ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР
МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ «АҚ БОТА» ТОБЫ / Қазан айы 2018 оқу жылы
Өтпелі тақырып: ««Менің отбасым»
Мақсаты: Отбасы,ана,әке әже,ата әпкенің рөлі;отбасы мүшелерінің еңбек міндеттері:отбасындағы жағымды өзара қарым –қатынас көмек отбасының барлық мүшелеріне мсүйіспеншілік туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
-
Отбасы мүшелеріне деген жағымды ,дұрыс қарым-қатынасқа тәрбиелеу;
-
Отбасындағы өзара міндет кенейтуге бағытталған түрлі ойын түріндегі жағдаяттарды шешу;
-
Отбасындағы ата-анасын,аға-әпкелері туралы олардың атқаратын қызметтері, мамандықтарын құрметтеуге ,мамандыцқтар туралы білімдерін нақтылау.
|
Өтпелі тақырып: |
|
Денсаулық Дене шынықтыру (2,5 сағат) Қауіпсіз мінез-құлық негіздері (0,5) |
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (1) Көркем әдебиет (0,5) Сауат ашу негіздері (1,5) Драма (0,5) Орыс тілі (2) Шет тілі (1) |
Таным Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру (2с) Құрастыру (0,5) Жаратылыстану (1с) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Мүсіндеу (1с) Аппликация (1с) Музыка (2 с)
|
Әлеумет Өзін-өзі тану (1с) Қоршаған ортамен таныстыру (0,5с) Экология негіздері (0,5с) |
|
|
Менің отбасым,ата-аналар еңбегі» м
|
Дене шынықтыру 1.Денсаулық сабағы Адам боыйндағы жақсы жаман қасиеттер. 2.Қыздар мен ұлдар жарысы. Ереже сақтап журіп үйрену. 3.Организмді шынықтырамыз. .Салауатты өмір салтын сақтауға,дұрыс тамақтануға ықпал ету |
Сөйлеуді дамыту 1Кітап- алтын қазына Кітапты ұқыпты ұстауға берілген тапсырманы мұхият орындауға дағдыландыру. Сауат ашу негіздері 1Мектеп бізге не үйретеді? .А дыбысын таныстыру,дауысты ,жуан дауысты екенін ажырата білуге қалаптастыру.
2.Н дыбысы мен әрпі .Н дыбысын таныстыру Дауыссыз дыбыс екенін ,сөздерге дыбыстық талдау жасатуға үйретуді жалғастыру:берілген дыбысқасөз ойлап табуға үйрету. Драма Мектепте не үйренемін? Мектеп ережесін ,мектеп талаптарына бағыну,мұғалимнін тапсырмасын мүхият орындай білуге дағдылану. Орыс тілі
Призносить и различатьэвукаи в словах и фразах. . 2. Кто работает в школе? Пониматьзначение часто повторяющихся слов по лексическтим темем Ағылшын тілі
Мектеп туралы түсінік беру.Отбасы мүшелерін атай білуге ,зат есімді жекеше түрде қолдануға үйрету. . |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1. Санап үйренемін.1-ден 5 –ке дейінгі сандар.Көрнекілік негізінде 1-5 сандарын таныстыру.Тура және кері санауға үйрету. 2.Санап үйренемін.1-ден 10-ға дейінгі сандар.1ден 10-ға дейін санатып сандармен таныстыру.заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастыруға үрету. 2. Жаратылыстану Табиғат деген не?Табиғат туралы түсінік қалыптастырып,табиғатты аялауға ,қорғауға үйрету.
