П дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

П дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімдіжоспарлау


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Әліппе

Мектеп: «С.Ғаббасов атындағы ЖББОМ»КММ

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Тастанбекова Назым Тоқтарқызы

Сынып: 0

Қатысқандар: 20

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

П дыбысы және әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлужəне сөзсіз жеке айту.

0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз,жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

0.2.2.1 Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы)

0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру жəне оқу

0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне

төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

Сабақтыңмақсаты


Барлық тəрбиеленушілер:

  • Сөздегі дауысты, дауыссыз, дыбыстарды ажыратады.

  • П дыбысы – қатаң дауыссыз дыбыс. П дыбысының айтылуын дұрысдыбыстайды.

  • Жазу жолына П əрпінің баспа түрін жазады.

Көпшілік тəрбиеленушілер:

  • Берілген суретке қарап, сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстардыажыратады.

  • Сөздегі дыбыс санын, ондағы п дыбысының орнын ажыратады.

  • Пдыбысына сөз ойлайды.

  • Жазу жолын əріп элементтерін жазады


  • Кейбір тəрбиеленушілер:

  • Сұраққа жауап бере отырып, суретті мазмұндайды.

  • Берілген суретке қарап, сөздегі дыбыстарды ажыратып, дыбыстықталдау жасай алады.


Бағалаукритерийі

Білу:П дыбысы және әрпімен танысып, дауысты, дауыссыз екенін біледі айта алады.

Түсіну: П дыбысының жазылу жолын түсінеді

Қолдану: П әрпінің жазу элементтерін жазып қолдана алады.

Тілдікмақсаттар


Тәрбиешінің немесе АКТ қолданған видиодан естіп тыңдалымбойынша жауап беру.

Айтылым П дыбысын пайдаланып, сөздерден әңгіме құрастырады.

Жазылым П әріпінің баспа түрін жазады.


Құндылықтарға баулу




Мәңгілік ел болашаққабағдарбағдарламасыаясындатуғанөлкетабиғатыноқушыға жете түсіндіру.Оқушылардыңбір-бірінедегенқұрметсезімдері мен ынтымақтастыққатәрбиелеу.

Пәнаралықбайланыс

Денешынықтырупәні-сергітужаттығуыжасалады.

Ағылшын, орыс тілі берілген сөздерді тәрбиешімен қайталайды.

Алдыңғы білім


Балалар п дыбысын таниды. Сөздерден П дыбысының орынын анықтайды.

Сабақтың барысы



Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

Оқу қызметіне балалар

назарын тарту үшін

ынтымақтастық

атмосферасын

қалыптастыру

3 минут

Психологиялық дайындық

Оқушылар орындарында жұптарымен орындайды

Күлім қағып қолымды,

Бір-екі, үш деп соғайын.

Қарап тұрған көршіме

Қолымды мен бұлғайын.

Жылы-жылы сөзбенен

Маңдайынан сипайын,

Ыстық алақаныммен,

Қолыңды бер қысайын.

Балалар бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады.

Ойын әдісі.

-Балалар,қазір "Кім білгіш?" ойыны арқылы өтілген дыбыстарды қайталаймыз.

Ойын шарты: Мен дауысты дыбысты атасам, екі қолдарынды жоғары көтеріп, шапалақтайсыңдар, ал дауыссыз дыбысты атасам, еңкейіп тізелерінді шапалақтайсындар.

1. Дыбыстарды қайталату.

2. Сөздерді буынға бөл.

3. Дыбыстарын қатыстырып сөз ойла

4. Сюжетті суретке қарап әңгіме кұрау.

ҚБ. «Көбелек»

Белгілері

Жасыл:Берілген тапсырма толық орындалды.

Сары: қате жіберіп алдым.

Қызыл: Уақытты жеткізе алмадым.

Жүрекше шаттық шеңбері.

Shape1
















































Сабақтың ортасы

20 минут


1-тапсырма . Жұмбақ шешу. «Шешуін тап» әдісі.

Балаларға жұмбақ жасырамын. Жұмбақ жасыру арқылы жаңа сабақты бастаймын.

Жұмбақ жасыру

Қалың киімді ұнатады

Шешіндірсең жылатады /пияз/



«Пияз»  деген сөз қай әріптен басталады?

Тақпақ оқып беру «п» дыбысынан басталатын сөздерді тапқызу.

Пайдалы деп пияз жеп

Парлады жас көзім нен

«Піссінші» біраздеп

Пысылдадым төзіммен

Балалалар осы сөздер қай дыбыстан басталады?

Бәріміз сол дыбысты дауыстап айтайықшы П

ҚБ. «От шашу» тәсілі арқылы жүзеге асырамын.


























































































2 минут
































































2-тапсырма. Суретпен жұмыс. «Суреттер сыры» әдісі

Ал енді балалар назарларынды экранға аударыңдар

- Балалар, П дыбысының таңбасы, П әрпі.

П – қатаң дауыссыз дыбыс.

-Балалар, бөлмеден П дыбысына ұқсас затттар бар ма?.

Балалар сұраққа жауап бере отырып, П дыбысы естілген сөздерді қайталап айтады.

-Суреттегі заттарды атаңдаршы.

Екі суретті салыстырады.

Екі суреттегі үй ішіндегі заттардың орналасуына мəн береді.

Сөредегі кітапқа, портретке, көрпеге,допқа назар аударады.

Кітап – книга – book

Портрет –picture

Көрпе–одеяло - odeal

Доп –мяч - ball

Балалар сөздерді айтып буынға бөледі, ағылшынша, орысша айтып қайталайды.

- П дыбысының қай буыннан естіліп тұрғанын табайық.

Ойын . Сөйлем құрау. «Кім тапқыр?» ойынында допты кім ұстайды сол мұғалім көрсеткен суреттегі кейіпкер тұралы сөйлем құрайды.

ҚБ: «Бес бармақ» тәсілі.

Сергіту сəті.

Біз қандаймыз, қандаймыз.

Шұғылалы таңдаймыз

Күлімдеген күндейміз

Ренжісуді білмейміз.



3-тапсырма .Жұмбақ шешу. «Кім жылдам?» әдісі

Балаларға жұмбақ жасырамын.

Келсең жолды ашады,

Кетсең жолды жабады.

(Есік)

Тыйым сөздерді оқып, тəрбиелік мəнін түсіндіремін.

Есікті қатты жаппа. Табалдырықты баспа. Босағаны керме.

Суреттегі табалдырық пен босағаны көрсетемін.

-Балалар, есіктің П əрпіне ұқсайтын бөлігін көрсетіңдер.

- П əрпімен таныс болыңдар. П дыбысы еріннің бір-біріне нық тиіп, артынша кілт ашылуынан жасалатын шұғыл дауыссыз дыбыс.

Балалар суреттегі үйдің есігіне назар аударады.

П əрпінің баспа түрімен таныстырамын.

Балалар өз беттерінше П-ға ұқсас заттарды атайды

4 тапсырма. «Мен әдемі жазамын».

Жазылым. Әліппе -дәптермен жұмыс

Балалар қақпаның суретін бастыра көрсетіп

П п әрпінің жазылуын түсіндіру

Ауада жазу

Дәптерге жазу





Суреттер.











































Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

-Қай дыбыспен таныстық?

- Ол қандай дыбыс?

- Сөздің қай жерлерінде кездеседі?

-Бүгін не туралы танысып білдік?

Сабақты қорытынды жасай келе,

балаларды мадақтаймын.




Бағалау









Қ Б. «От шашу» тәсілі арқылы жүзеге асырамын.

ҚБ. «Көбелек»





Белгілері

Жасыл:Берілген тапсырма толық орындалды.

Сары: қате жіберіп алдым.

Қызыл: Уақытты жеткізе алмадым.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Ұйымдастыру кезеңіндегі сергіту жаттығуларын жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау


тҚ



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.06.2018
1000
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі