Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ж АРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІНЕН САРАЛАНҒАН

    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Абдиева Акмарал Шайкиевна

    Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Байқоңыр қаласындағы

    № 274 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі


    Мектеп: № 274 орта мектеп

    Сабақ тақырыбы: Пайдалы қазбалар жана ма?

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Абдиева А.Ш.


    Сынып 4

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    4.3.4.1 кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас,саз, мұнай, гранит, көмір,

    табиғи газ) қолданылу саласын анықтау

    4.3.4.2 Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен

    орындарын картадан көрсету


    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар Қазақстанда қандай жаңғыш пайдалы қазбалар өндірілетінін біледі, олардың кен орындарын шартты белгілерін қолданып, картадан көрсетеді.

    Кейбір оқушылар: Ақпарат көзін және жеке өмірлік тәжірибесін қолданып, жаңғыш пайдалы қазбалардың тұрмыста, шаруашылықта қолданысы туралы зерттеу жүргізеді.

    Бағалау критерийлері:


    -көмірдің,мұнайдың, газдың тұрмыста, шаруашылықта қолданысын атайды;

    -Қазақстанның негізгі кен орындары туралы әңгімелейді.

    - көмірдің,мұнайдың,газдың тұрмыста, шаруашылықта қолданысы туралы зерттеу жүргізеді.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар:

    -көмірдің мұнайдың, газдың тұрмыста, шаруашылықта қолданысын атайды;

    -Қазақстанның негізгі кен орындары туралы әңгімелейді.

    Терминология:

    Табиғат ресурстары, пайдалы қазбалар, кен орны мұнай, көмір, кен, шахта,

    карьер, бұрғылау, ашық әдіс, жабық әдіс.

    Сөз тіркестері:

    Талқылау сұрақтары:

    - Табиғи қазбалар деген не?

    - Қазақстанда қандай негізгі пайдалы қазбалар өндіріледі?

    - Мұнайдан не алынады?

    - Көмірді қайда пайдаланады?

    Құндылықтарды дарыту

    Еліміздің байлығы пайдалы қазбаларын білуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Оқушылар «табиғат ресурстары» ұғымын түсінеді. Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    Ұйымдастыру кезеңі

    Шаттық шеңберіне тұру.

    Психологиялық ахуал орнату

    Табиғат - біздің анамыз,
    Табиғатқа баламыз.
    Табиғатты қорғайтын,
    Біз әдепті баламыз.
    Жер байлығы көп екен,
    Меңгеруді қалайды.
    Осының бәрін меңгертер,
    Жаратылыстану сабағы.

    Қандай бөлімді өтіп жатырмыз.

    Пайдалы қазбалар бөлімі.

    -Біз еліміздің қандай қазба байлықтарымен мақтанамыз?

    - Еліміздің мұнайымен мақтанамын!

    - Еліміздің тұзымен мақтанамын!

    - Еліміздің алтынымен мақтанамын!

    -Керемет!

    -Ал біздің облысымызда қандай пайдалы қазбалар өндіріледі?

    -Мұнай, тұз

    Оқушылардың ойы тыңдалады.

    Тамаша, балалар бүгінгі сабағымыз сәттілікке толы болсын.

    Суреттер шартты белгілері арқылы топқа бөліну

    1-топ көмірдің шартты белгісі

    2-топ мұнайдың шартты белгісі

    3-топ газдың шартты белгісі

    - Көңіл күйіміз қандай?

    Осындай көңіл- күймен сабағымызды бастаймыз.

    Үйге қандай тапсырма берілді?

    Пайдалы қазбалар қалай пайда болады?

    Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба?

    -Дайынбыз

    «Кубизм» әдісі

    1.Пайдалы қазбалар деген не?

    Жер қыртысынан қазып алынып, адам қажетіне жарататын табиғи ресурс түрлері пайдалы қазбалар деп аталады.

    2.Магмалық тау жыныстарына не жатады?

    Темір,мыс,алтын,күміс,гранит жатады. Олар таулы аймақтарда көбірек кездеседі.

    3. Шөгінді тау жыныстарына нелер жатады?

    Тұз,саз,көмір, мұнай,бор,әктас,тұз.

    4.Тау жыныстары деген не?

    Жер қыртысын тау жыныстары құрайды. Олар қатты, сұйық,борпылдақ болады.

    5.Бор мен әктас қалай пайда болады?

    Жануар сүйектерінің шіруінен пайда болады?

    6.Кен деп нені айтамыз?

    Жер қабығындағы пайдалы қазбалардың жиынтығын кен деп атайды.

    ҚБ: 2 шапалақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Ой қозғау. Жұмбақ жасыру.
    Түсі қара,сұйық зат

    Тереңде жатады.

    Қазсаң атқылайды

    Жақсаң жанады.

    Пайдаға жарайды. мұнай

    Шахтадан оны қазамыз,

    Пешке салып жағамыз.

    Үлкен үйді жылытып,

    Рахатқа біз батамыз.

    Бұл не? көмір

    Мөлдір, әрі түссіз,
    Өзі табиғи отын.
    Газ

    «Ой қозғау» Мұнай,көмір,газ туралы не білеміз.

    Оқушылар ойы тыңдалады.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    *қандай пайдалы қазбалар жанғыш деп аталатынын білесің;

    *жанғыш пайдалы қазбалардың қалай пайда болатынын түсінесің;

    *жанғыш пайдалы қазбалардың пайдасын білесің.

    Бинефильм көрсету

    Шаттық шеңберіне тұру





















    Көмірдің,мұнайдың,газдың шартты белгілері











    кубик

    Ортасы

    Оқулықпен жұмыс «Ойлан, жұптас,бөліс»

    Мәтінді үш топқа бөліп беру.

    1-топ Көмір

    2-топ Мұнай

    3-топ Газ

    Іштей оқу

    Сұраққа жауап беру.

    1-топ Көмір

    1 Көмір қалай пайда болған?

    2 Көмірден қандай заттар алынады?

    3 Көмірді қай жерлерде өндіреді?

    4.Көмірді не үшін пайдаланамыз?

    2-топ Мұнай

    1 Мұнай қалай пайда болған?

    2 Мұнайдан қандай заттар алынады?

    3 Мұнай қай жерде өндіріледі?

    4 Қашаған кен орны туралы не айтар едің?

    3-топ Газ

    1 Газ шығатын ірі кен орындарын ата.

    2 Табиғи газ қалай өндіріледі?

    3 Газды күнделікті тұрмыста қайда пайдаланалады?

    Сергіту сәт

    Аспанға қарап ай көрдім,

    Төмен қарап жер көрдім.

    Оңға бұрылып, солға бұрылып,

    Байлығы мол ел көрдім.

    Топтық тапсырма

    1-топ

    Зертте Көмір қандай зат? Зерттеу нәтижесін кесте

    түрінде көрсет.


    Түсі

    Иісі

    Ерігіштігі

    Жылтырлығы

    Қаттылығы

    Қолданылуы







    Дескриптор Білім алушы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдиева Акмарал Шайкиевна
    20 Қараша 2020
    1286
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Пайдалы қазбалар жана ма?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Пайдалы қазбалар жана ма?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақ.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ж АРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІНЕН САРАЛАНҒАН

    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Абдиева Акмарал Шайкиевна

    Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Байқоңыр қаласындағы

    № 274 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі


    Мектеп: № 274 орта мектеп

    Сабақ тақырыбы: Пайдалы қазбалар жана ма?

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Абдиева А.Ш.


    Сынып 4

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    4.3.4.1 кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас,саз, мұнай, гранит, көмір,

    табиғи газ) қолданылу саласын анықтау

    4.3.4.2 Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен

    орындарын картадан көрсету


    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады.

    Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар Қазақстанда қандай жаңғыш пайдалы қазбалар өндірілетінін біледі, олардың кен орындарын шартты белгілерін қолданып, картадан көрсетеді.

    Кейбір оқушылар: Ақпарат көзін және жеке өмірлік тәжірибесін қолданып, жаңғыш пайдалы қазбалардың тұрмыста, шаруашылықта қолданысы туралы зерттеу жүргізеді.

    Бағалау критерийлері:


    -көмірдің,мұнайдың, газдың тұрмыста, шаруашылықта қолданысын атайды;

    -Қазақстанның негізгі кен орындары туралы әңгімелейді.

    - көмірдің,мұнайдың,газдың тұрмыста, шаруашылықта қолданысы туралы зерттеу жүргізеді.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар:

    -көмірдің мұнайдың, газдың тұрмыста, шаруашылықта қолданысын атайды;

    -Қазақстанның негізгі кен орындары туралы әңгімелейді.

    Терминология:

    Табиғат ресурстары, пайдалы қазбалар, кен орны мұнай, көмір, кен, шахта,

    карьер, бұрғылау, ашық әдіс, жабық әдіс.

    Сөз тіркестері:

    Талқылау сұрақтары:

    - Табиғи қазбалар деген не?

    - Қазақстанда қандай негізгі пайдалы қазбалар өндіріледі?

    - Мұнайдан не алынады?

    - Көмірді қайда пайдаланады?

    Құндылықтарды дарыту

    Еліміздің байлығы пайдалы қазбаларын білуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Оқушылар «табиғат ресурстары» ұғымын түсінеді. Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    Ұйымдастыру кезеңі

    Шаттық шеңберіне тұру.

    Психологиялық ахуал орнату

    Табиғат - біздің анамыз,
    Табиғатқа баламыз.
    Табиғатты қорғайтын,
    Біз әдепті баламыз.
    Жер байлығы көп екен,
    Меңгеруді қалайды.
    Осының бәрін меңгертер,
    Жаратылыстану сабағы.

    Қандай бөлімді өтіп жатырмыз.

    Пайдалы қазбалар бөлімі.

    -Біз еліміздің қандай қазба байлықтарымен мақтанамыз?

    - Еліміздің мұнайымен мақтанамын!

    - Еліміздің тұзымен мақтанамын!

    - Еліміздің алтынымен мақтанамын!

    -Керемет!

    -Ал біздің облысымызда қандай пайдалы қазбалар өндіріледі?

    -Мұнай, тұз

    Оқушылардың ойы тыңдалады.

    Тамаша, балалар бүгінгі сабағымыз сәттілікке толы болсын.

    Суреттер шартты белгілері арқылы топқа бөліну

    1-топ көмірдің шартты белгісі

    2-топ мұнайдың шартты белгісі

    3-топ газдың шартты белгісі

    - Көңіл күйіміз қандай?

    Осындай көңіл- күймен сабағымызды бастаймыз.

    Үйге қандай тапсырма берілді?

    Пайдалы қазбалар қалай пайда болады?

    Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба?

    -Дайынбыз

    «Кубизм» әдісі

    1.Пайдалы қазбалар деген не?

    Жер қыртысынан қазып алынып, адам қажетіне жарататын табиғи ресурс түрлері пайдалы қазбалар деп аталады.

    2.Магмалық тау жыныстарына не жатады?

    Темір,мыс,алтын,күміс,гранит жатады. Олар таулы аймақтарда көбірек кездеседі.

    3. Шөгінді тау жыныстарына нелер жатады?

    Тұз,саз,көмір, мұнай,бор,әктас,тұз.

    4.Тау жыныстары деген не?

    Жер қыртысын тау жыныстары құрайды. Олар қатты, сұйық,борпылдақ болады.

    5.Бор мен әктас қалай пайда болады?

    Жануар сүйектерінің шіруінен пайда болады?

    6.Кен деп нені айтамыз?

    Жер қабығындағы пайдалы қазбалардың жиынтығын кен деп атайды.

    ҚБ: 2 шапалақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Ой қозғау. Жұмбақ жасыру.
    Түсі қара,сұйық зат

    Тереңде жатады.

    Қазсаң атқылайды

    Жақсаң жанады.

    Пайдаға жарайды. мұнай

    Шахтадан оны қазамыз,

    Пешке салып жағамыз.

    Үлкен үйді жылытып,

    Рахатқа біз батамыз.

    Бұл не? көмір

    Мөлдір, әрі түссіз,
    Өзі табиғи отын.
    Газ

    «Ой қозғау» Мұнай,көмір,газ туралы не білеміз.

    Оқушылар ойы тыңдалады.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    *қандай пайдалы қазбалар жанғыш деп аталатынын білесің;

    *жанғыш пайдалы қазбалардың қалай пайда болатынын түсінесің;

    *жанғыш пайдалы қазбалардың пайдасын білесің.

    Бинефильм көрсету

    Шаттық шеңберіне тұру





















    Көмірдің,мұнайдың,газдың шартты белгілері











    кубик

    Ортасы

    Оқулықпен жұмыс «Ойлан, жұптас,бөліс»

    Мәтінді үш топқа бөліп беру.

    1-топ Көмір

    2-топ Мұнай

    3-топ Газ

    Іштей оқу

    Сұраққа жауап беру.

    1-топ Көмір

    1 Көмір қалай пайда болған?

    2 Көмірден қандай заттар алынады?

    3 Көмірді қай жерлерде өндіреді?

    4.Көмірді не үшін пайдаланамыз?

    2-топ Мұнай

    1 Мұнай қалай пайда болған?

    2 Мұнайдан қандай заттар алынады?

    3 Мұнай қай жерде өндіріледі?

    4 Қашаған кен орны туралы не айтар едің?

    3-топ Газ

    1 Газ шығатын ірі кен орындарын ата.

    2 Табиғи газ қалай өндіріледі?

    3 Газды күнделікті тұрмыста қайда пайдаланалады?

    Сергіту сәт

    Аспанға қарап ай көрдім,

    Төмен қарап жер көрдім.

    Оңға бұрылып, солға бұрылып,

    Байлығы мол ел көрдім.

    Топтық тапсырма

    1-топ

    Зертте Көмір қандай зат? Зерттеу нәтижесін кесте

    түрінде көрсет.


    Түсі

    Иісі

    Ерігіштігі

    Жылтырлығы

    Қаттылығы

    Қолданылуы







    Дескриптор Білім алушы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    20.11.2020
    1286
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдиева Акмарал Шайкиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации