Материалдар / Өзін-өзі тану 1-сынып қмж

Өзін-өзі тану 1-сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
3163
54 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-сыныпқа «Өзін-өзі» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарлауПән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды.

Оқу ісінің меңгерушісі:

Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыАқиқатты жолға алып, адалдықпен өмір бастаймыз!
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Адалдық адамның маңызды қасиеті ретінде. Шындықты айту оңай, ал өтірік айту қиын. Қалжыңдап та өтірік айтуға болмайды. Ақиқат- барлық адамдарды біріктіруші бастау.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді түсінеді.Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минутЕртеңгілік шеңберіТаңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады. Берілген өлеңді түрлі эмоциямен айту. (көңілді, көңілсіз, ашулы)Бірінші күн- дүйсенбіЕкінші күн – сейсенбіҮшінші күн – сәрсенбіТөртінші күн — бейсенбіБесінші күн — жұмаАлтыншы күн- сенбіЖетінші күн- жексенбі.Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

Шаттық шебері























Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруАқиқатты жолға алып, адалдықпен өмір бастаймыз!Елеместің адамгершілігі. Түсіндіру.Сұраққа жауап беріңдер:
  • Қарт Елемеске қандай кеңес берді?
  • Елеместің өмірі қалай жалғасты?
  • Елемес қандай адам?
  • Оның адалдығын қандай істен көруге болады?
  • Адал болу үшін не қажет?
  • Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.СЕРГІТУ СӘТІ.Еркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.Жұмбақ шешіп, дамалайық!Ызақор бұғып жатыр,Сақалы шығып жатыр.(жуа)Қалың киім ұнатадыШешіндірсең жылатады.(жуа)Бұл не деген көп киім, жетпіс қабат көп киім.Жаңбыр одан өтпейді, қабат-қабат тоны бар, түймелеуге жетпейді.(орамжапырақ)Үстіне тігіп көк шатыр,Астында қызыл дәу жатыр(қызылша)






    Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.











    Оқулық, дәптерлер.











    Сызба парақшалары.
    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбыАқиқатты жолға алып, адалдықпен өмір бастаймыз!
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Адалдық адамның маңызды қасиеті ретінде. Шындықты айту оңай, ал өтірік айту қиын. Қалжыңдап та өтірік айтуға болмайды. Ақиқат- барлық адамдарды біріктіруші бастау.
    Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді түсінеді.Көбі: Жаңа білімге мысалдар келтіре алады.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап (әңгімелер, ертегілер) талқылайды.
    Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
    АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы5 минутЕртеңгілік шеңберіТаңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.

    Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.




    Шаттық шебері









    Сабақтың ортасы8 минут





    1 минут







    5 минут



    3 минут16 минут



    Түлкі мен ешкі ертегісін түсіндіру.
  • Түлкінің айтқаны шындыққа жата ма? Неліктен?
  • Әрдайым шындықты айтқан жөн бе? Неліктен?
  • Өз өмірлеріңнен шындықпен жол тапқан мысалдар келтіріңдер.
  • СЕРГІТУ СӘТІ.Орманда кірпі келеді,Саңырауқұлақ тереді.Кездесті, міне, керегі:Екеуі қайың астынан.Біреуі терек қасынан.Қанша олар болмақ есепте,Тоқылған салса себетке?Дәптермен жұмысОқулықтағы тапсырма.Жұмбақ шешіп, дамалайық!Сырты жасыл қаттыІші қызыл тәтті.(қарбыз)Жерде жатып желіндейді,Күз түскенше желінбейді.(қауын)Көк лағым көгенде жатып семіреді.(Қарбыз)




















    Сергіту сәті











    Оқулық, дәптерлер.













    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбыТәртіп пен парыз
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)«Тәртіп» және «парыз» ұғымдарының мағынасы. Бес «Т»: тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық.
    Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді түсінеді.Көбі: Анық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
    Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
    Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
    АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы5 минутЕртеңгілік шеңберіҚол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!



    Шаттық шебері













    Сабақтың ортасы8 минут

    1 минут



    5 минут



    3 минут



    16 минут



    Дәйексөзің мағынасын түсіндіру.Сыпайы қоян ертегісін оқып беру.

  • Қоян қандай дұрыс әрекет жасады?
  • Жылан неліктен қоянға тиіспеді?


  • СЕРГІТУ СӘТІ.Тербеледі ағаштар,Алдымнан жел еседі.Кіп-кішкентай бөбектерҮлкен болып өседі.Жұмбақ шешіп, дамалайық!Жасыл ала дөңгелек,Бақшада жатыр дөңгелеп.(қарбыз)Әр желінің асты толған көк қоян,Жаз болғанда көк қоянды жеп қоям.(қияр)Бұтағында азығыОртасында азығы.(алма) 








    Сергіту сәті











    Оқулық, дәптерлер.







    Тренинг

    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

    Бас бармақтар
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Оқушыларға бір-бірімен танысу үлгісін көрсетеді. Өзара танысу барысында қандай сұрақтар қоюға болатынын талқалайды. - Сенің атың кім?- Сен неше жастасың? - Саған қандай ойындар ұнайды?- Сенің сүйікті ойыншығың/затың? Берілген бөлімді өзіңізге ұнайтын бір затты көрсетіп, оның сізге несімен ұнайтынын, біршама дәлдікпен жан-жақты сипаттаудан бастаңыз.
    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбыТәртіп пен парыз
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)«Тәртіп» және «парыз» ұғымдарының мағынасы. Бес «Т»: тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық.
    Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
    Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
    Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
    АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутБала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

    Шаттық шебері



















    Сабақтың ортасы8 минут



    Оқулықта берлген суреттерге қарап, әңгімелер құрастыру.Алғыс мәтінін түсіндіру.
  • Неліктен барлығы алғысты басқаларға айту керек деп шешті?
  • Балалар бұл оқиғадан қандай сабақ алды?
  • Әркім өз парызын қалай өтеуге тиісті?


  • Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
    Сергіту сәті1 минутИiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.Жаттығу жасаймын.Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқЖаттығу оңай-ақ.Сергіту сәтіне арналған жинақ
    Қызықты тапсырма8 минутЖұмбақ шешіп, дамалайық!Ақ құман жүр жүзіп.Су бетін сүзіп. 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