Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Педагог.90% осыдан келеді
Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог.90% осыдан келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Сәуір 2024
119
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Педаг
ог
икасұрақт
ары
1)
"
Қаражәші
к"і
ші
ндег
і
жұмыс
оқу
шыменбі
рг
екрит
ерийерді
т
алдау
2)Оқу
шыүші
нбағ
алау
дыңмақсат
ы
т
абысқажет
у
г
ебағ
ытберу
3)Оқу
дыбағ
алау
дыңоқуүші
нбағ
алау
ғ
аау
ыст
ырылушарт
ы
бағ
алаусипат
ынөзг
ерт
у
4)Дарындыжәнет
алант
т
ыбалалардыңанықт
ауөлшемдері
ні
ңі
ші
ндег
і
"
өзбі
лі
мі
нжет
і
лді
ру
"
өлшемі
несәйкескелет
і
нбалдардакөрі
ні
ст
абат
ынерекшелі
кт
ер:
оларөздері
ні
ңоқу
ларынрет
т
ейалады
5)Ег
ербалаерт
ежасынанбаст
аперекшеқабі
лет
т
ері
неұзақу
ақыт
қаұст
айалуқабі
лет
і
нт
аныт
са,
ондаоныеңүзді
коқу
шыныанықт
ауөлшемі
ні
ңқайсысынажат
қызу
ғ
аболады:
шоғ
ырлану
6)Ренцу
ллименРайсбойыншадарындыжәнет
алант
ыоқу
шылардыңбі
лі
мі
нжет
і
лді
рубойынша
қызмет
т
і
ң1ші
кезеңі
жалпызерт
т
еужат
т
ығ
у
лары
7)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңмойындалғ
анерекшелі
кт
ері
ні
ңбі
рі
демократ
иялы
8)Сабақт
ызерт
т
еу`
(
Lessonst
udy
)т
әсі
лі
ндезерт
т
еусабағ
ыаяқт
алғ
аннанкейі
нжүзег
еасырат
ын
белг
і
ленг
енқұрылымыбойыншакезеңдерді
ңбі
рі
:
келесі
сабақт
ызерт
т
еу
ді
т
оппенбі
рлесежоспарлау
9)Сабақт
ызерт
т
еуүдері
сі
ндебі
лі
мсапасынарт
т
ырат
ынбелг
і
лі
бі
рт
әсі
лді
дамыт
ужолынанықт
ау
үші
нзерделенеді
оқу
шылардыңоқуүдері
сі
10)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
неқат
ыст
ыдұрыст
ұжырымы
Топт
ыкәсі
биұйымдаст
ыруүші
нт
әжі
рибесі
бармұғ
алі
марнайышақырылады
11)Мұ
ғ
алі
мдерді
ңжаңапедег
ог
икамәт
і
ні
ндег
і
АКТқолданут
әсі
лдемелері
нбі
лд
редакциялауүдері
сі
ндеойларменалмасу
12)Оқуүдері
сі
ні
ңқалайжүрет
і
ні
нбасқаларданг
өрі
жақсыбі
лі
п,
өздері
ні
ңоқу
ынрет
т
ей
алат
ындығ
ы
өзбі
лі
мі
нжет
і
лді
ру
13)Оқу
дыжақсарт
умүмкі
нді
кт
ері
н,
сондайақосымүмкі
нді
кт
ерді
і
скеасыруәді
ст
ері
мент
үрлері
анықт
ау
ғ
абағ
ыт
т
алғ
анбағ
алаут
үрі
Оқуүші
нбағ
алау
14)Сабақт
ы зерт
т
еу
ді
ңбаст
апқыкезеңдері
т
опмүшелері
ні
ңжұмыст
ыбі
рлесеқайт
ажоспарлау
ы
15) Мерсерді
ңзерт
т
еу
і
несәйкес,
ұжымдықәңг
і
мет
үсі
нуменбі
лі
мберуқолжет
уаясындағ
ы
т
абыст
ыт
алқылау
лардабасымдылыққаинболат
ынәңг
і
мені
ңт
үрі
зерт
т
еу
ші
лі
кәңг
і
ме
16)Еңүзді
коқу
шылардыанықт
ау
дағ
ыикемді
лі
ксені
мді
өлшемі
ні
ңсипат
т
амасы
басқаларғ
ақарағ
андаойлауқабі
лет
т
ері
жақсыұйымдаст
ырылғ
ан
17)Оқыпүйрену
г
едег
ену
әжі
нқиынырақойынмент
апсырмаларғ
аұмт
ылуарқылыарт
т
ыра
оқу
шыныанықт
айт
ынөлшем
күрделі
лі
ккедег
енсүйі
спенші
лі
к
18)Бағ
алаумақсат
ындажүрг
і
зі
лг
енқадағ
алаунәт
ижелері
ні
ңинт
ерпрет
ациясы
алынғ
анмәлі
мет
т
ерді
мәні
нанықт
ау
19)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
нжүзег
еасыру
дағ
ыбаст
апқыкезең
сабақт
ыбі
рлесі
пжоспарлау
20)оқу
шыларменмұғ
алі
мдерг
ебі
лі
м,
т
үсі
нуж/
едағ
дыт
у
ралыхабарберу
ді
көздейт
і
нбағ
алау
мақсат
ы
Кері
байланыс
21)
Ақпарат
т
ықкомқт
ехнолог
ияныңдаму
ыарқылыанықт
алат
ынөзг
ері
с
Оқыт
у
,
әді
ст
ержәнет
ехнолог
иялықт
әсі
лдер
31)
Әлеу
мет
т
і
кт
анымдықжәнеаффект
т
і
ккомпонентүйлесі
мі
«
Мен»т
ұжырымдамасы
22)Оқу
шықалайойлайт
ынын,
оқит
ынынқадағ
алау
,
бақылау
,
осыойлаунәт
ижелері
ноқуүрді
сі
нде
сапалыпайдалануүдері
сі
;
Мет
ат
ану
23)
Балаларөздері
ні
ңсені
м,
бі
лі
мі
несүйені
п,
пайымдаужасайаладыдег
ент
үсі
ні
ккенег
і
зделг
ен
оқыт
уорт
асы:
Оқу
шығ
абағ
дарланғ
ан
24)
Л.Шу
льманқұзырлымұғ
алі
мнг
ет
әнүшбелг
і
көрсет
кен.Соныңбі
рі
болыпоқыт
у
дың
т
әжі
рибелі
кдағ
даларынсипат
т
айды:
Оқу
шыларбі
лі
мі
нбағ
алау
,
ынт
аландыру
,
сабақт
ыжоспарлауәді
ст
емелері
нмеңг
еру
і
25)
Топт
ықжұмыст
аәркі
мні
ңидеясыпайдалыдепсанағ
анымен,
мұқиятбағ
алаужүрг
і
зі
лг
енәңг
і
ме,
рет
т
елг
енәңг
і
ме.
Комму
лят
ивт
і
кәңг
і
ме
26)
Баланыңбі
лі
мдағ
ды,
бі
лі
кжәнеөзбет
і
ншеәрекетет
умүмкі
нді
кт
ері
ні
ңдаму
ынақарай
орнат
ылат
ын,
нығ
айт
ылат
ын,
бөлшект
енет
і
ну
ақыт
шақұрал,
Көпі
ршелер
27)
Оқу
шыларменмұғ
алі
мдерг
ежет
і
ст
і
кт
ермендамут
у
ралыхабарберу
ді
көздейт
і
нбағ
алау
мақсат
ы:
Кері
байланысұсыну
28)
оқу
шылардыжет
і
ст
і
кт
ері
үші
нмарапат
т
аужүрг
і
зу
дег
і
бағ
алаумақсат
ы:
Уәж
29)
Оқу
шылардыңт
ақырыпбойыншанені
т
үсі
нбег
ені
нанықт
ауүші
нбақылауалып,
қат
елерді
т
үзет
у
дег
і
бағ
алаумақсат
ы:
Оқу
дағ
ықиындықт
ардыанықт
ау
30)
Бағ
алауарқылыоқу
дыжақсарт
уүші
ненг
і
зі
лу
і
т
иі
с5т
үйі
нді
факт
ордыңбі
рі
Оқу
шылардыөзі
нөзі
,
өзарабағ
алау
ғ
аараласт
ыру
31)дарындыж/
ет
алант
т
ыбалалардыанықт
ау
дыжоспарлау
ғ
акөпу
ақытжұмсап,
бі
рақжоспарды
т
езжүзег
еасыраалу
менерекшеленет
і
ноқуөлшемі
Ойлауқабі
лет
і
ні
ңжылдамдығ
ы
32)Өзг
елерг
еқарағ
андаөзі
ні
ңоқу
ыныңқалайжүрет
і
ні
нжақсыбі
лет
і
нж/
еонырет
т
ейалат
ын
оқу
шысипат
ынасәйкескелет
і
нөлшем:
Өзбі
лі
мі
нжет
і
лді
ру
33)
Мұғ
алі
мменересект
ерді
т
үсі
ні
кт
емеберу
г
ежет
елеударындыжәнет
алант
т
ыоқу
шылардыңқай
сипат
т
амасынат
ән:
Табандылықт
аныт
у
34)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңқажет
т
і
лі
г
і
Оқусапасынарт
т
ыру
35)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңаясынзерт
т
еусабағ
ынжоспарлау
даерекшемәнбері
леді
бақылау
дағ
ыоқу
шылардыңсабақт
аөт
і
лет
і
нмат
ериалдыиг
еру
36)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңдемократ
иялықерекшелі
кт
ері
ні
ңбі
рі
:
Зерт
т
еуүші
нбүкі
лт
опөзі
нежау
апкерші
лі
калады
37)Жанониядасабақт
ызерт
т
еуәді
ст
ері
Барлықмұғ
алі
мдерүші
нжүйелі
т
үрдежарияланады
38)Бі
лі
малу
шыларөздері
ні
ңоқу
дыңқандайсат
ысындат
ұрғ
анын,
қандайбағ
ыт
т
адамукерект
і
г
і
н
анаықт
ауүші
нжүрг
і
зі
лет
і
нбағ
алау
Оқуүші
нбағ
алау
39)
Оқу
шылардыңбі
лі
малу
ынқолдауүші
нқойылат
ынсынақт
анөт
кі
зусұрағ
ы:
Осыайт
қандарыңызғ
амысалкелт
і
реаласызба?
40)Оқу
шыныңбейі
мді
лі
г
і
нанықт
ауүші
нбі
лі
м,
дағ
дыларынт
ексеружүрг
і
зу
дег
і
бағ
алаумақсат
ын
көрсет
і
ңі
з
Болжаужәнесұрыпт
ау
41)
Оқу
шы«
өзі
нді
кмақсат
»қылыпт
өмендағ
дығ
ажоғ
арымі
ндетқойылғ
анжағ
дай(
)
Ойлану
42)
Түрт
кі
болусұрағ
ынкөрсет
і
ңі
з
Кешег
і
сабақт
ақандаймақсатмәселелрг
ет
оқт
алды?
43)
Оқу
шығ
ат
апсырманыорындау
ғ
акеңесбері
лмег
ен,
оқу
шықабі
лет
і
жет
і
пт
ұрсада,
т
апсырманы
орындайалмады.
(
Дж.
Флейвелл)
Өні
мді
лі
кт
апшылығ
ы
44)
Жат
т
апалынғ
анбі
лі
мді
анықт
ау
ғ
аарналғ
ансұрақ?
Төмендәрежелі
45)
Тұлғ
аныңбі
лі
кт
і
лі
кдәрежесі
нанықт
аумақсат
ындабағ
алау
Ст
андарт
т
ыбақылауж/
еорындау
46)
Оқу
шыныбағ
алауүші
нинт
ерпрет
ацияүдері
сі
нкөрсет
у
Оқу
шыжау
абынкрит
ерийг
есәйкест
енді
ру
47)Дарынды,
т
алант
т
ыоқу
шылардыңжаңаидеяларынасынақжүрг
і
зу
г
ежәнеқат
елесу
г
еет
у
г
е
дайындег
енсипат
т
амасанат
ы
Креат
ивт
і
ойлау
48)
Оқу
шыныбағ
алауүші
нқорыт
ындыжасауүдері
сі
Оқу
шыжау
абынасәйкесшеші
мқабылдау
49)
Бағ
алаумақсат
ынжүрг
і
зі
пқадағ
алау
,
нәт
ижелеу
Алынғ
анмәлі
метмәні
нанықт
ауинт
ерпрет
ациясы
50)
Дарындыж/
ет
алант
т
ыоқу
шыларақпарат
т
ыбі
лі
пқанақоймайқажетнег
і
здепайдаланаалу
сипат
ынасәйкесөлшем
Ест
есақт
ауж/
ебі
лі
м
51)
Өт
кенмат
ериалғ
аоралу,
ойсалу
,
дұрысынқабылдау
,
т
олықжау
апберушарт
т
ымақсат
т
ы
сұ
рақ
Түрт
кі
болу
52)
Сабақт
ызерт
т
еу(
LessonSt
udy
)үдері
сі
ндебақылау
ғ
аалынғ
ансыныпсанат
ынанықт
айт
ын
өлшем
Оқуүлг
ері
мі
53)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
нжоспарлаубарысындағ
ы«
зерт
т
елет
і
н»оқу
шыларсанат
ы:
Үлг
ермеу
ші
лі
кт
і
ңжоғ
ары,
орт
а,
т
өменг
і
деңг
ейі
54)Ұжымждықт
үсі
нуменбі
лі
мберу
г
еқолжет
у
ді
ңаясындағ
ыт
абыст
ыт
алқылау
ларда
басымдыққаиеәңг
і
мет
үрі
Зерт
т
еу
ші
лі
к
55)Мұ
ғ
алі
мні
ңжаңапед.
мәнмәт
і
ні
ндеАКТқолданут
әсі
лдемелері
нбі
лді
реді
Редакциялауүрді
сі
ндеойларменалмасу
56)Оқу
шылардыңөзі
нөзі
ынт
аландыраот
ырыпоқу
ғ
адег
енұмт
ылыспенқызығ
у
шылығ
ының
пайдаболу
ы
І
шкі
у
әж
57)
Мұғ
алі
мқызмет
і
ндег
і
сындарлыоқыт
ут
еориясынасәйкесмаңыздыбасымдыққаие
Оқу
шылардыңсабақт
ықабылдауерекшелі
кт
ері
нт
үсі
ну
58)
Мұғ
алі
мні
ңсындарлыоқыт
ут
еориясынасәйкессабақт
ыұйымдаст
ыруерекшелі
г
і
Оқу
шыныңбі
лі
м,
идеясын,
дағ
дысындамыт
у
ғ
аықпалет
ет
і
нмі
ндет
т
ерқояды
59)
Рәсі
мді
к,
кездейсоқжәнесемант
икалықжадыкомпонент
т
ері
нент
ұрады
Ұзақмерзі
мді
60)Оқу
шылардыңбі
лі
мдағ
дыларындамыт
у
ғ
амұғ
алі
мні
ңқолайлыжағ
дайқалыпт
аст
ыру
ы
Оқуорт
асынқұру
61)Фриманныңдарынды,
т
алант
т
ыбалалардыт
ексерупарағ
ыбойыншамәселені
шешуөлшемі
ні
ң
сипат
ы
Ақпарат
т
ыт
олықт
ырыпқайшылықт
арынанықт
айды
62)Үзді
коқу
шыларақпарат
т
ыбі
лі
пқанақоймайқажеткзі
ндепайдаланаалат
ынынкөрсет
ет
і
н
сені
мді
өлшем
Ест
есақт
ау
,
бі
лі
м
63)Дарынды,
т
алант
т
ыбалалардыт
ексерупарағ
ыбойыншамәселені
шешеалат
ыноқу
шыларғ
а
т
әнерекшелі
к
Ақпарат
т
ыт
олықт
ырып,
қайшылықт
арынанықт
апмәні
нет
езжет
еді
64)Дарынды,
т
алант
т
ыбалалардыынт
аландырыпжәнеәлеу
ет
і
ндамыт
у
дағ
ыт
иі
мді
т
әсі
лдер
Экст
ернатжәнезият
керлі
кт
апсырмаларберу
65)Топмүщелері
ні
ңсабақт
ызерт
т
еубарысындаоқу
шылардыңоқуүрді
сі
нзерделеумақсат
т
ары
Оқусапасынарт
т
ыру
66)Оқыт
у
дыңжаңат
әсі
лдері
нәзі
рлеу
демұғ
алі
мдерді
ңжаңабаст
амасынжинақт
ау
дыкөздейт
і
н
сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңт
үйі
нді
сипат
ы
Креат
ивт
і
к
67)L.
