|
1 |
Ынтымақтастықта тәрбиелеу
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Дәптермен жұмыс
|
4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Баланы тәрбиелеу
|
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Әлеуметтік педагогиканың принциптері… айқындады
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Баланың мінез-құлқына кері әсер ететін ата-аналардың қарым-қатынас типі
|
3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Қазақ отбасындағы бала тәрбиесінде «ұят»,«намыс»,«ар»ұғымдары әлеуметтік педагогиканың…принцине тән
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
«Өзін-өзі тану» пәні білім мазмұнындағы «Сүйіспеншілік» құндылығының түрі
|
3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Әлеуметтік педагогиканың принциптері
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Әлеуметтік ауыр жағдайлардың құрбаны болған немесе әр түрлі техногенді, табиғи ахуалдың салдарынан, тосын оқиғалардан мүгедек болып қалған, ақыл есіне зақым келген,денесі зардап шеккен жеке тұлғаларға не бүкіл адамдар қауымына көмек беру, оқыту, тәрбиелеу жұмыстары
|
5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Ойы,сөзі және ісі ізгі, кемел мінезді адам тәрбиелеуді мақсат ететін педагогикалық үдеріс
|
4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
Ж.Ж.Руссо жеткіншек жас-адам өміріндегі ең қиын және ең маңызды кезең, бұл кезеңде ол…деген болатын
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
Музыканың пайдалы қасиеттері
|
3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
Әлеуметтік педагогикалық құралдарына…кіреді
|
5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
Бағдарламаның психологиялық-педагогикалық негізін қалаған ізгілік психологиясындағы сананың жоғары деңгейін қарастыратын зерттеулер
|
3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Адамгершілік өмірі шынайы көшбасшылықтың үлгісі болған
|
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
Ата-анасы, отбасы басты рөл атқарады
|
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
Отбасының мүшелері тек өзінің қара басын ойлайды. Мұндай отбасында ашушандық, сабырсыздық, қанағатсыздық сияқты қасиеттер басым болады. Өмірлік мақсаты материалдық тұрғыдан байып кету болғандықтан ондай отбасында қуаныш пен шынайы бақыт болмайды. Бұл жағдайда үйдегі психологиялық ахуал бұзылады.
|
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
Сабақта музыканы қолдану әдістері туралы айтылған еңбектер
|
4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
«Өзін- өзі танудағы» позитивтілік ұстанымын жүзеге асыру бағытталады
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
Білім беру саласындағы көп қолданыста жүрген АКТ құралдары
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
Адамның тұлғалық құрылымында жалпыадамзаттық, мәңгілік құндылықтарды білдіретін ақыл-ой, сонымен қатар ол жақсы мен жаманды, ақиқат пен жалғандықты, мәңгілік пен уақытшаны ажырата білу қабілетін беруші
|













