Педаг
ог
икасұрақт
ары
1)
"
Қаражәші
к"і
ші
ндег
і
жұмыс
оқу
шыменбі
рг
екрит
ерийерді
т
алдау
2)Оқу
шыүші
нбағ
алау
дыңмақсат
ы
т
абысқажет
у
г
ебағ
ытберу
3)Оқу
дыбағ
алау
дыңоқуүші
нбағ
алау
ғ
аау
ыст
ырылушарт
ы
бағ
алаусипат
ынөзг
ерт
у
4)Дарындыжәнет
алант
т
ыбалалардыңанықт
ауөлшемдері
ні
ңі
ші
ндег
і
"
өзбі
лі
мі
нжет
і
лді
ру
"
өлшемі
несәйкескелет
і
нбалдардакөрі
ні
ст
абат
ынерекшелі
кт
ер:
оларөздері
ні
ңоқу
ларынрет
т
ейалады
5)Ег
ербалаерт
ежасынанбаст
аперекшеқабі
лет
т
ері
неұзақу
ақыт
қаұст
айалуқабі
лет
і
нт
аныт
са,
ондаоныеңүзді
коқу
шыныанықт
ауөлшемі
ні
ңқайсысынажат
қызу
ғ
аболады:
шоғ
ырлану
6)Ренцу
ллименРайсбойыншадарындыжәнет
алант
ыоқу
шылардыңбі
лі
мі
нжет
і
лді
рубойынша
қызмет
т
і
ң1ші
кезеңі
жалпызерт
т
еужат
т
ығ
у
лары
7)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңмойындалғ
анерекшелі
кт
ері
ні
ңбі
рі
демократ
иялы
8)Сабақт
ызерт
т
еу`
(
Lessonst
udy
)т
әсі
лі
ндезерт
т
еусабағ
ыаяқт
алғ
аннанкейі
нжүзег
еасырат
ын
белг
і
ленг
енқұрылымыбойыншакезеңдерді
ңбі
рі
:
келесі
сабақт
ызерт
т
еу
ді
т
оппенбі
рлесежоспарлау
9)Сабақт
ызерт
т
еуүдері
сі
ндебі
лі
мсапасынарт
т
ырат
ынбелг
і
лі
бі
рт
әсі
лді
дамыт
ужолынанықт
ау
үші
нзерделенеді
оқу
шылардыңоқуүдері
сі
10)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
неқат
ыст
ыдұрыст
ұжырымы
Топт
ыкәсі
биұйымдаст
ыруүші
нт
әжі
рибесі
бармұғ
алі
марнайышақырылады
11)Мұ
ғ
алі
мдерді
ңжаңапедег
ог
икамәт
і
ні
ндег
і
АКТқолданут
әсі
лдемелері
нбі
лд
редакциялауүдері
сі
ндеойларменалмасу
12)Оқуүдері
сі
ні
ңқалайжүрет
і
ні
нбасқаларданг
өрі
жақсыбі
лі
п,
өздері
ні
ңоқу
ынрет
т
ей
алат
ындығ
ы
өзбі
лі
мі
нжет
і
лді
ру
13)Оқу
дыжақсарт
умүмкі
нді
кт
ері
н,
сондайақосымүмкі
нді
кт
ерді
і
скеасыруәді
ст
ері
мент
үрлері
анықт
ау
ғ
абағ
ыт
т
алғ
анбағ
алаут
үрі
Оқуүші
нбағ
алау
14)Сабақт
ы зерт
т
еу
ді
ңбаст
апқыкезеңдері
т
опмүшелері
ні
ңжұмыст
ыбі
рлесеқайт
ажоспарлау
ы
15) Мерсерді
ңзерт
т
еу
і
несәйкес,
ұжымдықәңг
і
мет
үсі
нуменбі
лі
мберуқолжет
уаясындағ
ы
т
абыст
ыт
алқылау
лардабасымдылыққаинболат
ынәңг
і
мені
ңт
үрі
зерт
т
еу
ші
лі
кәңг
і
ме
16)Еңүзді
коқу
шылардыанықт
ау
дағ
ыикемді
лі
ксені
мді
өлшемі
ні
ңсипат
т
амасы
басқаларғ
ақарағ
андаойлауқабі
лет
т
ері
жақсыұйымдаст
ырылғ
ан
17)Оқыпүйрену
г
едег
ену
әжі
нқиынырақойынмент
апсырмаларғ
аұмт
ылуарқылыарт
т
ыра
оқу
шыныанықт
айт
ынөлшем
күрделі
лі
ккедег
енсүйі
спенші
лі
к
18)Бағ
алаумақсат
ындажүрг
і
зі
лг
енқадағ
алаунәт
ижелері
ні
ңинт
ерпрет
ациясы
алынғ
анмәлі
мет
т
ерді
мәні
нанықт
ау
19)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
нжүзег
еасыру
дағ
ыбаст
апқыкезең
сабақт
ыбі
рлесі
пжоспарлау
20)оқу
шыларменмұғ
алі
мдерг
ебі
лі
м,
т
үсі
нуж/
едағ
дыт
у
ралыхабарберу
ді
көздейт
і
нбағ
алау
мақсат
ы
Кері
байланыс
21)
Ақпарат
т
ықкомқт
ехнолог
ияныңдаму
ыарқылыанықт
алат
ынөзг
ері
с
Оқыт
у
,
әді
ст
ержәнет
ехнолог
иялықт
әсі
лдер
31)
Әлеу
мет
т
і
кт
анымдықжәнеаффект
т
і
ккомпонентүйлесі
мі
«
Мен»т
ұжырымдамасы
22)Оқу
шықалайойлайт
ынын,
оқит
ынынқадағ
алау
,
бақылау
,
осыойлаунәт
ижелері
ноқуүрді
сі
нде
сапалыпайдалануүдері
сі
;
Мет
ат
ану
23)
Балаларөздері
ні
ңсені
м,
бі
лі
мі
несүйені
п,
пайымдаужасайаладыдег
ент
үсі
ні
ккенег
і
зделг
ен
оқыт
уорт
асы:
Оқу
шығ
абағ
дарланғ
ан
24)
Л.Шу
льманқұзырлымұғ
алі
мнг
ет
әнүшбелг
і
көрсет
кен.Соныңбі
рі
болыпоқыт
у
дың
т
әжі
рибелі
кдағ
даларынсипат
т
айды:
Оқу
шыларбі
лі
мі
нбағ
алау
,
ынт
аландыру
,
сабақт
ыжоспарлауәді
ст
емелері
нмеңг
еру
і
25)
Топт
ықжұмыст
аәркі
мні
ңидеясыпайдалыдепсанағ
анымен,
мұқиятбағ
алаужүрг
і
зі
лг
енәңг
і
ме,
рет
т
елг
енәңг
і
ме.
Комму
лят
ивт
і
кәңг
і
ме
26)
Баланыңбі
лі
мдағ
ды,
бі
лі
кжәнеөзбет
і
ншеәрекетет
умүмкі
нді
кт
ері
ні
ңдаму
ынақарай
орнат
ылат
ын,
нығ
айт
ылат
ын,
бөлшект
енет
і
ну
ақыт
шақұрал,
Көпі
ршелер
27)
Оқу
шыларменмұғ
алі
мдерг
ежет
і
ст
і
кт
ермендамут
у
ралыхабарберу
ді
көздейт
і
нбағ
алау
мақсат
ы:
Кері
байланысұсыну
28)
оқу
шылардыжет
і
ст
і
кт
ері
үші
нмарапат
т
аужүрг
і
зу
дег
і
бағ
алаумақсат
ы:
Уәж
29)
Оқу
шылардыңт
ақырыпбойыншанені
т
үсі
нбег
ені
нанықт
ауүші
нбақылауалып,
қат
елерді
т
үзет
у
дег
і
бағ
алаумақсат
ы:
Оқу
дағ
ықиындықт
ардыанықт
ау
30)
Бағ
алауарқылыоқу
дыжақсарт
уүші
ненг
і
зі
лу
і
т
иі
с5т
үйі
нді
факт
ордыңбі
рі
Оқу
шылардыөзі
нөзі
,
өзарабағ
алау
ғ
аараласт
ыру
31)дарындыж/
ет
алант
т
ыбалалардыанықт
ау
дыжоспарлау
ғ
акөпу
ақытжұмсап,
бі
рақжоспарды
т
езжүзег
еасыраалу
менерекшеленет
і
ноқуөлшемі
Ойлауқабі
лет
і
ні
ңжылдамдығ
ы
32)Өзг
елерг
еқарағ
андаөзі
ні
ңоқу
ыныңқалайжүрет
і
ні
нжақсыбі
лет
і
нж/
еонырет
т
ейалат
ын
оқу
шысипат
ынасәйкескелет
і
нөлшем:
Өзбі
лі
мі
нжет
і
лді
ру
33)
Мұғ
алі
мменересект
ерді
т
үсі
ні
кт
емеберу
г
ежет
елеударындыжәнет
алант
т
ыоқу
шылардыңқай
сипат
т
амасынат
ән:
Табандылықт
аныт
у
34)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңқажет
т
і
лі
г
і
Оқусапасынарт
т
ыру
35)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңаясынзерт
т
еусабағ
ынжоспарлау
даерекшемәнбері
леді
бақылау
дағ
ыоқу
шылардыңсабақт
аөт
і
лет
і
нмат
ериалдыиг
еру
36)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңдемократ
иялықерекшелі
кт
ері
ні
ңбі
рі
:
Зерт
т
еуүші
нбүкі
лт
опөзі
нежау
апкерші
лі
калады
37)Жанониядасабақт
ызерт
т
еуәді
ст
ері
Барлықмұғ
алі
мдерүші
нжүйелі
т
үрдежарияланады
38)Бі
лі
малу
шыларөздері
ні
ңоқу
дыңқандайсат
ысындат
ұрғ
анын,
қандайбағ
ыт
т
адамукерект
і
г
і
н
анаықт
ауүші
нжүрг
і
зі
лет
і
нбағ
алау
Оқуүші
нбағ
алау
39)
Оқу
шылардыңбі
лі
малу
ынқолдауүші
нқойылат
ынсынақт
анөт
кі
зусұрағ
ы:
Осыайт
қандарыңызғ
амысалкелт
і
реаласызба?
40)Оқу
шыныңбейі
мді
лі
г
і
нанықт
ауүші
нбі
лі
м,
дағ
дыларынт
ексеружүрг
і
зу
дег
і
бағ
алаумақсат
ын
көрсет
і
ңі
з
Болжаужәнесұрыпт
ау
41)
Оқу
шы«
өзі
нді
кмақсат
»қылыпт
өмендағ
дығ
ажоғ
арымі
ндетқойылғ
анжағ
дай(
)
Ойлану
42)
Түрт
кі
болусұрағ
ынкөрсет
і
ңі
з
Кешег
і
сабақт
ақандаймақсатмәселелрг
ет
оқт
алды?
43)
Оқу
шығ
ат
апсырманыорындау
ғ
акеңесбері
лмег
ен,
оқу
шықабі
лет
і
жет
і
пт
ұрсада,
т
апсырманы
орындайалмады.
(
Дж.
Флейвелл)
Өні
мді
лі
кт
апшылығ
ы
44)
Жат
т
апалынғ
анбі
лі
мді
анықт
ау
ғ
аарналғ
ансұрақ?
Төмендәрежелі
45)
Тұлғ
аныңбі
лі
кт
і
лі
кдәрежесі
нанықт
аумақсат
ындабағ
алау
Ст
андарт
т
ыбақылауж/
еорындау
46)
Оқу
шыныбағ
алауүші
нинт
ерпрет
ацияүдері
сі
нкөрсет
у
Оқу
шыжау
абынкрит
ерийг
есәйкест
енді
ру
47)Дарынды,
т
алант
т
ыоқу
шылардыңжаңаидеяларынасынақжүрг
і
зу
г
ежәнеқат
елесу
г
еет
у
г
е
дайындег
енсипат
т
амасанат
ы
Креат
ивт
і
ойлау
48)
Оқу
шыныбағ
алауүші
нқорыт
ындыжасауүдері
сі
Оқу
шыжау
абынасәйкесшеші
мқабылдау
49)
Бағ
алаумақсат
ынжүрг
і
зі
пқадағ
алау
,
нәт
ижелеу
Алынғ
анмәлі
метмәні
нанықт
ауинт
ерпрет
ациясы
50)
Дарындыж/
ет
алант
т
ыоқу
шыларақпарат
т
ыбі
лі
пқанақоймайқажетнег
і
здепайдаланаалу
сипат
ынасәйкесөлшем
Ест
есақт
ауж/
ебі
лі
м
51)
Өт
кенмат
ериалғ
аоралу,
ойсалу
,
дұрысынқабылдау
,
т
олықжау
апберушарт
т
ымақсат
т
ы
сұ
рақ
Түрт
кі
болу
52)
Сабақт
ызерт
т
еу(
LessonSt
udy
)үдері
сі
ндебақылау
ғ
аалынғ
ансыныпсанат
ынанықт
айт
ын
өлшем
Оқуүлг
ері
мі
53)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
нжоспарлаубарысындағ
ы«
зерт
т
елет
і
н»оқу
шыларсанат
ы:
Үлг
ермеу
ші
лі
кт
і
ңжоғ
ары,
орт
а,
т
өменг
і
деңг
ейі
54)Ұжымждықт
үсі
нуменбі
лі
мберу
г
еқолжет
у
ді
ңаясындағ
ыт
абыст
ыт
алқылау
ларда
басымдыққаиеәңг
і
мет
үрі
Зерт
т
еу
ші
лі
к
55)Мұ
ғ
алі
мні
ңжаңапед.
мәнмәт
і
ні
ндеАКТқолданут
әсі
лдемелері
нбі
лді
реді
Редакциялауүрді
сі
ндеойларменалмасу
56)Оқу
шылардыңөзі
нөзі
ынт
аландыраот
ырыпоқу
ғ
адег
енұмт
ылыспенқызығ
у
шылығ
ының
пайдаболу
ы
І
шкі
у
әж
57)
Мұғ
алі
мқызмет
і
ндег
і
сындарлыоқыт
ут
еориясынасәйкесмаңыздыбасымдыққаие
Оқу
шылардыңсабақт
ықабылдауерекшелі
кт
ері
нт
үсі
ну
58)
Мұғ
алі
мні
ңсындарлыоқыт
ут
еориясынасәйкессабақт
ыұйымдаст
ыруерекшелі
г
і
Оқу
шыныңбі
лі
м,
идеясын,
дағ
дысындамыт
у
ғ
аықпалет
ет
і
нмі
ндет
т
ерқояды
59)
Рәсі
мді
к,
кездейсоқжәнесемант
икалықжадыкомпонент
т
ері
нент
ұрады
Ұзақмерзі
мді
60)Оқу
шылардыңбі
лі
мдағ
дыларындамыт
у
ғ
амұғ
алі
мні
ңқолайлыжағ
дайқалыпт
аст
ыру
ы
Оқуорт
асынқұру
61)Фриманныңдарынды,
т
алант
т
ыбалалардыт
ексерупарағ
ыбойыншамәселені
шешуөлшемі
ні
ң
сипат
ы
Ақпарат
т
ыт
олықт
ырыпқайшылықт
арынанықт
айды
62)Үзді
коқу
шыларақпарат
т
ыбі
лі
пқанақоймайқажеткзі
ндепайдаланаалат
ынынкөрсет
ет
і
н
сені
мді
өлшем
Ест
есақт
ау
,
бі
лі
м
63)Дарынды,
т
алант
т
ыбалалардыт
ексерупарағ
ыбойыншамәселені
шешеалат
ыноқу
шыларғ
а
т
әнерекшелі
к
Ақпарат
т
ыт
олықт
ырып,
қайшылықт
арынанықт
апмәні
нет
езжет
еді
64)Дарынды,
т
алант
т
ыбалалардыынт
аландырыпжәнеәлеу
ет
і
ндамыт
у
дағ
ыт
иі
мді
т
әсі
лдер
Экст
ернатжәнезият
керлі
кт
апсырмаларберу
65)Топмүщелері
ні
ңсабақт
ызерт
т
еубарысындаоқу
шылардыңоқуүрді
сі
нзерделеумақсат
т
ары
Оқусапасынарт
т
ыру
66)Оқыт
у
дыңжаңат
әсі
лдері
нәзі
рлеу
демұғ
алі
мдерді
ңжаңабаст
амасынжинақт
ау
дыкөздейт
і
н
сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
ні
ңт
үйі
нді
сипат
ы
Креат
ивт
і
к
67)L.
S.әрі
т
ест
ерді
ңкеңесі
несүйені
пнет
оппенсабақт
ыңмақсат
ынанықт
ау
ынедайындау
ы>
содансоң
Сабақт
ызерт
т
еуөт
кі
зужәнеL.
Sқат
ысу
шыларыныңоныбақылау
ы
68)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңдемократ
иялықерекшелі
г
і
Мұғ
алі
мзерт
т
еубарысындажинақт
ағ
анбі
лі
мі
нпед.
кеңесі
ндеәрі
пт
ест
ері
менбөлі
сеалады
69)L.
Sт
опмүшелері
жоспарлағ
анзерт
т
еусабағ
ынмұғ
алі
мдерді
ңбі
рі
жүрг
і
зеді
содансоң
Зерт
т
еусабағ
ыт
у
ралыоқу
шыларменмұғ
алі
мдерді
ңсұхбатжүрг
і
зу
і
70)Сабақт
ызерт
т
еу1кезеңі
Топпенег
жейт
ег
жейжоспарлау
71)Сабақзерт
т
еу
г
екі
мжау
апт
ы
Бүкі
лзерт
т
еут
обы
72)Оқу
шыныңжау
абынт
үзет
у
г
екөмект
есуүші
нсұрақт
ықарапайымет
і
пқою
Түрт
кі
болу
73)
Толықжау
апберу
г
е,
өзойларынанықбі
лді
ру
г
е,
өзидеяларындамыт
у
ғ
акөмект
есет
і
нж/
е
т
апсырманыорындаубарысындабағ
дарберет
і
нсұрақт
ар
Сынақт
анөт
кі
зу
74)
Оқу
дыдаралау
дыңшешу
ші
крит
ерийі
Бі
лі
малу
дат
әу
елсі
зді
кт
і
қамт
амасызет
у
75)ресу
рст
арыменжұмысі
ст
еубарысындақажет
сі
зекені
нмұғ
алі
мні
ңст
у
дент
т
ерг
ет
үсі
нді
ру
і
ндег
і
маңыздыәрекет
Өзойынресмиленді
ру
76)«
Қаражәші
к»і
ші
ндег
і
жұмысрет
і
ндебелг
і
лі
болғ
анбағ
алау
Оқуүші
нбағ
алау
77)
Оқу
дағ
ыкедерг
і
лерді
анықт
ауүші
нөзі
нді
кт
үзет
у
денкейі
нт
естқайт
алапөт
кі
зу
дег
і
бағ
алау
мақсат
ынкөрсет
і
ңі
з
Оқу
дағ
ыкиыншылықт
ардыанықт
ау
78)
БлэкпенУильямзерт
т
еу
лері
ндесынң«
Қаражәші
к»мет
афорасықолданылғ
ан.Осы
мет
афораныңнег
і
зг
і
идеясы
Оқыт
у
дыңөзі
нөзі
бағ
алау
ындамыт
у
79)
Дарындыжәнет
алант
т
ыбалардыойлауқабңжылдамдығ
ыөлшемг
есәйкескелет
і
н
сипат
т
ама
Жоспарлау
ғ
акөпу
ақытжұмсалу
ымүмкі
н,
бі
рақжоспарт
езжүзег
еасады
80)
Еңүзді
коқу
шылардыанықт
ау
дағ
ыкүрделі
лі
ккедег
енсүйі
спенші
лі
ксені
мді
өлшемі
ні
ңсипат
ы
(
Фриман)
Қызығ
у
шылығ
ынарт
т
ыруүші
нкүрделі
ойынмент
апсырмаларғ
аұмт
ылады
81)М.Чиксент
михайдың«
Өзі
нді
кмақсат
»сызбасыбойыншадағ
дысыжоғ
арыоқу
шығ
ат
өмен
мі
ндетқоюдыңнәт
ижесі
Зері
г
у
82)Сабақт
аоқу
шылардысу
рет
т
ер,
ест
елі
кжазбаларысияқт
ыдәлелдерді
жинақт
ауж/
е
т
опт
аст
ыру
ғ
ат
арт
қандасынт
ұрғ
ысынанойлау
дыңдамит
ындағ
дысы
инт
ерпрет
ациялау
83)Құрылымдалғ
анорт
адағ
ыоқу
шылардыңбі
лі
малуүдері
сі
рет
і
ндет
әжі
рибелі
к
қоғ
амдаст
ықт
арғ
ақат
ысу
дызерт
т
ег
енғ
ылымибағ
ыт
әлеу
мет
т
і
кжағ
даят
т
ы
84)
Санағ
аақпаратенг
і
зі
п,
оныменжұмысі
ст
еу
г
емүмкі
нді
кберет
і
нжады
Қысқамерзі
мді
85)
Кохлбергбойыншаморальді
кпайымдау
дыңекі
нші
деңг
ейі
Дәст
үрлі
моралді
кпайымдау
86)
Тұлғ
аныңөзсанасынаж/
ебасқаадамдарсанасыныңмазмұнынаойжүг
і
рт
ебі
лу
і
Зердет
еориясы
87)
Әлеу
мет
т
і
кжелі
лерді
қолдану
дыңмысалыболыпт
абылады
Қайт
аұсынуж/
есұхбат
т
асу
88)
БдэкпенУильямзерт
т
еу
лері
ндесыныпт
ың«
қаражәші
к»мет
афорасықолданылғ
ан.Осы
мет
афораныңнег
і
зг
і
идеясы
Оқу
шыныңөзі
нөзі
бағ
алау
ындамыт
у
89)
Бі
лі
кт
і
лі
кдәрежесі
нанықт
ау
дыкөздейт
і
нбағ
алаумақсат
ы
Ст
андарт
т
ыбағ
алауж/
еорындау
90)
Оқыт
у
дақолданылат
ынәді
ст
әсі
лдерді
жақсарт
умүмкі
нді
кт
ері
нж/
еосымүмкі
нді
кт
ерді
і
ске
асырут
үрлері
нанықт
ау
ғ
абағ
ыт
т
алғ
анбағ
алаут
үрі
Оқуүші
нбағ
алау
91)
Еңүзді
коқу
шылардыанықт
ау
дағ
ыерт
есимволдықбелсенді
лі
ксені
мді
өлшемі
ні
ң
сипат
т
амасы
Оларерт
ежасынанбаст
апсөйлей,
оқиж/
ежазабаст
йды
92)
Дарындыж/
ет
алант
т
ыоқу
шылардыңт
абандылыққақат
ыст
ысипат
т
амасы
Қойғ
ансұрақт
арыт
иянақт
ы,
нақт
ыболады
93)
Бұлөлшемг
есәйкесбалалардаерт
ежасынанбаст
аперекшеқабі
лет
т
ері
нұзақу
ақыт
қаұст
ай
алат
ыныбайқалады
шоғ
ырлану
94)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңалғ
ашқықадамынкөрсет
і
ңі
з
Нәт
ижені
қамт
амасызет
ет
і
нережелержүйесі
нқұрады
95)
Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
неқат
ыст
ыдұрыст
ұжырым
Сабақт
ызерт
т
еу
ді
і
сәрекет
т
ег
і
зерт
т
еурет
і
ндеқараст
ыру
ғ
аболады
96)Сабақт
ызеррт
еу(
Lessonst
udy
)үдері
сі
ндет
опмүшелері
ні
ңзерт
т
еусабағ
ыжоспарлау
ғ
адейі
нг
і
кезеңі
Топмүшелері
ні
ңбақыланат
ыноқу
шыныанықт
ау
97)
І
с–әрекет
т
і
зерт
т
еу
ді
жүзег
еасыруайналымыныңбі
рі
нші
қадамыныңмазмұны
Мі
ндет
т
емеалу
98)
Оқу
шылардыңанағ
ұрлымт
олықжау
апберу
і
не,
өзидеяларындаму
т
у
ынакөмект
есет
і
нсұрақ
т
әсі
лі
Сынақт
анөт
кі
зусұрағ
ы
99)
Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнүшсипат
т
амабар,
«
Қадағ
алау
»сипат
т
амасынасәйкес
мұғ
алі
мәрекет
і
Оқу
шыныңсұраққажау
абынт
ыңдау
100)Ережелерді
абсолют
т
і
жәнемызғ
ымасдепқабылдайт
ынморальді
кпайымдаукезеңі
(
Кохлберг
)
т
і
лалғ
ышт
ықжәнежазалау
101)Оқу
шыларда«
өзі
нді
кмақсат
т
ы»қалыпт
аст
ыружағ
дайындат
өмендағ
дығ
ажоғ
арымі
ндет
қойылғ
анжағ
дай(
М.
