×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Өзін - өзі жетілдіру тақырыбы: "Өзін - өзі тану" пәні арқылы оқушыларды адамгершілік - эстетикалық тәрбиелеу

Автор:Ахметова Ания Муратовна
Бағыты: Өзін-өзі тану
Бөлімі: Барлық материалдар
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2019-10-14

Материал туралы қысқаша түсінік

мұғалімдерге керек

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы: «Өзін-өзі тану» пәні арқылы оқушыларды адамгершілік – эстетикалық тәрбиелеу»

Осыдан отыз жыл бұрын "эстетика", "эстетикалық" деген сөздер мүлдем танымал болды. Олардан бір нәрсе тыйым салынған. Бүгінгі күні барлығы эстетикалық тәрбие не екенін, эстетикалық даму мектептері мен орталықтарында неге үйрететінін біледі және көптеген ата-аналар өз балаларын алып келуге тырысады. Дегенмен, эстетикалық даму мен тәрбие деген не екенін анықтау оңай емес. Маған: неге оңай емес? Эстетикалық даму мен тәрбие сұлулық пен өнермен байланысты. Иә, бірақ бұл нені білдіреді? Баланың эстетикалық дамуы үшін не білу керек? Бұл сұрақтарға бізге өзін-өзі тану пәніне жауап беруге көмектеседі.
Баланың үйлесімді дамуы-болашақ тұлғаның қалыптасуының негізі. Ол көптеген тәрбиелік міндеттерді табысты шешуге байланысты, олардың арасында адамгершілік және эстетикалық тәрбие мәселелері ерекше орын алады. Педагогикалық үдерістегі этика мен эстетика ұғымдары әрдайым тығыз байланысты.
Шын мәнінде, баланы шындықты, оның "әдемі" және "жалған емес", "шынайы" және "жалған" ұғымдарын қалыптастырмай, мейірімділікке үйретуге болмайды, оның зұлымдық пен өтірікке қарсы эмоционалдық наразылығын қалыптастырмай, табиғат пен адамдарда тамаша және мейірімді бағалай білуді үйретуге болмайды.
Бұл үдерісте өнердің эстетикалық әсері зор. Ол терең адам эмоциялары мен сезімдерін қозғап, тәрбиелеуге қабілетті. Өзін-өзі тану сабақтарында әртүрлі өнер түрлерінің мүмкіндіктері мен құралдарын пайдалана отырып, баланың жеке тұлғасын қалыптастыруға табысты ықпал етуге болады, жастан бастап оның жан басына әдемі және мейірімді өскіндерін салып, оның қиялын, қиялын дамыта отырып, шығармашылыққа ұмтылысын оята отырып.
Балаларға тамаша сезім сыйлай отырып, олардың алғашқы адамгершілік түсініктерін қалыптастыра отырып, педагог ең алдымен, олардың шындықтың, өнердің қандай да бір құбылысына өз көзқарасын қалыптастыруға ұмтылады. Өзінің қарым-қатынасын қалыптастыру адамгершілік және эстетикалық тәрбиені біріктіреді.
Бұл баланың адамгершілік – эстетикалық қарым-қатынасын тәрбиелеу мен оқыту процесінде қалыптасуы туралы айтуға негіз береді. Оны қалыптастыру барысында бала:
* әр түрлі көркем шығармаларда бағдарлауға көмектесетін бастапқы эмоциялық тәжірибе;
* қоршаған адамдар арасындағы қарым-қатынасты реттейтін алғашқы адамгершілік көзқарастар.
Балалардың адамгершілік – эстетикалық қарым-қатынасын тәрбиелеу әр түрлі өнер құралдарымен табысты шешілуі мүмкін. Балаларды өнерге деген қызығушылықтың негізінде, содан кейін көркемдік қабілеттерінің дамуы мүмкін. Олардың арасында мамандар, ең алдымен, жалпы қабілеттілікті, содан кейін - көркем қызметтің әртүрлі түрлеріне арнайы нақты қабілеттілікті дамытады.
Жалпы қабілеттер арасында айналадағы жылдам және дәл бағдар, жақсы жады, бай қиял, ерік және табандылық, жаңаны тануға белсенді ұмтылу сияқты дамыту маңызды. Жалпы көркемдік қабілеттер: көркемдік көзқарас, ырғақтық құрылымды (музыка, сурет, композиция) қабылдай білу, өнердегі өзіндік шығармашылық белсенділікке қабілеттілік, эмоциялық уайымдау және бағалау қызметіне қабілеттілік. Бұл көркем қабілеттер ерекше ретінде егжей-тегжейлі елестетуге болады.
Мысалы, поэтикалық есту сияқты қабілет естудің ырғақты ұйымдастырылуына, оқитын немесе айтушы дауысының интонациялық мәнерлілігіне жауап береді.










50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: