Бекітемін
Келісемін:
КМҚК «№37 б/б меңгерушісі:
КМҚК «№37 б/б
әдіскері:
Алимбекова А.Б.
Шыныбаева
Ж.А.
Кіші «Ерке-Наз» тобының
перспективалық
жоспары.
Қыркүйек айы 2021 жыл.
Өтпелі тақырып «Менің
отбасым»
Мақсаты: Балалардың отбасы туралы
түсініктерін қалыптастыру. Отбасы мүшелері туралы, ата-ананың
еңбегі, өздері тұратын көше, үйдегі және көшедегі қауіпсіздік
туралы түсініктерін
жетілдіру.
Міндеттері:
- отбасындағы ана,
әке, әже, ата, аға, іні, апа, сіңлі сөздерінің мәнін
түсіну;
- отбасы мүшелеріне
жағымды өзара қарым-қатынасқа
тәрбиелеу,
- өзара көмек,
үлкенге құрмет, кішіге ізет
көрсету;
- ата-аналармен бірлескен әрекетке
баулу.
|
«Денсаулық»
Денешынықтыру
(2)
|
«Таным»
Құрастыру
|
«Шығармашылық»
Мүсіндеу
Музыка
|
1 –
апта
01-03
қыркүйек
|
Денешынықтыру
Тақырыбы: «Жүру»
Мақсаты:
1.Педагогтің артынан
жүру
2. Шашырап
жүгіру
Д/О
№8.
Тақырыбы: «Дәл осындай затты
әкел»
Мақсаты: ойыншық ішінен ұқсас жұбын
табуды үйрету.
|
Құрастыру
Тақырыбы: «Менің
үйім»
Мақсаты: Балаларды құрылыс
материалдарынан және ірі конструктор бөлшектерінен құрастыруға
үйрету.
Д/О: №35
Тақырыбы: «Менің үйім
қайда?»
Мақсаты: Балаларды аквариум тұрғындары мен су
тоғандарын жіктеп аттарын атауға
үйрету.
|
Мүсіндеу
Тақырыбы: «Бағдаршам»
Мақсаты: Балалардың сазбалшық
оның қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру. Сазбалшықты дұрыс
қолдану біліктерін жетілдіру.
Д/О №34
Тақырыбы: «Не
көрдің?»
Мақсаты: бейнелі есте сақтауды дамыту,
репродуктивті қиялдау қабілетін
дамыту.
|
Денешынықтыру
Тақырыбы:
«Жүрудің
түрлері»
Мақсаты:
1. Жұптасып
жүру
2. Бірқалыпты
жүгіру
Д/О
№10
Тақырыбы:
«Сиқырлы
қапшық»
Мақсаты: Заттарды сипаттауға үйрету,
алып шыққан затын атауға
үйрету.
|
|
Музыка
Тақырыбы: «Қуыршақты
оятамыз»
Музыка
тыңдау
Музыка
тыңдауға қызығушылықты және түрлі жанрлы музыкалық шығармаларды:
ән, полька, тыңдау ережесін сақтауды
қалыптастыру.
Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар Топ-топ балақан
Дағдыларын қалыптастыру:
музыканың ашық берілген
сипатына сай қимылдар жасауды
қалыптастыру.
|
|
«Денсаулық»
-3
Денешынықтыру -
3
|
«Қатынас»
-1
Сөйлеуді дамыту –
0,5
Көркем әдебиет –
0,5
|
«Таным» -
2
Сенсорика -
0,5
Құрастыру –
0,5
Жаратылыстану -
1
|
«Шығармашылық» -
3
Сурет салу –
1
Мүсіндеу –
0,25
Жапсыру –
0,25
Музыка -
1,5
|
|
Денешынықтыру
Тақырыбы: «Жүру»
Мақсаты:
1.Педагогтің артынан
жүру
2. Шашырап
жүгіру
Д/О
№4.
Тақырыбы:
«Үлкен және
кішкентай »
Мақсаты: Балаларға үлкен және кіші
ұғымын үйрету.
|
Көркем
әдебиет
Тақырыбы: «Шалқан»
ертегісі
Мақсаты:
Балаларды
ертегілердің мазмұнын түсінуге және олардағы әрекеттердің дамуын
қадағалауға үйрету.
Д/О№18
Тақырыбы:
«Кім қандай киім киіп
тұр?»
Мақсаты: Балалардың сөдік қорын дамыту,
сұрақтарға жауап беруге
үйрету.
|
Сенсорика
Тақырыбы: «Үйдегі
заттар»
Мақсаты:
Заттар мен құралдарды қолдану
дағдыларын
қалыптастыру.
Д/О
№17
Тақырыбы:
«Не
жетіспейді?»
Мақсаты: Балалардың зейінін дамыту,
есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
|
Сурет
салу
Тақырыбы: «Менің үйімнің
қабырғалары»
Мақсаты:
Балалардың бейнелеу әрекетіне
деген қызығушылығын
ояту.
Д/О
№23
Тақырыбы: «Бұл
не?»
Мақсаты: Балалардың сөздік қорын
дамыту, қоршаған ортадағы заттар мен
таныстыру.
|
|
Дене
шынықтыру
Тақырыбы: «Жұптасып
жүру»
Мақсаты:
1. Жұптасып
жүру
2. Бірқалыпты
жүгіру
Қимыл-қозғалыс
ойыны №3
Тақырыбы:
« Ақ қоян »
Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа, мықтылыққа
баулу.
|
|
Жаратылыстану
Тақырыбы: «Күз»
Мақсаты:
Тірі табиғат құбылыстары
туралы білімдерін
кеңейту.
Д/О
№21
Тақырыбы:
«Үлкен және кішкентай
жапырақтар»
Мақсаты: Балаларға заттарды үлкен және
кішілігіне қарай ажыратуға
үйрету.
|
Музыка
Тақырыбы: «Ата-ананы
тыңдаймыз»
Мақсаты:
Музыка тыңдау: музыка тыңдауға қызығушылықты және түрлі ән тыңдау ережесін
сақтауды қалыптастыру;
Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар: Балапандар биі.
музыканың
ашық берілген сипатына сай қимылдар жасау дағдыларын
қалыптастыру. Ойын:
Ақырын қатты
|
|
Дене
шынықтыру
Тақырыбы: «Қарқынды өзгерте отырып
жүру»
Мақсаты:
1. Қарқынды өзгерте отырып
жүру.
2. Берілген бағытта
жүгіру.
Қимыл-қозғалыс ойыны
№4
Тақырыбы: « Қасқырлар мен лақтар
»
Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа, ептілікке
тәрбиелеу.
|
|
|
Музыка
Тақырыбы: «Ата-ананы тыңдаймыз»
(қайталау)
Мақсаты:
Музыка
тыңдау
музыка
тыңдауға қызығушылықты және түрлі жанрлы музыкалық шығармаларды:
ән, полька, тыңдау ережесін сақтауды қалыптастыру.
Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
Топ-топ балақан
Дағдыларын қалыптастыру:
музыканың ашық берілген
сипатына сай қимылдар жасауды
қалыптастыру.
|