Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Перспективалық жоспар мен апталық циклограммаға енгізілген өзгерістер туралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Рыскулова Айжан Кенжебековна Тараз қ ПШО филиалы
А бөлімі
Перспективалық жоспар мен апталық циклограммаға енгізілген өзгерістер туралы
Педагогикалық шеберлік орталығында мектепке дейінгі ұйым педагогтарына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын жаңарту бойынша өзімнің кәсіптік шеберлігімді жетілдірдім. Жаңа бағдарлама баланың әлеуметтік және тұлғалық дамуына оң ықпал етуге бағдарланған бағдарлама екенін толық меңгеріп түсіндім.
Идеялардың мазмұнын түсіне келе 4к моделі-креативтілік команда да жұмыс атқару, бақылау, сыни тұрғыдан ойлау, бала үні, педагог жетекшілігімен ойын, құрылымдалған ойын, еркін ойындарды енгізуді жоспарладым.Мектепке дейінгі тәрбие мен білім берудің жаңа мазмұнының мақсаты -бүлдіршіндердің жас ерекшеліктерін,мүмкіндіктерін ескере отырып, білік-білім дағдыларын, коммуникативтік дағдыларын дамыту болып табылатынын меңгердім. Осы алған білімім негізінде Байзақ ауданы, Сарыкемер ауылы, «Теремок» балабақшасының ортаңғы топ балаларының перспективалық жоспары мен циклограммаға өзгертулер енгіздім. Перспективалық жоспарға SMART мақсат қойдым.
Себебі SMART мақсат баланы тәрбиелеуде нақты нәтиже алуға көмектеседі. Бес білім беру салаларына педагог жетекшілігімен ойын, құрылымдалған ойын, еркін ойындарды енгіздім. «Топ ішіне саяхат», «Дүкенші», «Дауысын ажырат» ойындары педагог жетекшілігімен ойынға ресурстар дайындап бастап беру, бағыт-бағдар беру үшін ойынға тәрбиеші қосылу керектігін ұғындым.Ойындарда балалардың саусақ моторикасы нығая түседі. Құрылымдалған ойындарда тәрбиешілер бүлдіршіндердің бірлескен түрде жетекшілік жасау керектігін түсіндім.Еркін ойында балалар бір-бірімен еркін қарым-қатынасқа түседі. Бағдарламаның түйінді идеяларын тәжірибемде қолдануды жоспарладым. 4к моделі:креативтілік, команда да жұмыс атқару, сыни ойлау:бала үнін қолдану арқылы қазіргі таңдағы заман талабына сай жан-жақты дамыған, шығармашыл ұрпақ тәрбиелеуге көмектеседі деп ойлаймын. Ойын түрлерін өнім, мазмұн, оқу ортасы, үдеріс саралау түрлері арқылы сараладым. Бақылау түрлерін: жетелеуші сұрақтар, жазбалар жүргізу, оқиға үзіндісі, уақыт үзіндісі, дамуды тексеру парағын тәрбиелеу барысында қолдануды жоспарладым.Осы бақылау арқылы танымдық оқиға туындауы мүмкін екендігін меңгердім. Сондықтан,танымдық оқиға жазуды жоспарладым.
Қорыта келгенде, өзімнің іс-тәжірибемде барлық әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, бүлдіршіндердің дамуына ықпал тигізетініме сенімдімін.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА МЕКЕТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫҢ ҮЛГІЛІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР
Ортаңғы топ.Тақырыбы: "Балабақша"
Мақсаты:Әлеуметтік дағдыларды, мектепке дейінгі ұйымға,балалар мен ересектерге сүйіспеншілік сезімдерін білу.
Күтілетін нәтиже: Әлеуметтік дағдылары дамиды, мектепке дейінгі ұйымға, топқа, балалар мен ересектерге сүйіспеншілік сезімі қалыптасады, бірлескен әрекетке қызығушылықтары артады.
Айы
|
Денсаулық Дене шынықтыру (3сағат) |
Коммуникация-2,5 Сөйлеуді дамыту-1 Орыс тілі-0,5 Драма-0,5 Көркем әдебиет-0,5 |
Таным-2,5 Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру-1 Жаратылыстану1 Құрастыру-0,5 |
Шығармашылық-3,5 Музыка-1,5 Сурет-1 Мүсіндеу-0,5 Аппликация-0,5 |
Әлеумет-0,5 Қоршаған орта-0,25 Экология негіздері-0,25 |
|||||||||||||||||
Қыркүйек І-апта «Балабақш» |
Денешынықтыру Тақырыбы: 1.Жүру Мақсаты:Жүрудің қарапайым дағдыларын үйрену. Эмоционалдық көңіл-күйін,логикалық ойлау қабілетін дамыту. 2.Жүруді жүгірумен,жүгіруді жүрумен алмастыру Мақсаты:Жүруді жүгірумен,жүгіруді жүрумен алмастыруды үйрену.Ептілік ,күш,күш,шапшаңдық сияқты қасиеттерді дамыту. 3.Қапшықты нысанға лақтыру.Мақсаты:Қапшықты нысанаға дәлдеп лақтыруға үйрену.Гимнастикалық қабырға арқылы өрмелеуге дағдылану. |
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Қош келдің балабақшаға. Мақсаты: Балабақша бөлмелерімен танысу, Қолданылатын түрлі түсті,көлемді,пішінді, ойыншықтар арасынан ұқсас ойыншықтарды ажырату. Драма Тақырыбы: «Мақта қызбен мысық»ертегісі. Мақсаты:.Дүкен адамдарға өте қажет екенін,дүкеннен азық-түлік ақшаға алатыны туралы түсіндіру. Орыс тілі 1.Пән жетекшісі. |
Қ.М.Ұ.Қ Тақырыбы:Реттік санау» Мақсаты: қай жерде ойыншықтың көптігін,ал қай жерде аздығын анықтау.. Жаратылыстану Тақырыбы:«Су патшалығына саяхат». Мақсаты:Балықтарды атау,түсіне қарай ажырату,жем шашуға үйрету. |
Мүсіндеу Тақырыбы: Алма мен алмұрт. Мақсаты: жеміс жидектерді рет-ретімен жинау,ажырату Сурет салу. Тақырыбы; «Менің балабақшам». Мақсаты;Балабақшаның көп нәрселерге үйрететін және жақсылыққа тәрбиелейтін орын екенін түсіндіру.Балабақша ауласындағы гүлдер мен ағаштарға дағдыландыру. Пән жетекшісі. Музыка 1. 2.Пән жетекшісі. |
|
|||||||||||||||||
Тақырыбы: «Алуан-алуан кәсіп бар,таңдай біл де,талап қыл!»
Мақсаты:Ересектер еңбегінің маңызы туралы балалардың түсініктерін қалыптастыру,барлық мамандықтардың маңызын түсіну.
Күтілетін нәтиже:әлеуметтік дағдылары ,мектепке дейінгі ұйымға ,топқа,балалар мен ересектерге сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады,бірлескен әрекетке қызығушылықтары артады.
|
||||||||||||||||||||||
Қыркүйек ІІІ-апта «Алуан-алуан кәсіп бар, таңдай біл де, талап қыл!»
|
Денешынқтыру Тақырыбы: 1.Екі аяқпен секіру Мақсаты:Ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін дамыту. 2.Баскетбол ойынының элементі Мақсаты:Баскетбол ойынындағы қозғалмалы әдістерді үйрету. 3.Бір сызықтан қос аяқпен секіруді үйрету. Мақсаты:Бір сызықтан қос аяқпен секіріп үйрену.Бір орында қос аяқпен секіруге дағдыландыру. |
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Мамандықтың бәрі жақсы. Мақсаты: Ойлау қабілеттерін дамыта отырып,мамандық туралы білімдерін тиянақтау.Ересектер еңбегіне құрметпен қарау.Сурет бойынша әңгіме құрастыруға,жұмбақ шешіп тақпақ айту арқылы толық сөйлеуге баулу,сөздік қорларын дамыту. молайту.
Драма Тақырыбы: «Түлкі мен тырна»ертегісі. Мақсаты:ертегі мазмұнын түсіну,бала бойына достық,қамқорлық,кішіпейілділік,қасиеттерін ояту.Ертегі желісі бойынша тапсырмалар үйрету арқылы,кейіпкерлерді достыққа шақыру.
Орыс тілі. Пән жетекшісі. |
ҚМҰҚ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |