Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сілтемелер
|
Сабақтың
басы
15 минут
|
Сабақ
басында:
Оқушыларды туған күндеріне
сәйкес көктем, жаз, қыс топтарына бірігулерін сұранамын.Төрт топқа
біріккен соң олардың бүгін бүкіл сыныптан сауалнама алатынын
хабарлаймын. (2минут)
Топтарға
фотоаппарат, ноутбук, планшет және ұялы телефонның суреттерін
тарқатып беремін. Бірінші топ сыныпта қанша адамда фотоаппарат,
екінші топ қанша адамда ноутбук, үшінші топ қанша адамда планшет,
төртінші топ қанша адамда ұялы телефон бар екенін анықтып өздерінің
пиктограммаларын жасайды. Пиктограммаларды тақтаға іліп жиналған
нәтижелерді
сараптау.(8минут)
Сараптаудан кейін әрбір топ
өзге топтың пиктограммасын алып пиктограмма бойынша диаграмма
құрастырады.Ол үшін алдын ала кесілген төртбұрышты қағаздарды
тарқатамын.Бағандары бар парақтарды тақтаға іліп, ұжыммен
тексереміз.Оқушылардан пиктограмма мен диаграммадан нені білуге
болатынын сұраймын.(5минут)
|
Маркерлер
Флипчарт
фотосуреттер
|
Математика 2-бөлім.
МАН
|
Сабақтың
ортасы
(15 минут.)
Деректерді
жинақтайды, жүйелейді және
кесте
құрастырады.
Берілген/жинақталған деректерден
диаграмма,
пиктограмма
құрастырады.
|
Оқулықтың 98 беті
бойынша жұптық жұмыс:Оқушыларға пиктограммаларға мұқият
қарап,самсаларға салынған салмалары бойынша сануды,сонан соң
гистограммамен салыстырып самсалар орналсқан бағандарды табуды
сұранамын(3 минут)
Жұптар бірін бірі
бағалайды (2минут)
«Бағдаршам»әдісімен
|
|
Математика оқулығы
2-бөлім
|
Бағалау критерийі
бойынша тапсырмалар орындау.
1-тапсырма(5миут)
Жұптық
жұмыс.
Сыныптағы оқушыларға сұрақ қою
арқылы спорттың қай түрін ұнататындығын
анықтаңыздар.
Футбол
|
|
Жүзу
|
|
Жеңіл атлетика
|
|
Гимнастика
|
|
Дескриптор: Білім алушы
- берілген тапсырма бойынша деректер
жинақтайды
2-тапсырма(5минут)
Жинақталған деректер
бойынша жұпта диаграмма
құрастырыңыздар.
Дескриптор:
- алынған мәлімет
негізінде диаграмма
құрастырады.
|
|
ҚБ арналған тапсырмалар
жинағы
|
Тапсырманы
мерзімінен бұрын орындаған жұптарға жұмыс дәптерінің 95 бетінде
берілген тапсырмалар бойынша пиктограмма және диаграмма
құрастыруларын тапсырамын.
|
|
Математика жұмыс дәптері
2-бөлім
|
Сабақтың
соңы
10 минут
5минут
|
Тақатаға
«пиктограмма» және «диаграмма» деген сөздер ілемін. Парақшаларға
бірнеше пиктограммалар мен диаграммалар жасап даярлап қоямын.
Оқушыларды бір-бірден тақтаға шақырып кез келген парақты алып
пиктограмма немесе диаграмма деген сөздің астына орналсатыруын
өтінемін.Оқушылар бір-бірін тексеріп отырады. Егер оқушы дұрыс ілсе
хормен «пиктограмма» немесе «диаграмма» деп
айқайлайды.
|
|
Математика 2-бөлім. МАН
|
Оқушылар рефлексия
жүргізеді: - нені білдім, нені
үйрендім? - нені толық
түсінбедім?
|
|
|
Саралау – оқушыларға
қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды
меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық
және
қауіпсіз
дік техникасы
ның
сақталуы
|
|
Оқушыдан күтілетін нәтижелер
арқылы,оқушыға дербес қолдау көрсету арқылы
сараланады.
|
Пиктограмма мен диаграммадан
нені білуге болады деген сұрақ қою арқылы, дескриптор бойынша,
«Бағдаршам»әдісімен.
|
Оқушыларға маркермен,
қайшымен жұмыс жасаудағы қауіпсіздікті естеріне
саламын
|
|
Сабақ
бойынша рефлексия Сабақ
мақсаттары/оқу мақсаттары
дұрыс қойылған
ба? Оқушылардың
барлығы ОМ қол жеткізді
ме? Жеткізбесе,
неліктен? Сабақта саралау
дұрыс жүргізілді
ме? Сабақтың
уақыттық кезеңдері сақталды
ма? Сабақ
жоспарынан қандай
ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді
білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Жалпы
баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту
туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге
көңіл бөлу қажет?
|