Материалдар / ӨЗІН-ӨЗІ БІЛІМ КӨТЕРУ ЖОСПАРЫ

ӨЗІН-ӨЗІ БІЛІМ КӨТЕРУ ЖОСПАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
1462
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Теміртау қаласы әкімдігі Теміртау қаласының білім беру бөлімінің«№13 «Кораблик» балабақшасы» МКҚК













ӨЗІН-ӨЗІ БІЛІМ КӨТЕРУ ЖОСПАРЫ











Қазақ тілі мұғалімі: Кабдымананова Рымгул Тлеуовна













2017-2018 оқу жылы





Түсінік хат

«Ұстаз ... жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете түсінген, көрген, естіген және аңғарған нәрселердің бәрін жадында жақсы сақтайтын, бұлардың еш нәрсені ұмытпайтын ... алғыр да, алғарымпаз, ақыл иесі, ... мейлінше шешен, өнер білімге құштар, аса қанағатшыл, жаны асқақ және ар намысын ардақтайтын, жақындарына да, жат адамдарына да әділ ...., жұрттың бәріне...  жақсылық пен ізгілік көрсетіп .... қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ер жүрек болу керек» - деген Әл-Фараби.Мұғалім әрдайым даму үстінде сондықтан өзінің еңбек жолының барлығында зерттеуші болып табылады. Әсіресе мұғалімнің кәсіби шеберлігін қалыптастыру барысында ғылыми-әдістемелік іс- әрекет үлкен әсерін тигізеді.Бұл іс- әрекет болжамы:
  • білім саласында болып жатқан қазіргі кездегі өзгерістермен әрдайым таныстыру;
  • өз әріптестерінің әртүрлі формадағы сабақ ұйымдастыру тәжірибесін оқып үйрену;
  • жаңа білім тұжырымдамасымен, бағдарламаларымен т.б. танысу.
Өзінің педагогикалық шеберлігін арттыру үшін мұғалім әртүрлі курстарға қатысады, сол сияқты өз білімін арттырумен шұғылданады.Ожеговтың анықтамасы бойынша өз білімін арттыру дегеніміз «Басқаның көмегінсіз,өз бетімен дайындалу арқылы білімін арттыру, кәсіби-әдістемелік білім мен біліктілігін тереңдетуге және кеңейтуге, пәндік дайындық деңгейін көтеруге бағытталған».Өз білімін арттыру мұғалімнің тұрақты іс-әрекеті болғандықтан, оған кіретіндер:
  • белгілі мәселеге байланысты ғылыми зерттеу жұмысы;
  • кітапханаға бару, ғылыми – әдістемелік және оқу кітаптарын оқу;
  • педкеңеске, мұғалімдердің пәндік секцияларына қатысу;
  • өз әріптестерінің ҰОҚ қатысу, ҰОҚ ұйымдастыру;
  • ҰОҚ өткізу әдістемесі т.б. сұрақтар жөнінде пікір алмасу;
  • әртүрлі формадағы ҰОҚ, сыныптан тыс іс- шараларды және оқу материалдарын теориялық талдаудан, практикалық өндеуден өткізу.


Маңыздылығы:
  • ҚР «Білім» туралы Заңының 51-бабының 5-тармағында «Мұғалім  өзінің педагогикалық шеберлігін, парасаттылығын , шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отыруға міндетті,»- делінген;
  • Мұғалім еңбегі жоғары деңгейдегі ұтқырлығымен , күрделілігімен және жан-жақтылығымен ерекшеленеді, бұл оның терең және кәсіптік білімінің, білік-дағдыларының болуын қажет етеді. Өзіндік білім алудың шеңберінен тыс мұғалімнің тұлғалық және кәсіптік дамуы мүмкін емес.




Шығармашылық тақырып:
  • «Мектеп жасына дейінгі балаларға қазақ тілі пәнін оқытуда халық педагогикасы негіздерін қолдану»
Мақсаты:Балаларды халық педагогикасымен таныстыра отырып, білімдерін кеңейту, рухани дүниелерін байытып, ұлттық құндылықтарды бағалауға тәрбиелеу және қазақ тілінде тілдік құзыреттілігін қалыптастыруМіндеттері: 1.Балаларды қазақ халқының салт-дәстүрлерімен таныстыру2. Балаларды жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу3.Ұлттық тұлға ретінде қалыптасуын нығайту4. Халқымыздың мәдени-тарихи дәстүрлері негізінде тәрбиелеу 5. Әр баланың интеллектуалдық қабілеттері мен шығармашылығын дамыту6.Балалардың сөздік қорын белсенді етіп, байыту, сөздік минимумын қалыптастыру7. Қазақ тіліндегі дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету.8. Ауыз әдебиеті үлгілерін қолдана отырып, өз елінің мәдениетімен тарихына деген ықыласын ояту.9. Еліміздің тарихын жақсы білуге қызығушылықтарын ояту, ой-өрісін кеңейту10. Тілді үйренуге сүйіспеншілігін арттыру.













I.Әдістемелік деңгейін арттыру1.Нормативтік-құқықтық құжаттарды оқу2. Оқу және ғылыми-әдістемелік әдебиеттер жаңалықтарды оқу3. Педагогика, балалар психологиясы, анатомия, физиологияжаңа жетістіктерментанысу4. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын зерттеу5. Жаңа педагогикалық технологияны меңгеру6. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу

II. Педагогикалық шеберлігін жетілдіру1. Шеберлік-сынып жұмысына қатысу2. Ашық іс-шаралар өткізу3. Кәсіби шеберлік конкурстарға қатысу4. Балалардың конкурстарға қатысуға дайындау- - 5.Ғылыми-практикалық конференцияларға, семинарларға қатысу6. Ғылыми-әдістемелік жергілікті және республикалық журналдарда жариялану7.Әдістемелік құрал дайындау:



















Өз білімін жетілдіру жоспары

р/сЖоспар бөліміМерзімі

Жұмыс формасыПрактикалық шығулар (рефераттар, баяндамалар, ашық сабақ, жұмыс көрмесі ж.б)
 I.Әдістемелік деңгейін арттыру

1.Нормативтік-құқықтық құжаттарды оқуҚР Конституциясы (1995ж.30 тамыз)Қыркүйек Конституцияны оқып білубасшылыққа алу,


ҚР  «Білім туралы» Заңы (2007ж 15 тамыз)Қыркүйек«Егемен Қазақстан»

басшылыққа алу, қолдану


«Тіл туралы» Заңы (1997ж,11 шілде)Қыркүйек ЗаңнамаларБалабақша сайтында акпарат, есеп


Қазақстан Республикасының Еңбек туралы Кодексі (2015ж 23 қараша)ҚазанЕңбек Кодексі қолдану


Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты (2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 ҚРҮҚ),Қыркүйек Стандартбасшылыққа алу,қолдану


2017-2018 оқу жылы Қазақстан республикасы мектепке дейінгі ұйымдарында білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат – Астана, 2017.Қыркүйек Интернет материалдарыбасшылыққа алу,қолдану


Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын(ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығы), Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 маусымдағы №391 бұйрығына 1 қосымша), Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына әдістемелік нұсқаулықҚыркүйек Бағдарламаларды оқып білужоспар


Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығы «ҚР – ның Мемлекеттік рәміздері туралы».Қараша

 Жарлықтармен танысуқолдану


Балалар  құқығын қорғау Конвенциясы.Қараша Конвецияқолдану


Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың жылма – жылғы Қазақстан халқына Жолдауының негізгі ережелерін  оқу – тәрбие процесінде қолдану.Желтоқсан

Н.Ә.Назарбаевтың халқына жолдауын оқу, талдаупікір
 2. Оқу және ғылыми-әдістемелік әдебиеттер жаңалықтарды оқуӨз білімін көтеру жұмыстарының жоспарыҚыркүйек Ақпарат құралдарыИнтернетЖоспар кұру


Білім жетілдіру курстары. Кесте бойыншаБілім жетілдіру курстарына қатысу.

сертификат
3. Педагогика, балалар психологиясы, анатомия, физиологияжаңа жетістіктерментанысуПедагогикалық-психологиялық білімді жетілдіру..Жыл бойы

. Педагогика қағидалары мен оқыту әдістерін игеру.

Әр баланың психологиялық жас ерекшелігіне сай тапсырмалар беру
4. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын зерттеуПән бойынша оқу бағдарламасыҚыркүйек

Бағдарламаны окып білуЖоспар
5. Жаңа педагогикалық технологияны меңгеру

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер «Тәй-тәй» инновациялық технологиясы.Ойын технологиясыТРИЗ технологиясы Жыл бойы

Жаңа технологияны оқып үйрену

Қолдану.

6. Ғылыми-әдістемелік жергілікті және республикалық журналдарда жариялануПәндік әдістемелік журналдарға жазылу Жыл бойыБасылым материалдарымен жұмысЭлектронды поштамен жұмысБасылымға шығу
6. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу тәжірибе бөлісуӘдістемелік – бірлестік жұмысына қатысу Жыл бойыӘріптестердің ҰОК кіріп, тәжірибе алмасу Тәжірибе алмасу барысында, кейбір әдіс – тәсілдерді меңгеру
II. Педагогикалық шеберлігін жетілдіру
1. Мастер- класс жұмысына қатысу

«Жас-ата-аналар мектебі» атты облыстық жоба аясында Теміртау қаласы МДҰәдіскерлеріне арналған мастер-классСәуір«Бал бала»жобасын іске асыруТәжірибе алмасу
2 Ашық іс-шаралар өткізу

ҰОК ашық көрінісТақырыбы:«Ұлттық киімдер»

ЖелтоқсанҚалалық деңгейде көрсетуҰОК көрсетуТәжірибе алмасу
3. Кәсіби шеберлік конкурстарға қатысуСайыстарға қатысу УақытындаПедагогика-2018

Ақпан Қалалық, облыстық және республикалық байқауларға қатысу

Сертификат
4. Балалардың конкурстарға қатысуға дайындау

Байқаулар: «Славлю тебя, мой Казахстан!» ,«Алтын жүрек анамыз».ЖелтоқсанАқпан Балабақшада ұйымдастыруБалалардың қатысуы
5.Ғылыми-практикалық конференцияларға, семинарларға қатысуҚР мемлекеттік рәміздерді насихаттау жөніндегі ақылы әдістемелік семинарСәуірҚалалық, облыстық , республикалықсеминарларға қатысуТәжірибе алмасу.Сертификат

6. Ғылыми-әдістемелік жергілікті және республикалық журналдарда жариялануПәндік әдістемелік журналдарға жазылу Жыл бойыБасылым материалдарымен жұмысЭлектронды поштамен жұмыс «Ұстаз тілегі», «Инфоурок», «Знанио», «Копилка уроков» ұстаздар сайттарындабасылымға шығу

7.Әдістемелік құрал дайындау:Құзыреттілік бойынша жұмысЖыл бойыАвторлық жұмыс жасау

Консультация , ұсыныстар






















 Бiз, ортақ тарихи тағдыр бiрiктiргенҚазақстан халқы, байырғы қазақ жерiнде      мемлекеттiлiк құра отырып,өзiмiздi еркiндiк, теңдiк және татулық      мұраттарына берiлген бейбiтшiл азаматтыққоғам деп ұғына отырып,      дүниежүзiлiк қоғамдастықта лайықты орыналуды тілей отырып,      қазіргі және болашақ ұрпақтар алдындағыжоғары жауапкершілігімізді сезіне отырып,      өзіміздің егемендік құқығымызды негізге ала отырып осы Конституцияны қабылдаймыз.      I-бөлім. Жалпы ережелер      II-бөлім.       III-бөлім. Президент      IV-бөлім. Парламент      V-бөлім. Ү      VI-бөлім. Конституциялық кеңес      VII-бөлім. Соттар және сот тө      VIII-бөлім. Жергілікті мемлекеттік басқару және өзіI бөлімЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР1-бап      1. Қазақстан Республикасы өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде орнықтырады, оның ең қымбат қазынасы - адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары.14-бап      1. Заң мен сот алдында жұрттың бәрі тең.      2. Тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, нәсіліне, ұлтына, тіліне, дінге көзқарасына, нанымына, тұрғылықты жеріне байланысты немесе кез келген өзге жағдаяттар бойынша ешкімді ешқандай кемсітуге болмайды.      Ескерту. ҚР Конституциялық Кеңесінің 1999.03.10 N 2/2, 1999.03.22 N 7/2 қаулыларын қараңыз.15-бап      1. Әркімнің өмір сүруге құқығы бар.27-бап 1. Неке мен отбасы, ана мен әке және бала мемлекеттің қорғауында болады. 2. Балаларына қамқорлық жасау және оларды тәрбиелеу - ата-ананың етене құқығы әрі міндеті. 3. Кәмелетке толған еңбекке қабілетті балалар еңбекке жарамсыз ата-анасына қамқорлық жасауға міндетті.







"Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралыҚазақстан Республикасының 2011 жылғы 24 қазандағы № 487-ІV Заңы      РҚАО-ның ескертпесі!      Осы Заңның қолданысқа енгізілу тәртібін 2-баптан қараңыз.      1-бап. "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының З (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2007 ж., № 20, 151-құжат; 2008 ж., № 23, 124-құжат; 2009 ж., № 18, 84-құжат; 2010 ж., № 5, 23-құжат; № 24, 149-құжат; 2011 ж., № 1, 2-құжат; № 2, 21-құжат; № 5, 43-құжат; № 11, 102-құжат; 2011 жылғы 30 шілдеде "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне рұқсат беру жүйесін жетілдіру мәселелерi бойынша өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" 2011 жылғы 15 шілдедегі Қазақстан Республикасының З; 2011 жылғы 6 тамызда "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне халықтың көші-қоны мәселелерi бойынша өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" 2011 жылғы 22 шілдедегі Қазақстан Республикасының З) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:      1) бүкі 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