МК;Ұ;Ө;Қ). 38-жаттығу. Жұмбақ өлеңді мәнерлеп оқу.-Өлеңдегі негізгі ойды анықтау-Әшекей бұйымдарға нелер жататынын айту(МК;Т;Қ) Суреттердің көмегімен сипаттау мәтінін құрастыру(Ұ;Қ) «Бағдаршам» әдісі арқылы топ бірініңжұмысын бірі бағалау (МК;Ө;Қ).39-жаттығу. «Кім тез жаттайды?»-Жаңылтпашты оқып жатқа жазу-И,й әріптері бар сөздердің астын сызу-Сөздік жұмысы Сеңсең-сөзінің мағынасын талдау (МК;Ж) 40-жаттығу «Кім тапқыр?»Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемді көшіріп жазуСергіту сәті. «Көңілді балақайлар биі»(МК;Ж;Қ) 41-жаттығу. Жағдаятты оқу-И;й әріптері бар сөздерді қатыстырып жағдаяттан шығудың жолын іздеу(Ө;Ж;Қ)) Шығармашылық тапсырма.-Әр топтағы сөздердің жалпы атауларын , жазу.-Жұп бір- бірінің қатесін тауып, түзету Оқулық













Оқулық,дәптер

Дәптер





Оқулық Дәптермен жұмыс



Сабақтың соңы5 минут

(Ө.Қ)«Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасын орындату1. «Сауатты жазу»2. «Көркем жазу»3. «Шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен бояйды. Нәтижелері топта жарияланады.Шартты белгілер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Өзіне ұнаған әдепті сөздердің бірімен диалог құрап жазады.-Өлеңдегі негізгі ойды анықтау білігін бағалау-Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану білігін бағалау-Қателерді табу,қайта түзетіп жазу білігін бағалау

Бақылау- Сабақтың мақсатына жеттім бе?-Оқушылар не үйренді?-Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды?-Оқушылар арасында диференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?-Жоспарланған уақытты ұстандым ба?-Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