Сабақтың басы
8
минут
|
Ұйымдастыру: мұғалім және оқушылар бір бірімен амандасады,
бүгінгі сабаққа дайындығын шапалақпен
білдіреді.
«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы жауаптарын
тексереді.
Үй жұмысын № 1018(т);
1019(т)
Өтілген материалдарды еске түсіру
мақсатында
|
Оқушылардың барлығы бірдей тұрып бірдей шапалақ
ұрады.
Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын
тексереді.
|
«Жарайсыңдар!»
«Мадақтау сөз»
әдісі «Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
|
6 сынып
математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
|
Сабақтың ортасы
33 минут
Негізгі бөлім
|
Жаңа білімді қалыптастыру
Бір
жазықтықта қиылыспайтын екі түзу параллель түзулер деп
аталады.
Параллель a және b түзулерін жүргізу
үшін:
-
үшбұрышты
сызғыштың бір жағын сызғышқа тіреп, оның екінші жағының
бойымен a түзуін
жүргіземіз;
-
сызғыштың
бойымен үшбұрышты сызғышты кез келген бағытта жылжытып,
екінші b түзуін
жүргіземіз.
Алынған a және b түзулері өзара параллель
болады: a || b немесе b || a.
a және b параллель түзулер берілген. Әр
түзуде екі нүктеден, яғни a түзуінде D мен C нүктелерін,
ал b түзуінде E мен F нүктелерін белгілейік.
Сонда DC мен EF кескінділерін
аламыз. DC кесіндісі b түзуіне
параллель a түзуінде
жатыр. EF кесіндісі a түзуіне
параллель b түзуінде
жатыр. a мен b түзулері параллель
болғандықтан, DC кесіндісі EF кесіндісіне параллель
болады.
Параллель
түзулердің бойында жатқан кесінділер өзара параллель
болады.
a || b ⇒ DC || EF

№ 1
Сынық сызықтың ұзындығы неше
сантиметр?

1-сурет.
А.150 см; В. 120 см; D. 140 см; С. 130
см.
№ 2.
Сурет-2.
|
a мен b параллель түзулері берілген
(2-сурет).
Осы түзулердің бойынан AB, CD, ED
кесінділерін және ON, CM сәулелерін
белгілеңдер.
а) Параллель кесінділер мен параллель
сәулелерді
анықтаңдар;
б) Параллель болу себебі неде?
Түсіндіріңіздер.
|
ЕББҚ

Үлгерімі төмен оқушымен
жұмыс
Оқулықтан жұмыс:
А деңгейі №1022;
1023
В деңгейі №1024
Дарынды оқушымен
жұмыс
С деңгейі № 1030
|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Теңсіздіктер жүйесі
дегеніміз екі немесе одан
көп теңсіздіктің ортақ
жүйесі.
Теңсіздіктер
жүйесін шешу дегеніміз
– теңсіздіктерді
қанағаттандыратын белгісіз шаманың мәндерін табу немесе шешімдері
болмайтынын көрсету.
Бір айнымалысы бар
теңсіздіктер жүйесін шешу үшін оның құрамындағы әрбір
теңсіздікті жеке-жеке шешіп алып, табылған
шешімдердің қиылысуын берілген жүйенің жауабы
ретінде аламыз.
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір
жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы
бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Оқушы сәйкестендіру тәсілімен сәйкестендіреді және оның
дұрыс екеніне көз жеткізеді.
Бірнеше оқушылардан
тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың
дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап
талқыланады.
|
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ынталандыратын сөздерді жиі
айтамын
Жарайсың
Өте керемет
Керемет
Жақсы
Өткендегіден жақсы
Керемет
Ынталандыратын сөздерді жиі
айтамын
Жарайсың
Өте керемет
Керемет
Жақсы
Өткендегіден жақсы
Керемет
Ынталандыратын сөздерді жиі
айтамын
Жарайсың
Өте керемет
Керемет
Жақсы
Өткендегіден жақсы
Керемет
|
Интербелсенді тақта
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
Кеспе қағаз
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
Кеспе қағаз
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
Кеспе қағаз
|
Сабақтың соңы 4 – минут
|
Сабақты бекіту:
Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар
қоямын:
Үйге тапсырма:
№ 1029;
№1031
Кері байланыс
Рефлексия: «Бас бармақ»
әдісі
Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы
және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері
байланыс береді.
|

Оқушылар бәрі тұрып стикерлерді көрсету ақыры түсінгенін,
түсінбегенін көрсетеді.
|
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын
қою
|
6 сынып математика
1–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|
Саралау – оқушыларға
қалай
көбірек қолдау
көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілетті
жоғары оқушыларға
қандай
міндет қоюды
жоспарлап
отырсыз
|
Бағалау –
оқушылардың
материалды меңгеру
деңгейін қалай
тексеруді
жоспарлайсыз?
Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып
отырамын
|
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасының
сақталуы
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар
беру.
Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар
беру,
жеке көңіл бөлу
Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар
беру.
Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін
дамыту.
|
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды
марапаттау
|
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік
техникасын сақтау.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба? ия
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
ия
Жеткізбесе, неліктен? жоқ
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
ия
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
ия
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен? жоқ
|
|