Р/с
|
Жұмыс мазмұны
|
Мақсаты
|
Зерттеу әдістері
|
Контингент
|
Жауаптылар
|
1
|
Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін оқушылар
тізімін жасақтау.
1 сыныпқа қабылданған
оқушылардың
іс қағаздарымен танысу, контингентін
зерттеу.
|
Психологиялық қызметті жүйелі түрде
ұйымдастыру
|
Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу,
әдістемелер жүргізу
|
1-9 сыныптар
|
Педагог-психолог
Мектеп
әкімшілігі
Класс
жетекшілер
|
2
|
Мектепке дейінгі кезеңнен бастауышқа, бастауыштан
орта буынға, орта буыннан жоғары буынға өту кезеңін
бақылау.
|
Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу,
әдістемелер жүргізу
|
1, 4-5, 9
|
1, 4-5,
9 сыныптар
|
Педагог-психолог
|
3
|
Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздармен
оқушылармен жұмыс
|
Бейімділікте көмек
көрсету
|
Әңгімелесу
|
Оқу
үрдісіне қатысушылар
|
Педагог-психолог
|
4
|
Әңгімелесу
|
Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты
бағалау
|
Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты
бағалау
|
Мұғалімдер
|
Педагог-психолог
|
5
|
Дарынды оқушыларды бақылау, ақпарат
жинақтау
|
Дарынды оқушыларды
анықтау
|
Бақылау
|
2-8 сыныптар
|
Психолог, сынып жетекші
|
6
|
Сәтсіз отбасы, әкесімен тәрбиеленетін қыздар,
психоэмоционалдық жағдайын анықтау.
|
R – тобындағы оқушыларды
анықтау
|
Бақылау
|
1-9 сынып
|
Педагог-психолог
|
7
|
Мектеп бойынша дарынды және оқу үлгерімі төмен оқушыларды
бақылау.
|
Бақылау,дарынды оқушы-ларды іріктеп,
зерттеу
Үлгермеуші оқушылармен жекелей
жұмыс
|
1-9 сынып
|
1-9 сынып
|
Мұғалімдер
Педагог-психолог
|
8
|
Психоәлеуметтік жетілгендік
деңгейін анықтау
|
Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін
анықтау
|
Тесттілік әңгімелесу
С.А.Банков
|
1 сынып
|
Педагог-психолог
|
9
|
Мектепке жетілгендігін
анықтау
|
Мектепке жетілгендігін
анықтау.
|
Керна-Ирасек тестісі бойынша (1-тапсырма. Ер адам
фигурасын салу. 2-тапсырма. Жазылған мәтінді имитациялау, бейнелеп
жазу. 3-тапсырма Нүктелер тобын көшіріп салу) Люшер әдістемесі
«Ағаш»
|
1 сынып
|
Педагог-психолог
|
10
|
«Мектеп мотивациясы»
|
Оқушылардың оқуға қызығушылықтарын
зерттеп,
оларға қолдау жасау.
|
Әдістеме: «Жануарлар мектебі», «Жаңбыр астындағы
адам»
|
2 - 4 сынып
|
Педагог-психолог
|
11
|
Танымдық процестерді зерттеу көру,есту,есте
сақтау, зейін – ерікті, еріксіз,
көлемі
|
Көру ,есту,есте сақтау, зейін – ерікті,
еріксіз, көлемі
|
«Шатасқан сызықтар»
«Суреттерді есте сақта»
|
1-4 сынып
|
Педагог-психолог
|
12
|
Пән мұғалімдері арқылы
дарынды оқушыны анықтау.
|
Дарынды оқушымен жұмысты
қолдау.
|
Тест: «Мұғалімнің
дарынды
балалармен жұмыс
қабілетін
анықтау»
|
Мұғалімдер
|
Педагог-психолог
|
13
|
Баланың мектепке дайындығын
анықтау
|
Ата-анамен бала
арасындағы
қарым –қатынасты
анықтау.
|
Сауалнама: «Балаңыз мектепке дайын
ба?»
|
1 сынып
ата-аналары
|
Педагог-психолог
|
14
|
Оқушылардың оқу үрдісіне бейімделуін сырттай
бақылау.
|
Бейімделу ерекшеліктерін
анықтау.
|
Сауалнама: «1 сынып оқушысының
мектепке
Бейімделу
ерекшелеіктерін
анықтау»
|
1 сынып
Сынып жетекшісі.
|
Педагог-психолог
|
15
|
ОЖСБ-дың кемшіліктері мен артықшылықтарын
анықтау.
|
Ақпаратпен таныстыру.
|
Сауалнама: «Менің ОЖСБ туралы
пікірім»
|
4-9 сынып
|
Педагог-психолог
|
16
|
«Өз балана үлгі
бол»
|
5-6 жастағы баланың психологиялық
ерекшелігі
|
Баяндама
|
1
сынып ата-анасы
|
Педагог-психолог
|
17
|
«Бейімделу кезіндегі 5- ші
сыныптағы қиындықтар»
|
Бейімделу кезінде қолдау
көрсеу
|
Баяндама
|
5 сынып ата-анасы
|
Педагог-психолог
|
18
|
Ата-ананы мектеп бітіру емтихандары кезеңінде
психологиялық қолдау.
|
Ата-аналармен емтихан
жұмыстары бойынша
ой
бөлісу.
|
Баяндама
|
9
сынып
|
Педагог-психолог
|
19
|
Баланың құқығын қорғау.
|
Жазғы демалыс кезінде балалардың еңбегін
пайдаланудың алдын алу.
|
Баяндама: «Баланың бос уақытын тиімді
пайдаланайық»
|
Ата-аналар
|
Педагог-психолог
|
20
|
Оқушының мақсатын
айқындау.
|
Оқушыға психологиялық қолдау
көрсету.
|
Әңгімелесу: «Өмірдегі менің
мақсаттарым»
|
тобы
|
Педагог-психолог
|
21
|
Ата-анамен жұмыс
|
Ата-ана бойындағы қобалжу мен үмазасыздықты
басу.
|
Тренинг: «Сәтті күн
болсын!»
|
Ата-аналар
|
Педагог-психолог
|
22
|
Оқушыларға өмір құндылықтарын
түсіндіру.
|
Оқушылардың көңілді сәттерін естеріне түсіруге
мүмкіндік
бере отырып, бойларына
жылу көзін енгізу.
|
Арттерапия (түрлі
түсті бояу мен ермексаз) «Балалар бақытты
таңдайды»
|
1-4 сыныптар
«R» тобы
|
Педагог-психолог
|
23
|
Оқушылармен жұмыс.
|
Оқушылар өз арасында бін-бірі сыйлауға және
қолдауға баулу.
|
Тренинг: «Жүректен
жүрекке»
|
Мектеп
оқушылары
|
Педагог-психолог
|
24
|
Депрессиялық көңіл – күй жағдайын
анықтау.
|
Депрессиялық көңіл-күйдің
алдын-алу.
|
Әдістеме: Депрессивтік
жағдайды диагностикалау. Зунге.
|
8-9 сынып
|
Педагог-психолог
Класс
жетекші
|
25
|
Оқушылардың мамандық
аясындағы бағдарлануын
анықтау.
|
Оқушының
мамандыққа деген сүйіспеншілігін арттыру.
|
Тренинг: «Мамандық
әлеміндегі-МЕН»
|
9 сынып
|
Педагог-психолог
Класс
жетекші
|
26
|
Оқушылардың өзіндік бағалау сапасын
анықтау
|
Оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалауға
бағыттау.
|
Тест: «Өзін-өзі
бағалау»
|
1,5,10-
сынып
|
Педагог-психолог
Мектеп
әкімшілігі
|
27
|
Өмірге деген құлшыныстарын
арттыру.
|
Оқушыларды өмірге
сүйіспеншілігін арттыру.
|
Тренинг: «Мен жарқын өмірді
таңдаймын»
|
8-9 сынып
|
Педагог-психолог
Мектеп
әкімшілігі
|
28
|
Баланың
жеке тұлға болып қалыптасуындағы ата-ана
рөлі.
|
Ата-ананың бала тәрбиесіндегі жауапкершілігін
арттыру.
|
Тренинг: «Бала
тәрбиесіндегі ата-ана рөлі»
|
Мектеп ата-аналары
|
Педагог-психолог
|