S.әрі
т
ест
ерді
ңкеңесі
несүйені
пнет
оппенсабақт
ыңмақсат
ынанықт
ау
ынедайындау
ы>
содансоң
Сабақт
ызерт
т
еуөт
кі
зужәнеL.
Sқат
ысу
шыларыныңоныбақылау
ы
68)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңдемократ
иялықерекшелі
г
і
Мұғ
алі
мзерт
т
еубарысындажинақт
ағ
анбі
лі
мі
нпед.
кеңесі
ндеәрі
пт
ест
ері
менбөлі
сеалады
69)L.
Sт
опмүшелері
жоспарлағ
анзерт
т
еусабағ
ынмұғ
алі
мдерді
ңбі
рі
жүрг
і
зеді
содансоң
Зерт
т
еусабағ
ыт
у
ралыоқу
шыларменмұғ
алі
мдерді
ңсұхбатжүрг
і
зу
і
70)Сабақт
ызерт
т
еу1кезеңі
Топпенег
жейт
ег
жейжоспарлау
71)Сабақзерт
т
еу
г
екі
мжау
апт
ы
Бүкі
лзерт
т
еут
обы
72)Оқу
шыныңжау
абынт
үзет
у
г
екөмект
есуүші
нсұрақт
ықарапайымет
і
пқою
Түрт
кі
болу
73)
Толықжау
апберу
г
е,
өзойларынанықбі
лді
ру
г
е,
өзидеяларындамыт
у
ғ
акөмект
есет
і
нж/
е
т
апсырманыорындаубарысындабағ
дарберет
і
нсұрақт
ар
Сынақт
анөт
кі
зу
74)
Оқу
дыдаралау
дыңшешу
ші
крит
ерийі
Бі
лі
малу
дат
әу
елсі
зді
кт
і
қамт
амасызет
у
75)ресу
рст
арыменжұмысі
ст
еубарысындақажет
сі
зекені
нмұғ
алі
мні
ңст
у
дент
т
ерг
ет
үсі
нді
ру
і
ндег
і
маңыздыәрекет
Өзойынресмиленді
ру
76)«
Қаражәші
к»і
ші
ндег
і
жұмысрет
і
ндебелг
і
лі
болғ
анбағ
алау
Оқуүші
нбағ
алау
77)
Оқу
дағ
ыкедерг
і
лерді
анықт
ауүші
нөзі
нді
кт
үзет
у
денкейі
нт
естқайт
алапөт
кі
зу
дег
і
бағ
алау
мақсат
ынкөрсет
і
ңі
з
Оқу
дағ
ыкиыншылықт
ардыанықт
ау
78)
БлэкпенУильямзерт
т
еу
лері
ндесынң«
Қаражәші
к»мет
афорасықолданылғ
ан.Осы
мет
афораныңнег
і
зг
і
идеясы
Оқыт
у
дыңөзі
нөзі
бағ
алау
ындамыт
у
79)
Дарындыжәнет
алант
т
ыбалардыойлауқабңжылдамдығ
ыөлшемг
есәйкескелет
і
н
сипат
т
ама
Жоспарлау
ғ
акөпу
ақытжұмсалу
ымүмкі
н,
бі
рақжоспарт
езжүзег
еасады
80)
Еңүзді
коқу
шылардыанықт
ау
дағ
ыкүрделі
лі
ккедег
енсүйі
спенші
лі
ксені
мді
өлшемі
ні
ңсипат
ы
(
Фриман)
Қызығ
у
шылығ
ынарт
т
ыруүші
нкүрделі
ойынмент
апсырмаларғ
аұмт
ылады
81)М.Чиксент
михайдың«
Өзі
нді
кмақсат
»сызбасыбойыншадағ
дысыжоғ
арыоқу
шығ
ат
өмен
мі
ндетқоюдыңнәт
ижесі
Зері
г
у
82)Сабақт
аоқу
шылардысу
рет
т
ер,
ест
елі
кжазбаларысияқт
ыдәлелдерді
жинақт
ауж/
е
т
опт
аст
ыру
ғ
ат
арт
қандасынт
ұрғ
ысынанойлау
дыңдамит
ындағ
дысы
инт
ерпрет
ациялау
83)Құрылымдалғ
анорт
адағ
ыоқу
шылардыңбі
лі
малуүдері
сі
рет
і
ндет
әжі
рибелі
к
қоғ
амдаст
ықт
арғ
ақат
ысу
дызерт
т
ег
енғ
ылымибағ
ыт
әлеу
мет
т
і
кжағ
даят
т
ы
84)
Санағ
аақпаратенг
і
зі
п,
оныменжұмысі
ст
еу
г
емүмкі
нді
кберет
і
нжады
Қысқамерзі
мді
85)
Кохлбергбойыншаморальді
кпайымдау
дыңекі
нші
деңг
ейі
Дәст
үрлі
моралді
кпайымдау
86)
Тұлғ
аныңөзсанасынаж/
ебасқаадамдарсанасыныңмазмұнынаойжүг
і
рт
ебі
лу
і
Зердет
еориясы
87)
Әлеу
мет
т
і
кжелі
лерді
қолдану
дыңмысалыболыпт
абылады
Қайт
аұсынуж/
есұхбат
т
асу
88)
БдэкпенУильямзерт
т
еу
лері
ндесыныпт
ың«
қаражәші
к»мет
афорасықолданылғ
ан.Осы
мет
афораныңнег
і
зг
і
идеясы
Оқу
шыныңөзі
нөзі
бағ
алау
ындамыт
у
89)
Бі
лі
кт
і
лі
кдәрежесі
нанықт
ау
дыкөздейт
і
нбағ
алаумақсат
ы
Ст
андарт
т
ыбағ
алауж/
еорындау
90)
Оқыт
у
дақолданылат
ынәді
ст
әсі
лдерді
жақсарт
умүмкі
нді
кт
ері
нж/
еосымүмкі
нді
кт
ерді
і
ске
асырут
үрлері
нанықт
ау
ғ
абағ
ыт
т
алғ
анбағ
алаут
үрі
Оқуүші
нбағ
алау
91)
Еңүзді
коқу
шылардыанықт
ау
дағ
ыерт
есимволдықбелсенді
лі
ксені
мді
өлшемі
ні
ң
сипат
т
амасы
Оларерт
ежасынанбаст
апсөйлей,
оқиж/
ежазабаст
йды
92)
Дарындыж/
ет
алант
т
ыоқу
шылардыңт
абандылыққақат
ыст
ысипат
т
амасы
Қойғ
ансұрақт
арыт
иянақт
ы,
нақт
ыболады
93)
Бұлөлшемг
есәйкесбалалардаерт
ежасынанбаст
аперекшеқабі
лет
т
ері
нұзақу
ақыт
қаұст
ай
алат
ыныбайқалады
шоғ
ырлану
94)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңалғ
ашқықадамынкөрсет
і
ңі
з
Нәт
ижені
қамт
амасызет
ет
і
нережелержүйесі
нқұрады
95)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
неқат
ыст
ыдұрыст
ұжырым
Сабақт
ызерт
т
еу
ді
і
сәрекет
т
ег
і
зерт
т
еурет
і
ндеқараст
ыру
ғ
аболады
96)Сабақт
ызеррт
еу(
Lessonst
udy
)үдері
сі
ндет
опмүшелері
ні
ңзерт
т
еусабағ
ыжоспарлау
ғ
адейі
нг
і
кезеңі
Топмүшелері
ні
ңбақыланат
ыноқу
шыныанықт
ау
97)
І
с–әрекет
т
і
зерт
т
еу
ді
жүзег
еасыруайналымыныңбі
рі
нші
қадамыныңмазмұны
Мі
ндет
т
емеалу
98)
Оқу
шылардыңанағ
ұрлымт
олықжау
апберу
і
не,
өзидеяларындаму
т
у
ынакөмект
есет
і
нсұрақ
т
әсі
лі
Сынақт
анөт
кі
зусұрағ
ы
99)
Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнүшсипат
т
амабар,
«
Қадағ
алау
»сипат
т
амасынасәйкес
мұғ
алі
мәрекет
і
Оқу
шыныңсұраққажау
абынт
ыңдау
100)Ережелерді
абсолют
т
і
жәнемызғ
ымасдепқабылдайт
ынморальді
кпайымдаукезеңі
(
Кохлберг
)
т
і
лалғ
ышт
ықжәнежазалау
101)Оқу
шыларда«
өзі
нді
кмақсат
т
ы»қалыпт
аст
ыружағ
дайындат
өмендағ
дығ
ажоғ
арымі
ндет
қойылғ
анжағ
дай(
М.
