Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен оқушыларды
3 топқа біріктіру.
I-«Жаңбыр»
тобы
II –«Найзағай»
тобы
III– «Қар»
тобы
Саралау: Бұл жерде
қолданудың
«Жіктеу» тәсілі арқылы
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану
еркіндігі беріледі.
|
(Ұ) “Сиқырлы қапшық”
әдісі арқылы оқушылар бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастырады.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Тамаша! Керемет! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Суреттер салынған
конверт
|
Миға шабуыл.
«Жедел
жауап»
әдісі.
Ұжымдық
жұмыс.
6
мин.
|
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген суреттерге мұғалімнің
көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша
ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша
жетелеуші сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
экраннан сабақтың тақырыбы мен
сабақтың мақсатын таныстырады.
|
Сұрақтар:
1
Музейдің аты мен тұрған жерін
ата?
2
«Отан -оттан да ыстық» сөзін
қалай түсінесің ?
3.
Еліміз несімен
айбатты?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
-2-ші сұраққа жауап
береді.
-3-ші сұраққа жауап
береді.
Жалпы-2балл.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!»
«Керемет»
«Сенің қолыңнан
келеді» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
4-сынып.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
Топтық
жұмыс.
8
мин.
|
«Мозайка»
әдісі.
Оқушыларға тақырыпқа
байланысты суреттердің қима қағаздары
беріледі.
|
№ 1
-тапсырма: Суреттер бойынша туған жер
жайлы әңгімелейді.
Туған жерлеріне сипаттама
береді. Үш топқа үш сурет бөліп
беріледі.
|
Дескриптор:
-
Туған
жерлерін біледі.;
- Туған жерінің құдыреттілігі
жайлы сипаттайды;
Жалпы-1балл.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы
|
«Түртіп алу»
әдісі.
Оқулықтағы «Тілдік бағдар»
айдарының тапсырмасы беріледі.
|
Кәсіби сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне тапсырманы орындайды.
|
Мұғалім сабақ барысында
белсенділік танытқан оқушыларды
«От шашу»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың!
Жақсы! Өте жақсы! Талпын!».
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Топтық
жұмыс.
8
мин.
|
№2-тапсырма:
Туған жерлеріне қатысты
сөздерді топта талдап, картаны толтыр.
Мақсаты: Жауын шашынның адам өміріндегі
атқаратын қызметіне қатысты сөздерді
ажыратады.
Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы
қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Талқылау» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.
Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені
толтырады.
|
Дескриптор:
-
Туған жерінің орналасуын
анықтайды;
-
Туған
жердің құдыреттілігін
түсінесің;
Жалпы-1
балл.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
|
Жеке
жұмыс.
8
мин.
|
№3-тапсырма:
Отанға қатысты төмендегі
сөздерді оқып, сұрақтарға жауап бер.
Мақсаты: Ғаламшарлардың орналасу
қызметімен таныстыру.
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы
қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма бойынша
мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді
басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор:
-Сөздерді
оқиды.
-Сұрақтарға жауап
береді.
Жалпы –
1балл.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Жұптық
жұмыс.
5
мин.
Жазылым.
|
Жұмыс дәптердегі Кестені
толтыр.
Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын
қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын
ажыратады.
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау
дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Төменде берілген сөздердің
атқаратын қызметін жазады.
1.сөздер
2.Термин
сөздер
3.Кәсіби
сөздер
|
Дескриптор:
-Туып өскен жерлерінің
орналасуына байланысты мысал жазады-1б.
-Термин сөздерге ереже мен
мысал жазады-1б.
- Кәсіби сөздерге ереже мен
мысал жазады-1б.
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
Жеке
жұмыс:
5
мин.
|
«551» әдісін пайдаланып сабақ
бойынша түсінгеніңді жаз.
Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз
пікіріңді бір сөйлеммен жаз.
Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен
дәлелде.
Мысал:Пікіріңді өмірмен
байланыстырып, бір мысал келтір.
Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды
жаз.
|
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы
тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Білім
гүлі» тәсілі арқылы көрініс
табады.
|
Дескриптор:
«551» әдісі бойынша берілген
тапсырманы толық орындайды-2б.
Оқушылар бір-бірінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Білім гүлі»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Өте жақсы!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!
|
ДК
экраны
4-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
|
|
|
|