Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: №5 |
||
Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.3 параллелограмм анықтамасын білу; 8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану; 8.1.1.5 параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану; 8.1.1.6 тіктөртбұрыш, ромб, шаршы анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен белгілерін қорытып шығару; |
|
Сабақтың мақсаты |
Параллелограмм белгілерін тұжырымдау 2. Параллелограмм белгілері мен қасиеттерін салыстыру.
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
«Жүректен-жүрекке» оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу, жылы лебіздер айту.
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.
«Ыстық орындық» әдісін оқушылардың өткен сабақта не білгенін, нені үйренгендігін білу мақсатында қолданамын. . |
Көпбұрыш сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулалары |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортвсы |
«Сіз қаншалықты сенесіз?» тәсілі арқылы параллелограмм қасиеттері 1 сөзбен берілген, жанына дұрыс, теріс екендігін «+» таңбасымен анықтау керек. Берілген фигураларға қарап, параллелограмның қасиеттерін айқындай отырып, ойлау-қабілеттерін нығайту.
|
Дескриптор:
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың аяғы |
«Бұрыштар» әдісі арқылы жұптар бірлесе орындаған жауаптарының қасына барады.
Сергіту сәті. «Денеміз параллель қозғалады». Денемүшелерін бүгінгі тақырыппен байланыстырып жаттығулар жасату арқылы, ой-өрістерін тереңдету.
|
«Ойланып, суретке жауап береміз!» тақырыбындағы слайд
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері .№6 |
||
Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.3 параллелограмм анықтамасын білу; 8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану; 8.1.1.5 параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану; 8.1.1.6 тіктөртбұрыш, ромб, шаршы анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен белгілерін қорытып шығару; |
|
Сабақтың мақсаты |
Параллелограмм белгілерін тұжырымдау 2. Параллелограмм белгілері мен қасиеттерін салыстыру.
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
«Жүректен-жүрекке» оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу, жылы лебіздер айту.
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.
«Ыстық орындық» әдісін оқушылардың өткен сабақта не білгенін, нені үйренгендігін білу мақсатында қолданамын. . |
Көпбұрыш сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулалары |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Презентация |
Сабақтың ортвсы |
«Ойланып, суретке жауап береміз!» әдісі арқылы есте сақтау қабілеттерін арттыра отырып, берілген суреттер бойынша, есептердің шешімін табу. А B 1) 2) А 4см B 1100
? C D C D т/к: AD-? A B 3)
700 т/к: ∟BDC-? |
Дескриптор:
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99
|
Сабақтың аяғы |
«Фишбоун» талқылау тәсілімен сурет бойынша төртбұрыштар арасындағы байланыстарды айта отырып, оқушылармен сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жасаймын.
Рефлекия: «Бес саусақ» әдісі. Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойын білдіре отырып, жан-жақты қарастырады. 1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені... 5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді. |
«Егер 5 минутыңыз болса, ...» оқушылар тағы уақыт берілсе, жұмысты қалай жақсартатынын айтады. Өз-өздерін бағалайды. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері .№7 |
||
Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.3 параллелограмм анықтамасын білу; 8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану; 8.1.1.5 параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану; 8.1.1.6 тіктөртбұрыш, ромб, шаршы анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен белгілерін қорытып шығару; |
|
Сабақтың мақсаты |
Параллелограмм белгілерін тұжырымдау 2. Параллелограмм белгілері мен қасиеттерін салыстыру.
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
“Ыстық лебіз” оқушыларды бір-біріне жылы лебіз білдіріп, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. «Түрлі-түсті таяқшалар» Таяқша таңдату арқылы топқа бөлу.
«Құпия зат» (Параллелограмм туралы жалпы сипаттама). Параллелограмм анықтамасы мен қасиеттерін айта отырып, өткен сабақтағы білімдерін тексеру. |
түрлі-түсті таяқшалар
«Құпия зат» слайды
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Презентация |
Сабақтың ортвсы |
. Параллелограмның қасиеттерінің әрқайсысына кері сөйлемді өз беттерінше құрастырып, нәтижесінде параллелограмм белгілері деп аталатын теорема алады. Сұраққа топпен отырып жауап іздейді, талқылайды, жаңа тақырыпты бір-біріне түсіндіреді, дәлелдейді. 1 белгі: (1 топ) Қарама–қарсы қабырғалары тең және қарама –қарсы бұрыштары тең болса, онда ол параллелограмм болады. 2 белгі: (2 топ) Төртбұрыштың диогоналдары қиылысып, қиылысу нүктесінде қақ бөлінсе, онда бұл төртбұрыш параллелограмм. 3 белгі (3 топ) Төртбұрыштың екі қабырғасы тең және параллель болса, онда бұл төртбұрыш параллелограмм болады. |
«Егер ... онда ...» белсенді әдісі арқылы төртбұрыш түрлерін анықтамаларымен сәйкестіндіріп, алдыңғы тақырыппен байланыстыра отырып, алған білімдерін тереңдету.
Дескриптор:
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99
|
Сабақтың аяғы |
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды. |
«Егер 5 минутыңыз болса, ...» оқушылар тағы уақыт берілсе, жұмысты қалай жақсартатынын айтады. Өз-өздерін бағалайды. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері .№8 |
||
Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.3 параллелограмм анықтамасын білу; 8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану; 8.1.1.5 параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану; 8.1.1.6 тіктөртбұрыш, ромб, шаршы анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен белгілерін қорытып шығару; |
|
Сабақтың мақсаты |
Параллелограмм белгілерін тұжырымдау 2. Параллелограмм белгілері мен қасиеттерін салыстыру.
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы |
“Ыстық лебіз” оқушыларды бір-біріне жылы лебіз білдіріп, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. «Түрлі-түсті таяқшалар» Таяқша таңдату арқылы топқа бөлу.
«Құпия зат» (Параллелограмм туралы жалпы сипаттама). Параллелограмм анықтамасы мен қасиеттерін айта отырып, өткен сабақтағы білімдерін тексеру. |
түрлі-түсті таяқшалар
«Құпия зат» слайды
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Презентация |
||||||
Сабақтың ортвсы |
«Эйлер-Венн» әдісі. Тиісті тақырып астына өзіңіз білетіннің барлығын жазыңыз. Параллелограмм белгілері мен қасиеттерін салыстыра отырып, ойлау қабілеттерін дамыту.
Дескриптор: |
Дескриптор:
ҚБ: Басбармақпен өзара бағалау. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99
|
||||||
Сабақтың аяғы |
« Дизайн» әдісі арқылы орындалады шебер айшықты гүл құрақ құрамақшы болып 6 параллелограмм тәріздес бейнелер қиып алды, құрау барысында бір нүктеде түйсетін параллелограммның сүйір, толық бұрыштары қандай болуы керек?, 6 параллелограмм тәріздес бейнелердің тең екендігін дәлелдеу. B
А x C
D
ҚБ: «ТӨДК» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды. Толықтырады, өзгертеді, дамытады, күрделендіреді. |
«Дамыту картасы» арқылы кері байланыс жасай отырып сабақты қорытындылаймын.
Рефлекия: « Бес саусақ» әдісі. Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойын білдіре отырып, жан-жақты қарастырады.
5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
сертификат алыңыз!