Чиксент
михай)
Алаңдау
102)Оқу
шыныт
олығ
ырақжау
апберу
г
еит
ермелеп,
өт
кенмат
ериалдыойғ
асалукезі
нде
қолданылат
ынсұраққоют
әсі
лі
т
үрт
кі
болу
103)Мұғ
алi
мжүрг
і
зет
і
ндамыт
ужұмыст
арының(
МЖДЖ)алғ
ашқыкезеңі
Маңыздышеші
мдерді
т
алапет
ет
і
нқұндылықт
ардыанықт
ау
104)Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнсипат
т
амалардыңбі
рі
болыпт
абылат
ынқорыт
ынды
оқу
шыныңжау
абынасәйкесшеші
мқабылдау
105)Оқуүші
нбағ
алау
дыңмақсат
ы
т
абысқажет
у
г
ебағ
ытберу
106)
Сабақт
ызерт
т
еу
ді
жүзег
еасырат
ынпедаг
ог
т
ар
оқыт
у
дыңжаңат
әсі
лі
нмодельдейді
107)Сабақт
ызеррт
еу(
LessonSt
udy
)үдері
сі
ндет
опмүшелері
ні
ңт
үйі
нді
идеялардызерт
т
еу
г
е
қат
ыст
ыжау
апі
здеу
і
ү
ші
нжүрг
і
зі
лет
і
нқадамдыанықт
аңыз
Жоспарлау
дақолдануүші
нзерделенг
енәдебиет
т
ернәт
ижелері
нқорыт
у
ы
108)Lessonst
udyкезеңдері
ні
ңбі
рі
-"
Қат
ысу
шылардыңөт
кі
зі
лг
енсабақбойыншаоқу
шылардың
оқуү
дері
сі
неқат
ыст
ыбарлықнәт
ижелері
нжүйелеп,
т
алдау
ы"
.Осыданкейі
нг
і
кезең
Зерделенг
енмәселелерді
нег
і
зг
еалаот
ырып,
келесі
LessonSt
udy
ді
жоспарлау
109)Топт
ықт
алқылау
дыт
аспағ
ажазыпалуі
сәрекет
т
ег
і
зерт
т
еуүдері
сі
ні
ңқайкезеңі
нежат
ады
қадағ
алау
110)Диалогбарысындаәркі
мні
ңидеясықұндыдепсаналып,
мұқиятбағ
алау
данөт
ет
і
нәңг
і
мені
ң
т
үрі
зерт
т
еу
ші
лі
кәңг
і
ме
111)Әңг
і
медебатбарысындабайқалат
ынәрекет
т
і
көрсет
і
ңі
з
Орт
абі
рлесу
денг
өрі
,
көбі
небәсекелест
і
ккебағ
ыт
т
алады
112)Оқу
шыныңжау
абынт
үзет
у
г
екөмект
есуүші
нсұрақт
ықарапайымет
і
пқою
т
үрт
кі
болу
113)Вебсайт
т
аақпарат
т
ыі
здеу
ді
ңмысалыболыпт
абылады
т
алдау
менбағ
алау
114)Мұғ
алі
мні
ңсыныпт
ағ
ыоқуүдері
сі
ні
ңт
иі
мді
лі
г
і
найқындау
ынақажетфакт
орлардыңбі
рі
н
көрсет
і
ңі
з
балалардыңқалайоқит
ынынт
үсі
ну
і
115)Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнүшсипат
т
амабар.«
Инт
ерпрет
ация»сипат
т
амасынасәйкес
мұғ
алі
мәрекет
і
оқу
шыныңжау
абынкрит
ерийг
есәйкест
енді
ру
116)Дарындыжәнет
алант
т
ыбалалардыанықт
ау
даойлауқабі
лет
і
ні
ңжылдамдығ
ыөлшемі
сәйкескелет
і
нсипат
т
амаравильныйот
вет
жоспарлау
ғ
акөпу
ақытжұмсау
ымүмкі
н,
бі
рақжоспардыт
езжүзег
еасырады
117)Үзді
коқу
шыларақпарат
т
ыбі
лі
пқанақоймай,
қажеткезі
ндепайдаланаалат
ынынкөрсет
ет
і
н
сені
мді
өлшем(
Фриман)
ест
есақт
аужәнебі
лі
м
118)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңсипат
т
амалықерекшелі
кт
ері
ні
ңбі
рі
рефлексиялы
119)Мұғ
алі
мг
еоқыт
у
дыңвидео,
вебмат
ериалдарғ
ақолжет
і
мді
лі
г
і
менбұқаралықақпарат
құралдарынпайдалану
дықамт
амасызет
ет
і
нбі
лі
м
т
ехнолог
иялықбі
лі
м
120)Бі
лі
мді
иг
еру
де«
үнемі
қайт
алапот
ыруарқылыфакт
і
лерді
,
ойлардыжәнекүнделі
кт
і
і
сәрекет
т
ерді
жат
т
ау
»әді
сі
механикалықест
есақт
ау
121)Оқу
шылардыңпәнді
т
ереңт
үсі
нуқабі
лет
і
ндамыт
уарқылыалғ
анбі
лі
мдері
нсыныпт
ант
ыс
жердет
иі
мді
пайдаланабі
лу
і
нқамт
амасызет
ет
і
ноқыт
ут
әсі
лі
сындарлыоқыт
у
122)Топт
ағ
ыбі
рлескенжұмыст
ыжүзег
еасыру
дыңэмоционалдықмақсат
ы
күрделі
т
апсырмаларүші
нқолайлыорт
анықамт
амасызет
у
123)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
неқат
ыст
ыдұрыст
ұжырым
Мұғ
алі
мзерт
т
еу
дежинақт
алғ
анбі
лі
мі
менпедаг
ог
икалыққау
ымменбөлі
седі
124)Сабақт
ызерт
т
еу
дезерт
т
еуү
ші
нжау
апкерші
лі
калады
бүкі
лзерт
т
еут
обы
125)Оқу
дағ
ыкедерг
і
лерді
пнықт
ауүші
нөзі
нді
кт
үзет
у
денкейі
нт
ест
і
леу
ді
қайт
алапөт
кі
зу
дег
і
бағ
алаумақсат
ынкөрсет
і
ңі
з
Оқу
дағ
ықиындықт
ардыанықт
ау
126)Адамныңжоғ
арыдеңг
ейлі
дағ
ды,
бі
лі
мді
жаңажағ
дайларғ
аорайласт
ыруарқылыоқу
қабі
лет
і
нбелг
і
леңі
з
Ұқсаст
ықбойыншапайымдау
127)
Александерді
ңзерт
т
еу
і
несәйкесдиалог
т
ыңбесүлг
і
сі
ндег
і
механикалықест
есақт
ау
Үнемі
қайт
алапот
ыруарқылыфакт
і
лерді
,
ойлардыжат
т
ау
128)
Жұмысжадысыболыпт
абылады
Қысқамерзі
мді
жады
129)
Топт
ықәңг
і
мег
ет
әнжағ
дайдыкөрсет
і
ңі
з
Идеяларқайт
аланадыж/
еұсынылады,
бі
рақүнемі
мұқиятбағ
аланабермейді
130)
Оқу
шыныңжау
абынкейі
ндекі
ді
рі
сжасауоқу
шығ
амүмкі
нді
кбереді
Өзжау
абынт
үзет
у
г
е,
нақт
ылау
ғ