|
Сурет салу Жұлдызгүл мектеп гүлі.Жұлдызгүл суретін көрнекілік түрінде пайдалана отырып гүл суретін салу.Гүлді отбасы мүшелеріне сыйға тартуға ,нақты түстерді ажырата білуге дағдыландыру. Мүсіндеу Түлкі мен ешкі.Қазақтың түлкі мен ешкі ертегісі желісінде ,мүсіндеу жұмысын жалғастыру Аппликация Мектеп ауласында. Мектеп ауласындағы заттармен таныстырып балалардың естеріне түсіре отырып ,мектеп ауласындағы заттарды жапсырту. Музыка 1.Мен әдепті баламын Балаларды сыпайылыққа ,кішіпейілділікке үйрету. 2.Мен әдепті баламын.Тыңдаған музыкалық шығарманы есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ән айту ережелерін сақтай отырып ,әннің көңіл –күйін жеткізу.Менің |
Өзін-өзі тану 1.Менің балабақшам.Ата-аналармен өзара әрекеттестік арқылы қарым-қатынас қуанышы туралы түсініктерін кеңейту.Балабақшада бір –бірімен тату –тәтті мейірімділік танытуға баул у.. 2.Қоршаған ортамен танысу.Мектеппен танысамыз .Мектеп туралы кеңінен түсінік қалыптастыру.Қоршаған ортаны аялай білуге тәрбиелеу. 1
2 |
||
|
|
2
апта «Менің
көшем» |
Дене шынықтыру 1. Жұппен дене бітімін жетілдіру.Организмнің төзімділігі мен жаттыққандығы жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндееп үдетумен дене жаттығуларын орындау. 2.Біз спортпен айналысып ,тез өсеміз. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау,оларды алмастыру,қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру.. Қауіпсіз мінез-құлық негіздері 1. адамның дене құрылысы.Дене бітімі деген не? Адамның дене құрылысын білу.дұрыс дене бітімін сақтаудың негізгі ережелерін білу және қолдану.
|
Сөйлеуді дамыту Мен білімді баламын. Берілгн кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау.Тыңдалған мәтінді ақпаратты сурет,сызба,белгілер қолданып жеткізу. Көркем әдебиет Оқу құралдар хикаясы. Шағын мәтіндер балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.Кейіпкерлердің қылығы туралы пікірін айту. . Сауат ашу негіздері 1. Л дыбысы мен әрпі Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, олардың сөздер ішінен бөлу және сөзсіз жеке айту.Сөзді буынға бөлу,сөздегі буын санын және орналасу ретін анықтау..
Орыс тілі
Отвечать на элементарные вопросы жестами словами и короткими фразами.
Находитьинформацию в картинках.иллюстрациях и соотносить их.Использовать в речи новые слова по лексическим темам.
Ағылшын тілі Ағылшын тіліндегі сөздерді және сөйлемдерді түсініп, қолдануға үйрету.
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1. Сурет салып үйренемін. «Нешеу »және «Реті бойынша нешінші?» екенін анықтаймын. 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау. 2.Менің оқу құралым.11—ден 20-ға дейінгі сандар. 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау.Заттарды саны бойынша салыстырып ,олардың реттік нөмірін атау. Құрастыру. Мен мектепке не апарамын ? Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. . Жаратылыстану. Өсімдік өсу үшін не қажет? Өсімдіктің жанды табиғат бөлігі екенін анықтай отырып,өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтау. |
Сурет салу. Мектебім-отбасым. Қылқаламды бір бағытта,солдан оңға жоғарыдан төменге, қиғаш жүргізу арқылы суретті бояу. . Мүсіндеу . Қарасаң көзің тоймайды,Қыз Жібек қандай тамаша!Дымков ойыншықтарының үлгісі бойынша.Әлем халықтарыныіұлттық ойыншықтары затқа қарап елестету,ойдан құрастырусәндеу әдістерін пайдалану . Аппликация. Жапырақтардан компазиция жасау. Шаблон/ есте сақталған үлгі/затқа қарап жапсыруларды құрастыру,сәйкес түсті,пішінді,заттардың фактурасы мен пропорцияларын таңдау,бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс пайдалану.
Музыка
|
Өзін-өзі тану 1.Менің тәрбиешім.Ата-аналардың көмегімен тәрбиешіге тилек көңілдерін білдіру. Экология негіздері. Табиғатта өзін-өзі ұстай білу ережесі. Табиғатта өзін-өзі ұстай білудің ережесін сақтау.
3 |
|
|
|
|
|
2. Что делают дети на занятиях?Призносить и различать звуки в словах и фразах.Использовать в речи новые слова по лексическим темам. Ағылшын тілі My school.
Балаларды жаңа “What’s your name? My name is…” сөз тіркестермен таныстыру. Аттарын сұрап, жауап беру дағдысын қалыптастыру. Адамдармен сыпайы қарым-қатынас орнатуға, әдептілікке тәрбиелеу. |
Балаларға өсімдіктерді күтуге үйрету. |
Музыка 1. Ардақты ұстазым. Ұстазға деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту. Ұстаз туралы ән жаттату.
2. Ардақты ұстазым. Ұстазға деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту. Ұстаз туралы ән жаттату. |
4 |
|
|
|
3
апта : «Үйдегі және
көшедегі қауіпсіздік» |
Дене шынықтыру 1. Күшті әрі епті боламыз.Жүру мен жүгірудің негізгі түрін орындау, оларды алмастыру,қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру. 2.Дене бітімін күтеміз. Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындау.Дене қуаты қасиеттерін көрсету:әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, жылдамдық пен реакция. 3.Сыныптағы достарым. Бір орында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін,сапта түзу жүру түрлерін орындау. |
Сөйлеуді дамыту . Мектеп ауласында.Мектеп ауласындағы заттармен таныстыру.Берілген тапсырма бойынша әңгіме мазмұнын құрау.
Сауат ашу негіздері . 1.Мекн үлгілі баламын.Р дыбысы мен әрпі. Балаларды адамгершілік сезімге тәрбиелеу.Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғар,ы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін жазу.
2.Менің оқу құралым.О дыбысы мен әрпі. Сөзді буынға бөлу,сөздегі буын санын және орналасу ретін анықтау.Педогог сұрақтарына толық,анық жауап қайтару. Драма. 1.Бәрін білгім келеді. Интонацияларды ажырата алу және оларды айту.Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру,оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу.
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1. 1-ден 20-ға дейінгі сандар. 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау.Заттарды саны бойынша салыстырып ,олардың реттік нөмірін табу. 2.Құрылысшы боламын.20-ға дейін санап үйренемін.Алдыңғы .Кейінгі. 20 көлеміндегі сандарға түсінік беру.20 дейін тура және кері санау.Сандарды реті бойынша нөмірін атау. Жаратылыстану. Өсімдіктердің түрлерін білесің?Өсімдікткрдің ағаштар, бұталар, шөптер тобына ажырату.
|
Сурет салу Мектеп бағының сыбдыры.Көркемматериалдар және құралдар түрлерін қолмен саусақпен т,б көмегімен қарапайым жұмыс техникасын қолдана отырып ,заттардың текстурасын бейнелеу. Мүсіндеу . Қарлығаштың ұясы. Кейіпкерлерге тән бөліктерді пропорцияны сақтай отырып,қарапайым әдістерді қолданып мүсіндеу,жұмыстың конструктивті және пластикалық техникаларын үйлестіріп,бөліктерді біріктіру. Аппликация. Әдемі көбелек. Елестету арқылы геометриялық пішіндер негізінде бірнеше бөліктен тұратын заттардың жапсырмасын құрастыру,бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс қолдана отырып,тұтас ойыншық бейнелерін жасау немесе қисық жыртып алынған қағаздан жұмсақ ойыншық бейнелерін құрастыру.
|
Өзін-өзі тану. Жақсылық жасай білеміз.Балаларды жақсылық жасауға үйрету. Қоршаған ортамен таныстыру Менің мектебім. Мектептегі қауіпсіздік және тәртіп ережелері. Мектептегі және сыныптағы негізгі ережелерді білу және оларды сақтау . 5 |
|
|
|
|
|
Орыс тілі 1.Школьный рюкзачок. Отвечать на элементарные вопросы жестами словами и короткими фразами. Внимательно слушать и отвечать собеседнику короткими фразами, используя образец, мимику, жесты. 2Волшебный цвет.Использовать слова ,обозначающие признаки предметов. Находить информацию в картинках, иллюстрациях и соотносить их. Ағылшын тілі Lesson 3 My school Ағылшын тіліндегі сөздерді түсінуге және дұрыс айтуға үйрету. Лексикалық-тақырыптық сала бойынша сөздікте ойыншықтардың атауларын қалыптастыру. |
|
Музыка Біздің мектеп.Мектеп жайлы толық түсінік беру. Тыңдаған музыкалық шығарманы есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ән айту ережелерін сақтай отырып ,әннің көңіл –күйін жеткізу.
|
6 |
|
|
|
4
апта « Алтын
күз» |
Дене шынықтыру. 1.Біз достармен ойнаймыз.Командалық ойындар рөлдері мен тәсілдерін қолдану. 2.Біз-ортақ бір отбасымыз. Түрлі спорттық ҰОҚ-ға қажетті ресурстарды анықтап,оларды қауіпсіздік техникасына сәйкес қолдану.
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері. Дене тазалығы.Жеке бас тазалығы.Ауыз қуысы және дене күтіміне арналған қарапайым тазалық ережелерін ибілу ,қолдану және түсіну. . |
Сөйлеуді дамыту . Мектептегі оқиға.Берілген тақырып аясында диологке қатысу. Тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізу. Көркем әдебиет. Өзім барам мектепке.Мектеп жайлы мәтін балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.
Сауат ашу негіздері . Мектеп кітапханасында.Т дыбысы мен әрпі.Сөз сөйлем сызбасын оқу.Жазуға қолдарын жаттықтыру ,Т әрпінің баспа түрімен жазу.
Орыс тілі 1. Как я готовлюсь к школе.Формировать умения понимать и применять знакомые слова в повседневной жизни: задавать элементарные вопросы и отвечать на нихсоставлять предложения из 4-5 слов. использовать в речи новые слова по лексическим темам. 2. Что язнаю о школе?Передавать информацию из прослушанных текстов при помощи рисунка, схемы ,знаков.
Ағылшын тілі 1 Lesson 4 My school . 1-10 дейінгі сандармен танысу. “I’m a boy/girl. I’m 6” лексикалық бірліктерін танысып, өздерінің жасын айта алу дағдысын қалыптастыру. |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1.20-ға дейін санап үйренемін.Санау бойынша нешінші?Қанша? 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау.Сандарды заттарымен санау. 2.Достарыммен бірге үйренем ін.Артық.Кем.Сонша. Топтардағы заттарды алып тастап немесе қоса отырып ,санын салыстыру теңдік пен теңсіздікті анықтау,топтарды салыстыру және санау негізінде сандық мәнін жалпылау. Жаратылыстану. Қай өсімдік қандай жерде өседі?Бөлме және жабайы өсетін өсімдіктерді салыстыру.
Құрастыру Карандаш салуға арналған стақан.
|
Сурет салу . Мектепке барар жолда.Мектепке барар жолын салу.Мектеп жайлы әңгімелесу.
. Мүсіндеу. Ермексаз қойылымы.Ертегі ,әңгіме балаларға арналған халық әндері,санамақ мазақтамалары,аңыздар желісімен жұмыс жасау.
Аппликация. Ғажайып фигуралар.Геометриялық пішіндернегізінде қарапайым заттардың бейнесін қию жолақтарды тіктортбұрыш,шаршыларды үшбұрыш етіп қию ,шаршының несесе тіктөртбұрыштың бұрыштарын қию арқылы шеңбер және сопақ пішіндерді қиып алып тиімді жұмсау. . Музыка 1. Көңілді әуендер. Тыңдаған музыкалық шығарманы есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ән айту ережелерін сақтай отырып ,әннің көңіл –күйін жеткізу
|
Өзін-өзі тану . Мен бақытты баламын.Бақытты балалық шаққа оралу. Экология негіздері. Табиғат бұрышындағы жануарларға қамқорлық.Табиғат бұрышындағы жануарларға күтім жасау. 7 |
|
|
|
|
|
|
арналған стақан. Заттарды қолдану аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. |
Көңілді әуендер. Тыңдаған музыкалық шығарманы есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ән айту ережелерін сақтай отырып ,әннің көңіл –күйін жеткізу.
|
8 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Перспективалық жоспар Мектепалды даярлық тобы 2018-2019 оқу жылы Қазан айы
Перспективалық жоспар Мектепалды даярлық тобы 2018-2019 оқу жылы Қазан айы
ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР
МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ «АҚ БОТА» ТОБЫ / Қазан айы 2018 оқу жылы
Өтпелі тақырып: ««Менің отбасым»
Мақсаты: Отбасы,ана,әке әже,ата әпкенің рөлі;отбасы мүшелерінің еңбек міндеттері:отбасындағы жағымды өзара қарым –қатынас көмек отбасының барлық мүшелеріне мсүйіспеншілік туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
-
Отбасы мүшелеріне деген жағымды ,дұрыс қарым-қатынасқа тәрбиелеу;
-
Отбасындағы өзара міндет кенейтуге бағытталған түрлі ойын түріндегі жағдаяттарды шешу;
-
Отбасындағы ата-анасын,аға-әпкелері туралы олардың атқаратын қызметтері, мамандықтарын құрметтеуге ,мамандыцқтар туралы білімдерін нақтылау.
|
Өтпелі тақырып: |
|
Денсаулық Дене шынықтыру (2,5 сағат) Қауіпсіз мінез-құлық негіздері (0,5) |
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (1) Көркем әдебиет (0,5) Сауат ашу негіздері (1,5) Драма (0,5) Орыс тілі (2) Шет тілі (1) |
Таным Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру (2с) Құрастыру (0,5) Жаратылыстану (1с) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Мүсіндеу (1с) Аппликация (1с) Музыка (2 с)
|
Әлеумет Өзін-өзі тану (1с) Қоршаған ортамен таныстыру (0,5с) Экология негіздері (0,5с) |
|
|
Менің отбасым,ата-аналар еңбегі» м
|
Дене шынықтыру 1.Денсаулық сабағы Адам боыйндағы жақсы жаман қасиеттер. 2.Қыздар мен ұлдар жарысы. Ереже сақтап журіп үйрену. 3.Организмді шынықтырамыз. .Салауатты өмір салтын сақтауға,дұрыс тамақтануға ықпал ету |
Сөйлеуді дамыту 1Кітап- алтын қазына Кітапты ұқыпты ұстауға берілген тапсырманы мұхият орындауға дағдыландыру. Сауат ашу негіздері 1Мектеп бізге не үйретеді? .А дыбысын таныстыру,дауысты ,жуан дауысты екенін ажырата білуге қалаптастыру.
2.Н дыбысы мен әрпі .Н дыбысын таныстыру Дауыссыз дыбыс екенін ,сөздерге дыбыстық талдау жасатуға үйретуді жалғастыру:берілген дыбысқасөз ойлап табуға үйрету. Драма Мектепте не үйренемін? Мектеп ережесін ,мектеп талаптарына бағыну,мұғалимнін тапсырмасын мүхият орындай білуге дағдылану. Орыс тілі
Призносить и различатьэвукаи в словах и фразах. . 2. Кто работает в школе? Пониматьзначение часто повторяющихся слов по лексическтим темем Ағылшын тілі
Мектеп туралы түсінік беру.Отбасы мүшелерін атай білуге ,зат есімді жекеше түрде қолдануға үйрету. . |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1. Санап үйренемін.1-ден 5 –ке дейінгі сандар.Көрнекілік негізінде 1-5 сандарын таныстыру.Тура және кері санауға үйрету. 2.Санап үйренемін.1-ден 10-ға дейінгі сандар.1ден 10-ға дейін санатып сандармен таныстыру.заттарды шамасына қарай өсу және кему ретімен орналастыруға үрету. 2. Жаратылыстану Табиғат деген не?Табиғат туралы түсінік қалыптастырып,табиғатты аялауға ,қорғауға үйрету.
|
Сурет салу Жұлдызгүл мектеп гүлі.Жұлдызгүл суретін көрнекілік түрінде пайдалана отырып гүл суретін салу.Гүлді отбасы мүшелеріне сыйға тартуға ,нақты түстерді ажырата білуге дағдыландыру. Мүсіндеу Түлкі мен ешкі.Қазақтың түлкі мен ешкі ертегісі желісінде ,мүсіндеу жұмысын жалғастыру Аппликация Мектеп ауласында. Мектеп ауласындағы заттармен таныстырып балалардың естеріне түсіре отырып ,мектеп ауласындағы заттарды жапсырту. Музыка 1.Мен әдепті баламын Балаларды сыпайылыққа ,кішіпейілділікке үйрету. 2.Мен әдепті баламын.Тыңдаған музыкалық шығарманы есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ән айту ережелерін сақтай отырып ,әннің көңіл –күйін жеткізу.Менің |
Өзін-өзі тану 1.Менің балабақшам.Ата-аналармен өзара әрекеттестік арқылы қарым-қатынас қуанышы туралы түсініктерін кеңейту.Балабақшада бір –бірімен тату –тәтті мейірімділік танытуға баул у.. 2.Қоршаған ортамен танысу.Мектеппен танысамыз .Мектеп туралы кеңінен түсінік қалыптастыру.Қоршаған ортаны аялай білуге тәрбиелеу. 1
2 |
||
|
|
2
апта «Менің
көшем» |
Дене шынықтыру 1. Жұппен дене бітімін жетілдіру.Организмнің төзімділігі мен жаттыққандығы жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндееп үдетумен дене жаттығуларын орындау. 2.Біз спортпен айналысып ,тез өсеміз. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау,оларды алмастыру,қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру.. Қауіпсіз мінез-құлық негіздері 1. адамның дене құрылысы.Дене бітімі деген не? Адамның дене құрылысын білу.дұрыс дене бітімін сақтаудың негізгі ережелерін білу және қолдану.
|
Сөйлеуді дамыту Мен білімді баламын. Берілгн кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау.Тыңдалған мәтінді ақпаратты сурет,сызба,белгілер қолданып жеткізу. Көркем әдебиет Оқу құралдар хикаясы. Шағын мәтіндер балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.Кейіпкерлердің қылығы туралы пікірін айту. . Сауат ашу негіздері 1. Л дыбысы мен әрпі Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, олардың сөздер ішінен бөлу және сөзсіз жеке айту.Сөзді буынға бөлу,сөздегі буын санын және орналасу ретін анықтау..
Орыс тілі
Отвечать на элементарные вопросы жестами словами и короткими фразами.
Находитьинформацию в картинках.иллюстрациях и соотносить их.Использовать в речи новые слова по лексическим темам.
Ағылшын тілі Ағылшын тіліндегі сөздерді және сөйлемдерді түсініп, қолдануға үйрету.
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1. Сурет салып үйренемін. «Нешеу »және «Реті бойынша нешінші?» екенін анықтаймын. 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау. 2.Менің оқу құралым.11—ден 20-ға дейінгі сандар. 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау.Заттарды саны бойынша салыстырып ,олардың реттік нөмірін атау. Құрастыру. Мен мектепке не апарамын ? Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. . Жаратылыстану. Өсімдік өсу үшін не қажет? Өсімдіктің жанды табиғат бөлігі екенін анықтай отырып,өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтау. |
Сурет салу. Мектебім-отбасым. Қылқаламды бір бағытта,солдан оңға жоғарыдан төменге, қиғаш жүргізу арқылы суретті бояу. . Мүсіндеу . Қарасаң көзің тоймайды,Қыз Жібек қандай тамаша!Дымков ойыншықтарының үлгісі бойынша.Әлем халықтарыныіұлттық ойыншықтары затқа қарап елестету,ойдан құрастырусәндеу әдістерін пайдалану . Аппликация. Жапырақтардан компазиция жасау. Шаблон/ есте сақталған үлгі/затқа қарап жапсыруларды құрастыру,сәйкес түсті,пішінді,заттардың фактурасы мен пропорцияларын таңдау,бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс пайдалану.
Музыка
|
Өзін-өзі тану 1.Менің тәрбиешім.Ата-аналардың көмегімен тәрбиешіге тилек көңілдерін білдіру. Экология негіздері. Табиғатта өзін-өзі ұстай білу ережесі. Табиғатта өзін-өзі ұстай білудің ережесін сақтау.
3 |
|
|
|
|
|
2. Что делают дети на занятиях?Призносить и различать звуки в словах и фразах.Использовать в речи новые слова по лексическим темам. Ағылшын тілі My school.
Балаларды жаңа “What’s your name? My name is…” сөз тіркестермен таныстыру. Аттарын сұрап, жауап беру дағдысын қалыптастыру. Адамдармен сыпайы қарым-қатынас орнатуға, әдептілікке тәрбиелеу. |
Балаларға өсімдіктерді күтуге үйрету. |
Музыка 1. Ардақты ұстазым. Ұстазға деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту. Ұстаз туралы ән жаттату.
2. Ардақты ұстазым. Ұстазға деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту. Ұстаз туралы ән жаттату. |
4 |
|
|
|
3
апта : «Үйдегі және
көшедегі қауіпсіздік» |
Дене шынықтыру 1. Күшті әрі епті боламыз.Жүру мен жүгірудің негізгі түрін орындау, оларды алмастыру,қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру. 2.Дене бітімін күтеміз. Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындау.Дене қуаты қасиеттерін көрсету:әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, жылдамдық пен реакция. 3.Сыныптағы достарым. Бір орында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін,сапта түзу жүру түрлерін орындау. |
Сөйлеуді дамыту . Мектеп ауласында.Мектеп ауласындағы заттармен таныстыру.Берілген тапсырма бойынша әңгіме мазмұнын құрау.
Сауат ашу негіздері . 1.Мекн үлгілі баламын.Р дыбысы мен әрпі. Балаларды адамгершілік сезімге тәрбиелеу.Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғар,ы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін жазу.
2.Менің оқу құралым.О дыбысы мен әрпі. Сөзді буынға бөлу,сөздегі буын санын және орналасу ретін анықтау.Педогог сұрақтарына толық,анық жауап қайтару. Драма. 1.Бәрін білгім келеді. Интонацияларды ажырата алу және оларды айту.Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру,оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу.
|
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1. 1-ден 20-ға дейінгі сандар. 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау.Заттарды саны бойынша салыстырып ,олардың реттік нөмірін табу. 2.Құрылысшы боламын.20-ға дейін санап үйренемін.Алдыңғы .Кейінгі. 20 көлеміндегі сандарға түсінік беру.20 дейін тура және кері санау.Сандарды реті бойынша нөмірін атау. Жаратылыстану. Өсімдіктердің түрлерін білесің?Өсімдікткрдің ағаштар, бұталар, шөптер тобына ажырату.
|
Сурет салу Мектеп бағының сыбдыры.Көркемматериалдар және құралдар түрлерін қолмен саусақпен т,б көмегімен қарапайым жұмыс техникасын қолдана отырып ,заттардың текстурасын бейнелеу. Мүсіндеу . Қарлығаштың ұясы. Кейіпкерлерге тән бөліктерді пропорцияны сақтай отырып,қарапайым әдістерді қолданып мүсіндеу,жұмыстың конструктивті және пластикалық техникаларын үйлестіріп,бөліктерді біріктіру. Аппликация. Әдемі көбелек. Елестету арқылы геометриялық пішіндер негізінде бірнеше бөліктен тұратын заттардың жапсырмасын құрастыру,бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс қолдана отырып,тұтас ойыншық бейнелерін жасау немесе қисық жыртып алынған қағаздан жұмсақ ойыншық бейнелерін құрастыру.
|
Өзін-өзі тану. Жақсылық жасай білеміз.Балаларды жақсылық жасауға үйрету. Қоршаған ортамен таныстыру Менің мектебім. Мектептегі қауіпсіздік және тәртіп ережелері. Мектептегі және сыныптағы негізгі ережелерді білу және оларды сақтау . 5 |
|
|
|
|
|
Орыс тілі 1.Школьный рюкзачок. Отвечать на элементарные вопросы жестами словами и короткими фразами. Внимательно слушать и отвечать собеседнику короткими фразами, используя образец, мимику, жесты. 2Волшебный цвет.Использовать слова ,обозначающие признаки предметов. Находить информацию в картинках, иллюстрациях и соотносить их. Ағылшын тілі Lesson 3 My school Ағылшын тіліндегі сөздерді түсінуге және дұрыс айтуға үйрету. Лексикалық-тақырыптық сала бойынша сөздікте ойыншықтардың атауларын қалыптастыру. |
|
Музыка Біздің мектеп.Мектеп жайлы толық түсінік беру. Тыңдаған музыкалық шығарманы есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ән айту ережелерін сақтай отырып ,әннің көңіл –күйін жеткізу.
|
6 |
|
|
|
4
апта « Алтын
күз» |
Дене шынықтыру. 1.Біз достармен ойнаймыз.Командалық ойындар рөлдері мен тәсілдерін қолдану. 2.Біз-ортақ бір отбасымыз. Түрлі спорттық ҰОҚ-ға қажетті ресурстарды анықтап,оларды қауіпсіздік техникасына сәйкес қолдану.
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері. Дене тазалығы.Жеке бас тазалығы.Ауыз қуысы және дене күтіміне арналған қарапайым тазалық ережелерін ибілу ,қолдану және түсіну. . |
Сөйлеуді дамыту . Мектептегі оқиға.Берілген тақырып аясында диологке қатысу. Тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізу. Көркем әдебиет. Өзім барам мектепке.Мектеп жайлы мәтін балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.
Сауат ашу негіздері . Мектеп кітапханасында.Т дыбысы мен әрпі.Сөз сөйлем сызбасын оқу.Жазуға қолдарын жаттықтыру ,Т әрпінің баспа түрімен жазу.
Орыс тілі 1. Как я готовлюсь к школе.Формировать умения понимать и применять знакомые слова в повседневной жизни: задавать элементарные вопросы и отвечать на нихсоставлять предложения из 4-5 слов. использовать в речи новые слова по лексическим темам. 2. Что язнаю о школе?Передавать информацию из прослушанных текстов при помощи рисунка, схемы ,знаков.
Ағылшын тілі 1 Lesson 4 My school . 1-10 дейінгі сандармен танысу. “I’m a boy/girl. I’m 6” лексикалық бірліктерін танысып, өздерінің жасын айта алу дағдысын қалыптастыру. |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 1.20-ға дейін санап үйренемін.Санау бойынша нешінші?Қанша? 20 көлеміндегі сандарды тура және кері санау.Сандарды заттарымен санау. 2.Достарыммен бірге үйренем ін.Артық.Кем.Сонша. Топтардағы заттарды алып тастап немесе қоса отырып ,санын салыстыру теңдік пен теңсіздікті анықтау,топтарды салыстыру және санау негізінде сандық мәнін жалпылау. Жаратылыстану. Қай өсімдік қандай жерде өседі?Бөлме және жабайы өсетін өсімдіктерді салыстыру.
Құрастыру Карандаш салуға арналған стақан.
|
Сурет салу . Мектепке барар жолда.Мектепке барар жолын салу.Мектеп жайлы әңгімелесу.
. Мүсіндеу. Ермексаз қойылымы.Ертегі ,әңгіме балаларға арналған халық әндері,санамақ мазақтамалары,аңыздар желісімен жұмыс жасау.
Аппликация. Ғажайып фигуралар.Геометриялық пішіндернегізінде қарапайым заттардың бейнесін қию жолақтарды тіктортбұрыш,шаршыларды үшбұрыш етіп қию ,шаршының несесе тіктөртбұрыштың бұрыштарын қию арқылы шеңбер және сопақ пішіндерді қиып алып тиімді жұмсау. . Музыка 1. Көңілді әуендер. Тыңдаған музыкалық шығарманы есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ән айту ережелерін сақтай отырып ,әннің көңіл –күйін жеткізу
|
Өзін-өзі тану . Мен бақытты баламын.Бақытты балалық шаққа оралу. Экология негіздері. Табиғат бұрышындағы жануарларға қамқорлық.Табиғат бұрышындағы жануарларға күтім жасау. 7 |
|
|
|
|
|
|
арналған стақан. Заттарды қолдану аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. |
Көңілді әуендер. Тыңдаған музыкалық шығарманы есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ән айту ережелерін сақтай отырып ,әннің көңіл –күйін жеткізу.
|
8 |
|
шағым қалдыра аласыз













