2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Пикторамма және диаграмма 1кл

Пикторамма және диаграмма 1кл

Материал туралы қысқаша түсінік
Пикторамма және диаграмма 1кл
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пән: Математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4в бөлімі Мұғалімнің аты-жөні:
Мектеп
Күні: Қатысқандар саны:
Сынып: 1 сынып Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Пикторамма және диаграмма


Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)

1.5.2.5 деректерді жинау, кестелерді, пиктограммаларды, диаграммаларды күнделікті материалдардың көмегімен жүйелеу, жасап бітіру, құру.


Сабақ мақсаттары

Барлығы: Жиналған деректерді қолданып пиктограмма құрады.

Көпшілігі:Пиктограмма мен дианрамманы ажыратады.

Кейбіреуі:Пикторамманы диаграмаға, диаграмманы пиктограммаға айналдырады.



Жетістік критерийлері

Білім алушы

Деректерді жинақтайды, жүйелейді және кесте

құрастырады.

Берілген/жинақталған деректерден диаграмма,

пиктограмма құрастырады.

Тілдік мақсаттар

Пиктограмма мен диаграмма түсініктерін бекіту.Оқушылардың осы түініктерді қолдануын және ажырата білуін қадағалау.

Пәнге тән лексика мен терминология:пикторгамма, диаграмма.

Құндылықтарды дарыту

Құндылықтарды дарыту топтық және жұптық оқытуды жүзеге асыру , зерттеуге негізделген оқу арқылы жүзеге
асады .

Пәнаралық байланыстар

Өнер, сауат ашу пәндерімен байланысады.

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Артық кем, тең ұғымдары туралы білімі.

Сабақ барысы

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сілтемелер

Сабақтың басы

15 минут

Сабақ басында:
Оқушыларды туған күндеріне сәйкес көктем, жаз, қыс топтарына бірігулерін сұранамын.Төрт топқа біріккен соң олардың бүгін бүкіл сыныптан сауалнама алатынын хабарлаймын. (2минут)

Топтарға фотоаппарат, ноутбук, планшет және ұялы телефонның суреттерін тарқатып беремін. Бірінші топ сыныпта қанша адамда фотоаппарат, екінші топ қанша адамда ноутбук, үшінші топ қанша адамда планшет, төртінші топ қанша адамда ұялы телефон бар екенін анықтып өздерінің пиктограммаларын жасайды. Пиктограммаларды тақтаға іліп жиналған нәтижелерді сараптау.(8минут)

Сараптаудан кейін әрбір топ өзге топтың пиктограммасын алып пиктограмма бойынша диаграмма құрастырады.Ол үшін алдын ала кесілген төртбұрышты қағаздарды тарқатамын.Бағандары бар парақтарды тақтаға іліп, ұжыммен тексереміз.Оқушылардан пиктограмма мен диаграммадан нені білуге болатынын сұраймын.(5минут)

Маркерлер

Флипчарт

фотосуреттер

Математика 2-бөлім. МАН

Сабақтың ортасы

(15 минут.)











Деректерді жинақтайды, жүйелейді және кесте

құрастырады.














Берілген/жинақталған деректерден диаграмма,

пиктограмма құрастырады.


Оқулықтың 98 беті бойынша жұптық жұмыс:Оқушыларға пиктограммаларға мұқият қарап,самсаларға салынған салмалары бойынша сануды,сонан соң гистограммамен салыстырып самсалар орналсқан бағандарды табуды сұранамын(3 минут)

Жұптар бірін бірі бағалайды (2минут) «Бағдаршам»әдісімен



Математика оқулығы

2-бөлім

Бағалау критерийі бойынша тапсырмалар орындау.

1-тапсырма(5миут)

Жұптық жұмыс.

Сыныптағы оқушыларға сұрақ қою арқылы спорттың қай түрін ұнататындығын анықтаңыздар.

Футбол


Жүзу


Жеңіл атлетика


Гимнастика


Дескриптор: Білім алушы

- берілген тапсырма бойынша деректер жинақтайды



2-тапсырма(5минут)

Жинақталған деректер бойынша жұпта диаграмма құрастырыңыздар.

Дескриптор:

- алынған мәлімет негізінде диаграмма құрастырады.


ҚБ арналған тапсырмалар жинағы

Тапсырманы мерзімінен бұрын орындаған жұптарға жұмыс дәптерінің 95 бетінде берілген тапсырмалар бойынша пиктограмма және диаграмма құрастыруларын тапсырамын.



Математика жұмыс дәптері

2-бөлім

Сабақтың соңы

10 минут














5минут

Тақатаға «пиктограмма» және «диаграмма» деген сөздер ілемін. Парақшаларға бірнеше пиктограммалар мен диаграммалар жасап даярлап қоямын. Оқушыларды бір-бірден тақтаға шақырып кез келген парақты алып пиктограмма немесе диаграмма деген сөздің астына орналсатыруын өтінемін.Оқушылар бір-бірін тексеріп отырады. Егер оқушы дұрыс ілсе хормен «пиктограмма» немесе «диаграмма» деп айқайлайды.


Математика 2-бөлім. МАН

Оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім?
- нені толық түсінбедім?



Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық

және қауіпсіз

дік техникасы

ның

сақталуы



Оқушыдан күтілетін нәтижелер арқылы,оқушыға дербес қолдау көрсету арқылы сараланады.

Пиктограмма мен диаграммадан нені білуге болады деген сұрақ қою арқылы, дескриптор бойынша, «Бағдаршам»әдісімен.

Оқушыларға маркермен, қайшымен жұмыс жасаудағы қауіпсіздікті естеріне саламын




Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс
қойылған ба?
Оқушылардың барлығы
ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан
қандай ауытқулар
болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз
сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.


Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары
туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



09 Ақпан 2019
494
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі