Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    1

    Ынтымақтастықта тәрбиелеу



    1. жақсы көру, түсіну, сыйлау арқылы қанаттандыру

    2. қатаң тәртіпте ұстау, назардан тыс шығармау

    3. материалдық құндылықтар негізінде

    4. елемеу, оқшаулау

    5. орынсыз жұмсақтық, келіспеушілік

    1

    2

    Дәптермен жұмыс



    1. үлгермеген жағдайда жүргізілмейді

    2. кейде жүргізіледі

    3. өзін-өзі жетілдіру үшін кейде жүргізіледі

    4. күнделікті сабақта жүргізіледі

    5. өзін-өзі тану үшін кейде жүргізіледі

    4

    3

    Баланы тәрбиелеу



    1. жүріс-тұрысын қадағалау

    2. бұл өте ерекше- рухани күш жұмсау

    3. ананың міндеті

    4. ата-әженің қамқорлығы

    5. мұғалімнің міндеті емес

    2

    4

    Әлеуметтік педагогиканың принциптері… айқындады



    1. әлеуметтік педагогиканың тұжырымдамалық негізін шығармашылық тұрғыдан талдау нәтижесінде

    2. педагогикалық процесті ұйымдастырудағы талаптар мен ережелерден

    3. әлеуметтік педагогиканың заңдылықтарынан бастау алып

    4. кез-келген ғылымның өзіндік ерекшелінен

    5. әлеуметтік педагогиканың мақсат міндеттерінен

    1

    5

    Баланың мінез-құлқына кері әсер ететін ата-аналардың қарым-қатынас типі



    1. елінің патриоты болатындай тәрбие беріп, үлгілі азамат ретінде ұядан ұшыру

    2. адамгершілік қасиетін дамытуға үлесін қосады

    3. орынсыз қорқыныш

    4. табанды, шыдамды, еңбекқор етіп тәрбиелейді

    5. талантын, өнерін дамыту үшін көмек беріп, болашақта өз орнын таба білуге баулу

    3

    6

    Қазақ отбасындағы бала тәрбиесінде «ұят»,«намыс»,«ар»ұғымдары әлеуметтік педагогиканың…принцине тән



    1. әлеуметтік педагогиканың халықтық принципі

    2. әлеуметтендірудегі жеке даралық принципі

    3. әлеуметтік педагогиканың мәдениетке байланыстылығы принципі

    4. тәрбиенің халықтық принципі

    5. тәжірибелік принципі

    1

    7

    «Өзін-өзі тану» пәні білім мазмұнындағы «Сүйіспеншілік» құндылығының түрі



    1. достық пен махаббатқа құрылған ғажап сезім

    2. елге, туған жерге деген сүйіспеншілік

    3. өзара сүйіспеншілік, тек есеп пен міндетке құрылады

    4. жақсы көруді бәрінен де жоғары бағалайды

    5. жақсы көрген адамға ғана нәзік сезіммен қарайды

    3

    8

    Әлеуметтік педагогиканың принциптері



    1. әлеуметтендірудің ізгілендіру принципі, жүйелілік принципі, поляризациялау принципі, тәжірибелік принципі

    2. әлеуметтендірудің ізгілендіру принципі, бірізділік принципі, поляризациялау принципі

    3. әлеуметтендірудегі тәрбиенің халықтық принципі, ұжымдық принципі

    4. әдіснамалық принципі, ұжымдық принципі

    5. ізгілендіру принципі, жүйелілік принципі, тәжірибелік принципі

    1

    9

    Әлеуметтік ауыр жағдайлардың құрбаны болған немесе әр түрлі техногенді, табиғи ахуалдың салдарынан, тосын оқиғалардан мүгедек болып қалған, ақыл есіне зақым келген,денесі зардап шеккен жеке тұлғаларға не бүкіл адамдар қауымына көмек беру, оқыту, тәрбиелеу жұмыстары



    1. жалпы педагогикалық білімі бар адамдардың құзырында)

    2. жалпы педагогикалық қызметтің құзырында

    3. оқыту, тәрбиелеу мамандарының құзырында

    4. кез-келген маман айналыса алады

    5. әлеуметтік педагогиканың құзырында

    5

    10

    Ойы,сөзі және ісі ізгі, кемел мінезді адам тәрбиелеуді мақсат ететін педагогикалық үдеріс



    1. әлеуметтік өзара әрекеттесу немесе қоғамға қызмет ету

    2. физиологиялық білім беру

    3. экономикалық білім беру

    4. рухани-адамгершілік білім беру

    5. тұлғаға бағытталған кәсіби білім беру

    4

    11

    Ж.Ж.Руссо жеткіншек жас-адам өміріндегі ең қиын және ең маңызды кезең, бұл кезеңде ол…деген болатын



    1. екінші рет туылады

    2. мінезін түзетеді

    3. дене күшінің толысуы мен жыныстық жетілудің акселерациясы тоқталады

    4. жыныстық жетілудің бастапқы сатысында болады

    5. ақыл тоқтатады

    1

    12

    Музыканың пайдалы қасиеттері



    1. дұрыс тыныстауды дамытады

    2. ойын жинақтауға мүмкіндік беріп, есте сақтауын төмендетеді

    3. тыныштандырады, ұйымшылдыққа үйретеді

    4. сенімділікті арттырады, интуицияны дамытады

    5. белсенділікті түсіреді

    3

    13

    Әлеуметтік педагогикалық құралдарына…кіреді



    1. көркем табиғат, кітап, көркем өнер туындылары, бұқаралық ақпарат құралдары т.б.

    2. кітап, әдіс тәсілдер

    3. ойын әдісі

    4. көркем өнер туындылары

    5. көркем табиғат

    5

    14

    Бағдарламаның психологиялық-педагогикалық негізін қалаған ізгілік психологиясындағы сананың жоғары деңгейін қарастыратын зерттеулер



    1. Я.Корчак, 3.Фрейд және т.б

    2. Я. Корчак, И.Кант

    3. А.Маслоу, К.Г.Юнг, В.Франкл, К.Родерс, Э.Фромм және т.б.

    4. М.Монтень, 3.Фрейд

    5. И.Кант, А.Печчеи және т.б

    3

    15

    Адамгершілік өмірі шынайы көшбасшылықтың үлгісі болған



    1. В.Г.Ананьев

    2. Я. Корчак

    3. Я.А.Коменский

    4. A.Г.Косиченко

    5. С.Л. Рубинштейн

    2

    16

    Ата-анасы, отбасы басты рөл атқарады



    1. достарын қонаққа шақырарда

    2. өмір жолын таңдауда

    3. өзіне дос табуда

    4. өзіне жар таңдауда

    5. өзіне қажетті зат сатып алуда

    2

    17

    Отбасының мүшелері тек өзінің қара басын ойлайды. Мұндай отбасында ашушандық, сабырсыздық, қанағатсыздық сияқты қасиеттер басым болады. Өмірлік мақсаты материалдық тұрғыдан байып кету болғандықтан ондай отбасында қуаныш пен шынайы бақыт болмайды. Бұл жағдайда үйдегі психологиялық ахуал бұзылады.



    1. қарапайым отбасы

    2. өзімшіл отбасы

    3. шыдамды отбасы

    4. жүректі отбасы

    5. жауапкершілікті отбасы

    2

    18

    Сабақта музыканы қолдану әдістері туралы айтылған еңбектер



    1. C.А.Назарбаева. Өмір әдебі

    2. Өзін өзі тану. Оқушы дәптері

    3. Ы.Алтынсарин. Таңдамалы әңгімелер жинағы

    4. Карл Орф. Балаларға арналған музыка

    5. Қазақ мақал- мәтелдері

    4

    19

    «Өзін- өзі танудағы» позитивтілік ұстанымын жүзеге асыру бағытталады



    1. ынтымақтастық атмосферасына

    2. бақталастық атмосферасына

    3. әзіл мен тоқтаусыз шаттық атмосферасына

    4. тыныштық атмосферасына

    5. ғылыми ізденіс атмосферасына

    1

    20

    Білім беру саласындағы көп қолданыста жүрген АКТ құралдары



    1. интерактивті тақта, мультимедия, интернет кеңістігі, электронды оқулық

    2. слайд

    3. бейне фильмдер

    4. электронды оқулық

    5. интерактивті тақта

    1

    21

    Адамның тұлғалық құрылымында жалпыадамзаттық, мәңгілік құндылықтарды білдіретін ақыл-ой, сонымен қатар ол жақсы мен жаманды, ақиқат пен жалғандықты, мәңгілік пен уақытшаны ажырата білу қабілетін беруші



    1. рухани деңгей

    2. психоэмоционалды деңгей

    3. интеллектуалдық деңгей

    4. физикалық деңгей

    5. менталдық деңгей

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Каирденова Дильназ Сериковна
      09 Тамыз 2023
      4610
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Педагогикалық ұжым тақырыбы бойынша ғылыми жұмыс

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Педагогикалық ұжым тақырыбы бойынша ғылыми жұмыс

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Ғылыми жұмыс жоспары
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      1

      Ынтымақтастықта тәрбиелеу



      1. жақсы көру, түсіну, сыйлау арқылы қанаттандыру

      2. қатаң тәртіпте ұстау, назардан тыс шығармау

      3. материалдық құндылықтар негізінде

      4. елемеу, оқшаулау

      5. орынсыз жұмсақтық, келіспеушілік

      1

      2

      Дәптермен жұмыс



      1. үлгермеген жағдайда жүргізілмейді

      2. кейде жүргізіледі

      3. өзін-өзі жетілдіру үшін кейде жүргізіледі

      4. күнделікті сабақта жүргізіледі

      5. өзін-өзі тану үшін кейде жүргізіледі

      4

      3

      Баланы тәрбиелеу



      1. жүріс-тұрысын қадағалау

      2. бұл өте ерекше- рухани күш жұмсау

      3. ананың міндеті

      4. ата-әженің қамқорлығы

      5. мұғалімнің міндеті емес

      2

      4

      Әлеуметтік педагогиканың принциптері… айқындады



      1. әлеуметтік педагогиканың тұжырымдамалық негізін шығармашылық тұрғыдан талдау нәтижесінде

      2. педагогикалық процесті ұйымдастырудағы талаптар мен ережелерден

      3. әлеуметтік педагогиканың заңдылықтарынан бастау алып

      4. кез-келген ғылымның өзіндік ерекшелінен

      5. әлеуметтік педагогиканың мақсат міндеттерінен

      1

      5

      Баланың мінез-құлқына кері әсер ететін ата-аналардың қарым-қатынас типі



      1. елінің патриоты болатындай тәрбие беріп, үлгілі азамат ретінде ұядан ұшыру

      2. адамгершілік қасиетін дамытуға үлесін қосады

      3. орынсыз қорқыныш

      4. табанды, шыдамды, еңбекқор етіп тәрбиелейді

      5. талантын, өнерін дамыту үшін көмек беріп, болашақта өз орнын таба білуге баулу

      3

      6

      Қазақ отбасындағы бала тәрбиесінде «ұят»,«намыс»,«ар»ұғымдары әлеуметтік педагогиканың…принцине тән



      1. әлеуметтік педагогиканың халықтық принципі

      2. әлеуметтендірудегі жеке даралық принципі

      3. әлеуметтік педагогиканың мәдениетке байланыстылығы принципі

      4. тәрбиенің халықтық принципі

      5. тәжірибелік принципі

      1

      7

      «Өзін-өзі тану» пәні білім мазмұнындағы «Сүйіспеншілік» құндылығының түрі



      1. достық пен махаббатқа құрылған ғажап сезім

      2. елге, туған жерге деген сүйіспеншілік

      3. өзара сүйіспеншілік, тек есеп пен міндетке құрылады

      4. жақсы көруді бәрінен де жоғары бағалайды

      5. жақсы көрген адамға ғана нәзік сезіммен қарайды

      3

      8

      Әлеуметтік педагогиканың принциптері



      1. әлеуметтендірудің ізгілендіру принципі, жүйелілік принципі, поляризациялау принципі, тәжірибелік принципі

      2. әлеуметтендірудің ізгілендіру принципі, бірізділік принципі, поляризациялау принципі

      3. әлеуметтендірудегі тәрбиенің халықтық принципі, ұжымдық принципі

      4. әдіснамалық принципі, ұжымдық принципі

      5. ізгілендіру принципі, жүйелілік принципі, тәжірибелік принципі

      1

      9

      Әлеуметтік ауыр жағдайлардың құрбаны болған немесе әр түрлі техногенді, табиғи ахуалдың салдарынан, тосын оқиғалардан мүгедек болып қалған, ақыл есіне зақым келген,денесі зардап шеккен жеке тұлғаларға не бүкіл адамдар қауымына көмек беру, оқыту, тәрбиелеу жұмыстары



      1. жалпы педагогикалық білімі бар адамдардың құзырында)

      2. жалпы педагогикалық қызметтің құзырында

      3. оқыту, тәрбиелеу мамандарының құзырында

      4. кез-келген маман айналыса алады

      5. әлеуметтік педагогиканың құзырында

      5

      10

      Ойы,сөзі және ісі ізгі, кемел мінезді адам тәрбиелеуді мақсат ететін педагогикалық үдеріс



