Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Педагогика_ең_көп_ықтималды_сұрақтар аттестация 2024
Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогика_ең_көп_ықтималды_сұрақтар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Сәуір 2024
151
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Нұсқа 1
1. Мұғалімнің оқытудың танымдық, әлеуметтік және
дамытушы теорияларын оқушыларға қатысты қолдану
әдістерін түсіну туралы білімі
Педагогикалы
2. Оқушының бұрын орындалған тапсырмаларға сүйеніп,
берілген шығарманы орындап шығуындағы пайым түрі
Ұқсастық бойынша пайымдау
3. Д.Флейвелл қабілеті жетіп тұрса да, «тәсілдерді
пайдаланбауды»
«өнімділік тапшылығы» деп сипаттады
4. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі
факторлардың бірі
Нені оқы керектігін түсіну
5. Ортақ мәселе бойынша оқушылардың ұсынған
дәлелдемелері пікір алмасудың нәтижесі болып табылатын
әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
6. Оқушының сабаққа ықыласты болуы және өзін-өзі
ынталандыруы
Ішкі уәж
7. Жұмыстың белгілі бір кезеңінде неге дәл осылай жасағанын
рефлекциялаушы практиктің түсінуіне көмектесетін үдеріс
Іс-әрекеттен кейінгі толғаныс
8. Бірлескен жұмыста әркімнің идеясы құнды деп саналып,
мұқият бағалаудан өтетін әңгіме түрі
Зерттеушілік әңгіме
9. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамытуды, алған
білімдерін кез-келген жағдайда тиімді пайдалана білуін
қамтамасыз ететін оқыту
сындарлы
10. Оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және
түсінігін дамытатын маңызды құрал
Мұғаліммен және басқа оқушылармен әңгімелесу
11. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған
білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін
қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту тиеориясы
сындарлылы
12. Келтірілген мысалдардың ішінен сұрақ қоюдың басқаға
бағыттау тәсілі
Ойды кім толықтыра алады?
13. Басқаларға қарағанда оқу үдерісінің қалай жүретінін жақсы
біліп, өз оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны
анықтайтын сенімді өлшем
Өз білімін жетілдіру
14. Жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге
көмектесетін сұрақ түрі
Түрткі болу
15. Оқу үшін бағалаудың мақсаты
Стандартты орындау
16. Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері
Тарихи метариализм
17. Педагогикалық іс-әрекеттің оқушыға психологиялық әсер
етуші қызметі
Дамытушылық
18. Эмперикалық білім
Зерттелетін пәннің нақты қасиеттері, фактілер
19. Дарындылық
Ең үздік мүмкіндік, қабілеттіліктің жоғары сатысы
20. Заңдылықтарды игеру
Білім қалыптасуының көрсеткіштері
21. Жүйелі білімдер қалыптастырушы ес түрі
логикалық
22. Метатанымдық бақылау ықпал етеді
Шығармашылық қабілетті жетілдіруге
23. Педагогтың метатанымы
Педагогикалық қызметтің жеке стильдерімен
байланысты
24. Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі
ырықты
25. Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі
ырықты
26. Мұғалімнің ұстанымы
Шешім, ұсыныс, іс-әрекет
27. Әңгімелесу негізінде кеңес берудің кең тараған түрі
Әңгіме құру, талқылау
28. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе
алмайтын әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
29. Ұжымдық іс-әрекеттің белгілері
Бірыңғай мақсаттың болуы
30. ХҮІІ ғасырдағы тәлімдік мәні зор мәдени мұра
Жеті жарғы
Нұсқа 2
1. «Басқаларды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай
қалыптасатынын білуге болады» - деген тұжырымға
негізделген оқу тәсілі
Әлеуметтік-жағдаяттық тәсіл
2. Кохлберг юойынша ережелерді абсолютті және мызғымас
деп қабылдайтын моральдік пайымдау кезеңі
Тілалғыштық және жазалау
3. Бағалаудың негізгі мақсаттарының бірі оқушылар мен
мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беру
Кері байланыс ұсыну
4. Сыныпқа байланысты «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
Оқушымен бірге критерийлерді талдау
5. Білімді жаңа жағдайларға ойластыру және әртүрлі
мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы
оқу қабілеті
Ұқсастық бойынша пайымдау
6. Жаттап алған білімді анықтауға арналған сұрақ
Төмен дәрежелі
7. Тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының
қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы
(Дж.Флейвелл)
Өнімділік тапшылығы
8. Сындарлы оқыту теориясы негізделген тұжырым
Оқушылардың бұрынғы алған білімдері жаңа
білімдерімен үйлескенде ойлауы дамиды
9. Блум таксономиясының пән бойынша білімдерді, әдістерді
және ережелерді түрлі нұсөада пайдалану
Талдау қадамына сәйкес
10. Велосипед жүргізу туралы білімді сақтауға жауап беретін
жады түрі
Рәсімдік
11. Жан Пиаже бойынша, өсіп келе жатқан баланың заттық
дүниемен және аз мөлшерде әлеуметтік ортамен
эксперимент жасауы
Танымдық даму
12. Іс-әрекеттерді қалай іске асыру керектігі туралы білім терең
сақталатын түрі
семантикалық
13. Тиімді білім ортасын қалыптастырудың негізгі
факторларының бірі
Мұғалімнің сыныпта не болып жатқанын түсінуі
14. Топтық талқылауда кездесетін кумулятивтік әңгіменің
сипаттамасы
Айтылған идеялар топта үнемі мұқият бағалана
бермейді
15. Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы
хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты
Кері байланыс ұсыну
16. Болжам
Шынайылықты әрі дәлелдеуді қажет ететін теория
17. Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсілдер принципі
Гумандық
18. Жаңа ғана болып өткен оқиғаны есте қалдыру, бекіту және
қайта жаңғырту үшін қажетті естің ерекше формасы
Қысқа мерзімді ес
19. Эссе
Өз ойын, өз пікірін, көзқарасын жазу
20. Оқуда қолданылатын әңгімелесу түрлері
Әңгіме-дебат
21. Әңгімелесу
Оқытудың диалогтық әдісі
22. Пән бойынша берілген тақырыптың бірізділігін, жалпы
мөлшерін мазмұнын ашатын нормативтік құжат
Оқу бағдарламасы
23. Модульдік оқыту бөлімі тұрады
3
24. Сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың кезеңдері бөлінеді
3
25. Болмыстағы және өмірдегі сұлулық пен әдемілікті дұрыс
қабылдау қабілетін қалыптастыру
Эстетикалық тәрбие
26. Талант
Арнайы қабілеттің жоғары деңгейі
27. Білім беру саласындағы мақсатты анықтайтын болжам
Дәлел
28. Оқуды бағалаудың мақсаты
Оқушы білімін жинақтау
29. Оқу бағдарламасы
Белгіленген нормативтік құжат
30. Педагогикалық процестің субъектілері
Тәрбиеленуші және тәрбиелеушілер
Нұсқа 3
1. Сабақты зерттеу тәсілінде зерттеу үшін жауапкершілік
алады
Бүкіл зерттеу тобы
2. Балалардың қабілеті жетіп тұрса да, кеңес берілмеген
жағдайда тәсілдерді пайдалана алмауы (Флейвелл)
Өнімділік тапшылығы
3. Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында
тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін
жүргізілетін бағалау
Оқу үшін бағалау
4. Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үдеріс
Сабақты зерттеу
5. Ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын
моральдік пайымдау кезеңі (Кохлберг)
Тілалғыштық және жазалау
6. Оқу нәтижелерінің оқушыға қатысты сыртқы фактор
ретінде қарастырылатын оқу нәтижесі
Білімнің сандық ұлғаюы
7. Оқыту мен оқудың үздіксіз үдерісінің жалпы қажеттілігіне
сәйкес метатану әдістерін игерген оқушылар
Мұғаліммен әрекеттеседі
8. Метатануды өлшеудің екінші өлшемі
Тапсырмаға бағытталған
9. Блум таксономиясының бөлім бойынша білімдерді,
әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану
Қолдану қадамына сәйкес
10. Мұғалім жүргізетін дамыту жұмысы бағдарламасының
мақсаты [Elliot]
Академиялық имперализм
11. Ұзақ мерзімді жады компоненттерінің мәні
Рәсімдік жады
12. Рефлекциялық ойлаудың динамикалық үдерісі өтетін мидың
бөлігі
Маңдай
13. «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы
мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын оқушы»
сипатына сәйкес келеді
Ойлау қабілетінің жылдамдығы
14. Түрткі болу сұрағы
Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге
тоқталдық?
15. Оқушыны бағалау үшін қадағалау үдерісі
Оқушының сұраққа жауабын тыңдау
16. «Ұлы дидактика» еңбегінің авторы
Я.А.Коменский
17. Даму мен білім берудің өзара байланысы
заңдылық
18. Оқу процесіндегі шәкірттің білім игеруі мен жинақталуына
себепші ес түрі
мағыналы
19. Арнайы есте қалдыру, не еске түсіру мақсаты болмаған
психикалық процесс
ырықсыз
20. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе
алмайтын әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
21. Сауал-сұрақ жүргізу әдісі
Анкета жүргізу
22. Мектеп, сынып, оқу тобы үшін оқытудың әртүрлі деңгейлі
жағдайын қарастыру
Саралап деңгейлеп оқыту
23. Үлкен мәтінді терең түсінуге мүмкіндік тудыратын оқыту
әдісі
Жигсо
24. Сыни ойлау
Логикалық, аналитикалық
25. А.С.Макаренко бойынша ұжымның өмір сүру заңы
Қозғалыс, тоқтау
26. Бақылау-бағалау әдісі
емтихан
27. Оқу үшін бағалау әдісінің бағыты
Оқытуды жақсарту мүмкіндіктерін анықтау
28. Ынталандыру әдістері
мадақтау
29. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің эмперикалық әдістүрлері
Бақылау, әңгіме, сауалнама
30. Сынып жетекшісінің оқушыларды зерттеу әдісіне жатады
Бақылау
Нұсқа 4
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Дарынды және талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты
сипаттамасы
Өзін-өзі сынайды, бағалай алады
Ұзақ мерзімді жадының көз және басқа сезім мүшелері арқылы
алынған ақпараттарды алғашқы болып таңба түрінде сақтайтын
бөлігі
Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 75%
есте сақтауына көмектесетін тәсіл
Тәжірибе жасау
Маслоудың қажеттіліктер иерархиясына сәйкес оқушының
қабілеті мен әлеуетін толық көрсете білу қажеттілігі
Өзін-өзі дамыту
Білу деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ
Төмен дәрежелі
Қалай жұгіру, шанышқыны қалай қолдану, қаламмен жазу
туралы білімді сақтауға жауап беретін жады түрі
рәсімдік
Мұғалім оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын,
олардың қызығушылықтарын, әр оқушының нені жақсы
көретінін түсіне отырып құрған оқыту ортасы
Оқушыға бағдарланған
Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылған жоспар
Ұзақ мерзімді
Оқуда қолданылатын зерттеушілік әңгімеге тән белгі
Ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әркім өз
пікірінде қалады
Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және
бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы
Тапсырмаға бағытталған
Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын
дамытуына көмектесетін сұрақ түрі
Сынақтан өткізу
Оқушыларда ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтау,
оның мәніне тез жету ерекшелігі бар өлшем түрі
Мәселені шешу
Бастан кешкен тәжірибе, әлеуметтік қарым-қатынастар,
құндылықтар, амал-тәсілдер мен ұстанымдарының кешенді
үйлесім табуы
сөйлеу
Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және ісәрекетінің негізі
ұстаным
Білімнің педагогикалық аспектісі
Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру
Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың командалық
формасы
топтық
«Балам дейтін жұрт болмаса, жұртым дейтін бала қайдан
болсын» түйінінің авторы
А.Байтұрсынов
Метатанымның негізгі компоненті
Педагогикалық құзіреттіліктің негізгі элементтері
Арнайы және әдістемелік құзіреттілік
Ұжымда өзара білім алмасуға, өз идеяларын еркін жеткізуге
көмектесетін оқыту түрі
Диалогтік оқыту
Тұлға дамуының негізгі факторлары
Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық
Жаңашыл техникалық құралдарға жатады
Үнтаспа, телеарна
Білім беру мен оқытудың, дамудың байланысы
заңдылық
Бақылау
Зерттеу барысында педагогикалық құбылыстың назарға
алынуы
Тәрбие жұмысы
Жеке тұлғаның неғұрлым толық дамуына бағытталған ісәрекет
Белгілі бір құбылысты ұзақ және жоспарлы түрде зерттеуге
бағытталған таным әдісі
Педагогикалық бақылау
Критериалды бағалаудың артықшылығы
Айқындылығы, бағаның әділдігі
Ілім беруді, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру
түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған
бағалау
Сабақтағы іс-әрекеттің нақтылы элементтері
Жеке адамның дамуы
Жалпылық және жалқылық қасиеттер
Даму
Адамның сандық және сапалық өзгерістерінің нәтижесі
Нұсқа 5
1. Адам тәжіриесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі
эпизодты
2. Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті
Айтқандарын дәлелдейді
3. Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі
Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
4. Сабақты зерттеудегі [Lesson Study] ең басты үдеріс
Сабақты зерттеу
5. Ренцулли мен Рейс бойынша дарынды және талантты оқушылардың
білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі
Жалпы зерттеу жаттығулар
6. Дарынды, талантты оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің бірі
болып табылатын икемділік сипаттамасы
