Материалдар / Өзіндік баға 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өзіндік баға 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мотивациясы төмен оқушылардың эмоционалдық жағдайын жақсарту,оқуга куштарлын арттыруга
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2021
550
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Буйенбаева Айжан Адиловна

Жамбыл облысы, Шу ауданы, № 40 мектеп- лицейі

Қатысушылар: Бастауыш мектеп жасындағы үлгерімі төмен оқушылардың қабілетін психологиялық ойын түрлері арқылы дамыту.

Сабақтың тақырыбы: «Өзіндік баға»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды өзін-өзі тани білудің негізгі шарттарымен таныстыру,өзін бағалата отырып, өз бойындағы сапалық қасиеттерді анықтау,дамытуға бағыт беру.

Сабақтың әдісі: тренинг,сұхбат.

Пайданылатын құралдар: сызба нұсқа,дәптер,интеграктивті тақта.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі:

А)сәлемдесу

Ә)түгендеу

Б)сынып тазалығын тексеру

2)үй тапсырмасын сұрау

Оқушылар, бүгінгі сабағымызда біз өз бойымыздағы жақсы қасиеттерді бағалай отырып,өзін-өзі тәрбиелеу жолдарын анықтаймыз.

Данышпан философ Фалес айтқандай

Дүниедегі ең үлкен нәрсе - Кеңістік.

Бәрінен жүйрік - Ой.

Бәрінен дана - Уақыт.

Бәрінен жеңіл - Басқаға ақыл айту.

Бәрінен қиын - Өзіңді өзің тану.

Тренинг «Комплимент»

Мақсаты: Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсартып,көңіл күйлерің-көтеру.

Сабағымызды бір бірімізге комплимент айтудан бастаймыз

Мысалы: Арман,сен бүгін ерекше көріктісің. Келесі оқушы жалғастырады.

Дәптермен жұмыс.

Оқушыларды жанжақты зерттеп,сұрақтар арқылы әр оқушы туралы мәлімет жинақтау.

Балалар дәптерге интерактивті тақтада көрсетілген «Менің қоршаған әлемім» тақырыбында топтастыру жасайды.

Тапсырманы орындағаннан кейін, өз қалауымен оқушылар оөып шығады.



Сенің достарың

Shape1

Менің

қоршаған әлемім



Жақсы қасиеттерің Сүйікті ісің

Саған ұнамайтын Сен үшін идеал

қасиеттер адам



Қандай әуенді ұнатасың Сүйікті тағамың

Болашақта кім болғын келеді

«Тазарту» жаттығуы

Мақсаты:Оқушыларды өздері туралы ойландырып, өзіндік зерттеу жасауға үйрету.

Терең дем алып,демді барынша қайта шығармыз.Денемізді босатамыз.Өзімізге былай дейміз: Мен өмір сүруіме кедергі келтіретін барлық өкпе,реніштен тазарғым келеді. Мен барлық қысымнан осылайша босаймын. Барлық ескі реніш, өкпелерден құтылғым келеді.Мен жанға рахат жайбарақаттылықты сезінемін. Мен өз қалпымдамын.Өз өмірімнің ағымымен барамын,бірақ өкпені ұмыттым,кештім.

«Өзіндік таным»

Мақсаты: Оқушыларды өздері туралы ойландырып, өзіндік зерттеу жасауға үйрету

Балалар «Мен» дегенді ары қарай жалғастырасыңдар.

Мен........................................

Мен........................................

Мен........................................

Мен........................................

Мен........................................

Мен........................................

Мен туралы балалар не деп ойлайсыңдар?...........................................................

Міне,өздеріннің бойларыңдағы жақсы қасиеттеріңді жіне өзгелердің сен туралы не деп ойлайтындығын айтып өтіндер.Ал енді шаршаған шығарсыңдар,сергіп алайық.



«Орныңды жылдам ауыстыр»

Мақсаты:Оқушылардың зейінділік қабілеттерін анықтап, көңіл-күйлерін көтеру.



Қатысушылардың киімдерінде көбірек кездесетін затты белгілеп, «кім шалюар киіп отыр,жылдам орын ауыстырыңдар» деп нұсқау беріледі, сол кезде барлық ойыншылар орындарын жылдам ауыстырады. Ал жүргізуші болып, ойынды жалғастырады.

Үйге тапсырма:Өзің туралы танымдық шығарма жазу.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!