Материалдар / Өзіңді тексер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзіңді тексер

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзінің білімін қорытындылай алады. Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады. Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2020
631
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н

Мұғалімнің аты-жөні:

Смайлова Халида 22.10.2020ж

Пән/Сынып:

Математика, 4 А -сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

33 сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:


Сабақтың тақырыбы:

Өзіңді тексер

Оқу мақсаты:

4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану

4.5.1.2 Есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларының өзара тәуелділігін пайдалану

Бағалау критерийі:

Өзінің білімін қорытындылай алады.

Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады.

Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

5 минут

Ұйымдастыру

Жиындар

1 тапсырма

Жиындар берілген. A және В жиындарының бірігуін тап. Диаграммамен бейнеле.

А = { 3, 5, 0, 11, 12, 19}

В = {2, 4, 8, 12, 18, 0}


Не меңгеретінін білу үшін



Презентация № 1бет

15 минут

Жаңа сабақ

5 тапсырма

«Спортшылар» және «Футболшылар», «Біздің сыныптың оқушылары» және «Біздің сыныптың ұлдары» жиындарының қатынасын Эйлер дөңгелегімен бейнеле.

Дескрипторы:

Амалдар бойынша жазады және есептейді.

6 тапсырма

Тапсырманы орында.

Диаграммада төртбұрыштар жиыны мен қара фигуралар жиынын бейнеле.

Жаңа тақырыпты меңгеру

тексеру үшін амалдарды таңдайды


тексеруді орындауды біледі.


Презентация № 2бет

8 мин



Бекіту

Математика күнделікті өмірде

7 тапсырма

Балалар сөз құрастырып ойнап отыр. Әріптер жиынының ішкі жиынын құрайтын бес сөзді құрастыруға көмектес.

А = { Қ, Ұ, Л, Ы, Н, Ш, А, Қ }

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Бағалау критерийлерін ұсыну



Презентация № 4бет

7 мин

Кері байла

Ныс







Бас бармақ» кері байланыс.





















Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н

Мұғалімнің аты-жөні:

Смайлова Халида 22.10.2020ж

Пән/Сынып:

Математика, 4 А -сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

33 сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:


Сабақтың тақырыбы:

Бақылау жұмысы

Оқу мақсаты:

4.4.1.3- есептерді шешу үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін қолдану

4.5.1.2 Есептерді шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық, уақытшамаларының өзара тәуелділігін пайдалану

Бағалау критерийі:

Өзінің білімін қорытындылай алады.

Тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолданатын болады.

Алған білімдерін күнделікті өмірде қолданатын болады.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

5 минут

Ұйымдастыру

Сәлемдесу Ұйымдастыру

Не меңгеретінін білу үшін



Презентация № 1бет

15 минут

Жаңа сабақ

Бақылау жұмысы

I нұсқа

1. Амалдарды орында.

1) 132•24

2) 1472: 23

2. Есепті шығар.

Арақашықтығы 240 км тең екі кемежайдан бір уақытты бірбіріне қарама - қарсы бағытта екі кеме шықты. Олар 3 сағаттан кейін кездесті. Бірінші кеменің жылдамдығы сағатына 42 км. Екінші кеменің жылдамдығын тап.

3. Өрнектердің мәнін тап.

1) 120км - 90км 300м

2) 650 кг - 21 20кг

4. Теңдеуді шеш.

3420: х=19•5

5. Қораптың ұзындығы 30 см, ені 20см, ал биіктігі 15см. Қораптың көлемін есептеп шығар.

II нұсқа

1) 156•10

2) 21252: 69


2. Қалдықпен бөлуді орында және тексер

1) 187: 4

2) 2650: 30

3. Есептерді шығар.

Машина бірінші күні 75км/сағ жылдамдықпен 8 сағ жүрді, ал екінші күні 80км/сағ жылдамдықпен 6 сағ жүрді. Машина екі күнде барлығы неше километр жүрді?

4. Теңдеуді шеш.

252: х=21•3

5. Ұзындығы 23 см, ал ені одан 8см - ге кем болатын тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын тап.

Жаңа тақырыпты меңгеру

тексеру үшін амалдарды таңдайды


тексеруді орындауды біледі.


Презентация № 2бет

8 мин



Бекіту

Математика күнделікті өмірде

7 тапсырма

Балалар сөз құрастырып ойнап отыр. Әріптер жиынының ішкі жиынын құрайтын бес сөзді құрастыруға көмектес.

А = { Қ, Ұ, Л, Ы, Н, Ш, А, Қ }

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Бағалау критерийлерін ұсыну



Презентация № 4бет

7 мин

Кері байла

Ныс







Бас бармақ» кері байланыс.


















Оқу ісінің меңгерушісі: Қатбай Н

Мұғалімнің аты-жөні:

Смайлова Халида 22.10.2020ж

Пән/Сынып:

4 А

Қай аптаның нешінші сабағы


Тарау:

Құндылықтар

Бөлімше атауы:

Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі

Сабақтың тақырыбы:

Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем

Оқу мақсаты:

3.3 Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстар жазу

4.3.3.1* оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу

Бағалау критерийі:

  1. Жай сөйлеммен құрмалас сөйлемнің жасалу жолын біледі, бір- бірінен ажырата алады

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!