тапсырма орындауда балама шешім көрсету
7. Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер
әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағаланады
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын басқаға
бағыттау сұрақ қою мысалы
Көмектесе алатындар барма
8. Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлғааралық
және тұлғаішілік үдеріс
шығармашылық
9. Брунер бойынша оқушылар тапсырманы сәтті аяқтау үшін
жетекшінің біртіндеп «итермелеуі» түрінде көрініс беретін, үнемі
ұлғайып...қолдауы
«көпіршелер тұрғызу»
10. Мұғалімнің оқыту туралы көзқарасының қалыптасуына зор ықпал
ететін және іс-әрекетке бейімділігіне байланысты құндылығы
білік
11. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерді, мақсатты аудитория
сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім сапасы
Педагогикалық білім
12. Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
Сабаққа берілген кез келген баға жеке мұғалімге ғана
қатысты болады
13. Сапалы оқыту жайлы қорытынды қалыптастыруда екі тәсіл
қолданылады. Оқыту сапасын анықтау тәсілдерінің бірі
Мұғалімнің мектептегі қоғамдық жүктемесінің маңызын
анықтау
14. Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін
оқуының алғышарты
Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
15. Даму мен білім берудің өзара байланысы
заңдылық
16. Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың командалық формасы
топтық
17. Жалпыға міндетті білім деңгейін, сапасын реттейтін құжат
стандарт
18. Тұлғаның дамуы
Жүйені білу
19. Білім беру мен білімді меңгерудің байланысына негізделген
Бинарлық оқу жүйесін ойлап тапқан ғалым
М.Махмутов
20. Әдістеме
Оқытудағы негізгі әдіс-тәсілдер
21. Қазақстанда модульдік оқыту технологиясын қарастырған
М.Жанпейісова
22. Оқу мен оқыту теориясын зерттейтін ғылым
дидактика
23. Жазбаша, ауызша тексеру, практикалық жұмыстар
Тексеру құралдары
24. Ұстаздың кәсіби педагогикалық мәдениеті
Рухани құндылықты бағалай білу
25. Дарынды баламен жұмыс жүргізудегі педагогтың міндеті
Дарынды баланың психологиялық ерекшелігіне назар аудару
26. Әңгімелесу әдісі
Оқытудың диалогтық әдісі
27. Мақсатты ұйымдастырылған педагогтар мен балалардың өзара ісәрекеттері
Оқыту үдерісі
28. Қайта тәрбиелеу
Тұлғалық сапаларды дамытуға бағытталған тәрбие түрі
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Нұсқа 6
Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте
сақтауы үшін ең тиімдісі
Өзгелерді оқыту
Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең
Сабақты бірлесіп жоспарлау
Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы
Сыртқы уәж
Атқарылатын іс-әрекеттерді қалай орындау керек екені жөнінде
білімдер сақталатын жады түрі
Рәсімдік
Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда қолданылатын сұрақтардың
бірі
Оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдауы керек?
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және
олардың іске асыру жолдарын анықтауға бағытталған бағалау түрі
Оқу үшін бағалау
Адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз
қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану (Б.Скиннер бойынша)
Оперантты шарттылық
Оқушылардың берген алғашқы жауаптарын қарапайым сұрақтар
арқылы түзетіп, оларды толығырақ жауап беруге итермелеп отыратын
сұрақ қою тәсілі
Түрткі болу
Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын
әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалау
мақсаты
Стандартты бақылау және орындау
Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін және олардың жауабын
түзетуге көмектесетін сұрақ түрі
Түрткі болу
Сабақты зерттеу (Лессон стади) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан
кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы бойынша....бірі
Келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау
Оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай
бағытта даму керек екендігін анықтайтын үдеріс
Оқу үшін бағалау
«Көпіршелер тұрғызу» метафорасына сәйкес оқушының дамуындағы
ерексек адамның рөлі (Ж.Брунер)
Оқудың дамуы үшін қолдауы
Топтық тәрбие формалары
Шығармашылық топтар, шағын үйірмелер
Оқушының ғылыми көзқарасының қалыптасуына әсер етеді
Проблемалық оқыту
Адамның өзіндік бағыт-бағдарына қалыптасатын ес түрі
сезімдік
Педагогтың метатанымы
Сұрақ қояр алдында анықтау жүргізіледі
Оқыту барысында оқушыларды ынталандыруға мүмкіндік береді
диалог
Модульдік оқыту бөлімінің саны
3
А.Аманашвили пікірі бойынша оқушы өміріндегі мұғалімнің рөлі
Нағыз мұғалім сөз, ой, әрекет бірлігін сақтауды ұмытпайды
Оқытудың зерттеу әдісі басты назар аударады
Оқушының шығармашылық ізденісіне
Оқу материалын ойластырылған сұрақтар жүйесі арқылы игеруге
бағытталған оқытудың диалогтық әдісі
Әңгіме, кеңес
Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдісі
Танымдық ойындар
Формативті бағалау дегеніміз
қалыптастырушы
Бағалау тиімділігі артады
Нәтижелі кері байланыс жасағанда
Бағалаудағы қателіктер
Бұрынғы бағаларға жуықтап баға қою
Дискуссия әдісінің мақсаты
Көзқарас пен сенімді қалыптастыру
Нұсқа 7
1. Диалогтің бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау түрі
Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды
жаттау
2. Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында
төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай
(М.Чиксентминхай)
алаңдау
3. Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін
оқуының алғышарты
Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
4. Субъектіге басқалардың іс-әрекеті мен оның салдарын
көруге, белгілі бір түсінік алуға мүмкіндік беретін
тәсілдердің бірі
танымдық
5. Мұғалімдердің оқушыларды болжамдар ұсынып, талқылауға
тарту арқылы пікірлесуге, дәлелдемелер келтіруге үйрететін
әңгіме түрі
Зерттеушілік әңгіме
6. Блум таксономиясының «жаңа білімдерді, әдістерді және
ережелерді түрлі нұсқада пайдалану» қадамы
қолдану
7. Оқу үшін бағалаудың мақсаты
Табысқа жетуге бағыт беру
8. Айтылған пікірлер мен тыңдаушылардың әрқайсысы
механикалық түрде бір-бірімен келісе беретін әңгіме түрі
кумулятивтік
9. Оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімді
әдіс
Өзгелерді оқыту
10. Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес
маңызды басымдықтардың бірі
Оқушыларды сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну
11. Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлау дағдысына сәйкес
әрекеті
Дәлелдер мен дәйектерді бағалау
12. Сыныпқа байланысты «қара жәшік» метафорасының негізгі
идеясы
Оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту
13. Ақпараттыө-коммуникациялық технологияларды қолданып
оқушыларды оқытудағы мұғалімнің негізгі рөлі
Ғаламторды қауіпсіз пайдалану
14. Бағалаудың «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім
әрекеті
Оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
15. Оқыту үрдісіне ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды енгізу нәтижесінде
Мұғалім оқушыңа ақпаратты таңдауда, бағалауда және
сақтауда көмектеседі
16. Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері
Таным теориясы
17. Тұлғаның дамуы
Жүйені білу
18. Метатаным ұғымы ғылыми айналымға енгізілді
1976 ж
19. Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін
оқуының алғышарты
Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
20. «Интерпретация» терминінің мәні
Қызығушылық тудыратын ерекше дағдылар
21. Толық жауапты талап ететін сұрақ
Ашық сұрақ
22. Оқыту тәсілі
Оқыту әдісінің құрамды бөлігі
23. Сендіру әдісінің мәні
Оқушының өмірге тиянақты көзқарасын, ұстанымын
қалыптастыру
24. Сыни ойлау барысында айқындалады
проблема
25. Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу
Экологтялық тәрбие
26. Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты мен міндеті
Оқушыны жан-жақты дамыту
27. Формативтік және жиынтық бағалау арасындағы
айырмашылық белгіленген жыл
1960
28. Білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқудың
нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызмет
бағалау
29. Бағалау
Білімнің игерілудәрежесін анықтау
30. Сабақ жоспары
оқыту барысы
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Нұсқа 8
Л.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал
Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады
«Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп пайымдау жасай алады»
- деген түсінікке негізделген оқыту ортасы
Оқушыға бағдарланған
Метатануды игермеген оқушының әрекеті
Шын қажет болған жағдайда ғана көмек сұрайды
Оқушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға
салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі
Түрткі болу
Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің
сипаты
Жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу
ұзақтығын, нәтижесін белгілейді
Бағалаудың «Қорытынды» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті
Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға ойластыру
арқылы оқу қабілеті
Ұқсастық бойынша пайымдауы
«Мен» тұжырымдамасына сәйкес, оқушының қаншалықты
қабылданғаны және бағаланғаны жайлы өзінің пікірін анықтайтын
компонент
Құзіреттілік
Оқушының бұрын орындалған тапсырмаларға сүйеніп, берілген
шығарманы орындап шығуындағы пайым түрі
Ұқсастық бойынша пайымдау
10.
11. Жұмыс жадысы
Қысқа мерзімді жады
12. Мұғалімнің білім берудің жалпы негіздерін, оқыту және оқу үдерісін
білуі
Педагогикалық білім
13. Оқушылар әлемді түсіну үшін модельдерді игеріп, құрылымы бар
ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі
Әлеуметтік-жағдаяттық
14. Дарынды, талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, өажет
кезде пайдалана алатынын көрсететін сенімді өлшем
Есте сақтау және білім
15. Оқуды бағдарлауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты
Бағалау сипатын өзгерту
16. Адамгершілік бағыттылық
Педагог қызметінің мағынасын, позициясын білдіреді
17. Педагогикалық іс-әрекеттің оқушыға психологиялық әсер етуші
қызметі
дамытушылық
18. Өткен тәжірибеден қалған іздерді жадыда қалдырып, оларды қайта
танып, жаңғыртумен ақпарат топтауға негізделген психикалық
процесс
ес
19. Жүйелі білімдер қалыптастырушы ес түрі
логикалық
20. Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері
Түрткі болу, сынақтан өткізу
21. Мұғалімнің ұстанымы
Шешім, ұсыныс, іс-әрекет
22. Роблемалық оқытудың мәні
Оқушылардың қызығушылығын арттыру
23. Математикалық сауаттылық
Математикалық тұжырымдарды дәлелді негіздей білу
24. Сыни тұрғыдан ойлау қажет етеді
Аргументтерді, фактілерді
25. Педагогикаға білім беру терминін алғаш енгізген ғалым
И.Песталоцци
26. Ауызша және жазбаша тексеру, практикалық жұмыстар
Бақылау түрлері
27. Жетістік критерийлері
Оқушылардың дағдыларының дамуын бағалауға мүмкіндік беру
28. Оқушының оқу-танымдық құзырлығын қалыптастыруды алдын-ала
белгіленген жетістіктермен салыстыру үлгісі
Критериалды бағалау технологгиясы
29. Педагогикалық тәжірибедегі қадағалаудың түрі
Алдын ала, мерзімдік, ағымдық
30. Білім мазмұнын анықтайтын нормативті құжаттар
Білім беру стандарты
1. Мұғалімнің оқытудың танымдық, әлеуметтік және
дамытушы теорияларын оқушыларға қатысты қолдану
әдістерін түсіну туралы білімі
Педагогикалы
2. Оқушының бұрын орындалған тапсырмаларға сүйеніп,
берілген шығарманы орындап шығуындағы пайым түрі
Ұқсастық бойынша пайымдау
3. Д.Флейвелл қабілеті жетіп тұрса да, «тәсілдерді
пайдаланбауды»
«өнімділік тапшылығы» деп сипаттады
4. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі
факторлардың бірі
Нені оқы керектігін түсіну
5. Ортақ мәселе бойынша оқушылардың ұсынған
дәлелдемелері пікір алмасудың нәтижесі болып табылатын
әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
6. Оқушының сабаққа ықыласты болуы және өзін-өзі
ынталандыруы
Ішкі уәж
7. Жұмыстың белгілі бір кезеңінде неге дәл осылай жасағанын
рефлекциялаушы практиктің түсінуіне көмектесетін үдеріс
Іс-әрекеттен кейінгі толғаныс
8. Бірлескен жұмыста әркімнің идеясы құнды деп саналып,
мұқият бағалаудан өтетін әңгіме түрі
Зерттеушілік әңгіме
9. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамытуды, алған
білімдерін кез-келген жағдайда тиімді пайдалана білуін
қамтамасыз ететін оқыту
сындарлы
10. Оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз ететін және
түсінігін дамытатын маңызды құрал
Мұғаліммен және басқа оқушылармен әңгімелесу
11. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған
білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін
қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту тиеориясы
сындарлылы
12. Келтірілген мысалдардың ішінен сұрақ қоюдың басқаға
бағыттау тәсілі
Ойды кім толықтыра алады?
13. Басқаларға қарағанда оқу үдерісінің қалай жүретінін жақсы
біліп, өз оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны
анықтайтын сенімді өлшем
Өз білімін жетілдіру
14. Жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге
көмектесетін сұрақ түрі
Түрткі болу
15. Оқу үшін бағалаудың мақсаты
Стандартты орындау
16. Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері
Тарихи метариализм
17. Педагогикалық іс-әрекеттің оқушыға психологиялық әсер
етуші қызметі
Дамытушылық
18. Эмперикалық білім
Зерттелетін пәннің нақты қасиеттері, фактілер
19. Дарындылық
Ең үздік мүмкіндік, қабілеттіліктің жоғары сатысы
20. Заңдылықтарды игеру
Білім қалыптасуының көрсеткіштері
21. Жүйелі білімдер қалыптастырушы ес түрі
логикалық
22. Метатанымдық бақылау ықпал етеді
Шығармашылық қабілетті жетілдіруге
23. Педагогтың метатанымы
Педагогикалық қызметтің жеке стильдерімен
байланысты
24. Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі
ырықты
25. Арнайы тәсілдер қолданумен санада бекитін ес түрі
ырықты
26. Мұғалімнің ұстанымы
Шешім, ұсыныс, іс-әрекет
27. Әңгімелесу негізінде кеңес берудің кең тараған түрі
Әңгіме құру, талқылау
28. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе
алмайтын әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
29. Ұжымдық іс-әрекеттің белгілері
Бірыңғай мақсаттың болуы
30. ХҮІІ ғасырдағы тәлімдік мәні зор мәдени мұра
Жеті жарғы
Нұсқа 2
1. «Басқаларды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай
қалыптасатынын білуге болады» - деген тұжырымға
негізделген оқу тәсілі
Әлеуметтік-жағдаяттық тәсіл
2. Кохлберг юойынша ережелерді абсолютті және мызғымас
деп қабылдайтын моральдік пайымдау кезеңі
Тілалғыштық және жазалау
3. Бағалаудың негізгі мақсаттарының бірі оқушылар мен
мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беру
Кері байланыс ұсыну
4. Сыныпқа байланысты «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
Оқушымен бірге критерийлерді талдау
5. Білімді жаңа жағдайларға ойластыру және әртүрлі
мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы
оқу қабілеті
Ұқсастық бойынша пайымдау
6. Жаттап алған білімді анықтауға арналған сұрақ
Төмен дәрежелі
7. Тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының
қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы
(Дж.Флейвелл)
Өнімділік тапшылығы
8. Сындарлы оқыту теориясы негізделген тұжырым
Оқушылардың бұрынғы алған білімдері жаңа
білімдерімен үйлескенде ойлауы дамиды
9. Блум таксономиясының пән бойынша білімдерді, әдістерді
және ережелерді түрлі нұсөада пайдалану
Талдау қадамына сәйкес
10. Велосипед жүргізу туралы білімді сақтауға жауап беретін
жады түрі
Рәсімдік
11. Жан Пиаже бойынша, өсіп келе жатқан баланың заттық
дүниемен және аз мөлшерде әлеуметтік ортамен
эксперимент жасауы
Танымдық даму
12. Іс-әрекеттерді қалай іске асыру керектігі туралы білім терең
сақталатын түрі
семантикалық
13. Тиімді білім ортасын қалыптастырудың негізгі
факторларының бірі
Мұғалімнің сыныпта не болып жатқанын түсінуі
14. Топтық талқылауда кездесетін кумулятивтік әңгіменің
сипаттамасы
Айтылған идеялар топта үнемі мұқият бағалана
бермейді
15. Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму туралы
хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты
Кері байланыс ұсыну
16. Болжам
Шынайылықты әрі дәлелдеуді қажет ететін теория
17. Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсілдер принципі
Гумандық
18. Жаңа ғана болып өткен оқиғаны есте қалдыру, бекіту және
қайта жаңғырту үшін қажетті естің ерекше формасы
Қысқа мерзімді ес
19. Эссе
Өз ойын, өз пікірін, көзқарасын жазу
20. Оқуда қолданылатын әңгімелесу түрлері
Әңгіме-дебат
21. Әңгімелесу
Оқытудың диалогтық әдісі
22. Пән бойынша берілген тақырыптың бірізділігін, жалпы
мөлшерін мазмұнын ашатын нормативтік құжат
Оқу бағдарламасы
23. Модульдік оқыту бөлімі тұрады
3
24. Сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың кезеңдері бөлінеді
3
25. Болмыстағы және өмірдегі сұлулық пен әдемілікті дұрыс
қабылдау қабілетін қалыптастыру
Эстетикалық тәрбие
26. Талант
Арнайы қабілеттің жоғары деңгейі
27. Білім беру саласындағы мақсатты анықтайтын болжам
Дәлел
28. Оқуды бағалаудың мақсаты
Оқушы білімін жинақтау
29. Оқу бағдарламасы
Белгіленген нормативтік құжат
30. Педагогикалық процестің субъектілері
Тәрбиеленуші және тәрбиелеушілер
Нұсқа 3
1. Сабақты зерттеу тәсілінде зерттеу үшін жауапкершілік
алады
Бүкіл зерттеу тобы
2. Балалардың қабілеті жетіп тұрса да, кеңес берілмеген
жағдайда тәсілдерді пайдалана алмауы (Флейвелл)
Өнімділік тапшылығы
3. Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында
тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін
жүргізілетін бағалау
Оқу үшін бағалау
4. Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үдеріс
Сабақты зерттеу
5. Ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын
моральдік пайымдау кезеңі (Кохлберг)
Тілалғыштық және жазалау
6. Оқу нәтижелерінің оқушыға қатысты сыртқы фактор
ретінде қарастырылатын оқу нәтижесі
Білімнің сандық ұлғаюы
7. Оқыту мен оқудың үздіксіз үдерісінің жалпы қажеттілігіне
сәйкес метатану әдістерін игерген оқушылар
Мұғаліммен әрекеттеседі
8. Метатануды өлшеудің екінші өлшемі
Тапсырмаға бағытталған
9. Блум таксономиясының бөлім бойынша білімдерді,
әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану
Қолдану қадамына сәйкес
10. Мұғалім жүргізетін дамыту жұмысы бағдарламасының
мақсаты [Elliot]
Академиялық имперализм
11. Ұзақ мерзімді жады компоненттерінің мәні
Рәсімдік жады
12. Рефлекциялық ойлаудың динамикалық үдерісі өтетін мидың
бөлігі
Маңдай
13. «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы
мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын оқушы»
сипатына сәйкес келеді
Ойлау қабілетінің жылдамдығы
14. Түрткі болу сұрағы
Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге
тоқталдық?
15. Оқушыны бағалау үшін қадағалау үдерісі
Оқушының сұраққа жауабын тыңдау
16. «Ұлы дидактика» еңбегінің авторы
Я.А.Коменский
17. Даму мен білім берудің өзара байланысы
заңдылық
18. Оқу процесіндегі шәкірттің білім игеруі мен жинақталуына
себепші ес түрі
мағыналы
19. Арнайы есте қалдыру, не еске түсіру мақсаты болмаған
психикалық процесс
ырықсыз
20. Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе
алмайтын әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
21. Сауал-сұрақ жүргізу әдісі
Анкета жүргізу
22. Мектеп, сынып, оқу тобы үшін оқытудың әртүрлі деңгейлі
жағдайын қарастыру
Саралап деңгейлеп оқыту
23. Үлкен мәтінді терең түсінуге мүмкіндік тудыратын оқыту
әдісі
Жигсо
24. Сыни ойлау
Логикалық, аналитикалық
25. А.С.Макаренко бойынша ұжымның өмір сүру заңы
Қозғалыс, тоқтау
26. Бақылау-бағалау әдісі
емтихан
27. Оқу үшін бағалау әдісінің бағыты
Оқытуды жақсарту мүмкіндіктерін анықтау
28. Ынталандыру әдістері
мадақтау
29. Ғылыми педагогикалық зерттеулердің эмперикалық әдістүрлері
Бақылау, әңгіме, сауалнама
30. Сынып жетекшісінің оқушыларды зерттеу әдісіне жатады
Бақылау
Нұсқа 4
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Дарынды және талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты
сипаттамасы
Өзін-өзі сынайды, бағалай алады
Ұзақ мерзімді жадының көз және басқа сезім мүшелері арқылы
алынған ақпараттарды алғашқы болып таңба түрінде сақтайтын
бөлігі
Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 75%
есте сақтауына көмектесетін тәсіл
Тәжірибе жасау
Маслоудың қажеттіліктер иерархиясына сәйкес оқушының
қабілеті мен әлеуетін толық көрсете білу қажеттілігі
Өзін-өзі дамыту
Білу деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ
Төмен дәрежелі
Қалай жұгіру, шанышқыны қалай қолдану, қаламмен жазу
туралы білімді сақтауға жауап беретін жады түрі
рәсімдік
Мұғалім оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын,
олардың қызығушылықтарын, әр оқушының нені жақсы
көретінін түсіне отырып құрған оқыту ортасы
Оқушыға бағдарланған
Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылған жоспар
Ұзақ мерзімді
Оқуда қолданылатын зерттеушілік әңгімеге тән белгі
Ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әркім өз
пікірінде қалады
Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және
бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы
Тапсырмаға бағытталған
Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын
дамытуына көмектесетін сұрақ түрі
Сынақтан өткізу
Оқушыларда ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтау,
оның мәніне тез жету ерекшелігі бар өлшем түрі
Мәселені шешу
Бастан кешкен тәжірибе, әлеуметтік қарым-қатынастар,
құндылықтар, амал-тәсілдер мен ұстанымдарының кешенді
үйлесім табуы
сөйлеу
Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және ісәрекетінің негізі
ұстаным
Білімнің педагогикалық аспектісі
Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру
Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың командалық
формасы
топтық
«Балам дейтін жұрт болмаса, жұртым дейтін бала қайдан
болсын» түйінінің авторы
А.Байтұрсынов
Метатанымның негізгі компоненті
Педагогикалық құзіреттіліктің негізгі элементтері
Арнайы және әдістемелік құзіреттілік
Ұжымда өзара білім алмасуға, өз идеяларын еркін жеткізуге
көмектесетін оқыту түрі
Диалогтік оқыту
Тұлға дамуының негізгі факторлары
Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық
Жаңашыл техникалық құралдарға жатады
Үнтаспа, телеарна
Білім беру мен оқытудың, дамудың байланысы
заңдылық
Бақылау
Зерттеу барысында педагогикалық құбылыстың назарға
алынуы
Тәрбие жұмысы
Жеке тұлғаның неғұрлым толық дамуына бағытталған ісәрекет
Белгілі бір құбылысты ұзақ және жоспарлы түрде зерттеуге
бағытталған таным әдісі
Педагогикалық бақылау
Критериалды бағалаудың артықшылығы
Айқындылығы, бағаның әділдігі
Ілім беруді, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру
түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған
бағалау
Сабақтағы іс-әрекеттің нақтылы элементтері
Жеке адамның дамуы
Жалпылық және жалқылық қасиеттер
Даму
Адамның сандық және сапалық өзгерістерінің нәтижесі
Нұсқа 5
1. Адам тәжіриесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі
эпизодты
2. Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті
Айтқандарын дәлелдейді
3. Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі
Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
4. Сабақты зерттеудегі [Lesson Study] ең басты үдеріс
Сабақты зерттеу
5. Ренцулли мен Рейс бойынша дарынды және талантты оқушылардың
білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі
Жалпы зерттеу жаттығулар
6. Дарынды, талантты оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің бірі
болып табылатын икемділік сипаттамасы
тапсырма орындауда балама шешім көрсету
7. Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер
әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағаланады
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын басқаға
бағыттау сұрақ қою мысалы
Көмектесе алатындар барма
8. Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлғааралық
және тұлғаішілік үдеріс
шығармашылық
9. Брунер бойынша оқушылар тапсырманы сәтті аяқтау үшін
жетекшінің біртіндеп «итермелеуі» түрінде көрініс беретін, үнемі
ұлғайып...қолдауы
«көпіршелер тұрғызу»
10. Мұғалімнің оқыту туралы көзқарасының қалыптасуына зор ықпал
ететін және іс-әрекетке бейімділігіне байланысты құндылығы
білік
11. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерді, мақсатты аудитория
сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім сапасы
Педагогикалық білім
12. Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
Сабаққа берілген кез келген баға жеке мұғалімге ғана
қатысты болады
13. Сапалы оқыту жайлы қорытынды қалыптастыруда екі тәсіл
қолданылады. Оқыту сапасын анықтау тәсілдерінің бірі
Мұғалімнің мектептегі қоғамдық жүктемесінің маңызын
анықтау
14. Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін
оқуының алғышарты
Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
15. Даму мен білім берудің өзара байланысы
заңдылық
16. Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың командалық формасы
топтық
17. Жалпыға міндетті білім деңгейін, сапасын реттейтін құжат
стандарт
18. Тұлғаның дамуы
Жүйені білу
19. Білім беру мен білімді меңгерудің байланысына негізделген
Бинарлық оқу жүйесін ойлап тапқан ғалым
М.Махмутов
20. Әдістеме
Оқытудағы негізгі әдіс-тәсілдер
21. Қазақстанда модульдік оқыту технологиясын қарастырған
М.Жанпейісова
22. Оқу мен оқыту теориясын зерттейтін ғылым
дидактика
23. Жазбаша, ауызша тексеру, практикалық жұмыстар
Тексеру құралдары
24. Ұстаздың кәсіби педагогикалық мәдениеті
Рухани құндылықты бағалай білу
25. Дарынды баламен жұмыс жүргізудегі педагогтың міндеті
Дарынды баланың психологиялық ерекшелігіне назар аудару
26. Әңгімелесу әдісі
Оқытудың диалогтық әдісі
27. Мақсатты ұйымдастырылған педагогтар мен балалардың өзара ісәрекеттері
Оқыту үдерісі
28. Қайта тәрбиелеу
Тұлғалық сапаларды дамытуға бағытталған тәрбие түрі
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Нұсқа 6
Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте
сақтауы үшін ең тиімдісі
Өзгелерді оқыту
Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең
Сабақты бірлесіп жоспарлау
Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы
Сыртқы уәж
Атқарылатын іс-әрекеттерді қалай орындау керек екені жөнінде
білімдер сақталатын жады түрі
Рәсімдік
Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда қолданылатын сұрақтардың
бірі
Оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдауы керек?
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және
олардың іске асыру жолдарын анықтауға бағытталған бағалау түрі
Оқу үшін бағалау
Адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз
қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану (Б.Скиннер бойынша)
Оперантты шарттылық
Оқушылардың берген алғашқы жауаптарын қарапайым сұрақтар
арқылы түзетіп, оларды толығырақ жауап беруге итермелеп отыратын
сұрақ қою тәсілі
Түрткі болу
Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын
әңгіме түрі
Әңгіме-дебат
Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалау
мақсаты
Стандартты бақылау және орындау
Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін және олардың жауабын
түзетуге көмектесетін сұрақ түрі
Түрткі болу
Сабақты зерттеу (Лессон стади) тәсілінде зерттеу сабағы аяқталғаннан
кейін жүзеге асатын талдаудың белгіленген құрылымы бойынша....бірі
Келесі сабақты зерттеуді топпен бірлесе жоспарлау
Оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай
бағытта даму керек екендігін анықтайтын үдеріс
Оқу үшін бағалау
«Көпіршелер тұрғызу» метафорасына сәйкес оқушының дамуындағы
ерексек адамның рөлі (Ж.Брунер)
Оқудың дамуы үшін қолдауы
Топтық тәрбие формалары
Шығармашылық топтар, шағын үйірмелер
Оқушының ғылыми көзқарасының қалыптасуына әсер етеді
Проблемалық оқыту
Адамның өзіндік бағыт-бағдарына қалыптасатын ес түрі
сезімдік
Педагогтың метатанымы
Сұрақ қояр алдында анықтау жүргізіледі
Оқыту барысында оқушыларды ынталандыруға мүмкіндік береді
диалог
Модульдік оқыту бөлімінің саны
3
А.Аманашвили пікірі бойынша оқушы өміріндегі мұғалімнің рөлі
Нағыз мұғалім сөз, ой, әрекет бірлігін сақтауды ұмытпайды
Оқытудың зерттеу әдісі басты назар аударады
Оқушының шығармашылық ізденісіне
Оқу материалын ойластырылған сұрақтар жүйесі арқылы игеруге
бағытталған оқытудың диалогтық әдісі
Әңгіме, кеңес
Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдісі
Танымдық ойындар
Формативті бағалау дегеніміз
қалыптастырушы
Бағалау тиімділігі артады
Нәтижелі кері байланыс жасағанда
Бағалаудағы қателіктер
Бұрынғы бағаларға жуықтап баға қою
Дискуссия әдісінің мақсаты
Көзқарас пен сенімді қалыптастыру
Нұсқа 7
1. Диалогтің бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау түрі
Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды
жаттау
2. Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында
төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай
(М.Чиксентминхай)
алаңдау
3. Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін
оқуының алғышарты
Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
4. Субъектіге басқалардың іс-әрекеті мен оның салдарын
көруге, белгілі бір түсінік алуға мүмкіндік беретін
тәсілдердің бірі
танымдық
5. Мұғалімдердің оқушыларды болжамдар ұсынып, талқылауға
тарту арқылы пікірлесуге, дәлелдемелер келтіруге үйрететін
әңгіме түрі
Зерттеушілік әңгіме
6. Блум таксономиясының «жаңа білімдерді, әдістерді және
ережелерді түрлі нұсқада пайдалану» қадамы
қолдану
7. Оқу үшін бағалаудың мақсаты
Табысқа жетуге бағыт беру
8. Айтылған пікірлер мен тыңдаушылардың әрқайсысы
механикалық түрде бір-бірімен келісе беретін әңгіме түрі
кумулятивтік
9. Оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімді
әдіс
Өзгелерді оқыту
10. Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес
маңызды басымдықтардың бірі
Оқушыларды сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну
11. Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлау дағдысына сәйкес
әрекеті
Дәлелдер мен дәйектерді бағалау
12. Сыныпқа байланысты «қара жәшік» метафорасының негізгі
идеясы
Оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту
13. Ақпараттыө-коммуникациялық технологияларды қолданып
оқушыларды оқытудағы мұғалімнің негізгі рөлі
Ғаламторды қауіпсіз пайдалану
14. Бағалаудың «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім
әрекеті
Оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
15. Оқыту үрдісіне ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды енгізу нәтижесінде
Мұғалім оқушыңа ақпаратты таңдауда, бағалауда және
сақтауда көмектеседі
16. Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері
Таным теориясы
17. Тұлғаның дамуы
Жүйені білу
18. Метатаным ұғымы ғылыми айналымға енгізілді
1976 ж
19. Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін
оқуының алғышарты
Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі
20. «Интерпретация» терминінің мәні
Қызығушылық тудыратын ерекше дағдылар
21. Толық жауапты талап ететін сұрақ
Ашық сұрақ
22. Оқыту тәсілі
Оқыту әдісінің құрамды бөлігі
23. Сендіру әдісінің мәні
Оқушының өмірге тиянақты көзқарасын, ұстанымын
қалыптастыру
24. Сыни ойлау барысында айқындалады
проблема
25. Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу
Экологтялық тәрбие
26. Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты мен міндеті
Оқушыны жан-жақты дамыту
27. Формативтік және жиынтық бағалау арасындағы
айырмашылық белгіленген жыл
1960
28. Білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқудың
нәтижелерін жүйелі түрде жинақтауға бағытталған қызмет
бағалау
29. Бағалау
Білімнің игерілудәрежесін анықтау
30. Сабақ жоспары
оқыту барысы
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Нұсқа 8
Л.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал
Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады
«Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп пайымдау жасай алады»
- деген түсінікке негізделген оқыту ортасы
Оқушыға бағдарланған
Метатануды игермеген оқушының әрекеті
Шын қажет болған жағдайда ғана көмек сұрайды
Оқушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға
салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі
Түрткі болу
Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің
сипаты
Жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу
ұзақтығын, нәтижесін белгілейді
Бағалаудың «Қорытынды» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті
Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
Адамның жоғары деңгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға ойластыру
арқылы оқу қабілеті
Ұқсастық бойынша пайымдауы
«Мен» тұжырымдамасына сәйкес, оқушының қаншалықты
қабылданғаны және бағаланғаны жайлы өзінің пікірін анықтайтын
компонент
Құзіреттілік
Оқушының бұрын орындалған тапсырмаларға сүйеніп, берілген
шығарманы орындап шығуындағы пайым түрі
Ұқсастық бойынша пайымдау
10.
11. Жұмыс жадысы
Қысқа мерзімді жады
12. Мұғалімнің білім берудің жалпы негіздерін, оқыту және оқу үдерісін
білуі
Педагогикалық білім
13. Оқушылар әлемді түсіну үшін модельдерді игеріп, құрылымы бар
ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі
Әлеуметтік-жағдаяттық
14. Дарынды, талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай, өажет
кезде пайдалана алатынын көрсететін сенімді өлшем
Есте сақтау және білім
15. Оқуды бағдарлауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты
Бағалау сипатын өзгерту
16. Адамгершілік бағыттылық
Педагог қызметінің мағынасын, позициясын білдіреді
17. Педагогикалық іс-әрекеттің оқушыға психологиялық әсер етуші
қызметі
дамытушылық
18. Өткен тәжірибеден қалған іздерді жадыда қалдырып, оларды қайта
танып, жаңғыртумен ақпарат топтауға негізделген психикалық
процесс
ес
19. Жүйелі білімдер қалыптастырушы ес түрі
логикалық
20. Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрлері
Түрткі болу, сынақтан өткізу
21. Мұғалімнің ұстанымы
Шешім, ұсыныс, іс-әрекет
22. Роблемалық оқытудың мәні
Оқушылардың қызығушылығын арттыру
23. Математикалық сауаттылық
Математикалық тұжырымдарды дәлелді негіздей білу
24. Сыни тұрғыдан ойлау қажет етеді
Аргументтерді, фактілерді
25. Педагогикаға білім беру терминін алғаш енгізген ғалым
И.Песталоцци
26. Ауызша және жазбаша тексеру, практикалық жұмыстар
Бақылау түрлері
27. Жетістік критерийлері
Оқушылардың дағдыларының дамуын бағалауға мүмкіндік беру
28. Оқушының оқу-танымдық құзырлығын қалыптастыруды алдын-ала
белгіленген жетістіктермен салыстыру үлгісі
Критериалды бағалау технологгиясы
29. Педагогикалық тәжірибедегі қадағалаудың түрі
Алдын ала, мерзімдік, ағымдық
30. Білім мазмұнын анықтайтын нормативті құжаттар
Білім беру стандарты
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша