Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың сабаққа
дайындығын қадағалау
|
Өткен білімді
тексеру
«Мен кіммін?»
ойыны
Оқушылардың өткен
сабақ бойынша білімдерін тексеру мақсатында ойын
ойнатылады
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
10
мин
|
Бүгін
сабақта:
Химиялық
элементтерді периодтық жүйедегі орны мен атом құрылысы тұрғысынан
сипаттауды үйренеміз.
Тірек
ұғымдар:
-
Период
-
Топ
-
Атом
құрылысы
-
Электрондықформула
-
Оксид,
гидроксид
Жаңа сабақтың тақырыбы және
оқу мақсаты талқыланған соң bilimclass.kz кіру платформадан видео
көрсетіледі.
|
Химиялық
элементтерді нақты сипаттау үшін арнайы жоспар ұсынылады.
Мысалы,
1 Химиялық элемент
атауы
2 Элементтің
периодтық кестедегі орны
3 Химиялық
элементтің атом құрылысы
4
Металл/бейметалл
5 Оттекті
қосылысындағы жоғарғы тотығу
дәрежесі
6 Элементтің сутекті
қосылысының формуласы
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділік пен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
|
Жоспар бойынша №12,
,№15 № 7 және №9 элементке сипаттама
жаздырту
Оқулық бойынша
№1 тапсырма
орындайды
|
Жеке
жұмыс
Тапсырма: Жоспар
бойынша №12,№15 № 7 және №9 элементке сипаттама береді
оқушылыр
Сипаттама
1 Химиялық элемент
атауы және таңбасы
2 Элементтің
периодтық кестедегі орны (период және топ
нөмірі)
3 Химиялық
элементтің атом құрылысы
4
Металл/бейметалл
5 Оттекті
қосылыстарында жоғарғы тотығу дәрежесі, гидроксидтерінің формуласы
және сипаттамасы
6 Элементтің сутекті
қосылысының формуласы
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Қосымша
№1
|
Топтық
жұмыс
5
мин
|
Оқушыларға топта химиялық
элементке жан-жақты сипаттама беріп, мәліметтер беруін
қадағалаңыз
|
Топтық
жұмыс
Оқушылар топта
химиялық элементке жан-жақты сипаттама беріп, мәліметтермен алмасып
отырады

|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қосымша
№2

|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Оқушыларға тауып көр
ойынын ойнатыңыз
|

|
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
4
мин.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың
«Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|

|
Үй
тапсырма 1
мин
|
§32
бет
115-117 №
2
№13,
№15,
№17,
№20 атомдық нөмірлерімен элементтерге сипаттама
береді
|
Үй
тапсырмасы
Әлі ашылмаған
химиялық элементтерге (118-225) қандай болдам жасар
едіңіз?
|
|
|