2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы

Периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі

Педагогтің аты-жөні:

Зияданова Л .С.

Күні:

16.01.2025 ж

Сыныбы:

8 «А»

Қатысушылар саны

4

Қатыспағандар саны

0

Сабақтың тақырыбы:

Периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.1.4 -периодтық жүйедегі орны бойынша химиялық элементті сипаттау

Сабақтың мақсаты:

-периодтық жүйедегі орны бойынша химиялық элементті сипаттайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау



Өткен білімді тексеру

«Мен кіммін?» ойыны

Оқушылардың өткен сабақ бойынша білімдерін тексеру мақсатында ойын ойнатылады



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.




Жаңа сабаққа кіріспе


10 мин


Бүгін сабақта:

Химиялық элементтерді периодтық жүйедегі орны мен атом құрылысы тұрғысынан сипаттауды үйренеміз.

Тірек ұғымдар:

  • Период

  • Топ

  • Атом құрылысы

  • Электрондықформула

  • Оксид, гидроксид



Жаңа сабақтың тақырыбы және оқу мақсаты талқыланған соң bilimclass.kz кіру платформадан видео көрсетіледі.

Химиялық элементтерді нақты сипаттау үшін арнайы жоспар ұсынылады. Мысалы,

1 Химиялық элемент атауы

2 Элементтің периодтық кестедегі орны

3 Химиялық элементтің атом құрылысы

4 Металл/бейметалл

5 Оттекті қосылысындағы жоғарғы тотығу дәрежесі

6 Элементтің сутекті қосылысының формуласы


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

15 мин.

Жоспар бойынша №12, ,№15 № 7 және №9 элементке сипаттама жаздырту





Оқулық бойынша №1 тапсырма орындайды


Жеке жұмыс

Тапсырма: Жоспар бойынша №12,№15 № 7 және №9 элементке сипаттама береді оқушылыр

Сипаттама

1 Химиялық элемент атауы және таңбасы

2 Элементтің периодтық кестедегі орны (период және топ нөмірі)

3 Химиялық элементтің атом құрылысы

4 Металл/бейметалл

5 Оттекті қосылыстарында жоғарғы тотығу дәрежесі, гидроксидтерінің формуласы және сипаттамасы

6 Элементтің сутекті қосылысының формуласы

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Қосымша №1


Топтық жұмыс

5 мин


Оқушыларға топта химиялық элементке жан-жақты сипаттама беріп, мәліметтер беруін қадағалаңыз

Топтық жұмыс

Оқушылар топта химиялық элементке жан-жақты сипаттама беріп, мәліметтермен алмасып отырады

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қосымша №2



Жеке жұмыс

5 мин

Оқушыларға тауып көр ойынын ойнатыңыз




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

4 мин.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Үй тапсырма 1 мин

§32 бет 115-117 2

13, 15, 17, 20 атомдық нөмірлерімен элементтерге сипаттама береді

Үй тапсырмасы

Әлі ашылмаған химиялық элементтерге (118-225) қандай болдам жасар едіңіз?







24 Қаңтар 2025
95
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі