Қаралатын мәселелер
|
Мерзiмi
|
Жауаптылар
|
Педагогикалық кеңес
№1 «Цифрландыру және жасанды
интелект технологияларын енгізу жағдайында білім беру жүйесін
дамыту»
-
2024-2025 оқу жылында орта
білім беру ұйымында оқу – тәрбие процесін ұйымдастыру
ерекшеліктері. Мектептің 2024-2025 оқу жылына арналған мектептің
оқу-тәрбие жұмысының жоспарын
бекіту.
-
Біртұтас тәрбие
бағдарламасымен таныстыру және 2024- 2025 оқу жылында сынып
жетекшілерін бекіту.
-
Оқу жүктемесі мен вариативті
бөлігі есебінен енгізілетін пәндер мен курстар, күнтізбелік
тақырыптық жоспарларды
бекіту.
-
Ерекше білім беруді қажет
ететін білім алушыларға оқу бағдарламаларын бейімдеу. Үйден оқытуды
ұйымдастыру.
-
Аттестаттау, сараптау
комиссияның құрамын бекіту, 2024/2025оқу жылына аттестациядан
өтетін мұғалімдердің тізімін
қалыптастыру
-
Педагогикалық әдеп кеңесінің
мүшелерін тағайындау. Педагогикалық әдептің
негізгі қағидаттары
(баяндама)
-
Әртүрлі мәселелер
|
тамыз
|
Мектеп директоры
ДОІЖО,ДТІЖО,сынып жетекшілер, мектеп психологы,әлеуметтік
педагог
|
Педагогикалық кеңес №2 «Bilim class»
платформасын қолдану
ерекшеліктері»
-
Білім алушылар контингенті және І тоқсан бойынша мектептің
білім сапасы
-
1-5, 10 сынып оқушыларының қалыптасу кезеңіндегі
сабақтастықтың сақталуы
-
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен оқытуды
ұйымдастыру ерекшеліктері
-
Әртүрлі мәселелер
|
қараша
|
Мектеп директоры
ДОІЖО,ДТІЖО,сынып жетекшілер, мектеп психологы,әлеуметтік
педагог
|
Педагогикалық кеңес №3
«Оқушыны жан-жақты қалыптастырудағы мектептегі тәрбие
үдерісінің ролі
-
2024-2025 оқу жылы ІІ тоқсанның қорытындысы және І
жартыжылдық бойынша мектептің білім сапасы.
-
9,11 сыныптарда қорытынды аттесттау мерзімін таныстыру және
комиссия мүшелерін тағайындау;
-
2024-2025 оқу жылының І жартыжылдығы бойынша ғылыми –
әдістемелік жұмыстардың есебі
4. 2024 – 2025 оқу жылының І жартыжылдығы пәндер
бойынша тоқсандық жиынтық бақылау сараптамасы.
5. Педагогтердің сапалық құрамы, біліктілік
арттыру курстарынан өтуі
6. Мемлекеттік
қызмет: Ерекше білім беру қажеттілігі
бар оқушылармен жұмыс.
7. Мемлекеттік
қызмет: 2024 - 2025 оқу жылы / 2
жартыжылдық/ қаңтар – мамыр аралығында аттестаттаудан өтетін
мұғалімдер тізімін қалыптастыру.
8. 2024 - 2025 оқу жылының І жартыжылдығында
атқарылған тәрбие жұмысының есебі.
9. Әр түрлі мәселелер.
|
Қаңтар
|
Мектеп директоры
ДОІЖО,ДТІЖО,сынып жетекшілер,
мектеп психологы,әлеуметтік педагог
|
Педагогикалық кеңес
№4 «IT және жасанды
интеллект трендтерін сабақта тиімді қолдану»
-
ІІІ оқу тоқсанның қорытындысы.
Оқу бағдарламаларының
орындалуы.
2. ҚР – сы мемлекеттік қызмет көрсету стандарты
негізінде 1 сыныпқа оқушыларды қабылдау тәртібі
3. Ерекше білім білім беруді қажет ететін білім
алушыларға тиімді психологиялық-педагогикалық қолдау
көрсету
4. Әртүрлі мәселелер
|
наурыз
|
Мектеп директоры
ДОІЖО,ДТІЖО,сынып жетекшілер, мектеп психологы,
әлеуметтік педагог
|
Педагогикалық кеңес №5 «Кәсіптік бағдар беру
жұмысы – мамандық таңдауға бейімдеу»
-
2024 -2025 оқу жылының тәрбие үдерісінің нәтижесін
қорытындылау.
-
Мектеп жанында және мектептен тыс сауықтыру лагерлерінің
ұйымдастырылуы
-
МӘБ жұмысын талдау 2024-2025 оқу жылындағы әдістемелік
тақырып аясындағы іс-шараларды қорытындылау.
-
9, 11 сынып оқушыларының қорытынды
аттестаттауға дайындық
барысы.
-
2024-2025 оқу жылында біліктілік санатын
арттыратын педагогтердің тізімін
қалыптастыру
-
Әртүрлі
мәселелер
|
23
мамыр
|
Мектеп директоры
ДОІЖО,ДТІЖО,сынып жетекшілер,
мектеп психологы,әлеуметтік педагог
|
Педагогикалық кеңес №6. «Қорытынды аттестаттау нәтижелері,
оқу жылының аяқталуы»
-
IV тоқсан және жылдың
қорытындысы. Оқу бағдарламаларының орындалуы.
-
2024-2025 оқу жылының үздік оқушыларды мақтау қағаздарымен
марапаттау туралы
-
-
9
сынып оқушыларына негізгі мектепті бітіруі туралы, аттестаттар
тапсыру .
-
11
сынып оқушыларының орта білім туралы аттестаттар тапсыру, мақтау ,
марапаттау туралы
-
Негізгі және орта мектеп бітірушілерін мектеп есебінен
шығару туралы
-
2025 -2026 жаңа оқу жылына іс-шаралары жоспарының жобасын
талдау
-
Әртүрлі
мәселелер
|
маусым
|
Мектеп директоры
ДОІЖО,ДТІЖО,сынып жетекшілер, мектеп психологы,
әлеуметтік педагог
|