Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Unit 4

    Drama and Comedy

    Teacher’s name:

    Aripova Zh.T.

    Date:

    09.12.2022

    CLASS: 6

    Number present:

    absent:

    Theme of the lesson:

    Past Continuous

    Learning objectives(s)

    that this lesson is

    contributing to

    6.5.3.1- write with some support about personal feelings and opinions on a limited range of familiar general and curricular topics;

    6.5.5.1- develop with support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for a limited range of written genres in familiar general and curricular topics;

    6.2.5.1- understand most specific information and detail of supported, extended talk on a range general and curricular topics

    6.3.5.1 - keep interaction going in longer exchanges on a range of general and curricular topics;

    6.3.7.1 - use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics, and some curricular topics;

    6.3.2.1 - ask simple questions to get information about a growing range of general topics;

    6.3.6.1 communicate meaning clearly at sentence level during, pair, group and whole class exchanges

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    • understand most specific information and detail of supported, extended talk on a range general and curricular topics

    Most learners will be able to:

    • use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics, and ask simple questions to get information about a growing range of general topics;

    Some learners will be able to:

    • write with some support about personal feelings and opinions on a limited range of familiar general and curricular topics;

    Plan

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson

    7 min


    Organization moment.

    T:Good afternoon! Glad to see you dear pupils!

    To begin with, please, answer the questions:

    How are you today?

    What season is it now?

    What month is it now?

    Т:At first let’s check your homework. Who is ready? let's read our homework in turn


    Students greet and answer questions, then check their homework.





    Continual assessment




    PPT


    The middle of the lesson

    30 min


    PAST CONTINUOUS


    • The teacher explains the grammatical topic

    Past Continuous ағылшын тілінде өткенде болған және нақты белгіленген процесстер жайында айтылады.


    Бұл шақ іс-әрекеттің белгілі бір уақытта,бұрын болғанын,созыла іске асқанын білдіреді.

    Қолданылатын кездері:

    1. Белгілі бір уақыт аралығында болған,созыла аяқталған өткендегі іс-әрекет

    Мысалы:
    - What were you doing at 7 o'clock yesterday?

    2.Өткен шақта іс-әрекет жүріп жатқанда екінші бір іс қимылдың болғанын көрсетеді

    Мысалы:
    - We were watching TV when somebody knocked the door

    3.Қатар болып өткен іс-әрекет

    Мысалы:
    -I was writing a composition while she was looking through the journals


    Forming the Past Continuous: was/were+V+ing


    Task 1. Practice. Quiz show.
    Teacher read the 11 sentences and in the whiteboard SS watch the answers.

    Task 2. Open the page 44. Ex 2.
    The picture was taken last Sunday afternoon.
    What were the people doing? Use these verbs in the past continuous to complete the sentences.
    * take • dance • paint • drink • eat
    1. Jane …. cola.
    2. Paul and Laura ...
    3. John ... pictures.
    4. Jim and Bob ... sandwiches.
    5. The clown .. Jessie's face.

    Task 3. Look at the picture in Ex. 2 and correct the statements.
    Jane was wearing jeans.
    Jane wasn't wearing jeans.
    She was wetrina a dress.


    2. Paul was eating.
    3. Jim and Bob were dancing.
    4. John was painting Jessie's face.
    5. Jane was dancing.

    Task 4. Memory Game.
    Look at the pictures and try to remember what was happening. You have 20 seconds.

    Questions:
    1. What was the woman doing?
    2. What was the man doing?
    3. What were the horses doing?
    4. What was the dog doing?
    5. What was the pig doing?


    Questions and answers
    Task 5. Random answer weel.

    The teacher clicks on "unwind" and the pictures come out randomly. The question is in the center (What were they doing at 3 pm yesteday?). Pupils must answer the question by looking at the picture.


    Task 6. (ex 4 St. book)
    Write questions and answers about what the
    people were doing at 4 o'clock on Saturday.
    Kairat/act in a school play? X (visit a theatre)
    Was Kairat acting in a school play?
    No, he wasn't. He was visiting a theatre.


