Мұғалім сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен және критерийлерімен
таныстырады.
Пернетақтада жоқ
символдар
Мақсаттар:
-
Мәтіндік редакторда
сөйлемдерді теруді іске асыру
-
Ерекшеленген мәтінді қиып алу,
көшіру және құжатқа кірістіру
-
Белгілі бір тақырып бойынша
фотосуреттер пайдалану
Сабақ
критерийлері:
-
Мәтіндік редакторда мәтінді
тереді
-
Мәтінді қиып алады, көшіреді
және кірістіреді
-
Мәтіндік редактордағы
ақпараттың мағынасын ашады
-
Мәтінге суретті
кірістіреді
Мұғалім оқушыларды бүгінгі
сабақтың сөздігімен таныстырады
Кірістіру
paste
Қиып
алу cut
Пернетақта
keyboard
Перне key
Символ symbol
Сабақтың тақырыбына
кіріспе:
5-слайд
Формативті бағалау №1
Мәтіндік редакторды іске
қосып, төмендегі таблицадағы символдардың ішінен ұнағанын теріп
көр. (4 мин)
Мұғалім бұл процесті бақылай
жүріп, оқушыларға көмектеседі.
Формативті бағалау
№2 (4
мин)
Мәтіндік редакторға кіріп,
келесі жұмбақтарды шеш:
Оқушылар бірінші тапсырмада
болғандай, жұмбақтарды шешуі керек.
Пілден де ауыр кім? (1040 1050
1059 1051 1040)
Шегірткенің құлағы қай жерде
орналасады? (1053 1054 1043 1040)
Үсті-басына кір жуытпайтын ең
таза кішкентай аң (1041 1040 1056 1057 1059
1050)
Жауаптар : Акула, аяқ,
борсық
Видеоны қарау
(2 мин)
-
Суретті мәтінге қалай
кірістіретінін көрсететін видеоны оқушыларға
көрсетіңіз.
-
Мәтінді қалай дұрыс қиып алуды
, көшіру және кірістіру керек екендігін
көрсетіңіз.
Дифференциация: жылдам
орындайтын оқушыларға дәл осындай тапсырмаларды жедел пернелермен
(горячие клавиши) орындауды тапсырыңыз.
Формативті
бағалау №3 (22
мин)
Оқушыларды ынталандыру
үшін төмендегідей тапсырмаларды беруге болады, мысалы: сүйікті
футболшыңыздың фотосуреті салынған досье немесе ішіне афишалар
кірістірілген сүйікті фильмдердің тізімі т.б.
Сүйікті
мереке
-
Мәтіндік редектордың
көмегімен өзіңіздің сүйікті мерекеңіз туралы мини мәтін
теріңіз
-
Көшіріп алу және
кірістіру командасы арқылы өз мәтініңізді
көбейтіңіз
-
Сәйкес суретті іздеп
тауып, мәтінге кірістіріңіз
Мұғалім
жұмыс процесін бақылай жүріп, оқушыларға көмектеседі, қателерін
түзетеді.
|