Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Смайлова Халида 22.10.2020ж

    Пән/Сынып:

    Математика, 4 А -сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    № 33 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:


    Сабақтың тақырыбы:

    Өзіңді тексер

    Оқу мақсаты:

    4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану

    4.5.1.2 Есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларының өзара тәуелділігін пайдалану

    Бағалау критерийі:

    Өзінің білімін қорытындылай алады.

    Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады.

    Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады.

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Бағалау

    Ресурстар

    5 минут

    Ұйымдастыру

    Жиындар

    1 тапсырма

    Жиындар берілген. A және В жиындарының бірігуін тап. Диаграммамен бейнеле.

    А = { 3, 5, 0, 11, 12, 19}

    В = {2, 4, 8, 12, 18, 0}


    Не меңгеретінін білу үшін



    Презентация № 1бет

    15 минут

    Жаңа сабақ

    5 тапсырма

    «Спортшылар» және «Футболшылар», «Біздің сыныптың оқушылары» және «Біздің сыныптың ұлдары» жиындарының қатынасын Эйлер дөңгелегімен бейнеле.

    Дескрипторы:

    Амалдар бойынша жазады және есептейді.

    6 тапсырма

    Тапсырманы орында.

    Диаграммада төртбұрыштар жиыны мен қара фигуралар жиынын бейнеле.

    Жаңа тақырыпты меңгеру

    тексеру үшін амалдарды таңдайды


    тексеруді орындауды біледі.


    Презентация № 2бет

    8 мин



    Бекіту

    Математика күнделікті өмірде

    7 тапсырма

    Балалар сөз құрастырып ойнап отыр. Әріптер жиынының ішкі жиынын құрайтын бес сөзді құрастыруға көмектес.

    А = { Қ, Ұ, Л, Ы, Н, Ш, А, Қ }

    Тақырыпты меңгергенін анықтау

    Бағалау критерийлерін ұсыну



    Презентация № 4бет

    7 мин

    Кері байла

    Ныс







    Бас бармақ» кері байланыс.





















    Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Смайлова Халида 22.10.2020ж

    Пән/Сынып:

    Математика, 4 А -сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    № 33 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:


    Сабақтың тақырыбы:

    Бақылау жұмысы

    Оқу мақсаты:

    4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану

    4.5.1.2 Есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларының өзара тәуелділігін пайдалану

    Бағалау критерийі:

    Өзінің білімін қорытындылай алады.

    Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады.

    Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады.

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Бағалау

    Ресурстар

    5 минут

    Ұйымдастыру

    Сәлемдесу Ұйымдастыру

    Не меңгеретінін білу үшін



    Презентация № 1бет

    15 минут

    Жаңа сабақ

    Бақылау жұмысы

    I нұсқа

    1. Амалдарды орында.

    1) 132•24

    2) 1472: 23

    2. Есепті шығар.

    Арақашықтығы 240 км тең екі кемежайдан бір уақытты бірбіріне қарама - қарсы бағытта екі кеме шықты. Олар 3 сағаттан кейін кездесті. Бірінші кеменің жылдамдығы сағатына 42 км. Екінші кеменің жылдамдығын тап.

    3. Өрнектердің мәнін тап.

    1) 120км - 90км 300м

    2) 650 кг - 21 20кг

    4. Теңдеуді шеш.

    3420: х=19•5

    5. Қораптың ұзындығы 30 см, ені 20см, ал биіктігі 15см. Қораптың көлемін есептеп шығар.

    II нұсқа

    1) 156•10

    2) 21252: 69


    2. Қалдықпен бөлуді орында және тексер

    1) 187: 4

    2) 2650: 30

    3. Есептерді шығар.

    Машина бірінші күні 75км/сағ жылдамдықпен 8 сағ жүрді, ал екінші күні 80км/сағ жылдамдықпен 6 сағ жүрді. Машина екі күнде барлығы неше километр жүрді?

    4. Теңдеуді шеш.

    252: х=21•3

    5. Ұзындығы 23 см, ал ені одан 8см - ге кем болатын тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын тап.

    Жаңа тақырыпты меңгеру

    тексеру үшін амалдарды таңдайды


    тексеруді орындауды біледі.


    Презентация № 2бет

    8 мин



    Бекіту

    Математика күнделікті өмірде

    7 тапсырма

    Балалар сөз құрастырып ойнап отыр. Әріптер жиынының ішкі жиынын құрайтын бес сөзді құрастыруға көмектес.

    А = { Қ, Ұ, Л, Ы, Н, Ш, А, Қ }

    Тақырыпты меңгергенін анықтау

    Бағалау критерийлерін ұсыну



    Презентация № 4бет

    7 мин

    Кері байла

    Ныс







    Бас бармақ» кері байланыс.


















    Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Смайлова Халида 22.10.2020ж

    Пән/Сынып:

    4 А

    Қай аптаның нешінші сабағы


    Тарау:

    Құндылықтар

    Бөлімше атауы:

    Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі

    Сабақтың тақырыбы:

    Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем

    Оқу мақсаты:

    3.3 Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстар жазу

    4.3.3.1* оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу

    Бағалау критерийі:

    1. Жай сөйлеммен құрмалас сөйлемнің жасалу жолын біледі, бір- бірінен ажырата алады

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ешимбетова Гульсара Нуритдиновна
    13 Қараша 2020
    728
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өзіңді тексер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өзіңді тексер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өзінің білімін қорытындылай алады. Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады. Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Смайлова Халида 22.10.2020ж

    Пән/Сынып:

    Математика, 4 А -сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    № 33 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:


    Сабақтың тақырыбы:

    Өзіңді тексер

    Оқу мақсаты:

    4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану

    4.5.1.2 Есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларының өзара тәуелділігін пайдалану

    Бағалау критерийі:

    Өзінің білімін қорытындылай алады.

    Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады.

    Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады.

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Бағалау

    Ресурстар

    5 минут

    Ұйымдастыру

    Жиындар

    1 тапсырма

    Жиындар берілген. A және В жиындарының бірігуін тап. Диаграммамен бейнеле.

    А = { 3, 5, 0, 11, 12, 19}

    В = {2, 4, 8, 12, 18, 0}


    Не меңгеретінін білу үшін



    Презентация № 1бет

    15 минут

    Жаңа сабақ

    5 тапсырма

    «Спортшылар» және «Футболшылар», «Біздің сыныптың оқушылары» және «Біздің сыныптың ұлдары» жиындарының қатынасын Эйлер дөңгелегімен бейнеле.

    Дескрипторы:

    Амалдар бойынша жазады және есептейді.

    6 тапсырма

    Тапсырманы орында.

    Диаграммада төртбұрыштар жиыны мен қара фигуралар жиынын бейнеле.

    Жаңа тақырыпты меңгеру

    тексеру үшін амалдарды таңдайды


    тексеруді орындауды біледі.


    Презентация № 2бет

    8 мин



    Бекіту

    Математика күнделікті өмірде

    7 тапсырма

    Балалар сөз құрастырып ойнап отыр. Әріптер жиынының ішкі жиынын құрайтын бес сөзді құрастыруға көмектес.

    А = { Қ, Ұ, Л, Ы, Н, Ш, А, Қ }

    Тақырыпты меңгергенін анықтау

    Бағалау критерийлерін ұсыну



    Презентация № 4бет

    7 мин

    Кері байла

    Ныс







    Бас бармақ» кері байланыс.





















    Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Смайлова Халида 22.10.2020ж

    Пән/Сынып:

    Математика, 4 А -сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    № 33 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:


    Сабақтың тақырыбы:

    Бақылау жұмысы

    Оқу мақсаты:

    4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану

    4.5.1.2 Есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларының өзара тәуелділігін пайдалану

    Бағалау критерийі:

    Өзінің білімін қорытындылай алады.

    Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады.

    Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады.

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Бағалау

    Ресурстар

    5 минут

    Ұйымдастыру

    Сәлемдесу Ұйымдастыру

    Не меңгеретінін білу үшін



    Презентация № 1бет

    15 минут

    Жаңа сабақ

    Бақылау жұмысы

    I нұсқа

    1. Амалдарды орында.

    1) 132•24

    2) 1472: 23

    2. Есепті шығар.

    Арақашықтығы 240 км тең екі кемежайдан бір уақытты бірбіріне қарама - қарсы бағытта екі кеме шықты. Олар 3 сағаттан кейін кездесті. Бірінші кеменің жылдамдығы сағатына 42 км. Екінші кеменің жылдамдығын тап.

    3. Өрнектердің мәнін тап.

    1) 120км - 90км 300м

    2) 650 кг - 21 20кг

    4. Теңдеуді шеш.

    3420: х=19•5

    5. Қораптың ұзындығы 30 см, ені 20см, ал биіктігі 15см. Қораптың көлемін есептеп шығар.

    II нұсқа

    1) 156•10

    2) 21252: 69


    2. Қалдықпен бөлуді орында және тексер

    1) 187: 4

    2) 2650: 30

    3. Есептерді шығар.

    Машина бірінші күні 75км/сағ жылдамдықпен 8 сағ жүрді, ал екінші күні 80км/сағ жылдамдықпен 6 сағ жүрді. Машина екі күнде барлығы неше километр жүрді?

    4. Теңдеуді шеш.

    252: х=21•3

    5. Ұзындығы 23 см, ал ені одан 8см - ге кем болатын тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын тап.

    Жаңа тақырыпты меңгеру

    тексеру үшін амалдарды таңдайды


    тексеруді орындауды біледі.


    Презентация № 2бет

    8 мин



    Бекіту

    Математика күнделікті өмірде

    7 тапсырма

    Балалар сөз құрастырып ойнап отыр. Әріптер жиынының ішкі жиынын құрайтын бес сөзді құрастыруға көмектес.

    А = { Қ, Ұ, Л, Ы, Н, Ш, А, Қ }

    Тақырыпты меңгергенін анықтау

    Бағалау критерийлерін ұсыну



    Презентация № 4бет

    7 мин

    Кері байла

    Ныс







    Бас бармақ» кері байланыс.


















    Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Смайлова Халида 22.10.2020ж

    Пән/Сынып:

    4 А

    Қай аптаның нешінші сабағы


    Тарау:

    Құндылықтар

    Бөлімше атауы:

    Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі

    Сабақтың тақырыбы:

    Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем

    Оқу мақсаты:

    3.3 Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстар жазу

    4.3.3.1* оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу

    Бағалау критерийі:

    1. Жай сөйлеммен құрмалас сөйлемнің жасалу жолын біледі, бір- бірінен ажырата алады

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    13.11.2020
    728
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ешимбетова Гульсара Нуритдиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации