Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өзіңді тексер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н
Мұғалімнің аты-жөні: |
Смайлова Халида 22.10.2020ж |
||||||
Пән/Сынып: |
Математика, 4 А -сынып |
||||||
Қай аптаның нешінші сабағы |
№ 33 сабақ |
||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
|
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өзіңді тексер |
||||||
Оқу мақсаты: |
4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану 4.5.1.2 Есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларының өзара тәуелділігін пайдалану |
||||||
Бағалау критерийі: |
Өзінің білімін қорытындылай алады. Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады. Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады. |
||||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
||
5 минут |
Ұйымдастыру |
Жиындар 1 тапсырма Жиындар берілген. A және В жиындарының бірігуін тап. Диаграммамен бейнеле. А = { 3, 5, 0, 11, 12, 19} В = {2, 4, 8, 12, 18, 0} |
Не меңгеретінін білу үшін |
|
Презентация № 1бет |
||
15 минут |
Жаңа сабақ |
5 тапсырма «Спортшылар» және «Футболшылар», «Біздің сыныптың оқушылары» және «Біздің сыныптың ұлдары» жиындарының қатынасын Эйлер дөңгелегімен бейнеле. Дескрипторы: Амалдар бойынша жазады және есептейді. 6 тапсырма Тапсырманы орында. Диаграммада төртбұрыштар жиыны мен қара фигуралар жиынын бейнеле. |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
тексеру үшін амалдарды таңдайды тексеруді орындауды біледі. |
Презентация № 2бет |
||
8 мин |
Бекіту |
Математика күнделікті өмірде 7 тапсырма Балалар сөз құрастырып ойнап отыр. Әріптер жиынының ішкі жиынын құрайтын бес сөзді құрастыруға көмектес. А = { Қ, Ұ, Л, Ы, Н, Ш, А, Қ } |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
Презентация № 4бет |
||
7 мин |
Кері байла Ныс |
Бас бармақ» кері байланыс. |
|
|
|
Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н
Мұғалімнің аты-жөні: |
Смайлова Халида 22.10.2020ж |
||||||
Пән/Сынып: |
Математика, 4 А -сынып |
||||||
Қай аптаның нешінші сабағы |
№ 33 сабақ |
||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
|
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бақылау жұмысы |
||||||
Оқу мақсаты: |
4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану 4.5.1.2 Есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларының өзара тәуелділігін пайдалану |
||||||
Бағалау критерийі: |
Өзінің білімін қорытындылай алады. Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады. Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады. |
||||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
||
5 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу Ұйымдастыру |
Не меңгеретінін білу үшін |
|
Презентация № 1бет |
||
15 минут |
Жаңа сабақ |
Бақылау жұмысы I нұсқа 1. Амалдарды орында. 1) 132•24 2) 1472: 23 2. Есепті шығар. Арақашықтығы 240 км тең екі кемежайдан бір уақытты бірбіріне қарама - қарсы бағытта екі кеме шықты. Олар 3 сағаттан кейін кездесті. Бірінші кеменің жылдамдығы сағатына 42 км. Екінші кеменің жылдамдығын тап. 3. Өрнектердің мәнін тап. 1) 120км - 90км 300м 2) 650 кг - 21 20кг 4. Теңдеуді шеш. 3420: х=19•5 5. Қораптың ұзындығы 30 см, ені 20см, ал биіктігі 15см. Қораптың көлемін есептеп шығар. II нұсқа 1) 156•10 2) 21252: 69 2. Қалдықпен бөлуді орында және тексер 1) 187: 4 2) 2650: 30 3. Есептерді шығар. Машина бірінші күні 75км/сағ жылдамдықпен 8 сағ жүрді, ал екінші күні 80км/сағ жылдамдықпен 6 сағ жүрді. Машина екі күнде барлығы неше километр жүрді? 4. Теңдеуді шеш. 252: х=21•3 5. Ұзындығы 23 см, ал ені одан 8см - ге кем болатын тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын тап. |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
тексеру үшін амалдарды таңдайды тексеруді орындауды біледі. |
Презентация № 2бет |
||
8 мин |
Бекіту |
Математика күнделікті өмірде 7 тапсырма Балалар сөз құрастырып ойнап отыр. Әріптер жиынының ішкі жиынын құрайтын бес сөзді құрастыруға көмектес. А = { Қ, Ұ, Л, Ы, Н, Ш, А, Қ } |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
Презентация № 4бет |
||
7 мин |
Кері байла Ныс |
Бас бармақ» кері байланыс. |
|
|
|
Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н
Мұғалімнің аты-жөні: |
Смайлова Халида 22.10.2020ж |
||||||
Пән/Сынып: |
4 А |
||||||
Қай аптаның нешінші сабағы |
|
||||||
Тарау: |
Құндылықтар |
||||||
Бөлімше атауы: |
Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем |
||||||
Оқу мақсаты: |
3.3 Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстар жазу 4.3.3.1* оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу |
||||||
Бағалау критерийі: |
|
||||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |