Материалдар / Педагог-психологтың жұмыс жоспары

Педагог-психологтың жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2018
3734
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектептің педагог-психологы жүргізетін жылдық жұмыс жоспары



РЖұмыс мазмұныМақсатыЗерттеу әдістеріКонтингентЖауаптылар
1Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін оқушылар тізімін жасақтау.1 сыныпқа қабылданған оқушылардыңіс қағаздарымен танысу, контингентін зерттеу.Психологиялық қызметті жүйелі түрде ұйымдастыруСабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу, әдістемелер жүргізу1-9 сыныптарПедагог-психологМектеп әкімшілігіКласс жетекшілер
2Мектепке дейінгі кезеңнен бастауышқа, бастауыштан орта буынға, орта буыннан жоғары буынға өту кезеңін бақылау.Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу, әдістемелер жүргізу1, 4-5, 91, 4-5,9 сыныптарПедагог-психолог
3Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздармен  оқушылармен жұмысБейімділікте көмек көрсету Әңгімелесу Оқу үрдісіне қатысушыларПедагог-психолог
4ӘңгімелесуПедагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты бағалауПедагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты бағалау МұғалімдерПедагог-психолог
5Дарынды оқушыларды бақылау, ақпарат жинақтауДарынды оқушыларды анықтауБақылау2-8 сыныптарПсихолог, сынып жетекші
6Сәтсіз отбасы, әкесімен тәрбиеленетін қыздар, психоэмоционалдық жағдайын анықтау.R – тобындағы оқушыларды анықтауБақылау1-9 сыныпПедагог-психолог
7Мектеп бойынша дарынды және оқу үлгерімі төмен  оқушыларды бақылау.Бақылауарынды оқушы-ларды  іріктеп, зерттеуҮлгермеуші оқушылармен жекелей жұмыс 1-9 сынып1-9 сыныпМұғалімдерПедагог-психолог
8Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін анықтауПсихоәлеуметтік жетілгендік деңгейін  анықтауТесттілік әңгімелесу С.А.Банков1 сыныпПедагог-психолог
9Мектепке жетілгендігін анықтауМектепке жетілгендігін анықтау.Керна-Ирасек тестісі бойынша (1-тапсырма. Ер адам фигурасын салу. 2-тапсырма. Жазылған мәтінді имитациялау, бейнелеп жазу. 3-тапсырма Нүктелер тобын көшіріп салу) Люшер әдістемесі «Ағаш»1 сыныпПедагог-психолог
10«Мектеп мотивациясы»Оқушылардың оқуға қызығушылықтарын зерттеп, оларға қолдау жасау.Әдістеме: «Жануарлар мектебі», «Жаңбыр астындағы адам»2 - 4 сыныпПедагог-психолог
11Танымдық процестерді зерттеу көрусту,есте сақтау, зейін  – ерікті, еріксіз, көлеміКөру ,есту,есте сақтау, зейін  – ерікті, еріксіз, көлемі«Шатасқан сызықтар»«Суреттерді есте сақта»1-4 сынып

Педагог-психолог
12Пән мұғалімдері арқылы дарынды оқушыны анықтау.Дарынды оқушымен жұмысты қолдау.Тест: «Мұғалімнің дарындыбалалармен жұмыс қабілетін анықтау»МұғалімдерПедагог-психолог
13Баланың мектепке дайындығын анықтауАта-анамен бала арасындағықарым –қатынасты анықтау. Сауалнама: «Балаңыз мектепке дайын ба?»1 сыныпата-аналарыПедагог-психолог
14Оқушылардың оқу үрдісіне бейімделуін сырттай бақылау.Бейімделу ерекшеліктерін анықтау.Сауалнама: «1 сынып оқушысының мектепкеБейімделу ерекшелеіктерінанықтау»1 сыныпСынып жетекшісі.Педагог-психолог
15ОЖСБ-дың кемшіліктері мен артықшылықтарын анықтау.Ақпаратпен таныстыру.Сауалнама: «Менің ОЖСБ туралы пікірім»4-9 сыныпПедагог-психолог
16 «Өз балана үлгі бол» 5-6 жастағы баланың психологиялық ерекшелігіБаяндама 1 сынып ата-анасыПедагог-психолог 
17 «Бейімделу кезіндегі 5- ші  сыныптағы қиындықтар» Бейімделу кезінде қолдау көрсеуБаяндама5 сынып ата-анасыПедагог-психолог
18Ата-ананы мектеп бітіру емтихандары кезеңінде психологиялық қолдау.Ата-аналармен емтихан жұмыстары бойынша ойбөлісу.Баяндама9 сыныпПедагог-психолог
19Баланың құқығын қорғау.Жазғы демалыс кезінде балалардың еңбегін пайдаланудың алдын алу.Баяндама: «Баланың бос уақытын тиімді пайдаланайық»Ата-аналарПедагог-психолог
20Оқушының мақсатын айқындау.Оқушыға психологиялық қолдау көрсету.Әңгімелесу: «Өмірдегі  менің мақсаттарым» тобыПедагог-психолог
21 Ата-анамен жұмысАта-ана бойындағы қобалжу мен үмазасыздықты басу.Тренинг: «Сәтті күн болсын Ата-аналарПедагог-психолог
22Оқушыларға өмір құндылықтарын түсіндіру. Оқушылардың көңілді сәттерін естеріне түсіруге мүмкіндікбере отырып, бойларынажылу көзін енгізу.Арттерапия (түрлітүсті бояу мен ермексаз) «Балалар бақытты таңдайды»1-4 сыныптар«R» тобыПедагог-психолог
23Оқушылармен жұмыс.Оқушылар өз арасында бін-бірі сыйлауға және қолдауға баулу.Тренинг: «Жүректен жүрекке»Мектеп оқушылары  Педагог-психолог
24Депрессиялық көңіл – күй жағдайын анықтау.Депрессиялық көңіл-күйдің алдын-алу.Әдістеме: Депрессивтік жағдайды диагностикалау. Зунге.8-9 сыныпПедагог-психологКласс жетекші
25Оқушылардың мамандықаясындағы бағдарлануынанықтау.Оқушының мамандыққа деген сүйіспеншілігін арттыру.Тренинг: «Мамандық әлеміндегі-МЕН»9 сыныпПедагог-психологКласс жетекші
26Оқушылардың өзіндік бағалау сапасын анықтауОқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалауға бағыттау.Тест: «Өзін-өзі бағалау»1,5,10- сыныпПедагог-психологМектеп әкімшілігі
27Өмірге деген құлшыныстарын арттыру.Оқушыларды өмірге сүйіспеншілігін арттыру.Тренинг: «Мен жарқын өмірді таңдаймын»8-9 сыныпПедагог-психологМе
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