      1. әлеуметтік өзара әрекеттесу немесе қоғамға қызмет ету

      2. физиологиялық білім беру

      3. экономикалық білім беру

      4. рухани-адамгершілік білім беру

      5. тұлғаға бағытталған кәсіби білім беру

      4

      11

      Ж.Ж.Руссо жеткіншек жас-адам өміріндегі ең қиын және ең маңызды кезең, бұл кезеңде ол…деген болатын



      1. екінші рет туылады

      2. мінезін түзетеді

      3. дене күшінің толысуы мен жыныстық жетілудің акселерациясы тоқталады

      4. жыныстық жетілудің бастапқы сатысында болады

      5. ақыл тоқтатады

      1

      12

      Музыканың пайдалы қасиеттері



      1. дұрыс тыныстауды дамытады

      2. ойын жинақтауға мүмкіндік беріп, есте сақтауын төмендетеді

      3. тыныштандырады, ұйымшылдыққа үйретеді

      4. сенімділікті арттырады, интуицияны дамытады

      5. белсенділікті түсіреді

      3

      13

      Әлеуметтік педагогикалық құралдарына…кіреді



      1. көркем табиғат, кітап, көркем өнер туындылары, бұқаралық ақпарат құралдары т.б.

      2. кітап, әдіс тәсілдер

      3. ойын әдісі

      4. көркем өнер туындылары

      5. көркем табиғат

      5

      14

      Бағдарламаның психологиялық-педагогикалық негізін қалаған ізгілік психологиясындағы сананың жоғары деңгейін қарастыратын зерттеулер



      1. Я.Корчак, 3.Фрейд және т.б

      2. Я. Корчак, И.Кант

      3. А.Маслоу, К.Г.Юнг, В.Франкл, К.Родерс, Э.Фромм және т.б.

      4. М.Монтень, 3.Фрейд

      5. И.Кант, А.Печчеи және т.б

      3

      15

      Адамгершілік өмірі шынайы көшбасшылықтың үлгісі болған



      1. В.Г.Ананьев

      2. Я. Корчак

      3. Я.А.Коменский

      4. A.Г.Косиченко

      5. С.Л. Рубинштейн

      2

      16

      Ата-анасы, отбасы басты рөл атқарады



      1. достарын қонаққа шақырарда

      2. өмір жолын таңдауда

      3. өзіне дос табуда

      4. өзіне жар таңдауда

      5. өзіне қажетті зат сатып алуда

      2

      17

      Отбасының мүшелері тек өзінің қара басын ойлайды. Мұндай отбасында ашушандық, сабырсыздық, қанағатсыздық сияқты қасиеттер басым болады. Өмірлік мақсаты материалдық тұрғыдан байып кету болғандықтан ондай отбасында қуаныш пен шынайы бақыт болмайды. Бұл жағдайда үйдегі психологиялық ахуал бұзылады.



      1. қарапайым отбасы

      2. өзімшіл отбасы

      3. шыдамды отбасы

      4. жүректі отбасы

      5. жауапкершілікті отбасы

      2

      18

      Сабақта музыканы қолдану әдістері туралы айтылған еңбектер



      1. C.А.Назарбаева. Өмір әдебі

      2. Өзін өзі тану. Оқушы дәптері

      3. Ы.Алтынсарин. Таңдамалы әңгімелер жинағы

      4. Карл Орф. Балаларға арналған музыка

      5. Қазақ мақал- мәтелдері

      4

      19

      «Өзін- өзі танудағы» позитивтілік ұстанымын жүзеге асыру бағытталады



      1. ынтымақтастық атмосферасына

      2. бақталастық атмосферасына

      3. әзіл мен тоқтаусыз шаттық атмосферасына

      4. тыныштық атмосферасына

      5. ғылыми ізденіс атмосферасына

      1

      20

      Білім беру саласындағы көп қолданыста жүрген АКТ құралдары



      1. интерактивті тақта, мультимедия, интернет кеңістігі, электронды оқулық

      2. слайд

      3. бейне фильмдер

      4. электронды оқулық

      5. интерактивті тақта

      1

      21

      Адамның тұлғалық құрылымында жалпыадамзаттық, мәңгілік құндылықтарды білдіретін ақыл-ой, сонымен қатар ол жақсы мен жаманды, ақиқат пен жалғандықты, мәңгілік пен уақытшаны ажырата білу қабілетін беруші



      1. рухани деңгей

      2. психоэмоционалды деңгей

      3. интеллектуалдық деңгей

      4. физикалық деңгей

      5. менталдық деңгей

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
        09.08.2023
        4610
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Каирденова Дильназ Сериковна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации