Материалдар / Өзін - өзі жетілдіру тақырыбы: "Өзін - өзі тану" пәні арқылы оқушыларды адамгершілік - эстетикалық тәрбиелеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өзін - өзі жетілдіру тақырыбы: "Өзін - өзі тану" пәні арқылы оқушыларды адамгершілік - эстетикалық тәрбиелеу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2019
621
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы: «Өзін-өзі тану» пәні арқылы оқушыларды адамгершілік – эстетикалық тәрбиелеу»



Осыдан отыз жыл бұрын "эстетика", "эстетикалық" деген сөздер мүлдем танымал болды. Олардан бір нәрсе тыйым салынған. Бүгінгі күні барлығы эстетикалық тәрбие не екенін, эстетикалық даму мектептері мен орталықтарында неге үйрететінін біледі және көптеген ата-аналар өз балаларын алып келуге тырысады. Дегенмен, эстетикалық даму мен тәрбие деген не екенін анықтау оңай емес. Маған: неге оңай емес? Эстетикалық даму мен тәрбие сұлулық пен өнермен байланысты. Иә, бірақ бұл нені білдіреді? Баланың эстетикалық дамуы үшін не білу керек? Бұл сұрақтарға бізге өзін-өзі тану пәніне жауап беруге көмектеседі.


Баланың үйлесімді дамуы-болашақ тұлғаның қалыптасуының негізі. Ол көптеген тәрбиелік міндеттерді табысты шешуге байланысты, олардың арасында адамгершілік және эстетикалық тәрбие мәселелері ерекше орын алады. Педагогикалық үдерістегі этика мен эстетика ұғымдары әрдайым тығыз байланысты.


Шын мәнінде, баланы шындықты, оның "әдемі" және "жалған емес", "шынайы" және "жалған" ұғымдарын қалыптастырмай, мейірімділікке үйретуге болмайды, оның зұлымдық пен өтірікке қарсы эмоционалдық наразылығын қалыптастырмай, табиғат пен адамдарда тамаша және мейірімді бағалай білуді үйретуге болмайды.


Бұл үдерісте өнердің эстетикалық әсері зор. Ол терең адам эмоциялары мен сезімдерін қозғап, тәрбиелеуге қабілетті. Өзін-өзі тану сабақтарында әртүрлі өнер түрлерінің мүмкіндіктері мен құралдарын пайдалана отырып, баланың жеке тұлғасын қалыптастыруға табысты ықпал етуге болады, жастан бастап оның жан басына әдемі және мейірімді өскіндерін салып, оның қиялын, қиялын дамыта отырып, шығармашылыққа ұмтылысын оята отырып.


Балаларға тамаша сезім сыйлай отырып, олардың алғашқы адамгершілік түсініктерін қалыптастыра отырып, педагог ең алдымен, олардың шындықтың, өнердің қандай да бір құбылысына өз көзқарасын қалыптастыруға ұмтылады. Өзінің қарым-қатынасын қалыптастыру адамгершілік және эстетикалық тәрбиені біріктіреді.


Бұл баланың адамгершілік – эстетикалық қарым-қатынасын тәрбиелеу мен оқыту процесінде қалыптасуы туралы айтуға негіз береді. Оны қалыптастыру барысында бала:


* әр түрлі көркем шығармаларда бағдарлауға көмектесетін бастапқы эмоциялық тәжірибе;


* қоршаған адамдар арасындағы қарым-қатынасты реттейтін алғашқы адамгершілік көзқарастар.


Балалардың адамгершілік – эстетикалық қарым-қатынасын тәрбиелеу әр түрлі өнер құралдарымен табысты шешілуі мүмкін. Балаларды өнерге деген қызығушылықтың негізінде, содан кейін көркемдік қабілеттерінің дамуы мүмкін. Олардың арасында мамандар, ең алдымен, жалпы қабілеттілікті, содан кейін - көркем қызметтің әртүрлі түрлеріне арнайы нақты қабілеттілікті дамытады.


Жалпы қабілеттер арасында айналадағы жылдам және дәл бағдар, жақсы жады, бай қиял, ерік және табандылық, жаңаны тануға белсенді ұмтылу сияқты дамыту маңызды. Жалпы көркемдік қабілеттер: көркемдік көзқарас, ырғақтық құрылымды (музыка, сурет, композиция) қабылдай білу, өнердегі өзіндік шығармашылық белсенділікке қабілеттілік, эмоциялық уайымдау және бағалау қызметіне қабілеттілік. Бұл көркем қабілеттер ерекше ретінде егжей-тегжейлі елестетуге болады.


Мысалы, поэтикалық есту сияқты қабілет естудің ырғақты ұйымдастырылуына, оқитын немесе айтушы дауысының интонациялық мәнерлілігіне жауап береді.











Ақмола облысы Білім басқармасының «Жұлдыз» санаторлық типтегі облыстық орта мектеп – интернаты КММ

Өзін – өзі тану пәнінің мұғалімі: Ахметова Ания Муратовна


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!