Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пайдалы қазбалар жана ма?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ж АРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІНЕН САРАЛАНҒАН
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Абдиева Акмарал Шайкиевна
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Байқоңыр қаласындағы
№ 274 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Мектеп: № 274 орта мектеп |
||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Пайдалы қазбалар жана ма? |
||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Абдиева А.Ш.
|
|||||||||||||||
Сынып 4 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны
|
||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
4.3.4.1 кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас,саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газ) қолданылу саласын анықтау 4.3.4.2 Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады. Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар Қазақстанда қандай жаңғыш пайдалы қазбалар өндірілетінін біледі, олардың кен орындарын шартты белгілерін қолданып, картадан көрсетеді. Кейбір оқушылар: Ақпарат көзін және жеке өмірлік тәжірибесін қолданып, жаңғыш пайдалы қазбалардың тұрмыста, шаруашылықта қолданысы туралы зерттеу жүргізеді. |
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері:
|
-көмірдің,мұнайдың, газдың тұрмыста, шаруашылықта қолданысын атайды; -Қазақстанның негізгі кен орындары туралы әңгімелейді. - көмірдің,мұнайдың,газдың тұрмыста, шаруашылықта қолданысы туралы зерттеу жүргізеді. |
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: -көмірдің мұнайдың, газдың тұрмыста, шаруашылықта қолданысын атайды; -Қазақстанның негізгі кен орындары туралы әңгімелейді. |
|||||||||||||||
Терминология: Табиғат ресурстары, пайдалы қазбалар, кен орны мұнай, көмір, кен, шахта, карьер, бұрғылау, ашық әдіс, жабық әдіс. |
||||||||||||||||
Сөз тіркестері: Талқылау сұрақтары: - Табиғи қазбалар деген не? - Қазақстанда қандай негізгі пайдалы қазбалар өндіріледі? - Мұнайдан не алынады? - Көмірді қайда пайдаланады? |
||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Еліміздің байлығы пайдалы қазбаларын білуге тәрбиелеу. |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек. |
|||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
|||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Оқушылар «табиғат ресурстары» ұғымын түсінеді. Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады. |
|||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңберіне тұру. Психологиялық ахуал орнату Табиғат - біздің анамыз, Қандай бөлімді өтіп жатырмыз. Пайдалы қазбалар бөлімі. -Біз еліміздің қандай қазба байлықтарымен мақтанамыз? - Еліміздің мұнайымен мақтанамын! - Еліміздің тұзымен мақтанамын! - Еліміздің алтынымен мақтанамын! -Керемет! -Ал біздің облысымызда қандай пайдалы қазбалар өндіріледі? -Мұнай, тұз Оқушылардың ойы тыңдалады. Тамаша, балалар бүгінгі сабағымыз сәттілікке толы болсын.
Суреттер шартты белгілері арқылы топқа бөліну 1-топ көмірдің шартты белгісі 2-топ мұнайдың шартты белгісі 3-топ газдың шартты белгісі - Көңіл күйіміз қандай? Осындай көңіл- күймен сабағымызды бастаймыз. Үйге қандай тапсырма берілді? Пайдалы қазбалар қалай пайда болады? Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба? -Дайынбыз «Кубизм» әдісі 1.Пайдалы қазбалар деген не? Жер қыртысынан қазып алынып, адам қажетіне жарататын табиғи ресурс түрлері пайдалы қазбалар деп аталады. 2.Магмалық тау жыныстарына не жатады? Темір,мыс,алтын,күміс,гранит жатады. Олар таулы аймақтарда көбірек кездеседі. 3. Шөгінді тау жыныстарына нелер жатады? Тұз,саз,көмір, мұнай,бор,әктас,тұз. 4.Тау жыныстары деген не? Жер қыртысын тау жыныстары құрайды. Олар қатты, сұйық,борпылдақ болады. 5.Бор мен әктас қалай пайда болады? Жануар сүйектерінің шіруінен пайда болады? 6.Кен деп нені айтамыз? Жер қабығындағы пайдалы қазбалардың жиынтығын кен деп атайды. ҚБ: 2 шапалақ арқылы бір-бірін бағалау. Ой қозғау. Жұмбақ
жасыру. Тереңде жатады. Қазсаң атқылайды Жақсаң жанады. Пайдаға жарайды. мұнай Шахтадан оны қазамыз, Пешке салып жағамыз. Үлкен үйді жылытып, Рахатқа біз батамыз. Бұл не? көмір Мөлдір, әрі түссіз, «Ой қозғау» Мұнай,көмір,газ туралы не білеміз. Оқушылар ойы тыңдалады. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау *қандай пайдалы қазбалар жанғыш деп аталатынын білесің; *жанғыш пайдалы қазбалардың қалай пайда болатынын түсінесің; *жанғыш пайдалы қазбалардың пайдасын білесің. Бинефильм көрсету |
Шаттық шеңберіне тұру Көмірдің,мұнайдың,газдың шартты белгілері кубик |
||||||||||||||
Ортасы |
Оқулықпен жұмыс «Ойлан, жұптас,бөліс» Мәтінді үш топқа бөліп беру. 1-топ Көмір 2-топ Мұнай 3-топ Газ Іштей оқу Сұраққа жауап беру. 1-топ Көмір 1 Көмір қалай пайда болған? 2 Көмірден қандай заттар алынады? 3 Көмірді қай жерлерде өндіреді? 4.Көмірді не үшін пайдаланамыз? 2-топ Мұнай 1 Мұнай қалай пайда болған? 2 Мұнайдан қандай заттар алынады? 3 Мұнай қай жерде өндіріледі? 4 Қашаған кен орны туралы не айтар едің? 3-топ Газ 1 Газ шығатын ірі кен орындарын ата. 2 Табиғи газ қалай өндіріледі? 3 Газды күнделікті тұрмыста қайда пайдаланалады? Сергіту сәт Аспанға қарап ай көрдім, Төмен қарап жер көрдім. Оңға бұрылып, солға бұрылып, Байлығы мол ел көрдім. Топтық тапсырма 1-топ Зертте Көмір қандай зат? Зерттеу нәтижесін кесте түрінде көрсет.
Дескриптор Білім
алушы Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |