Тексерді ____________
|
Сабақ тақырыбы: Мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі заң шығару негіздері . |
|||||
|
Күні: 06.09.2018ж |
Мұғалім есімі: Ботагарин А Е |
||||
|
Сынып – 11а 11ә |
|
|
|
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушыларды «Алғашқы әскери дайындық» сабағының мақсатымен таныстыру |
||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Алғашқы әскери дайындық сабағының мақсаты қандай екенін біледі. ҚРҚК әскери доктринасын біледі Қазіргі заманғы әскери қақтығыстарды біледі |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 5 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
|
|||
|
Ортасы 25 мин |
ҚР-ның Әскери доктринасы мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, соғыстар мен қарулы қақтығыстардың алдын алуға, әскери құрылыс ісіне, сондай-ақ ұлттық мүдделерді қорғау және ҚР-ның халықаралық міндеттемелерін орындау мақсатында ҚК-ді, басқа да әскерлер мен әскери құрылымдарды қолдануға негіз болатын көзқарастар жүйесі болып табылады. ҚР-ың Әскери Доктринасы ҚР Президентінің қатысуымен 2000 жылғы 10 ақпанда бекітілді. Әскери Доктрина әскери қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесін қалыптастыруға бағытталған. |
АӘД плакат Оқулық |
|||
|
Аяқталуы 10 мин |
|
Жарғы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пас беру және допты қабылдап, ойыншыдан кету
Пас беру және допты қабылдап, ойыншыдан кету
Тексерді ____________
|
Сабақ тақырыбы: Мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі заң шығару негіздері . |
|||||
|
Күні: 06.09.2018ж |
Мұғалім есімі: Ботагарин А Е |
||||
|
Сынып – 11а 11ә |
|
|
|
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушыларды «Алғашқы әскери дайындық» сабағының мақсатымен таныстыру |
||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Алғашқы әскери дайындық сабағының мақсаты қандай екенін біледі. ҚРҚК әскери доктринасын біледі Қазіргі заманғы әскери қақтығыстарды біледі |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 5 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
|
|||
|
Ортасы 25 мин |
ҚР-ның Әскери доктринасы мемлекеттің әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, соғыстар мен қарулы қақтығыстардың алдын алуға, әскери құрылыс ісіне, сондай-ақ ұлттық мүдделерді қорғау және ҚР-ның халықаралық міндеттемелерін орындау мақсатында ҚК-ді, басқа да әскерлер мен әскери құрылымдарды қолдануға негіз болатын көзқарастар жүйесі болып табылады. ҚР-ың Әскери Доктринасы ҚР Президентінің қатысуымен 2000 жылғы 10 ақпанда бекітілді. Әскери Доктрина әскери қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесін қалыптастыруға бағытталған. |
АӘД плакат Оқулық |
|||
|
Аяқталуы 10 мин |
|
Жарғы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
шағым қалдыра аласыз













