Сынып:
1 Б
|
Байжумаева
Гулжанат
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен
әрпі.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.2.1.2 Оқу түрлерін
қолдану
1.3.11.1 Сөйлемді
бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін
қою
1.1.5.1 Түрлі
жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана
білу
1.2.4.1 Қарама-қарсы
мағыналы , мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын
ажырату
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Піл-слон
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
3
минут
|
Бала, бала,
балапан
Қане, қайсы,
алақан.
Саусақтарың
әйбат,
Былай-былай
ойнат.
Бала, бала,
балапан
Қане, қайсы,
алақан.
Саусақтарың
әйбат,
Былай-былай
ойнат.
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
|
1.2.1.2 Оқу түрлерін
қолдану
№1 Өлеңді
оқы.
Түсіріп
қақпанға,
Жыланды ол
ұстайды.
Тып-тыныш
жатқанда,
Шөткеге
ұқсайды.
1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап
жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін
қою
Жазылым
Жж әрпі мен ол
кездесетін
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Тарсылдатпай
едендi
Орнымыздан тұрып
ап
Жүгiрейiк бiр
уақ.
Бiр, екi, үш, бiр,
екi, үш.
Аяқты алға
созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық.
Тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық.
Бiр, екi, үш, бiр, екi,
үш.
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Топтық
жұмыс
15
минут
|
1.1.5.1 Түрлі жағдаяттарда этикет
сөздерін қолдана білу
1. Әр топ сахналық
қойылым ұйымдастырады.
Кірпі мен көжек
рөлін саналау
2тапсырма
Кейіпкерлерге мінездеме
беру
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Жеке
жұмыс
10
минут
|
1.2.4.1 Қарама-қарсы мағыналы ,
мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын
ажырату
«Әдемі» сөзіне мәндес сөзді
тапқызу. Сол сөздерге сөйлем
құрастыру
|
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
|
Бас
бармақтар
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|