    2. Ulan and Gulnara/watch a film? X (play computer games)

    3. Nurlan/eat a meal with his family? X (eat popcorn at the cinema with friends)
    4. Saule /sleep? X (read a book)
    5. Aidar and Kanat/visit a film set? X (visit a wildlife park)


    Task 7. The class divided into 2 groups (10/10). Plastic cups tower. the teacher shows suggestions

    • Make sentences in the Past Continuous Tense.

    1. I/to go home/at 4 o’clock yesterday.

    2. We/to play basketball/at 6 o’clock last Sunday.

    3. She/to talk with her friend/for forty minutes yesterday.

    4. You/to wash the window/in the afternoon yesterday.

    5. Nick/to ride his bike/all the evening.

    6. Sheila and Dora/to wait for a bus/for half an hour.

    7. They/to prepare for the party/all day yesterday.

    8. I/to learn the poem/for an hour.

    9. Dick/to paint the walls in his room/from 2 to 6 o’clock last Wednesday.

    10. Eve and Tony/to skate/all day last Saturday.



    • Put the verbs in brackets in the correct form.

    1. Alison … (to have) lunch at two o’clock yesterday.

    2. Edward and Henry … (to play) the guitar all the evening.

    3. Ben … (to run) in the park in the morning yesterday.

    4. I … (to speak) to the manager from three to half past five last Thursday.

    5. My grandparents … (to drive) to Poltava at this time yesterday.

    6.  Lucy … (to iron) clothes from 4 to 6 o’clock last Saturday.

    7. You … (to sleep) for three hours in the afternoon.

    8. Julia … (to listen) to news at this time yesterday.

    9. My mother … (to dust) the furniture when I came home yesterday.

    10. We … (to play) on the playground all day last Sunday.












    Students listen to the teacher, learn a new topic and write a rule on their notebooks










    Ss need to choose one right answer (Past Continuous) In quiz will be showed that answer is right or false.



    SS use the verbs in the past cont. to complete the sentences

    Answer key:

    1. was drinking

    2. were dancing

    3. was taking

    4. were eating

    5. was painting




    SS look at the picture and correct the statements

    Answer key:

    2. Paul wasn't eating. He was dancing

    3. Jom and Bob weren’t dancing. They were eating sandwiches.

    4. John wasn’t painting Jassie’s face. He was taking pictures.

    5. Jane wasn’t dancing. She was drinking cola.



    SS look at the pictures and try to remember.


    Answer key:

    1. She was cooking.
    2. The man was singing.
    3. The horses were running.
    4. The dog was listening to music.
    5. The pig was crying.







    SS answer the questions using Past Cont.







    SS write questions and answers

    Answer key:

    2. Were Ulan and Gulnara watching a film? No, they weren't . They were playing computer games.

    3. Was Nurlan eating a meal with his family? No, he wasn’t.He was eating popcorn at the cinema with friends.

    4. Was Saule sleeping? She wasn’t . She was reading a book.

    5. Were Aidar and Kanat visiting a wildlifepark




    Students read sentences in past continuous and with each sentence with one cup, students build a large tower


    Answers: 

    1. I was going home at 4 o’clock yesterday.

    2. We were playing basketball at 6 o’clock last Sunday.

    3.She was talking with her friend for forty minutes yesterday.

    4.You were washing the window in the afternoon yesterday.

    5. Nick was riding his bike all the evening.

    6. Sheila and Dora were waiting for a bus for half an hour.

    7. They were preparing for the party all day yesterday.

    8. I was learning the poem for an hour.

    9. Dick was painting the walls in his room from 2 to 6 o’clock last Wednesday.

    10. Eve and Tony were skating all day last Saturday.





    Answers:

    1. was having;

    2. were playing;

    3. was running;

    4. was speaking;

    5. were driving;

    6. was ironing;

    7. were sleeping;

    8. was listening;
    9. was dusting;

    10. were playing.

    Formative assessment 





    PPT







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Арипова Жансая Толеужановна
    14 Желтоқсан 2022
    1121
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Past Continuous. 6 сынып (Excel)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Past Continuous. 6 сынып (Excel)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ. Excel 6-сынып. Past Continuous. Сабақтың мақсаты, грамматика. Practice. Quiz show Exercises from the book Memory Game Random answer well. Group work. “Plastic Cup Tower” game. Feedback Ending of the lesson.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Unit 4

    Drama and Comedy

    Teacher’s name:

    Aripova Zh.T.

    Date:

    09.12.2022

    CLASS: 6

    Number present:

    absent:

    Theme of the lesson:

    Past Continuous

    Learning objectives(s)

    that this lesson is

    contributing to

    6.5.3.1- write with some support about personal feelings and opinions on a limited range of familiar general and curricular topics;

    6.5.5.1- develop with support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for a limited range of written genres in familiar general and curricular topics;

    6.2.5.1- understand most specific information and detail of supported, extended talk on a range general and curricular topics

    6.3.5.1 - keep interaction going in longer exchanges on a range of general and curricular topics;

    6.3.7.1 - use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics, and some curricular topics;

    6.3.2.1 - ask simple questions to get information about a growing range of general topics;

    6.3.6.1 communicate meaning clearly at sentence level during, pair, group and whole class exchanges

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    • understand most specific information and detail of supported, extended talk on a range general and curricular topics

    Most learners will be able to:

    • use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics, and ask simple questions to get information about a growing range of general topics;

    Some learners will be able to:

    • write with some support about personal feelings and opinions on a limited range of familiar general and curricular topics;

    Plan

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson

    7 min


    Organization moment.

    T:Good afternoon! Glad to see you dear pupils!

    To begin with, please, answer the questions:

    How are you today?

    What season is it now?

    What month is it now?

    Т:At first let’s check your homework. Who is ready? let's read our homework in turn


    Students greet and answer questions, then check their homework.





    Continual assessment




    PPT


    The middle of the lesson

    30 min


    PAST CONTINUOUS


    • The teacher explains the grammatical topic

    Past Continuous ағылшын тілінде өткенде болған және нақты белгіленген процесстер жайында айтылады.


    Бұл шақ іс-әрекеттің белгілі бір уақытта,бұрын болғанын,созыла іске асқанын білдіреді.

    Қолданылатын кездері:

    1. Белгілі бір уақыт аралығында болған,созыла аяқталған өткендегі іс-әрекет

    Мысалы:
    - What were you doing at 7 o'clock yesterday?

    2.Өткен шақта іс-әрекет жүріп жатқанда екінші бір іс қимылдың болғанын көрсетеді

    Мысалы:
    - We were watching TV when somebody knocked the door

    3.Қатар болып өткен іс-әрекет

    Мысалы:
    -I was writing a composition while she was looking through the journals


    Forming the Past Continuous: was/were+V+ing


    Task 1. Practice. Quiz show.
    Teacher read the 11 sentences and in the whiteboard SS watch the answers.

    Task 2. Open the page 44. Ex 2.
    The picture was taken last Sunday afternoon.
    What were the people doing? Use these verbs in the past continuous to complete the sentences.
    * take • dance • paint • drink • eat
    1. Jane …. cola.
    2. Paul and Laura ...
    3. John ... pictures.
    4. Jim and Bob ... sandwiches.
    5. The clown .. Jessie's face.

    Task 3. Look at the picture in Ex. 2 and correct the statements.
    Jane was wearing jeans.
    Jane wasn't wearing jeans.
    She was wetrina a dress.


    2. Paul was eating.
    3. Jim and Bob were dancing.
    4. John was painting Jessie's face.
    5. Jane was dancing.

    Task 4. Memory Game.
    Look at the pictures and try to remember what was happening. You have 20 seconds.

    Questions:
    1. What was the woman doing?
    2. What was the man doing?
    3. What were the horses doing?
    4. What was the dog doing?
    5. What was the pig doing?


    Questions and answers
    Task 5. Random answer weel.

    The teacher clicks on "unwind" and the pictures come out randomly. The question is in the center (What were they doing at 3 pm yesteday?). Pupils must answer the question by looking at the picture.


    Task 6. (ex 4 St. book)
    Write questions and answers about what the
    people were doing at 4 o'clock on Saturday.
    Kairat/act in a school play? X (visit a theatre)
    Was Kairat acting in a school play?
    No, he wasn't. He was visiting a theatre.


    2. Ulan and Gulnara/watch a film? X (play computer games)

    3. Nurlan/eat a meal with his family? X (eat popcorn at the cinema with friends)
    4. Saule /sleep? X (read a book)
    5. Aidar and Kanat/visit a film set? X (visit a wildlife park)


    Task 7. The class divided into 2 groups (10/10). Plastic cups tower. the teacher shows suggestions

    • Make sentences in the Past Continuous Tense.

    1. I/to go home/at 4 o’clock yesterday.

    2. We/to play basketball/at 6 o’clock last Sunday.

    3. She/to talk with her friend/for forty minutes yesterday.

    4. You/to wash the window/in the afternoon yesterday.

    5. Nick/to ride his bike/all the evening.

    6. Sheila and Dora/to wait for a bus/for half an hour.

    7. They/to prepare for the party/all day yesterday.

    8. I/to learn the poem/for an hour.

    9. Dick/to paint the walls in his room/from 2 to 6 o’clock last Wednesday.

    10. Eve and Tony/to skate/all day last Saturday.



    • Put the verbs in brackets in the correct form.

    1. Alison … (to have) lunch at two o’clock yesterday.

    2. Edward and Henry … (to play) the guitar all the evening.

    3. Ben … (to run) in the park in the morning yesterday.

    4. I … (to speak) to the manager from three to half past five last Thursday.

    5. My grandparents … (to drive) to Poltava at this time yesterday.

    6.  Lucy … (to iron) clothes from 4 to 6 o’clock last Saturday.

    7. You … (to sleep) for three hours in the afternoon.

    8. Julia … (to listen) to news at this time yesterday.

    9. My mother … (to dust) the furniture when I came home yesterday.

    10. We … (to play) on the playground all day last Sunday.












    Students listen to the teacher, learn a new topic and write a rule on their notebooks










    Ss need to choose one right answer (Past Continuous) In quiz will be showed that answer is right or false.



    SS use the verbs in the past cont. to complete the sentences

    Answer key:

    1. was drinking

    2. were dancing

    3. was taking

    4. were eating

    5. was painting




    SS look at the picture and correct the statements

    Answer key:

    2. Paul wasn't eating. He was dancing

    3. Jom and Bob weren’t dancing. They were eating sandwiches.

    4. John wasn’t painting Jassie’s face. He was taking pictures.

    5. Jane wasn’t dancing. She was drinking cola.



    SS look at the pictures and try to remember.


    Answer key:

    1. She was cooking.
    2. The man was singing.
    3. The horses were running.
    4. The dog was listening to music.
    5. The pig was crying.







    SS answer the questions using Past Cont.







    SS write questions and answers

    Answer key:

    2. Were Ulan and Gulnara watching a film? No, they weren't . They were playing computer games.

    3. Was Nurlan eating a meal with his family? No, he wasn’t.He was eating popcorn at the cinema with friends.

    4. Was Saule sleeping? She wasn’t . She was reading a book.

    5. Were Aidar and Kanat visiting a wildlifepark




    Students read sentences in past continuous and with each sentence with one cup, students build a large tower


    Answers: 

    1. I was going home at 4 o’clock yesterday.

    2. We were playing basketball at 6 o’clock last Sunday.

    3.She was talking with her friend for forty minutes yesterday.

    4.You were washing the window in the afternoon yesterday.

    5. Nick was riding his bike all the evening.

    6. Sheila and Dora were waiting for a bus for half an hour.

    7. They were preparing for the party all day yesterday.

    8. I was learning the poem for an hour.

    9. Dick was painting the walls in his room from 2 to 6 o’clock last Wednesday.

    10. Eve and Tony were skating all day last Saturday.





    Answers:

    1. was having;

    2. were playing;

    3. was running;

    4. was speaking;

    5. were driving;

    6. was ironing;

    7. were sleeping;

    8. was listening;
    9. was dusting;

    10. were playing.

    Formative assessment 





    PPT







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Сабақ жоспары 6 сынып
    14.12.2022
    1121
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Арипова Жансая Толеужановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации