Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Педагог-психологтың жұмыс жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Маусым 2018
3734
6 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектептің педагог-психологы жүргізетін жылдық жұмыс жоспары
Р/с | Жұмыс мазмұны | Мақсаты | Зерттеу әдістері | Контингент | Жауаптылар |
1 | Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін оқушылар тізімін жасақтау.1 сыныпқа қабылданған оқушылардыңіс қағаздарымен танысу, контингентін зерттеу. | Психологиялық қызметті жүйелі түрде ұйымдастыру | Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу, әдістемелер жүргізу | 1-9 сыныптар | Педагог-психологМектеп әкімшілігіКласс жетекшілер |
2 | Мектепке дейінгі кезеңнен бастауышқа, бастауыштан орта буынға, орта буыннан жоғары буынға өту кезеңін бақылау. | Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу, әдістемелер жүргізу | 1, 4-5, 9 | 1, 4-5,9 сыныптар | Педагог-психолог |
3 | Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздармен оқушылармен жұмыс | Бейімділікте көмек көрсету | Әңгімелесу | Оқу үрдісіне қатысушылар | Педагог-психолог |
4 | Әңгімелесу | Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты бағалау | Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты бағалау | Мұғалімдер | Педагог-психолог |
5 | Дарынды оқушыларды бақылау, ақпарат жинақтау | Дарынды оқушыларды анықтау | Бақылау | 2-8 сыныптар | Психолог, сынып жетекші |
6 | Сәтсіз отбасы, әкесімен тәрбиеленетін қыздар, психоэмоционалдық жағдайын анықтау. | R – тобындағы оқушыларды анықтау | Бақылау | 1-9 сынып | Педагог-психолог |
7 | Мектеп бойынша дарынды және оқу үлгерімі төмен оқушыларды бақылау. | Бақылау,дарынды оқушы-ларды іріктеп, зерттеуҮлгермеуші оқушылармен жекелей жұмыс | 1-9 сынып | 1-9 сынып | МұғалімдерПедагог-психолог |
8 | Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін анықтау | Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін анықтау | Тесттілік әңгімелесу С.А.Банков | 1 сынып | Педагог-психолог |
9 | Мектепке жетілгендігін анықтау | Мектепке жетілгендігін анықтау. | Керна-Ирасек тестісі бойынша (1-тапсырма. Ер адам фигурасын салу. 2-тапсырма. Жазылған мәтінді имитациялау, бейнелеп жазу. 3-тапсырма Нүктелер тобын көшіріп салу) Люшер әдістемесі «Ағаш» | 1 сынып | Педагог-психолог |
10 | «Мектеп мотивациясы» | Оқушылардың оқуға қызығушылықтарын зерттеп, оларға қолдау жасау. | Әдістеме: «Жануарлар мектебі», «Жаңбыр астындағы адам» | 2 - 4 сынып | Педагог-психолог |
11 | Танымдық процестерді зерттеу көру,есту,есте сақтау, зейін – ерікті, еріксіз, көлемі | Көру ,есту,есте сақтау, зейін – ерікті, еріксіз, көлемі | «Шатасқан сызықтар»«Суреттерді есте сақта» | 1-4 сынып | Педагог-психолог |
12 | Пән мұғалімдері арқылы дарынды оқушыны анықтау. | Дарынды оқушымен жұмысты қолдау. | Тест: «Мұғалімнің дарындыбалалармен жұмыс қабілетін анықтау» | Мұғалімдер | Педагог-психолог |
13 | Баланың мектепке дайындығын анықтау | Ата-анамен бала арасындағықарым –қатынасты анықтау. | Сауалнама: «Балаңыз мектепке дайын ба?» | 1 сыныпата-аналары | Педагог-психолог |
14 | Оқушылардың оқу үрдісіне бейімделуін сырттай бақылау. | Бейімделу ерекшеліктерін анықтау. | Сауалнама: «1 сынып оқушысының мектепкеБейімделу ерекшелеіктерінанықтау» | 1 сыныпСынып жетекшісі. | Педагог-психолог |
15 | ОЖСБ-дың кемшіліктері мен артықшылықтарын анықтау. | Ақпаратпен таныстыру. | Сауалнама: «Менің ОЖСБ туралы пікірім» | 4-9 сынып | Педагог-психолог |
16 | «Өз балана үлгі бол» | 5-6 жастағы баланың психологиялық ерекшелігі | Баяндама | 1 сынып ата-анасы | Педагог-психолог |
17 | «Бейімделу кезіндегі 5- ші сыныптағы қиындықтар» | Бейімделу кезінде қолдау көрсеу | Баяндама | 5 сынып ата-анасы | Педагог-психолог |
18 | Ата-ананы мектеп бітіру емтихандары кезеңінде психологиялық қолдау. | Ата-аналармен емтихан жұмыстары бойынша ойбөлісу. | Баяндама | 9 сынып | Педагог-психолог |
19 | Баланың құқығын қорғау. | Жазғы демалыс кезінде балалардың еңбегін пайдаланудың алдын алу. | Баяндама: «Баланың бос уақытын тиімді пайдаланайық» | Ата-аналар | Педагог-психолог |
20 | Оқушының мақсатын айқындау. | Оқушыға психологиялық қолдау көрсету. | Әңгімелесу: «Өмірдегі менің мақсаттарым» | тобы | Педагог-психолог |
21 | Ата-анамен жұмыс | Ата-ана бойындағы қобалжу мен үмазасыздықты басу. | Тренинг: «Сәтті күн болсын!» | Ата-аналар | Педагог-психолог |
22 | Оқушыларға өмір құндылықтарын түсіндіру. | Оқушылардың көңілді сәттерін естеріне түсіруге мүмкіндікбере отырып, бойларынажылу көзін енгізу. | Арттерапия (түрлітүсті бояу мен ермексаз) «Балалар бақытты таңдайды» | 1-4 сыныптар«R» тобы | Педагог-психолог |
23 | Оқушылармен жұмыс. | Оқушылар өз арасында бін-бірі сыйлауға және қолдауға баулу. | Тренинг: «Жүректен жүрекке» | Мектеп оқушылары | Педагог-психолог |
24 | Депрессиялық көңіл – күй жағдайын анықтау. | Депрессиялық көңіл-күйдің алдын-алу. | Әдістеме: Депрессивтік жағдайды диагностикалау. Зунге. | 8-9 сынып | Педагог-психологКласс жетекші |
25 | Оқушылардың мамандықаясындағы бағдарлануынанықтау. | Оқушының мамандыққа деген сүйіспеншілігін арттыру. | Тренинг: «Мамандық әлеміндегі-МЕН» | 9 сынып | Педагог-психологКласс жетекші |
26 | Оқушылардың өзіндік бағалау сапасын анықтау | Оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалауға бағыттау. | Тест: «Өзін-өзі бағалау» | 1,5,10- сынып | Педагог-психологМектеп әкімшілігі |
27 | Өмірге деген құлшыныстарын арттыру. | Оқушыларды өмірге сүйіспеншілігін арттыру. | Тренинг: «Мен жарқын өмірді таңдаймын» | 8-9 сынып | Педагог-психологМе
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |