Педагогтің Т.А.Ә.
(бар
болса)
|
|
Бақылаушының
Т.А.Ә. (бар болса)
|
|
Лауазымы,
біліктілік санаты
|
|
Лауазымы
|
|
Пән
(ұйымдастырылған қызмет)
|
|
|
|
Білім беру
ұйымы
|
|
Бақылау
күні
|
|
Сынып
(топ, жеке
оқыту)
|
|
|
|
Оқыту
мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және
жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/
ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған
бастауыш, негізгі, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу
бағдарламасына/ балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер
мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу
бағдарламасына, балаларға арналған қосымша білім берудің білім беру
бағдарламасына/техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін
жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу
бағдарламасына сәйкес
Ескертпе:
тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту
бағдарламасына сәйкес
|
Сабақтың (оқудың, іс-шараның,
ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы, мақсаттары
|
|
Бағалау критерийлері
|
деңгейі
|
1.
|
Жоспарлау
|
0
|
1
|
2
|
3
|
1.1
|
Сабақтың
(оқудың, іс-шараның) мақсаттары
|
оқу
мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді
|
|
|
|
|
барлық білім
алушыларға (тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді
|
|
|
|
|
1.2
|
Оқыту
(тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары
|
мақсат пен
күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді
|
|
|
|
|
жас (жеке)
ерекшеліктеріне сәйкес келеді
|
|
|
|
|
білім беру
қажеттіліктеріне сәйкес келеді
|
|
|
|
|
әдістер мен ресурстарды:
- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере
отырып (педагог-зерттеуші)
- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану
жоспарланады
|
|
|
|
|
1.3
|
Бағалау
(тапсырмалар) әдістері, құралдары
|
мақсат пен
күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді
|
|
|
|
|
жас (жеке)
ерекшеліктеріне сәйкес келеді
|
|
|
|
|
сабақтың
(оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және
(немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім
алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту
жоспарланады
|
|
|
|
|
бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын
қолдану:
- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере
отырып (педагог-зерттеуші)
- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады
|
|
|
|
|
2.
|
Оқыту (ұйымдастыру,
өткізу)
|
2.1
|
Функционалдық
сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның)
материалын ұсыну
|
терминдер мен
ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі
көрінеді
|
|
|
|
|
әр түрлі
дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын
дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады
|
|
|
|
|
білім
алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану
тәсілдерін анықтауға тартылады
|
|
|
|
|
2.2
|
Цифрлық білім
беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану
|
жеке
қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім
беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады
|
|
|
|
|
білім
алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере
отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен
түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда)
беріледі
|
|
|
|
|
2.3
|
Оқыту
(тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау
тәсілдерін қолдану
|
оқыту
әдістері білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне
ықпал етеді (немесе «педагог-білім алушы
(тәрбиеленуші)»)
|
|
|
|
|
білім беру
қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі
|
|
|
|
|
тапсырмалар
мен ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің)
білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға
(тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар беріледі)
|
|
|
|
|
сабақтың
(іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық
қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту,
эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.)
қолданады.
|
|
|
|
|
2.4
|
Сабақтың
(оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды
пайдалану
|
сабақтың
(оқудың, ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады,
бұл ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің)
қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді
|
|
|
|
|
уақыт ұтымды
үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады)
|
|
|
|
|
педагог пен
білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы
(қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады
|
|
|
|
|
2.5
|
Білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін ұйымдастыру
|
білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере
отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда
(топтық жұмыс кезінде рөлдер
бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық)
сақталады
|
|
|
|
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады
|
|
|
|
|
2.6
|
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту
|
|
|
|
|
ресурстар,
тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді
|
|
|
|
|
білім
алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын
көрсетеді
|
|
|
|
|
3
|
Бағалау
(мониторинг)
|
3.1
|
Бағалау
(тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді
анықтауға тартылады
|
|
|
|
|
сабақтың
(оқудың, іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады
|
|
|
|
|
бағалау
(тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін
нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру
қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана
отырып)
|
|
|
|
|
уақытылы кері
байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар
беріледі (қажет болған жағдайда
бағалау құралдарын қолдана отырып)
|
|
|
|
|
сабақтың (оқудың, іс - шаралардың) барлық
кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау
(МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар
үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді
Ескерту:
тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның,
ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес
|
|
|
|
|
рефлексия
сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне
сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады
|
|
|
|
|
4
|
Рефлексия
|
4.1
|
Сабақ (оқу,
іс-шара) бойынша рефлексия
|
білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол
жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау
жүргізіледі
|
|
|
|
|
4.2
|
практиканы дамыту
бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау
негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады
|
|
|
|
|
|
барлығы
|
|
|
|
|
|
қорытынды (max
102)
|
|
Ұсыныстар
|