Чиксент
михай)
Алаңдау
102)Оқу
шыныт
олығ
ырақжау
апберу
г
еит
ермелеп,
өт
кенмат
ериалдыойғ
асалукезі
нде
қолданылат
ынсұраққоют
әсі
лі
т
үрт
кі
болу
103)Мұғ
алi
мжүрг
і
зет
і
ндамыт
ужұмыст
арының(
МЖДЖ)алғ
ашқыкезеңі
Маңыздышеші
мдерді
т
алапет
ет
і
нқұндылықт
ардыанықт
ау
104)Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнсипат
т
амалардыңбі
рі
болыпт
абылат
ынқорыт
ынды
оқу
шыныңжау
абынасәйкесшеші
мқабылдау
105)Оқуүші
нбағ
алау
дыңмақсат
ы
т
абысқажет
у
г
ебағ
ытберу
106)
Сабақт
ызерт
т
еу
ді
жүзег
еасырат
ынпедаг
ог
т
ар
оқыт
у
дыңжаңат
әсі
лі
нмодельдейді
107)Сабақт
ызеррт
еу(
LessonSt
udy
)үдері
сі
ндет
опмүшелері
ні
ңт
үйі
нді
идеялардызерт
т
еу
г
е
қат
ыст
ыжау
апі
здеу
і
ү
ші
нжүрг
і
зі
лет
і
нқадамдыанықт
аңыз
Жоспарлау
дақолдануүші
нзерделенг
енәдебиет
т
ернәт
ижелері
нқорыт
у
ы
108)Lessonst
udyкезеңдері
ні
ңбі
рі
-"
Қат
ысу
шылардыңөт
кі
зі
лг
енсабақбойыншаоқу
шылардың
оқуү
дері
сі
неқат
ыст
ыбарлықнәт
ижелері
нжүйелеп,
т
алдау
ы"
.Осыданкейі
нг
і
кезең
Зерделенг
енмәселелерді
нег
і
зг
еалаот
ырып,
келесі
LessonSt
udy
ді
жоспарлау
109)Топт
ықт
алқылау
дыт
аспағ
ажазыпалуі
сәрекет
т
ег
і
зерт
т
еуүдері
сі
ні
ңқайкезеңі
нежат
ады
қадағ
алау
110)Диалогбарысындаәркі
мні
ңидеясықұндыдепсаналып,
мұқиятбағ
алау
данөт
ет
і
нәңг
і
мені
ң
т
үрі
зерт
т
еу
ші
лі
кәңг
і
ме
111)Әңг
і
медебатбарысындабайқалат
ынәрекет
т
і
көрсет
і
ңі
з
Орт
абі
рлесу
денг
өрі
,
көбі
небәсекелест
і
ккебағ
ыт
т
алады
112)Оқу
шыныңжау
абынт
үзет
у
г
екөмект
есуүші
нсұрақт
ықарапайымет
і
пқою
т
үрт
кі
болу
113)Вебсайт
т
аақпарат
т
ыі
здеу
ді
ңмысалыболыпт
абылады
т
алдау
менбағ
алау
114)Мұғ
алі
мні
ңсыныпт
ағ
ыоқуүдері
сі
ні
ңт
иі
мді
лі
г
і
найқындау
ынақажетфакт
орлардыңбі
рі
н
көрсет
і
ңі
з
балалардыңқалайоқит
ынынт
үсі
ну
і
115)Бағ
алау
дыңбарлықт
үрлері
нет
әнүшсипат
т
амабар.«
Инт
ерпрет
ация»сипат
т
амасынасәйкес
мұғ
алі
мәрекет
і
оқу
шыныңжау
абынкрит
ерийг
есәйкест
енді
ру
116)Дарындыжәнет
алант
т
ыбалалардыанықт
ау
даойлауқабі
лет
і
ні
ңжылдамдығ
ыөлшемі
сәйкескелет
і
нсипат
т
амаравильныйот
вет
жоспарлау
ғ
акөпу
ақытжұмсау
ымүмкі
н,
бі
рақжоспардыт
езжүзег
еасырады
117)Үзді
коқу
шыларақпарат
т
ыбі
лі
пқанақоймай,
қажеткезі
ндепайдаланаалат
ынынкөрсет
ет
і
н
сені
мді
өлшем(
Фриман)
ест
есақт
аужәнебі
лі
м
118)Сабақт
ызерт
т
еу
ді
ңсипат
т
амалықерекшелі
кт
ері
ні
ңбі
рі
рефлексиялы
119)Мұғ
алі
мг
еоқыт
у
дыңвидео,
вебмат
ериалдарғ
ақолжет
і
мді
лі
г
і
менбұқаралықақпарат
құралдарынпайдалану
дықамт
амасызет
ет
і
нбі
лі
м
т
ехнолог
иялықбі
лі
м
120)Бі
лі
мді
иг
еру
де«
үнемі
қайт
алапот
ыруарқылыфакт
і
лерді
,
ойлардыжәнекүнделі
кт
і
і
сәрекет
т
ерді
жат
т
ау
»әді
сі
механикалықест
есақт
ау
121)Оқу
шылардыңпәнді
т
ереңт
үсі
нуқабі
лет
і
ндамыт
уарқылыалғ
анбі
лі
мдері
нсыныпт
ант
ыс
жердет
иі
мді
пайдаланабі
лу
і
нқамт
амасызет
ет
і
ноқыт
ут
әсі
лі
сындарлыоқыт
у
122)Топт
ағ
ыбі
рлескенжұмыст
ыжүзег
еасыру
дыңэмоционалдықмақсат
ы
күрделі
т
апсырмаларүші
нқолайлыорт
анықамт
амасызет
у
123)Сабақт
ызерт
т
еут
әсі
лі
неқат
ыст
ыдұрыст
ұжырым
Мұғ
алі
мзерт
т
еу
дежинақт
алғ
анбі
лі
мі
менпедаг
ог
икалыққау
ымменбөлі
седі
124)Сабақт
ызерт
т
еу
дезерт
т
еуү
ші
нжау
апкерші
лі
калады
бүкі
лзерт
т
еут
обы
125)Оқу
дағ
ыкедерг
і
лерді
пнықт
ауүші
нөзі
нді
кт
үзет
у
денкейі
нт
ест
і
леу
ді
қайт
алапөт
кі
зу
дег
і
бағ
алаумақсат
ынкөрсет
і
ңі
з
Оқу
дағ
ықиындықт
ардыанықт
ау
126)Адамныңжоғ
арыдеңг
ейлі
дағ
ды,
бі
лі
мді
жаңажағ
дайларғ
аорайласт
ыруарқылыоқу
қабі
лет
і
нбелг
і
леңі
з
Ұқсаст
ықбойыншапайымдау
127)
Александерді
ңзерт
т
еу
і
несәйкесдиалог
т
ыңбесүлг
і
сі
ндег
і
механикалықест
есақт
ау
Үнемі
қайт
алапот
ыруарқылыфакт
і
лерді
,
ойлардыжат
т
ау
128)
Жұмысжадысыболыпт
абылады
Қысқамерзі
мді
жады
129)
Топт
ықәңг
і
мег
ет
әнжағ
дайдыкөрсет
і
ңі
з
Идеяларқайт
аланадыж/
еұсынылады,
бі
рақүнемі
мұқиятбағ
аланабермейді
130)
Оқу
шыныңжау
абынкейі
ндекі
ді
рі
сжасауоқу
шығ
амүмкі
нді
кбереді
Өзжау
абынт
үзет
у
г
е,
нақт
ылау
ғ
а
131)
Жабықсұрақт
ардыңбаламаат
ау
ы
Төмендәрежелі
132)
Орт
абі
рлесу
денг
өрі
,
бәсекег
ебағ
ыт
т
алат
ынәңг
і
мет
үрі
Әңг
і
медебат
133)
Әрт
үрлі
жаст
ағ
ысырыпт
ардамұғ
алі
мні
ңоқуүдері
сі
нбағ
ыт
т
ап,
т
олықт
ырып,
қолдапот
ыру
ролі
Үйлест
і
ру
ші
134)
Оқу
шыларт
алқылаукезі
нде«
мүмкі
н»
,
«
ег
ер»
,
«
бәлкі
м»дег
енсияқт
ысөздерді
қолданып,
өз
идеясындәлелдеуүші
н«
сондықт
ан»дег
енсөздерді
пайдаланылат
ынәңг
і
мет
үрі
Зерт
т
еу
ші
лі
к