Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Жаңажол орта мектебі
Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Өзін-өзі тануТақырыбы: Дос болайық бәріміз
Дайындаған: Ықсанова Д.Қ.
Жағабұлақ 2016 о.ж.
Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім саласы: Әлеуметтік ортаБөлімі: Өзін-өзі тануОқу іс-әрекетінің тақырыбы: Дос болайық бәрімізОқу іс-әрекетінің мақсаты:«Достық» құндылығы туралы түсініктерін одан әрі жетілдіру. Өзара сыйластық, достық, сүйіспеншілік туралы түсінік беру. Өзара сыйластық қарым‒қатынастарын дамыту. Бір бірімен тату, дос болуға тәрбиелеу.Оқу іс-әрекетінің көрнекілігі:Слайд, стикерлер, журекше, гул бейнелері, қайшы түрлі түсті қарындаштар.Қос тілділік: Дос - друг. Достық - Дружба.Оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдері:Әңгіме, жағдаяттарды талдау. Шығармашылық жұмыс. Ертегіні сахналау.
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Балалардың іс-әрекеті:
МотивациялықҚозғаушы
Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгін біздің сабағымызға қонақтар келді. Бүгін қандай керемет күн. Бұл күнді жақсы, қуанышты көңіл күймен өткізу үшінсендерді «Дос болайық бәріміз» атты ашық оқу іс әрекетінің «Шаттық шеңберіне» шақырамын.Армысың досым,Кел маған қосыл.1Шеңберге бірге тұрайықЖершарынайналып,Әлемге жарық ұқсайықҚолымызды көтеріп,Күннің нұрын алайықОртамызда күн нұры,Құшаққа оны алайық.
Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл арқылы шаттық шеңберің жасайды.
Ізденушіұйымдастырушы;
1.Өткен сабақты пысықтап кету.(слайдтан өткен сабақтағы суреттерді көрсетіп естеріне түсіру)
Тыныштық сәті.Балалар денелерің түзу, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді түгел жұмыңдар. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстаңдар, денелеріңді бос ұстап, айналадағы барлық тіршілік иесі сендерді аялап қоршап, қамқорлап жатыр. Ал, енді тұла бойларың жақсылыққа, махабатқа толды деп есептеймін.2.Жаңа сабақ.Әңгімелесу.Балалар, сендер достық, татулық дегенді қалай түсінесіңдер?Достарыңды ренжітіп алсаңдар, қалай татуласар едіңдер?(Балалардың достық туралы пікірлерін тыңдау)‒Өз досың туралыайтыпберші?‒Балалар, сендерге жалғыз ойнаған немесесеруендеген ұнай ма? Ойлап көріңдерші?Түйін:Дұрыс айтасыңдар, балалар. Жалғыз ойнасақ, жалғыз серуендесек, жалғыз тамақтансақ көңілсіз екен. Сондықтан біз жалғыз қалмау үшін біздергедосжолдаскерекекен.Достық‒адамдардың бір‒бірінедеген адалдығы, өзара сыйластығы, татулығы, сүйіспеншілігі, жанашырлығы, қамқорлығының белгісі.Дәйексөз:Балалар енді «достық» құндылығының мәнін аша түсу үшін дәйексөздің мағынасын түсіндіреді.«Татулық‒достық кепілі»деген халық мақалының мәнін ашу.Мақал‒мәтелдер.Балаларенді достық туралы қандай мақал мәтелдер білесіңдер?«Екі дос» ертегісін сахналау.Балалар ертегіні мұқият зейін қойып тыңдаңдар.Бір күні екідосормандакележатады. Кенеттеналдарынанбіраю шыға келеді. Солкездебіреуі қаша жөнеледі, екіншісі талға өрмелеп жасырынып қалады. Қашқан жігітортада қалып кетеді.Алайда, не істерінбілмей тұрғанда, ойына «Өлген адам сияқты жергеетбетіммен жата қалсам, бәлкім құтылып кетермін» депжерге жата қалады.Аюкеліп оны иіскелей бастағанда демін жұтып, демалмайжатады. Аюкеткен соң талға өрмелеп кеткендосы төмен түсіп, досының қасына келіп, күліп: «Айтшы ал, аю сенің құлағыңа не депсыбырлады?» дейді.Сонда досы: «Досына қауіп - қатер төніп тұрғанда қашып кеткенадамдардан сақтану керектігімді, айтты» дейді.‒Балалар қалай ойлайсыңдар, бұл достықты адал достыққа жатқыза аламыз ба?Жаңа ақпаратДосы уәдесіне берік болса, қандай жағдай да досымен бірге болса, қолынан келген көмегін аямаса, оның көңілін көтеріп жабырқағанда қасынан табылса, ол әрине айнымас дос. Балалар достықтың екі түрі болады екен. Біріншісі‒адал достық, екіншісі айнымалы алдамшы достық.Біздер сол екі достықтың қайсысын таңдаймыз. Олайболсабалаларбір‒бірімізгеадалдос болайық.Ұжымдық жұмыс.Балаларекі топқа бөлініп ұжымдық жұмыс жасайды.‒Балалар ұжымдасып келесі топтағы достарына жасаған жұмыстарын сыйлайды.«Достық»туралы білетін тақпақтарымызды айтайық.Аяна:Екідеген‒екідос,Бірін‒бірісыйлайтын.Артық кемдіетпей сөз,Бірінбірісыйлайтын.Аманбек:Досыңа бол адалжан,Бірдей бөліс сынақты.Бір нүктеге қадалған екі көзің сияқты.Ақжайна:Балдырған баламыз,Досты көп табамыз.Қашан да, қайда депДостарбірбірінесенімдіболамыз.
Мөлдір:Достар бірге жүреміз.Бірге ойнаймыз күлеміз.Бірге балық аулаймыз.Міне біздер қандаймыз.Феруза:Адалдос барлық жердекерекекен.Өмірде достың орны бөлек екенЖақсы досжадыратса, жандүниеңді.Жамандостан жамандық келедіекен.1.Жағдаятты талдау.Сырым мен Дина досболатын. Бірде Сырымның лақтырған добы Динаның басынабарыптиді. Сырым добындомалатыптеуіп ала жөнелді.Сұрақтар:• Сырым мен Динаныжандостардеп айтуға бола ма?• Неліктен?• Олардың достықтары қалай жалғасады деп ойлайсыңдар?2.Жағдаятты талдау. Суретегі балалардың көңіл күйі туралыайтыпберіндер.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз