Материалдар / педагогика методика тест 1-9 нұсқа

педагогика методика тест 1-9 нұсқа

Материал туралы қысқаша түсінік
аттестацияда тестте көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Шілде 2024
137
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогика 20 /19

  1. Сындарлы оқыту теориясы негізделген тұжырым жауабы: оқушылардың бұрынғы алған білімдері жаңа білімдерімен үйлескенде ойлауы дамиды

  2. Білім беру саласындағы практик маман үнсіз қабылдайтын мінсіз қоғамның бейнесін іске асыруға бағытталған праксис нысаны жауабы: педагогикалық қызмет

  3. Сындарлы оқыту теориясына сәйкес мұғалімнің сабақты ұйымдастыру ерекшелігі жауабы: оқушының білімі мен дағдысын дамытуға басымдық береді

  4. Адамдарды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай қалыптасатынын түсінуге мүмкіндік беретін оқу теориясы жауабы:

  5. Толық жауап беруге өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ жауабы: сынақтан өткізу

  6. Пәнмен шынайы өмір арасындағы байланыстарды анықтауға ықпал ететін оқу жауабы: мағынаны ұғыну және оның мәнін анықтау

  7. Оқушы жауап берген соң кідіріс жасау қажеттілігі жауабы: оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады

  8. Жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге жауабы: түрткі болу

  9. Адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру Жауабы: оперантты шарттылық

  10. Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ тәсілі жауабы: сынақтан өткізу

  11. Тәрбие әдістерінің түрлері жауабы: сендіру, жаттықтыру, мадақтау, жазалау

  12. Тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін берден бір күш жауабы: мектеп, отбасы, әлеуметтік ортаның бірлігі

  13. А.С. Макаренко ұсынған ұжымның басты белгілері жауабы: қоғамның маңызы бар мақсаттың болуы

  14. Оқытудың басты міндеттерінің бірі жауабы: оқушылардың таным қабілетін дамыту

  15. Оқыту үдерісінің теориялық негізін, ұстанымдарын, заңдылықтарын саласын зерттейді жауабы: дидактика

  16. Білім мазмұнының компоненттік құрамы жауабы: Төртеу

  17. Тұтас педагогикалық үдерістің компоненті жауабы: білім мазмұны

  18. Интегративтік тәсіл түрлері жауабы: сергіту сәттері, театрландырылған ойындар, қозғалыс үзілістері (кідіріс)

  19. Оқыту әдістерінің түрлері жауабы: сөздік, көрнекілік, машықтық

  20. Оқу материалының тиянақты талдауы, оны оқып, білу кезеңдеріне сәйкес құрастыруы, сонымен қатароқушылардың осы материалмен жұмысы кезінде пайда болуы мүмкін сұрақтары, жауаптары, пайымдаулары, қабылдауы, түсінуі жауабы: мұғалімнің сабаққа дайындығы



Педагогика, оқыту әдістемесі 8 ВАРИАНТ 20\17


1.Л.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал

Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады


2.«Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі

Оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы


3.Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін олардың жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі

түрткі болу


4.Түрткі болу сұрағы

Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталдық?


5.Басқаларды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай қалыптасатынын білуге болады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі

Әлеуметтік жағдаяттық


6.Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп,пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы

Оқушыға бағдарланған


7.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын «түрткі болу» сұрақ қою мысалы

Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?


8.Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді

өз жауабын түзетуге,нақтылауға


9.Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ

төмен дәрежелі


10.Жаңа білімдерді,әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына сәйкес?

қолдану


11.Тәрбие жүйесінде негізгі ұстаным

тәрбиенің мақсаттылығы


12.Жеке тұлғаның санасын қалыптастыру әдісі

сендіру



13.Ұжымның басты органы

Әдістемелік кеңес или тәрбиеленушілер жиналысы


14.Мұғалімнің білім берудегі негізгі іс-әрекеті

оқыту


15.Оқу үдерісінде оқушылардың алған білімін одан әрі дамытып,жетілдіруі

Білімді терең және тиянақты меңгеру принципі


16.Білім мазмұнын анықтайтын нормативті құжаттар

базалық оқу жоспары,оқу жоспарлары, оқу бағдарламалары,оқулықтар


17.Оқу үдерісінде оқушыны жеке тұлға ретінде тәрбиелеу мен дамытуға бағытталған жалпы орта білім мазмұнын жүзеге асыратын құрал

Оқу пәні или күнделік


18.Оқытудың сөздік әдістері

Баяндау,әңгіме,лекция


19.Оқушылар жаңа білімді игеріп,өздерінің пікірін бекітіп,көзқарасын дәлелдеп шығуға көмектесетін оқыту әдісі

Дискуссия


20.Педагогикалық шығармашылықта маңызды элемент

Мұғалімнің сабаққа дайындығы или сабақты талдау және бағалау









Педагогика 6 вариант жаңасы 20\18

  1. Блум таксономиясының пән бойынша білімдерді, ----- және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Жауабы:қолдану қадамына сәйкес

  2. Оқушының пәнді терең түсіну қабулетін дамытуды, алған білімдерін кез-келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ететін оқыту Жауабы:сындарлы

  3. Әр түрлі жастағы табысты сыныптарда мұғалімнің оқу үдерісін бағыттап, толықтырып, ұолдап отыру рөлі Жауабы: үйлестіруші

  4. Сынақтан өткізу сұрағы Жауабы:осы айтқандарыңызға дәлел келтіре аласызба

  5. Сынақтан өткізу сұрағы Жауабы:осы айтқандарыңызға дәлел келтіре аласызба

  6. Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарастыратын тұжырымдама Жауабы:алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну

  7. Сұрағы қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу,дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелейтін сқрақ тәсілі Жауабы:түрткі болу

  8. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін сұрақ Жауабы: түрткі болу

  9. Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттігін көрсетіңіз Жауабы: оқушы өз жауабын түзетуге нақтылауға мүмкіндік алады

  10. Басқаларды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай қалыптасатынын білуге болады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі Жауабы:әлеуметтік жағдаяттық тәсіл

  11. Тәрбие мазмұнының ұйымдастырылу бағыттарын анықтайтын, басшылыққа алынған идеялардың жиынтығы Жауабы:тәрбие үдерісі

  12. Жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісі Жауабы: тәрбие

  13. Қоғамға әлеуметтік сапасы жоғары балалар ұжымымен қатар, жеке тұлғаны қалыптастыруға мүмкіндіктер жасайды Жауабы: педагогикалық ұжым

  14. Оқушылар пәндер арқылы ғылымның негіздерін үйренеді Жауабы: оқытудың ғылымилық принципі

  15. Оқу үдерісінде оқушылардың білім алуымен қатар, олардың дүниеге көзқарасы, адамгершілігі қалыптасып ақыл-ойы дамиды Жауабы: оқытудың тәрбиелілігі принципі негізінде

  16. Білім беру мазмұнын негідеу ұстанымдары Жауабы:ізгілендіру, гуманитарландыру, \этнопедагогикаландыру

  17. Оқу пәндері мазмұнындағы үдерістік блок Жауабы: қосымша білім кешені: әрекет тәсілдері, үдерісті ұйымдастыру түрлері

  18. Оқушылардың білім алудағы мақсатқа, күткен нәтижелерге жету жолдары Жауабы: оқыту әдістері

  19. Оқытудың көрнекілік әдістері Жауабы: демонстрация юллюстрация, бейне

  20. Білім алушыларды алға қарай жылжуға жақсы нәтижеге жетуге ынталандырады Жауабы: мұғалімнің тұрақты түрде кері байланыс жасауы

Осы сұрақ келуі мүмкін

Келтірілген мысалдардың ішінен сұрақ қоюдың басқаға бағыттау тәсілі жауабы: ойды кім толықтыра алады





ПЕДАГОГИКА 7 жаңа вариант 20/19

  1. Оқушының алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту теориясы

Жауабы: сындарлы

  1. Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын басқаға бағыттау сұрақ қою мысалы жауабы: көмектесе алатындар бар ма?

  2. Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы Жауабы: оқушыға бағдарланған

  3. Балалардың қабілеті жетіп тұрса да, кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы Жауабы: өнімділік тапшылығы

  4. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелейтін қарапайым сұрақ жауабы: түрткі болу

  5. Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ жауабы: жоғары дәрежелі

  6. Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі жауабы: сынақтан өткізу

  7. Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі жауабы: сынақтан өткізу

  8. Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек құлақ салып, барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі жауабы: терең

  9. Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ жауабы: түрткі болу

  10. Бала тәрбиелеу басталады жауабы: дүниеге келген сәтінен

  11. Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға ҚР-дағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге, тәрбиелеуге бағытталады жауабы: ұлттық тәрбие

  12. Жоғары деңгейде жетілген топ жаңа сападағы жауабы: әлеуметтік топқа айналады

  13. Қоғам талабынан туындап, ұдайы өсіп отырады жауабы: оқытудың мақсаты

  14. Мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағытталған өзара іс- әрекеті жауабы: оқыту үдерісі

  15. Білім мазмұнын жаңарту аясында білім берудің басым мақсаттарының бірі жауабы: мектеп білім алушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту

  16. Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары негізінде әзірленіп, оқу бағдарламалары арқылы айқындалады жауабы: білім беру мазмұны

  17. Оқыту процесінің алдын ала жоспарланған, оқытудың диагностикалы қойылған мақсатына практикада жүйелілік және бірізділікпен жету құралдары жауабы: оқыту технологиясы

  18. Оқытудың интербелсенді әдістері жауабы: пікірсайыс, тренинг, диалог, дебат, пікірталас

  19. Білім алушылардың дағдыларының даму дәрежесін бағалауға мүмкіндік береді жауабы: тоқсандық бағалау

Педагогика 5 вариант 20/18

1.Ойдың маңызды,оқу материалдарына тоқталуы,оларды ойда сақтау керек жерде қолдана білу Жауабы:Ой тұрақтылығы

2.Мұғаліммен оқушылардың белгіленген мақсатқа жетуге бағытталған,реттелген,бірлескен іс-әрекеті, оқушылардың танымдық іс-әрекетін арнайы ұйымдастыру Жауабы: Оқыту

3. «Тәрбиеге жетекші» еңбегінің авторы Жауабы: Ж.Аймауытов

4.Көрнекілік принципінің ғылыми заңдылығы Жауабы: Сезім мүшелері сыртқа тітіркендіркендіргіштерді түрліше қабылдауы

5.Оқыту мазмұнындағы,тәсіліндегі жүйені бұзбау принципі Жауабы:Бірізділі және жүйелілік принципі

6.Оқушылардың оқу материалын тек жаттап қана қоймай , олардың мән мағынасын терең түсінуін қамтамасыз ету шартын талап ететін принцип Жауабы:Саналылықпен белсенділік

7.Материалдық заттар жасауға, оларды сақтауға, көбейтуге бағытталған іс-әрекет Жауабы: Еңбек іс-әрекеті

8.Оқулықтағы материал баланың рухани өміріне, ақыл- ойына, шығармашылығына әсер етеді Жауабы: Дамыту,тәрбие беру қызметі

9.Еліміздегі білім саясатын жүзеге асыруда қамтамасыз ететін стратегиялық маңызды құжат Жауабы:Оқу бағдарламасы

10.Сөздік әдістер тобына жататын әдістердің бірі Жауабы:Түсіндіру

11.Оқушылардың таным белсенділігі деңгейіне қарай топтастырылған әдістер Жауабы: түсіндірмелі-иллюстративтік,репродуктивтік,мәселелік, эвристикалық

12.Дидактикалық мақсатқа жету үшін қолданылатын әдістерді топтастырған педагогтар Жауабы: Жауабы: М.А.Данилов,Б.П.Есипов

13.Сократ әдісі деп атайтын әдіс Жауабы: Әңгімелесу

14.Сабақтағы тілдік тәжірибенің бір түрі Жауабы: Ауызша сұрау

15.Жеке жұмысты ұйымдастырудың нәтижелі түрі Жауабы: Панорамалық сабақ

16.Оқушылар баяндама тақырыптарын өздері таңдап,шағын зерттеу жұмыстарын жүргізіп,нәтижелері бойынша сөз сөйлеуге әзірленеді Жауабы: Конференциялары

17. Сабақтың дидактиқалық талабы Жауабы: Оқыту принциптерін қолдану

18.Оқушының сабаққа үлгермеуінің себебі Жауабы: білімнің жүйесіздігі,жауапкершіліктің төмендігі

19. Оқу тәрбие процессінің барысы және нәтижелері туралы ақпарат алу тәсілдері Жауабы:Диагностика

20.Тексерудің және бақылаудың жүйелілігі,тұрақтылығы,міндеттілігі, оқушылардын білім, іскерлік және дағдылары мемлекеттік оқу бағдарламаға сай болуы,бағаның әділ қойылуы Жауабы:білімді тексеруге қойылатын талаптар

Педагогика 4-вариант

  1. Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактордың бірі жауабы: оқушының өз бастамасымен оқитынын мұғалімнің білуі

  2. Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактордың бірі жауабы: оқушының өз бастамасымен оқитынын мұғалімнің білуі

  3. Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның бірі болып табылатын пікірталастық әңгіменің сипаттамасы жауабы: басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды, бәсекеге қабілетті

  4. Мұғалімнің оқыту туралы көзқарасының қалыптасуына зор ықпал ететін және іс-әрекетке бейімділігіне байланысты құндылығы жауабы: ұстаным

  5. Кіші жастағы балалар мен дәл өзін қоршаған ортамен және адамдармен әрекеттесу кезінде оқу және даму жүзеге асады деп қарастырған оқу тәсілі жауабы: Танымды

  6. Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттігі жауабы: оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады

  7. Сұрақ жоқ

  8. Оқушының өзекті даму деңгейі (Л.Выготский) жауабы: тәжірибелі адамның көмегіне сүйену

  9. Оқушының өзекті даму деңгейі (Л.Выготский) жауабы: тәжірибелі адамның көмегіне сүйену

  10. Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және іс-әрекетінің негізі жауабы: құзыреттілік

  11. Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, адамгершілік қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыруға бағытталады жауабы: рухани-адамгершілік тәрбие

  12. Тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін тәрбие бағыты жауабы: зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі

  13. Ұжымда және тұлғаны тәрбиелеудің басты нәтижесі жауабы: қоғамдық бағыттылығы

  14. Оқытудың көрнекілік принципі жауабы: білудің, танудың, ұғынудың басты құралы

  15. Тұтас педагогикалық үдерістің құрауыштары жауабы: оқыту мен тәрбиелеу или сабақ және сынып

  16. Білім беру мазмұнын қалыптастыру деңгейлері жауабы: пәнге дейінгі, пәндік оқу материалы

  17. Білім беру саласындағы мемлекеттік стандартының құрамдас бір бөлігі

  18. Оқыту формасының түрлері жауабы: сабақ, практикалық және лабораториялық сабақтар, оқу экскурсиясы

  19. Ми қызметі арқылы қатысушылар қиын мәселеге көңіл аударып, өздерінің идеяларын айтып, оның шешу жолдарын қарастырады жауабы: дискуссия

  20. Мектеп басшылығының өкілдері немесе тәжірибелі әріптес-ұстаздар жүргізеді жауабы: сабақ талдауды



ПЕДАГОГИКА НОВЫЙ 3 ВАРИАНТ 20\18

1. Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындауына қажет факторлардың бірін көрсетіңіз? жауап: балалардың қалай оқитынын түсінуі

2. Балалар өздерінің сеніміне , біліміне сүйеніп пайымдау жасай алады- деген түсінікке негізделген оқыту ортасы ЖАуабы: Оқушыға бағдарланған

3. Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда қойылатын сұрақтардың бірі жауабы: оқушылар қандай мәселелерді зерттеп талдаулары керек?

4.Жабық сұрақтардың балама атауы. Жауап: төмен дәрежелі

5.Баланың оқу және проблемаларды шешу қабілеті. Жауап: танымдық даму

6.Оқудағы қарым қатынасты бір сарындылықтан арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет. Жауап: әңгімелесу

7. Оқушыларға ана құрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге оө идеяларын дам.көмек. етіп қойылған сұрақ. Жауап: Сынақтан өткізу.

8. Көпіршелер деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі. Жауап: оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру.

9. Мектептерде оқыту мен оқуды жақсарту мақсаты. Жауап: «Академиялық империализм»

10. Субектілерге басқалардың мінез құлқының салдарын көруге әр түрлі мінез-құлықтың салдары туралы белгілі түсінік алуға мүмкіндік беретін тәсілдің бірі. Жауап: Бақылау

11.Баланың іс әрекетін мінез құлқын белгілі нормалар мен ережелерді орындауға ынталандыруды көздейтін әдіс. Жауап: бақылау

12.Оқушылардың танымдық және әлеуметтік белсенділіктерін арттырады. Жауап: Пікірталас.

13. Топ мүшелерінің белсенділігі. Жауап:топішілік белсенділік

14.Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі. Жауап: Оқыту үдерісінің принциптері.

15. Оқу материалы оқушылардың жас ерекшеліктеріне, дүниетаным қабілеттеріне лайықты, бірте бірте күрделендіру принципімен құрылады. Жауап: Жүйелілік пен сабақтастық принципі

16. Білім мазмұнын қалыптастыру деңгейлері. Жауап: Жалпы теориялық түсінік,оқу пәні ,оқу материалы,оқыту үдерісі және тұлғаның құрылымы или тәрбиелік,технологиялық сауаттылық

17.Білім алушылардың функцианалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы. Жауап:Шығармашылық сипаттағы тапсырмалар

18.Әдістің негізгі қызметі. Жауап: Іс-әрекетті реттеу және бағдарлау

19.Оқытудың машықтық әдістері. Жауап: Жаттығу, лабараториялық.

20. Белгілі бір сызба арқылы жүргізіледі және ол бақылап зерттеудің міндеттеріне қарай өзгеріп отырады. Жауап: Сабақты талдау.







20. Педагогикалық шығармашылықта маңызды элемент жауабы:



Оқушының пәнді терең түсіну қабілеиін дамытуды алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуі. Жауап: Сындарлы

.Әртүрлі жастаға табысты сыныптарда мүғалімнің оқу үдерісін бағыттап толықтырып қолдап отыру ролі. Жауап: үйлестіруші



Педагог 2 вариант 20\17


1.Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту алған білімдерін кез келген тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту теориясы:

Сындарлы


2.Толық жауап беруге өз ойларын анық білдіруге,өз идеяларын дамытуға көмектесуге және тамсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ:

Сынақтан өткізу


3.Ынтымақтастық оқудың негізгі аспектісінің бірі:

Бітімге келісімге қол жеткізу


4.Баламалы шарттардың және іс әрекет жоспарларының болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылатын әдіс:

Модельдеу


5.Оқуды даралауды шешуші критериі:

Білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету


6.Өткен материалға оралу,ой салу дұрысын қабылдау толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ:

Түрткі болу


7.Л.Выготский бойынша оқушылар өздерінің жакын арадағы даму аймағында жұмыс істегенде жақсаратын үдеріс:

Танымдық даму


8.Тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі:

Сынақтан өткізу


9.Мұғалім жүргізетін дамыту жұмысы бағдарламасының мақсаты(Elliot):

Академиялық ипериялизм


10.Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдармен модельдерді иегереді:

Әлеуметтік жағдаяттық тәсіл


11.Баланың іс әркетін белгілі бағытқа бейімдеу:

Талап қою


12.Тәрбиеленушінің тәрбие барысында қалыптасуға тиіс мінез құлық ережелерін иегуіне ықпал етеді:

Дұрыс ұйымдастырылған тарбие


13.Мақсатты әлеуметтік маңызды іс әрекет негізіндегі оқушылар бірлестігін ұйымдастыру формасы:

Оқушылар ұжымы


14.Ұлы дидактика еңбегінің авторы:

Я.А.Коменский


15.Диактика:

Оқыту терориясы

16.Оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруда маңызды және негізгі білім көзі:

Сабақ және факультатив сабақ


17.Кәсіптік білім беру бағдарламаларын игеруге дайындау:

Бейіндік оқыту


18.Баяндаудың манологтік формасы:

Түсіндіру


19.Тәрбиелеумен оқыту процессін жетілдіру қажеттілігіне байланысты туындаған:

Сынып сабақ жүйесі


20.Сабақтың шынайы құндылығы:

Нәтижесі, оқушылардың материалды меңгеру дәрежесі



Педагогика 1 вариант 20\20

1.Жаттап алынған білімді анықтауға арналған сұрақ. Төмен дәрежелі.

2.Елестету,салыстыру,түсіндіру және дәйек келтіру, мақұлдау кезеңдерін қамтитын тәсіл. Дәлелдеу.

3.Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен,мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрі.Зерттеушілік әңгіме

4.Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерді, мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы. Педагогикалық білім.

5.Оқушылардың барлығына оқу ептілігі және білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы. Оқыту ортасын құру.

6. Білім саласының басшыларына инновацияны енгізу кезінде негізгі басымдық берген жағдайда кедергі келтіретін мәселе ? Нені енгізу қажет

7.Ұжымдық өзара білім алмасуға жағдай туғызатын және қолдаушы болып табылатын оқуту түрі. Диалогтік

8.Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар,оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді. Өз жауабын түзетуге,нақтылауға

9. Оқушының оқуына жазалауға ұшырамау, нашар баға алммаудың ықпалы. Сыртқы уәж

10.Оқудағы зертханалық эксперименттер нәтижесінде «түрткі- реакция» моделі әзірленнген тәсіл. Бихевиористикалы

11. Мадақтау әдісіне жатады. Мұғалімнің оқушыны мақтауы, алғыс жариялауы

12.Бұл топтағы әдістердің сезімдерді, көңіл-күй эмоциясын қалыптастыруда маңызы зор. Жеке тұлғаның санасын қалыптастыру әдістері.

13.Топтың қалыптасуы сипатталады. Тиімді басқару

14.Оқытудың нәтижелі өтуіне негіз болатын түпнұсқа. Мақсатты жүзеге асыру

15. Оқыту үдерісі құрылымы және компоненттері. Оқыту әдістері, оқыту құралдары, оқыту нәтижелері.

16. Жеке адамның біліктілігі мен жан-жақты дамуын қалыптастыру үшін негіз болып табылатын білім берудің әрбәр деңгейі бойынша білімдер жүйесі. білім беру мазмұны

17. Мемлекеттік стандарттың бөлігі ретінде оқушының білім деңгейі мен білім мазмұны құрылымына талап қоятын жалпы орта білім берудің мемлекеттік мөлшерін білдіретін құжат. Негізгі оқу жоспары.

18. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың білімді меңгеруге бағытталған бірлескен ұйымдастырудың тәсілдер жүйесі. Оқыту әдістері

19. Білім алушының оқу әрекеттерін өз бетінше ұймдастыру негізінде құрылады. жүйелі іс-әрекеттік тәсіл

20.Мектептерде педагогикалық іс-әрекеттер нәтижелерін есепке алу мен бағалау. Мектеп ішіндегі бақылауға енгізілген.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