Материалдар / "Өзін-өзі тану пәнінен сабақ жоспары" 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Өзін-өзі тану пәнінен сабақ жоспары" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін-өзі тану пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге үлкен көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
482
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп: Ульянов жалпы білім беретін мектебі. Мерзімі: 23.04.2018ж. Сабақ №29Тақырып: Халықтың рухани мұрасы – даналық көзі. Құндылық:  АқиқатҚасиеттер: қарапайымдылық,ізденімпаздық,шыншылдықМұғалiм: Шарипова А.Ш.Класс: 5аОқушылар саны: 4
Сабақ мақсаты: Оқушыларға халықтың рухани мұрасындағы даналықтың маңызын түсіндіру арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу.Міндеттері: -оқушыларға айнала қоршаған ортаға жақсылық жасай отырып, шыншылдыққа үйрету.- оқушыларды халық даналығы туралы түсіндіре отырып, ізденімпаздық дағдыларын дамыту.-оқушыларды халық даналығының негізінде қарапайымдылыққа тәрбиелеу.Ресурстар:аудиожазба, дәйек сөз, аңыз, жағдаяттар,
Сабақ барысы:
  • 1. Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi.(баяу әуен)
  • Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпынына шағалалардың шуылына құлақ түріңіз.Жалаң аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз:ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті жәндік сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап жолға шығыңыз. Дельфиннің жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезініп, су астында жүзу қандай керемет жағыңызға қараңыз; мұнда кемпірқосақ тәрізді әрлі берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасаен зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз...бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлемсіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз?(мұғалім бірнеше секунд үнсіз қалады.) Ал қазір жоғарыға өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты, сіз субетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз.
  • - Қандай сезімде болдыңдар?
  • - Қандай әсер алдыңдар?


  • 2. Үй тапсырмасын тексеру.
  • 129-бет 1-тапсырманы тексеру.
    Сабақ барысын талқылау:
  • 3. Дәйек сөз.
  • «Ең басты қажеттілік – ақиқатты тани білу»Г.Гегель- Осы нақыл сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?


    4. Мұғалімнің сыйы. Аңыз: «Ұстаздың шәкірттерін сынауы»Баяғы заманда бір данышпан өз шәкірттерін шақырып алып:- Мені кәрілік жеңіп келеді, қауқарым жоқ. Енді сендер мені асырауларың керек,- дейді.Шәкірттері ұстаздарының айтқанымен толық келіседі. Бірақ:- Біз тамақ пен ақшаны қайдан аламыз. Көршілер көмектесе қояр ма екен?!- Мен сендерге «қайыр сұраңдар»деп отырған жоқпын. Рұқсатсыз ала беріңдер,өйткені олардан гөрі ақшаға біз көбірек мұқтажбыз.Сондықтан ол -күнә емес.Сөйтіп,ұстаз шәкірттерін байлардың ақшасын білдірмей алу жолдарын түсіндіреді.Бірақ ол шәкірттеріне ешкімді ренжітпеуді өтінеді.Барлығы жорыққа аттанбақшы болып жатқанда,біреуі үнсіз төмен қарап тұрып қалады.Ұстазы одан:- Не болды? Өз ұстазыңа көмектескін келмей ме? - деп сұрады.- Ғапу етіңіз,Ұстазым! Сіздің айтқаңызды істей алмаймын. Сіз біреудің затын ешкімге білдірмей ұрлап ал деп отырсыз.Ол мүмкін емес,ешкім білмесе де өз ұрлығымды ішім біліп тұрады ғой.Одан да қайыр сұрағаным жақсы.- Мен сендердің жан дүниелеріңнің адал болғанын қалап едім.Адамның қарны ашқаны ештеңе емес,оның жан дүниесі аш болмауы керек.Сондықтан ар-ұждан дауысына құлақ түріп жүріңдер. Әйтеуір біреуің түсіндің-ау!Қалған шәкірттері бұл сөзді естіп,жерге қарайды.

    1.Неліктен данышпан өзінің шәкірттерін сынады?2. Шындық бар жерде,ақиқат жүреді деп ойлайсыздар ма?3. Қандай да бір іс-әрекетеріңізге іштей мазаланған кездеріңіз болды ма?



    5. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.1-жағдаят.Анар таңертең бақтағы қызыл-жасыл гүлдерді ұзақ қызықтап жүріп қалады да, сабаққа кешігіп барады. Мұнын себебін сұраған мұғалімге Анар «Мен сағат неше болғанан байқамай қалыппын»,-деп айтты. - Анардың орнында сендер болсаңдар,не айтар едіңдер?2-жағдаят.Жандостың компьютерде көп ойнап қалуына байланысты математикадан есеп шығаруға уақыты қалмады. Мұнын себебін сұраған мұғалімге Жандос «Басым қатты ауырып, есепті шығара алмадым»,-деп айтты.- Жандостың орнында сендер болсаңдар не айтар едіңдер?3-жағдаят.Қуатты анасы дәріханадан дәрі әкелуге жұмсады. Қуат аулаға шыға салвсымен достарын кездестіріп, олармен бірге ойнап кетті.Анасының тапсырмасы үйге кіргенде есіне түсті.Ол анасына: «Дәріхана жабық тұр екен»,-деп айтты. - Қуаттың орнында сендер болсаңдар, не деп жауап берер едіңдер?



    6. Топпен ән айту. МЕЙІРІМДІ БОЛАЙЫҚШЫ, АҒАЙЫНСөзі:С.ҚалидікіӘні:Қ.МақандікіКөктем етіп көркейтсе де маңайын, Көріп жүрміз өкпешілдің талайын. Өшігуді қояйықшы өзгеге, Кешірімді болайықшы, ағайын!

    Көк нөсерін көл етсе де жауындар, Көк пен жерді сел етсе де дауылдар. Пейілдерді пенделікпен тарылтпай, Мейірімді болайықшы, бауырлар!

    Болашаққа қол ұстасып барайық, Ақиқаттың ауылын іздеп табайық. Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз, Кішіпейіл болайықшы, халайық!

    Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп, Сонда дағы бөлінумен шаршап ек. Өзімізге қалайтұғын нәрсені, Тілейікші өзгеге де, болса деп!


    7. Үй тапсырмасы. 30-сабақ. 131-бет мәтін оқу.

    8. Соңғы тыныштық сәтіБүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді, барлық ізгілікті қасиеттер мен іс - әрекеттерді жүректеріңізге түйіп алыңыздар.







    1-жағдаят.Анар таңертең бақтағы қызыл-жасыл гүлдерді ұзақ қызықтап жүріп қалады да, сабаққа кешігіп барады. Мұнын себебін сұраған мұғалімге Анар «Мен сағат неше болғанан байқамай қалыппын»,-деп айтты.

    - Анардың орнында сендер болсаңдар,не айтар едіңдер?



    2-жағдаят.Жандостың компьютерде көп ойнап қалуына байланысты математикадан есеп шығаруға уақыты қалмады. Мұнын себебін сұраған мұғалімге Жандос «Басым қатты ауырып, есепті шығара алмадым»,-деп айтты.

    - Жандостың орнында сендер болсаңдар не айтар едіңдер?



    3-жағдаят.Қуатты анасы дәріханадан дәрі әкелуге жұмсады. Қуат аулаға шыға салвсымен достарын кездестіріп, олармен бірге ойнап кетті.Анасының тапсырмасы үйге кіргенде есіне түсті.Ол анасына: «Дәріхана жабық тұр екен»,-деп айтты.

    - Қуаттың орнында сендер болсаңдар, не деп жауап берер едіңдер?

















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!