Материалдар / өзін-өзі тану ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

өзін-өзі тану ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал бастауыш сынып мұғалімдері үлкен көмегі тиеді,әсіресе ашық сабаққа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
516
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаңажол орта мектебі













Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

Өзін-өзі тануТақырыбы: Дос болайық бәріміз













Дайындаған: Ықсанова Д.Қ.















Жағабұлақ 2016 о.ж.



Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім саласы: Әлеуметтік ортаБөлімі: Өзін-өзі тануОқу іс-әрекетінің тақырыбы: Дос болайық бәрімізОқу іс-әрекетінің мақсаты: «Достық» құндылығы туралы түсініктерін одан әрі жетілдіру. Өзара сыйластық, достық, сүйіспеншілік туралы түсінік беру. Өзара сыйластық қарым‒қатынастарын дамыту. Бір бірімен тату, дос болуға тәрбиелеу.Оқу іс-әрекетінің көрнекілігі: Слайд, стикерлер, журекше, гул бейнелері, қайшы түрлі түсті қарындаштар.Қос тілділік: Дос - друг. Достық - Дружба.Оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдері: Әңгіме, жағдаяттарды талдау. Шығармашылық жұмыс. Ертегіні сахналау.
Әрекет  кезеңдері



Тәрбиешінің  іс-әрекеті: 
Балалардың  іс-әрекеті:


МотивациялықҚозғаушы  
Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгін біздің сабағымызға қонақтар келді. Бүгін қандай керемет күн. Бұл күнді жақсы, қуанышты көңіл күймен өткізу үшінсендерді «Дос болайық бәріміз» атты ашық оқу іс әрекетінің «Шаттық шеңберіне» шақырамын. Армысың досым,Кел маған қосыл.1Шеңберге бірге тұрайықЖер шарын айналып,Әлемге жарық ұқсайықҚолымызды көтеріп,Күннің нұрын алайықОртамызда күн нұры,Құшаққа оны алайық.  

Балалар шаттық шеңберге тұрып қимыл арқылы шаттық шеңберің жасайды.       
 Ізденушіұйымдастырушы;                                                                              

1.Өткен сабақты пысықтап кету.(слайдтан өткен сабақтағы суреттерді көрсетіп естеріне түсіру)

Тыныштық сәті.Балалар денелерің түзу, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді түгел жұмыңдар. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстаңдар, денелеріңді бос ұстап, айналадағы барлық тіршілік иесі сендерді аялап қоршап, қамқорлап жатыр. Ал, енді тұла бойларың жақсылыққа, махабатқа толды деп есептеймін.2.Жаңа сабақ.Әңгімелесу.Балалар, сендер достық, татулық дегенді қалай түсінесіңдер?Достарыңды ренжітіп алсаңдар, қалай татуласар едіңдер?(Балалардың достық туралы пікірлерін тыңдау)‒Өз досың туралы айтып берші?Балалар, сендерге жалғыз ойнаған немесе серуендеген ұнай ма? Ойлап көріңдерші? Түйін:Дұрыс айтасыңдар, балалар. Жалғыз ойнасақ, жалғыз серуендесек, жалғыз тамақтансақ көңілсіз екен. Сондықтан біз жалғыз қалмау үшін біздерге дос жолдас керек екен.Достық‒адамдардың бір‒біріне деген адалдығы, өзара сыйластығы, татулығы, сүйіспеншілігі, жанашырлығы, қамқорлығының белгісі. Дәйексөз: Балалар енді «достық» құндылығының мәнін аша түсу үшін дәйексөздің мағынасын түсіндіреді. «Татулық‒достық кепілі» деген халық мақалының мәнін ашу. Мақал‒мәтелдер.Балалар енді достық туралы қандай мақал мәтелдер білесіңдер?«Екі дос» ертегісін сахналау.Балалар ертегіні мұқият зейін қойып тыңдаңдар.Бір күні екі дос орманда келе жатады. Кенеттен алдарынан бір аю шыға келеді. Сол кезде біреуі қаша жөнеледі, екіншісі талға өрмелеп жасырынып қалады. Қашқан жігіт ортада қалып кетеді.Алайда, не істерін білмей тұрғанда, ойына «Өлген адам сияқты жерге етбетіммен жата қалсам, бәлкім құтылып кетермін» деп жерге жата қалады.Аю келіп оны иіскелей бастағанда демін жұтып, дем алмай жатады. Аю кеткен соң талға өрмелеп кеткен досы төмен түсіп, досының қасына келіп, күліп: «Айтшы ал, аю сенің құлағыңа не деп сыбырладыдейді.Сонда досы: «Досына қауіп - қатер төніп тұрғанда қашып кеткен адамдардан сақтану керектігімді, айтты» дейді.‒Балалар қалай ойлайсыңдар, бұл достықты адал достыққа жатқыза аламыз ба?Жаңа ақпаратДосы уәдесіне берік болса, қандай жағдай да досымен бірге болса, қолынан келген көмегін аямаса, оның көңілін көтеріп жабырқағанда қасынан табылса, ол әрине айнымас дос. Балалар достықтың екі түрі болады екен. Біріншісі‒адал достық, екіншісі айнымалы  алдамшы достық.Біздер сол екі достықтың қайсысын таңдаймыз. Олай болса балалар бір‒бірімізге адал дос болайық. Ұжымдық жұмыс.Балалар екі топқа бөлініп ұжымдық жұмыс жасайды.Балалар ұжымдасып келесі топтағы достарына жасаған жұмыстарын сыйлайды. «Достық» туралы білетін тақпақтарымызды айтайық.Аяна:Екі деген‒екі дос,Бірін‒бірі сыйлайтын.Артық кемді етпей сөз,Бірін бірі сыйлайтын. Аманбек:Досыңа бол адал жан,Бірдей бөліс сынақты.Бір нүктеге қадалған екі көзің сияқты. Ақжайна:Балдырған баламыз,Досты көп табамыз.Қашан да, қайда депДостар бір біріне сенімді боламыз.

Мөлдір:Достар бірге жүреміз.Бірге ойнаймыз күлеміз.Бірге балық аулаймыз.Міне біздер қандаймыз. Феруза:Адал дос барлық жерде керек екен.Өмірде достың орны бөлек екенЖақсы дос жадыратса, жан дүниеңді.Жаман достан жамандық келеді екен. 1.Жағдаятты талдау.Сырым мен Дина дос болатын. Бірде Сырымның лақтырған добы Динаның басына барып тиді. Сырым добын домалатып теуіп ала жөнелді.Сұрақтар:•         Сырым мен Динаны жан достар деп айтуға бола ма?•         Неліктен?•         Олардың достықтары қалай жалғасады деп ойлайсыңдар?   2.Жағдаятты талдау. Суретегі балалардың көңіл күйі туралы айтып беріндер.

«Ғажайып сөздер»Балалар, бүгінгі сабақта үйренген өнегелі сөздерді қайталап айтайықшы.Дос болайық бәріміз.‒Достық татулықтан басталады.‒Досыңның басына іс түскенде көмектес.

«Дос болайық бәріміз» әнін айту.    Әні: Х.Талғаров   Сөзі: И.НүсіпбаевӘрқашан дос біргеміз,Ажырамас іргемізІ
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!