а
131)
Жабықсұрақт
ардыңбаламаат
ау
ы
Төмендәрежелі
132)
Орт
абі
рлесу
денг
өрі
,
бәсекег
ебағ
ыт
т
алат
ынәңг
і
мет
үрі
Әңг
і
медебат
133)
Әрт
үрлі
жаст
ағ
ысырыпт
ардамұғ
алі
мні
ңоқуүдері
сі
нбағ
ыт
т
ап,
т
олықт
ырып,
қолдапот
ыру
ролі
Үйлест
і
ру
ші
134)
Оқу
шыларт
алқылаукезі
нде«
мүмкі
н»
,
«
ег
ер»
,
«
бәлкі
м»дег
енсияқт
ысөздерді
қолданып,
өз
идеясындәлелдеуүші
н«
сондықт
ан»дег
енсөздерді
пайдаланылат
ынәңг
і
мет
үрі
Зерт
т
еу
ші
лі
к
ог
икасұрақт
ары
1)
"
Қаражәші
к"і
ші
ндег
і
жұмыс
оқу
шыменбі
рг
екрит
ерийерді
т
алдау
2)Оқу
шыүші
нбағ
алау
дыңмақсат
ы
т
абысқажет
у
г
ебағ
ытберу
3)Оқу
дыбағ
алау
дыңоқуүші
нбағ
алау
ғ
аау
ыст
ырылушарт
ы
бағ
алаусипат
ынөзг
ерт
у
4)Дарындыжәнет
алант
т
ыбалалардыңанықт
ауөлшемдері
ні
ңі
ші
ндег
і
"
өзбі
лі
мі
нжет
і
лді
ру
"
өлшемі
несәйкескелет
і
нбалдардакөрі
ні
ст
абат
ынерекшелі
кт
ер:
оларөздері
ні
ңоқу
ларынрет
т
ейалады
5)Ег
ербалаерт
ежасынанбаст
аперекшеқабі
лет
т
ері
неұзақу
ақыт
қаұст
айалуқабі
лет
і
нт
аныт
са,
ондаоныеңүзді
коқу
шыныанықт
ауөлшемі
ні
ңқайсысынажат
қызу
ғ
аболады:
шоғ
ырлану
6)Ренцу
ллименРайсбойыншадарындыжәнет
алант
ыоқу
шылардыңбі
лі
мі
нжет
і
лді
рубойынша
қызмет
т
і
ң1ші
кезеңі
жалпызерт
т
еужат
т
ығ
у
лары
7)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңмойындалғ
анерекшелі
кт
ері
ні
ңбі
рі
демократ
иялы
8)Сабақт
ызерт
т
еу`
(
Lessonst
udy
)т
әсі
лі
ндезерт
т
еусабағ
ыаяқт
алғ
аннанкейі
нжүзег
еасырат
ын
белг
і
ленг
енқұрылымыбойыншакезеңдерді
ңбі
рі
:
келесі
сабақт
ызерт
т
еу
ді
т
оппенбі
рлесежоспарлау
9)Сабақт
ызерт
т
еуүдері
сі
ндебі
лі
мсапасынарт
т
ырат
ынбелг
і
лі
бі
рт
әсі
лді
дамыт
ужолынанықт
ау
үші
нзерделенеді
оқу
шылардыңоқуүдері
сі
10)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
неқат
ыст
ыдұрыст
ұжырымы
Топт
ыкәсі
биұйымдаст
ыруүші
нт
әжі
рибесі
бармұғ
алі
марнайышақырылады
11)Мұ
ғ
алі
мдерді
ңжаңапедег
ог
икамәт
і
ні
ндег
і
АКТқолданут
әсі
лдемелері
нбі
лд
редакциялауүдері
сі
ндеойларменалмасу
12)Оқуүдері
сі
ні
ңқалайжүрет
і
ні
нбасқаларданг
өрі
жақсыбі
лі
п,
өздері
ні
ңоқу
ынрет
т
ей
алат
ындығ
ы
өзбі
лі
мі
нжет
і
лді
ру
13)Оқу
дыжақсарт
умүмкі
нді
кт
ері
н,
сондайақосымүмкі
нді
кт
ерді
і
скеасыруәді
ст
ері
мент
үрлері
анықт
ау
ғ
абағ
ыт
т
алғ
анбағ
алаут
үрі
Оқуүші
нбағ
алау
14)Сабақт
ы зерт
т
еу
ді
ңбаст
апқыкезеңдері
т
опмүшелері
ні
ңжұмыст
ыбі
рлесеқайт
ажоспарлау
ы
15) Мерсерді
ңзерт
т
еу
і
несәйкес,
ұжымдықәңг
і
мет
үсі
нуменбі
лі
мберуқолжет
уаясындағ
ы
т
абыст
ыт
алқылау
лардабасымдылыққаинболат
ынәңг
і
мені
ңт
үрі
зерт
т
еу
ші
лі
кәңг
і
ме
16)Еңүзді
коқу
шылардыанықт
ау
дағ
ыикемді
лі
ксені
мді
өлшемі
ні
ңсипат
т
амасы
басқаларғ
ақарағ
андаойлауқабі
лет
т
ері
жақсыұйымдаст
ырылғ
ан
17)Оқыпүйрену
г
едег
ену
әжі
нқиынырақойынмент
апсырмаларғ
аұмт
ылуарқылыарт
т
ыра
оқу
шыныанықт
айт
ынөлшем
күрделі
лі
ккедег
енсүйі
спенші
лі
к
18)Бағ
алаумақсат
ындажүрг
і
зі
лг
енқадағ
алаунәт
ижелері
ні
ңинт
ерпрет
ациясы
алынғ
анмәлі
мет
т
ерді
мәні
нанықт
ау
19)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
нжүзег
еасыру
дағ
ыбаст
апқыкезең
сабақт
ыбі
рлесі
пжоспарлау
20)оқу
шыларменмұғ
алі
мдерг
ебі
лі
м,
т
үсі
нуж/
едағ
дыт
у
ралыхабарберу
ді
көздейт
і
нбағ
алау
мақсат
ы
Кері
байланыс
21)
Ақпарат
т
ықкомқт
ехнолог
ияныңдаму
ыарқылыанықт
алат
ынөзг
ері
с
Оқыт
у
,
әді
ст
ержәнет
ехнолог
иялықт
әсі
лдер
31)
Әлеу
мет
т
і
кт
анымдықжәнеаффект
т
і
ккомпонентүйлесі
мі
«
Мен»т
ұжырымдамасы
22)Оқу
шықалайойлайт
ынын,
оқит
ынынқадағ
алау
,
бақылау
,
осыойлаунәт
ижелері
ноқуүрді
сі
нде
сапалыпайдалануүдері
сі
;
Мет
ат
ану
23)
Балаларөздері
ні
ңсені
м,
бі
лі
мі
несүйені
п,
пайымдаужасайаладыдег
ент
үсі
ні
ккенег
і
зделг
ен
оқыт
уорт
асы:
Оқу
шығ
абағ
дарланғ
ан
24)
Л.Шу
льманқұзырлымұғ
алі
мнг
ет
әнүшбелг
і
көрсет
кен.Соныңбі
рі
болыпоқыт
у
дың
т
әжі
рибелі
кдағ
даларынсипат
т
айды:
Оқу
шыларбі
лі
мі
нбағ
алау
,
ынт
аландыру
,
сабақт
ыжоспарлауәді
ст
емелері
нмеңг
еру
і
25)
Топт
ықжұмыст
аәркі
мні
ңидеясыпайдалыдепсанағ
анымен,
мұқиятбағ
алаужүрг
і
зі
лг
енәңг
і
ме,
рет
т
елг
енәңг
і
ме.
Комму
лят
ивт
і
кәңг
і
ме
26)
Баланыңбі
лі
мдағ
ды,
бі
лі
кжәнеөзбет
і
ншеәрекетет
умүмкі
нді
кт
ері
ні
ңдаму
ынақарай
орнат
ылат
ын,
нығ
айт
ылат
ын,
бөлшект
енет
і
ну
ақыт
шақұрал,
Көпі
ршелер
27)
Оқу
шыларменмұғ
алі
мдерг
ежет
і
ст
і
кт
ермендамут
у
ралыхабарберу
ді
көздейт
і
нбағ
алау
мақсат
ы:
Кері
байланысұсыну
28)
оқу
шылардыжет
і
ст
і
кт
ері
үші
нмарапат
т
аужүрг
і
зу
дег
і
бағ
алаумақсат
ы:
Уәж
29)
Оқу
шылардыңт
ақырыпбойыншанені
т
үсі
нбег
ені
нанықт
ауүші
нбақылауалып,
қат
елерді
т
үзет
у
дег
і
бағ
алаумақсат
ы:
Оқу
дағ
ықиындықт
ардыанықт
ау
30)
Бағ
алауарқылыоқу
дыжақсарт
уүші
ненг
і
зі
лу
і
т
иі
с5т
үйі
нді
факт
ордыңбі
рі
Оқу
шылардыөзі
нөзі
,
өзарабағ
алау
ғ
аараласт
ыру
31)дарындыж/
ет
алант
т
ыбалалардыанықт
ау
дыжоспарлау
ғ
акөпу
ақытжұмсап,
бі
рақжоспарды
т
езжүзег
еасыраалу
менерекшеленет
і
ноқуөлшемі
Ойлауқабі
лет
і
ні
ңжылдамдығ
ы
32)Өзг
елерг
еқарағ
андаөзі
ні
ңоқу
ыныңқалайжүрет
і
ні
нжақсыбі
лет
і
нж/
еонырет
т
ейалат
ын
оқу
шысипат
ынасәйкескелет
і
нөлшем:
Өзбі
лі
мі
нжет
і
лді
ру
33)
Мұғ
алі
мменересект
ерді
т
үсі
ні
кт
емеберу
г
ежет
елеударындыжәнет
алант
т
ыоқу
шылардыңқай
сипат
т
амасынат
ән:
Табандылықт
аныт
у
34)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңқажет
т
і
лі
г
і
Оқусапасынарт
т
ыру
35)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңаясынзерт
т
еусабағ
ынжоспарлау
даерекшемәнбері
леді
бақылау
дағ
ыоқу
шылардыңсабақт
аөт
і
лет
і
нмат
ериалдыиг
еру
36)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңдемократ
иялықерекшелі
кт
ері
ні
ңбі
рі
:
Зерт
т
еуүші
нбүкі
лт
опөзі
нежау
апкерші
лі
калады
37)Жанониядасабақт
ызерт
т
еуәді
ст
ері
Барлықмұғ
алі
мдерүші
нжүйелі
т
үрдежарияланады
38)Бі
лі
малу
шыларөздері
ні
ңоқу
дыңқандайсат
ысындат
ұрғ
анын,
қандайбағ
ыт
т
адамукерект
і
г
і
н
анаықт
ауүші
нжүрг
і
зі
лет
і
нбағ
алау
Оқуүші
нбағ
алау
39)
Оқу
шылардыңбі
лі
малу
ынқолдауүші
нқойылат
ынсынақт
анөт
кі
зусұрағ
ы:
Осыайт
қандарыңызғ
амысалкелт
і
реаласызба?
40)Оқу
шыныңбейі
мді
лі
г
і
нанықт
ауүші
нбі
лі
м,
дағ
дыларынт
ексеружүрг
і
зу
дег
і
бағ
алаумақсат
ын
көрсет
і
ңі
з
Болжаужәнесұрыпт
ау
41)
Оқу
шы«
өзі
нді
кмақсат
»қылыпт
өмендағ
дығ
ажоғ
арымі
ндетқойылғ
анжағ
дай(
)
Ойлану
42)
Түрт
кі
болусұрағ
ынкөрсет
і
ңі
з
Кешег
і
сабақт
ақандаймақсатмәселелрг
ет
оқт
алды?
43)
Оқу
шығ
ат
апсырманыорындау
ғ
акеңесбері
лмег
ен,
оқу
шықабі
лет
і
жет
і
пт
ұрсада,
т
апсырманы
орындайалмады.
(
Дж.
Флейвелл)
Өні
мді
лі
кт
апшылығ
ы
44)
Жат
т
апалынғ
анбі
лі
мді
анықт
ау
ғ
аарналғ
ансұрақ?
Төмендәрежелі
45)
Тұлғ
аныңбі
лі
кт
і
лі
кдәрежесі
нанықт
аумақсат
ындабағ
алау
Ст
андарт
т
ыбақылауж/
еорындау
46)
Оқу
шыныбағ
алауүші
нинт
ерпрет
ацияүдері
сі
нкөрсет
у
Оқу
шыжау
абынкрит
ерийг
есәйкест
енді
ру
47)Дарынды,
т
алант
т
ыоқу
шылардыңжаңаидеяларынасынақжүрг
і
зу
г
ежәнеқат
елесу
г
еет
у
г
е
дайындег
енсипат
т
амасанат
ы
Креат
ивт
і
ойлау
48)
Оқу
шыныбағ
алауүші
нқорыт
ындыжасауүдері
сі
Оқу
шыжау
абынасәйкесшеші
мқабылдау
49)
Бағ
алаумақсат
ынжүрг
і
зі
пқадағ
алау
,
нәт
ижелеу
Алынғ
анмәлі
метмәні
нанықт
ауинт
ерпрет
ациясы
50)
Дарындыж/
ет
алант
т
ыоқу
шыларақпарат
т
ыбі
лі
пқанақоймайқажетнег
і
здепайдаланаалу
сипат
ынасәйкесөлшем
Ест
есақт
ауж/
ебі
лі
м
51)
Өт
кенмат
ериалғ
аоралу,
ойсалу
,
дұрысынқабылдау
,
т
олықжау
апберушарт
т
ымақсат
т
ы
сұ
рақ
Түрт
кі
болу
52)
Сабақт
ызерт
т
еу(
LessonSt
udy
)үдері
сі
ндебақылау
ғ
аалынғ
ансыныпсанат
ынанықт
айт
ын
өлшем
Оқуүлг
ері
мі
53)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
нжоспарлаубарысындағ
ы«
зерт
т
елет
і
н»оқу
шыларсанат
ы:
Үлг
ермеу
ші
лі
кт
і
ңжоғ
ары,
орт
а,
т
өменг
і
деңг
ейі
54)Ұжымждықт
үсі
нуменбі
лі
мберу
г
еқолжет
у
ді
ңаясындағ
ыт
абыст
ыт
алқылау
ларда
басымдыққаиеәңг
і
мет
үрі
Зерт
т
еу
ші
лі
к
55)Мұ
ғ
алі
мні
ңжаңапед.
мәнмәт
і
ні
ндеАКТқолданут
әсі
лдемелері
нбі
лді
реді
Редакциялауүрді
сі
ндеойларменалмасу
56)Оқу
шылардыңөзі
нөзі
ынт
аландыраот
ырыпоқу
ғ
адег
енұмт
ылыспенқызығ
у
шылығ
ының
пайдаболу
ы
І
шкі
у
әж
57)
Мұғ
алі
мқызмет
і
ндег
і
сындарлыоқыт
ут
еориясынасәйкесмаңыздыбасымдыққаие
Оқу
шылардыңсабақт
ықабылдауерекшелі
кт
ері
нт
үсі
ну
58)
Мұғ
алі
мні
ңсындарлыоқыт
ут
еориясынасәйкессабақт
ыұйымдаст
ыруерекшелі
г
і
Оқу
шыныңбі
лі
м,
идеясын,
дағ
дысындамыт
у
ғ
аықпалет
ет
і
нмі
ндет
т
ерқояды
59)
Рәсі
мді
к,
кездейсоқжәнесемант
икалықжадыкомпонент
т
ері
нент
ұрады
Ұзақмерзі
мді
60)Оқу
шылардыңбі
лі
мдағ
дыларындамыт
у
ғ
амұғ
алі
мні
ңқолайлыжағ
дайқалыпт
аст
ыру
ы
Оқуорт
асынқұру
61)Фриманныңдарынды,
т
алант
т
ыбалалардыт
ексерупарағ
ыбойыншамәселені
шешуөлшемі
ні
ң
сипат
ы
Ақпарат
т
ыт
олықт
ырыпқайшылықт
арынанықт
айды
62)Үзді
коқу
шыларақпарат
т
ыбі
лі
пқанақоймайқажеткзі
ндепайдаланаалат
ынынкөрсет
ет
і
н
сені
мді
өлшем
Ест
есақт
ау
,
бі
лі
м
63)Дарынды,
т
алант
т
ыбалалардыт
ексерупарағ
ыбойыншамәселені
шешеалат
ыноқу
шыларғ
а
т
әнерекшелі
к
Ақпарат
т
ыт
олықт
ырып,
қайшылықт
арынанықт
апмәні
нет
езжет
еді
64)Дарынды,
т
алант
т
ыбалалардыынт
аландырыпжәнеәлеу
ет
і
ндамыт
у
дағ
ыт
иі
мді
т
әсі
лдер
Экст
ернатжәнезият
керлі
кт
апсырмаларберу
65)Топмүщелері
ні
ңсабақт
ызерт
т
еубарысындаоқу
шылардыңоқуүрді
сі
нзерделеумақсат
т
ары
Оқусапасынарт
т
ыру
66)Оқыт
у
дыңжаңат
әсі
лдері
нәзі
рлеу
демұғ
алі
мдерді
ңжаңабаст
амасынжинақт
ау
дыкөздейт
і
н
сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңт
үйі
нді
сипат
ы
Креат
ивт
і
к
67)L.
S.әрі
т
ест
ерді
ңкеңесі
несүйені
пнет
оппенсабақт
ыңмақсат
ынанықт
ау
ынедайындау
ы>
содансоң
Сабақт
ызерт
т
еуөт
кі
зужәнеL.
Sқат
ысу
шыларыныңоныбақылау
ы
68)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңдемократ
иялықерекшелі
г
і
Мұғ
алі
мзерт
т
еубарысындажинақт
ағ
анбі
лі
мі
нпед.
кеңесі
ндеәрі
пт
ест
ері
менбөлі
сеалады
69)L.
Sт
опмүшелері
жоспарлағ
анзерт
т
еусабағ
ынмұғ
алі
мдерді
ңбі
рі
жүрг
і
зеді
содансоң
Зерт
т
еусабағ
ыт
у
ралыоқу
шыларменмұғ
алі
мдерді
ңсұхбатжүрг
і
зу
і
70)Сабақт
ызерт
т
еу1кезеңі
Топпенег
жейт
ег
жейжоспарлау
71)Сабақзерт
т
еу
г
екі
мжау
апт
ы
Бүкі
лзерт
т
еут
обы
72)Оқу
шыныңжау
абынт
үзет
у
г
екөмект
есуүші
нсұрақт
ықарапайымет
і
пқою
Түрт
кі
болу
73)
Толықжау
апберу
г
е,
өзойларынанықбі
лді
ру
г
е,
өзидеяларындамыт
у
ғ
акөмект
есет
і
нж/
е
т
апсырманыорындаубарысындабағ
дарберет
і
нсұрақт
ар
Сынақт
анөт
кі
зу
74)
Оқу
дыдаралау
дыңшешу
ші
крит
ерийі
Бі
лі
малу
дат
әу
елсі
зді
кт
і
қамт
амасызет
у
75)ресу
рст
арыменжұмысі
ст
еубарысындақажет
сі
зекені
нмұғ
алі
мні
ңст
у
дент
т
ерг
ет
үсі
нді
ру
і
ндег
і
маңыздыәрекет
Өзойынресмиленді
ру
76)«
Қаражәші
к»і
ші
ндег
і
жұмысрет
і
ндебелг
і
лі
болғ
анбағ
алау
Оқуүші
нбағ
алау
77)
Оқу
дағ
ыкедерг
і
лерді
анықт
ауүші
нөзі
нді
кт
үзет
у
денкейі
нт
естқайт
алапөт
кі
зу
дег
і
бағ
алау
мақсат
ынкөрсет
і
ңі
з
Оқу
дағ
ыкиыншылықт
ардыанықт
ау
78)
БлэкпенУильямзерт
т
еу
лері
ндесынң«
Қаражәші
к»мет
афорасықолданылғ
ан.Осы
мет
афораныңнег
і
зг
і
идеясы
Оқыт
у
дыңөзі
нөзі
бағ
алау
ындамыт
у
79)
Дарындыжәнет
алант
т
ыбалардыойлауқабңжылдамдығ
ыөлшемг
есәйкескелет
і
н
сипат
т
ама
Жоспарлау
ғ
акөпу
ақытжұмсалу
ымүмкі
н,
бі
рақжоспарт
езжүзег
еасады
80)
Еңүзді
коқу
шылардыанықт
ау
дағ
ыкүрделі
лі
ккедег
енсүйі
спенші
лі
ксені
мді
өлшемі
ні
ңсипат
ы
(
Фриман)
Қызығ
у
шылығ
ынарт
т
ыруүші
нкүрделі
ойынмент
апсырмаларғ
аұмт
ылады
81)М.Чиксент
михайдың«
Өзі
нді
кмақсат
»сызбасыбойыншадағ
дысыжоғ
арыоқу
шығ
ат
өмен
мі
ндетқоюдыңнәт
ижесі
Зері
г
у
82)Сабақт
аоқу
шылардысу
рет
т
ер,
ест
елі
кжазбаларысияқт
ыдәлелдерді
жинақт
ауж/
е
т
опт
аст
ыру
ғ
ат
арт
қандасынт
ұрғ
ысынанойлау
дыңдамит
ындағ
дысы
инт
ерпрет
ациялау
83)Құрылымдалғ
анорт
адағ
ыоқу
шылардыңбі
лі
малуүдері
сі
рет
і
ндет
әжі
рибелі
к
қоғ
амдаст
ықт
арғ
ақат
ысу
дызерт
т
ег
енғ
ылымибағ
ыт
әлеу
мет
т
і
кжағ
даят
т
ы
84)
Санағ
аақпаратенг
і
зі
п,
оныменжұмысі
ст
еу
г
емүмкі
нді
кберет
і
нжады
Қысқамерзі
мді
85)
Кохлбергбойыншаморальді
кпайымдау
дыңекі
нші
деңг
ейі
Дәст
үрлі
моралді
кпайымдау
86)
Тұлғ
аныңөзсанасынаж/
ебасқаадамдарсанасыныңмазмұнынаойжүг
і
рт
ебі
лу
і
Зердет
еориясы
87)
Әлеу
мет
т
і
кжелі
лерді
қолдану
дыңмысалыболыпт
абылады
Қайт
аұсынуж/
есұхбат
т
асу
88)
БдэкпенУильямзерт
т
еу
лері
ндесыныпт
ың«
қаражәші
к»мет
афорасықолданылғ
ан.Осы
мет
афораныңнег
і
зг
і
идеясы
Оқу
шыныңөзі
нөзі
бағ
алау
ындамыт
у
89)
Бі
лі
кт
і
лі
кдәрежесі
нанықт
ау
дыкөздейт
і
нбағ
алаумақсат
ы
Ст
андарт
т
ыбағ
алауж/
еорындау
90)
Оқыт
у
дақолданылат
ынәді
ст
әсі
лдерді
жақсарт
умүмкі
нді
кт
ері
нж/
еосымүмкі
нді
кт
ерді
і
ске
асырут
үрлері
нанықт
ау
ғ
абағ
ыт
т
алғ
анбағ
алаут
үрі
Оқуүші
нбағ
алау
91)
Еңүзді
коқу
шылардыанықт
ау
дағ
ыерт
есимволдықбелсенді
лі
ксені
мді
өлшемі
ні
ң
сипат
т
амасы
Оларерт
ежасынанбаст
апсөйлей,
оқиж/
ежазабаст
йды
92)
Дарындыж/
ет
алант
т
ыоқу
шылардыңт
абандылыққақат
ыст
ысипат
т
амасы
Қойғ
ансұрақт
арыт
иянақт
ы,
нақт
ыболады
93)
Бұлөлшемг
есәйкесбалалардаерт
ежасынанбаст
аперекшеқабі
лет
т
ері
нұзақу
ақыт
қаұст
ай
алат
ыныбайқалады
шоғ
ырлану
94)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңалғ
ашқықадамынкөрсет
і
ңі
з
Нәт
ижені
қамт
амасызет
ет
і
нережелержүйесі
нқұрады
95)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
неқат
ыст
ыдұрыст
ұжырым
Сабақт
ызерт
т
еу
ді
і
сәрекет
т
ег
і
зерт
т
еурет
і
ндеқараст
ыру
ғ
аболады
96)Сабақт
ызеррт
еу(
Lessonst
udy
)үдері
сі
ндет
опмүшелері
ні
ңзерт
т
еусабағ
ыжоспарлау
ғ
адейі
нг
і
кезеңі
Топмүшелері
ні
ңбақыланат
ыноқу
шыныанықт
ау
97)
І
с–әрекет
т
і
зерт
т
еу
ді
жүзег
еасыруайналымыныңбі
рі
нші
қадамыныңмазмұны
Мі
ндет
т
емеалу
98)
Оқу
шылардыңанағ
ұрлымт
олықжау
апберу
і
не,
өзидеяларындаму
т
у
ынакөмект
есет
і
нсұрақ
т
әсі
лі
Сынақт
анөт
кі
зусұрағ
ы
99)
Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнүшсипат
т
амабар,
«
Қадағ
алау
»сипат
т
амасынасәйкес
мұғ
алі
мәрекет
і
Оқу
шыныңсұраққажау
абынт
ыңдау
100)Ережелерді
абсолют
т
і
жәнемызғ
ымасдепқабылдайт
ынморальді
кпайымдаукезеңі
(
Кохлберг
)
т
і
лалғ
ышт
ықжәнежазалау
101)Оқу
шыларда«
өзі
нді
кмақсат
т
ы»қалыпт
аст
ыружағ
дайындат
өмендағ
дығ
ажоғ
арымі
ндет
қойылғ
анжағ
дай(
М.
Чиксент
михай)
Алаңдау
102)Оқу
шыныт
олығ
ырақжау
апберу
г
еит
ермелеп,
өт
кенмат
ериалдыойғ
асалукезі
нде
қолданылат
ынсұраққоют
әсі
лі
т
үрт
кі
болу
103)Мұғ
алi
мжүрг
і
зет
і
ндамыт
ужұмыст
арының(
МЖДЖ)алғ
ашқыкезеңі
Маңыздышеші
мдерді
т
алапет
ет
і
нқұндылықт
ардыанықт
ау
104)Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнсипат
т
амалардыңбі
рі
болыпт
абылат
ынқорыт
ынды
оқу
шыныңжау
абынасәйкесшеші
мқабылдау
105)Оқуүші
нбағ
алау
дыңмақсат
ы
т
абысқажет
у
г
ебағ
ытберу
106)
Сабақт
ызерт
т
еу
ді
жүзег
еасырат
ынпедаг
ог
т
ар
оқыт
у
дыңжаңат
әсі
лі
нмодельдейді
107)Сабақт
ызеррт
еу(
LessonSt
udy
)үдері
сі
ндет
опмүшелері
ні
ңт
үйі
нді
идеялардызерт
т
еу
г
е
қат
ыст
ыжау
апі
здеу
і
ү
ші
нжүрг
і
зі
лет
і
нқадамдыанықт
аңыз
Жоспарлау
дақолдануүші
нзерделенг
енәдебиет
т
ернәт
ижелері
нқорыт
у
ы
108)Lessonst
udyкезеңдері
ні
ңбі
рі
-"
Қат
ысу
шылардыңөт
кі
зі
лг
енсабақбойыншаоқу
шылардың
оқуү
дері
сі
неқат
ыст
ыбарлықнәт
ижелері
нжүйелеп,
т
алдау
ы"
.Осыданкейі
нг
і
кезең
Зерделенг
енмәселелерді
нег
і
зг
еалаот
ырып,
келесі
LessonSt
udy
ді
жоспарлау
109)Топт
ықт
алқылау
дыт
аспағ
ажазыпалуі
сәрекет
т
ег
і
зерт
т
еуүдері
сі
ні
ңқайкезеңі
нежат
ады
қадағ
алау
110)Диалогбарысындаәркі
мні
ңидеясықұндыдепсаналып,
мұқиятбағ
алау
данөт
ет
і
нәңг
і
мені
ң
т
үрі
зерт
т
еу
ші
лі
кәңг
і
ме
111)Әңг
і
медебатбарысындабайқалат
ынәрекет
т
і
көрсет
і
ңі
з
Орт
абі
рлесу
денг
өрі
,
көбі
небәсекелест
і
ккебағ
ыт
т
алады
112)Оқу
шыныңжау
абынт
үзет
у
г
екөмект
есуүші
нсұрақт
ықарапайымет
і
пқою
т
үрт
кі
болу
113)Вебсайт
т
аақпарат
т
ыі
здеу
ді
ңмысалыболыпт
абылады
т
алдау
менбағ
алау
114)Мұғ
алі
мні
ңсыныпт
ағ
ыоқуүдері
сі
ні
ңт
иі
мді
лі
г
і
найқындау
ынақажетфакт
орлардыңбі
рі
н
көрсет
і
ңі
з
балалардыңқалайоқит
ынынт
үсі
ну
і
115)Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнүшсипат
т
амабар.«
Инт
ерпрет
ация»сипат
т
амасынасәйкес
мұғ
алі
мәрекет
і
оқу
шыныңжау
абынкрит
ерийг
есәйкест
енді
ру
116)Дарындыжәнет
алант
т
ыбалалардыанықт
ау
даойлауқабі
лет
і
ні
ңжылдамдығ
ыөлшемі
сәйкескелет
і
нсипат
т
амаравильныйот
вет
жоспарлау
ғ
акөпу
ақытжұмсау
ымүмкі
н,
бі
рақжоспардыт
езжүзег
еасырады
117)Үзді
коқу
шыларақпарат
т
ыбі
лі
пқанақоймай,
қажеткезі
ндепайдаланаалат
ынынкөрсет
ет
і
н
сені
мді
өлшем(
Фриман)
ест
есақт
аужәнебі
лі
м
118)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңсипат
т
амалықерекшелі
кт
ері
ні
ңбі
рі
рефлексиялы
119)Мұғ
алі
мг
еоқыт
у
дыңвидео,
вебмат
ериалдарғ
ақолжет
і
мді
лі
г
і
менбұқаралықақпарат
құралдарынпайдалану
дықамт
амасызет
ет
і
нбі
лі
м
т
ехнолог
иялықбі
лі
м
120)Бі
лі
мді
иг
еру
де«
үнемі
қайт
алапот
ыруарқылыфакт
і
лерді
,
ойлардыжәнекүнделі
кт
і
і
сәрекет
т
ерді
жат
т
ау
»әді
сі
механикалықест
есақт
ау
121)Оқу
шылардыңпәнді
т
ереңт
үсі
нуқабі
лет
і
ндамыт
уарқылыалғ
анбі
лі
мдері
нсыныпт
ант
ыс
жердет
иі
мді
пайдаланабі
лу
і
нқамт
амасызет
ет
і
ноқыт
ут
әсі
лі
сындарлыоқыт
у
122)Топт
ағ
ыбі
рлескенжұмыст
ыжүзег
еасыру
дыңэмоционалдықмақсат
ы
күрделі
т
апсырмаларүші
нқолайлыорт
анықамт
амасызет
у
123)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
неқат
ыст
ыдұрыст
ұжырым
Мұғ
алі
мзерт
т
еу
дежинақт
алғ
анбі
лі
мі
менпедаг
ог
икалыққау
ымменбөлі
седі
124)Сабақт
ызерт
т
еу
дезерт
т
еуү
ші
нжау
апкерші
лі
калады
бүкі
лзерт
т
еут
обы
125)Оқу
дағ
ыкедерг
і
лерді
пнықт
ауүші
нөзі
нді
кт
үзет
у
денкейі
нт
ест
і
леу
ді
қайт
алапөт
кі
зу
дег
і
бағ
алаумақсат
ынкөрсет
і
ңі
з
Оқу
дағ
ықиындықт
ардыанықт
ау
126)Адамныңжоғ
арыдеңг
ейлі
дағ
ды,
бі
лі
мді
жаңажағ
дайларғ
аорайласт
ыруарқылыоқу
қабі
лет
і
нбелг
і
леңі
з
Ұқсаст
ықбойыншапайымдау
127)
Александерді
ңзерт
т
еу
і
несәйкесдиалог
т
ыңбесүлг
і
сі
ндег
і
механикалықест
есақт
ау
Үнемі
қайт
алапот
ыруарқылыфакт
і
лерді
,
ойлардыжат
т
ау
128)
Жұмысжадысыболыпт
абылады
Қысқамерзі
мді
жады
129)
Топт
ықәңг
і
мег
ет
әнжағ
дайдыкөрсет
і
ңі
з
Идеяларқайт
аланадыж/
еұсынылады,
бі
рақүнемі
мұқиятбағ
аланабермейді
130)
Оқу
шыныңжау
абынкейі
ндекі
ді
рі
сжасауоқу
шығ
амүмкі
нді
кбереді
Өзжау
абынт
үзет
у
г
е,
нақт
ылау
ғ
а
131)
Жабықсұрақт
ардыңбаламаат
ау
ы
Төмендәрежелі
132)
Орт
абі
рлесу
денг
өрі
,
бәсекег
ебағ
ыт
т
алат
ынәңг
і
мет
үрі
Әңг
і
медебат
133)
Әрт
үрлі
жаст
ағ
ысырыпт
ардамұғ
алі
мні
ңоқуүдері
сі
нбағ
ыт
т
ап,
т
олықт
ырып,
қолдапот
ыру
ролі
Үйлест
і
ру
ші
134)
Оқу
шыларт
алқылаукезі
нде«
мүмкі
н»
,
«
ег
ер»
,
«
бәлкі
м»дег
енсияқт
ысөздерді
қолданып,
өз
идеясындәлелдеуүші
н«
сондықт
ан»дег
енсөздерді
пайдаланылат
ынәңг
і
мет
үрі
Зерт
т
еу
ші
лі
к
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)