|
Пән: Көркем еңбек |
||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Ибрагимов Исмадияр |
|||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Сабақ басында: - оқушылардың зейінін шоғырландыруға, - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуғакөңіл бөлу қажет (Ұ) Оқушылардан қоршаған ортадағы көркемдік жазбамен безендірілген бұйымдардың атауын сұрайды. Оларға сабақ тақырыбын анықтайтын сұрақтар қою. (Қ)Тапсырма №1 «Сәндік-қолданбалы өнер» тақырыбын қайталауға арналған тестік сұрақтарға жауап беріңіз. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
Ағашты күйдіріп әрлендіруді пирография деп атайды. Күйдіруге арналған аппараттар жетілдірілменген кезде, бензинді қолдана отырып,соның көмегімен платина ине қыздырылатын.Иненің қыздырылуын бәсеңдетпеу үшін шебер бензинді ауық-ауық аяқ басқышпен үрлеп тұруға мәжбүр болды.Алайда техникалық қиындықтарға қарамастан,пираграфия дамуын жалғастыра берді. Электр күйдіргішті ойлап тапқаннан кейін пирография ағашты көркемдеп өңдеудің ең қарапайым әрі ыңғайлы әдісіне айналды.Оны сондай-ақ былғары,сүйек,қатырма қағаз т.б материалдарды өңдеуге қолданады. Қарапайым электр күйдіргіш бәсеңдегіш трансформатордан, реостаттан,тұтқадан және штифт деп аталатын ауыспалы қыздыру жібінен тұрады. Күйдіруге жұмсақ жапырақты ағаштарды-көк терек, жөке, қандыағаш,теректі қолдану тиімді.Терең және күйдіру үшін балқып қызған штифтті сәл ғана тигізудің өзі жеткілікті. Штифт өте қатты қызарған кезде ағаш жана бастайды,оған жол беруге болмайды.Ал штифт өте баяу қызса,оны ағаш бетіне біршама күш жұмсап басуға тура келеді. Ағашқа күйдіріп сурет салғанда көз тез қарығады,сондықтан 15-20 минут сайын үзіліс жасап отыру қажет. Күйдірілген суретті бояуға болады. Ол үшін акварель,гуашь, майлы бояулар, тушь қолданылады. Ағашты күйдіру кезіндегі қауіпсіздік ережелері: 1.Қосылған аппаратты қараусыз қалдыруға болмайды. 2.Штифттерді аппарат тоқтан ажыратылғаннан кейін ғана ауыстыру керек. 3.Қызып тұрған штифтерді қолмен ұстап көруге болмайды. 4.Тоқтың үзілген жері немесе ашық жері кездессе дереу мұғалімге хабарлау керек. 5.Жұмысты жақсы желдетілген жерде істеу керек. Сарамандық жұмыс Алынған сурет бойынша ағашты күйдіріп өрнектеу. Жаңа сабақты бекіту Тест 1.Ағашты күйдіріп өрнектеуді не деп атаймыз? а)пиротехника б)пирография в)гравюра 2.Күйдіріп өңдеу барысында неше минут сайын үзіліс жасау керек? а)20-25 минут б)15-20 минут в)15-25 минут 3.Күйдіріп өңдеуге қандай ағаш түрлерін пайдаланады? а) қарағай,ұшқат б)самырсын,қайың в)жөке,терек,қандыағаш. 4.Ағашты күйдіріп өрнектеу аспабы мындай бөліктерден тұрады: а) трансформатор б)электр сұқпа в)күйдіргіштің тұтқасы,электр сұқпа,трансформатор. 5.Күйдіріп өңдеу кезінде негізгі жұмысты аппараттың қай бөлігі атқарады а)күйдіргіштің тұтқасы б)штифт в)электр сұқпа Сабақты қортындылау, бағалау Жұмыс орнын жинау |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйренеді. Электр күйдіргішінің құрылысымен танысып, қолдану тәсілімен танысады. |
http://www.artvek.ru/dekor.html Сәндік-қолданбалы өнер Көркемдік жазба http://sabaqtar.kz/suret/4430-sndk-oldanbaly-ner-gzhel-ner.html
Жазба түрлері.Көркемдік жазба Ағаш бетіндегі көркемдік жазба http://www.mirdereva.kz/derevyannaya-posuda Википедиядағы
мақала |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? Үйге тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері
Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері
|
Пән: Көркем еңбек |
||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Ибрагимов Исмадияр |
|||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Сабақ басында: - оқушылардың зейінін шоғырландыруға, - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуғакөңіл бөлу қажет (Ұ) Оқушылардан қоршаған ортадағы көркемдік жазбамен безендірілген бұйымдардың атауын сұрайды. Оларға сабақ тақырыбын анықтайтын сұрақтар қою. (Қ)Тапсырма №1 «Сәндік-қолданбалы өнер» тақырыбын қайталауға арналған тестік сұрақтарға жауап беріңіз. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
Ағашты күйдіріп әрлендіруді пирография деп атайды. Күйдіруге арналған аппараттар жетілдірілменген кезде, бензинді қолдана отырып,соның көмегімен платина ине қыздырылатын.Иненің қыздырылуын бәсеңдетпеу үшін шебер бензинді ауық-ауық аяқ басқышпен үрлеп тұруға мәжбүр болды.Алайда техникалық қиындықтарға қарамастан,пираграфия дамуын жалғастыра берді. Электр күйдіргішті ойлап тапқаннан кейін пирография ағашты көркемдеп өңдеудің ең қарапайым әрі ыңғайлы әдісіне айналды.Оны сондай-ақ былғары,сүйек,қатырма қағаз т.б материалдарды өңдеуге қолданады. Қарапайым электр күйдіргіш бәсеңдегіш трансформатордан, реостаттан,тұтқадан және штифт деп аталатын ауыспалы қыздыру жібінен тұрады. Күйдіруге жұмсақ жапырақты ағаштарды-көк терек, жөке, қандыағаш,теректі қолдану тиімді.Терең және күйдіру үшін балқып қызған штифтті сәл ғана тигізудің өзі жеткілікті. Штифт өте қатты қызарған кезде ағаш жана бастайды,оған жол беруге болмайды.Ал штифт өте баяу қызса,оны ағаш бетіне біршама күш жұмсап басуға тура келеді. Ағашқа күйдіріп сурет салғанда көз тез қарығады,сондықтан 15-20 минут сайын үзіліс жасап отыру қажет. Күйдірілген суретті бояуға болады. Ол үшін акварель,гуашь, майлы бояулар, тушь қолданылады. Ағашты күйдіру кезіндегі қауіпсіздік ережелері: 1.Қосылған аппаратты қараусыз қалдыруға болмайды. 2.Штифттерді аппарат тоқтан ажыратылғаннан кейін ғана ауыстыру керек. 3.Қызып тұрған штифтерді қолмен ұстап көруге болмайды. 4.Тоқтың үзілген жері немесе ашық жері кездессе дереу мұғалімге хабарлау керек. 5.Жұмысты жақсы желдетілген жерде істеу керек. Сарамандық жұмыс Алынған сурет бойынша ағашты күйдіріп өрнектеу. Жаңа сабақты бекіту Тест 1.Ағашты күйдіріп өрнектеуді не деп атаймыз? а)пиротехника б)пирография в)гравюра 2.Күйдіріп өңдеу барысында неше минут сайын үзіліс жасау керек? а)20-25 минут б)15-20 минут в)15-25 минут 3.Күйдіріп өңдеуге қандай ағаш түрлерін пайдаланады? а) қарағай,ұшқат б)самырсын,қайың в)жөке,терек,қандыағаш. 4.Ағашты күйдіріп өрнектеу аспабы мындай бөліктерден тұрады: а) трансформатор б)электр сұқпа в)күйдіргіштің тұтқасы,электр сұқпа,трансформатор. 5.Күйдіріп өңдеу кезінде негізгі жұмысты аппараттың қай бөлігі атқарады а)күйдіргіштің тұтқасы б)штифт в)электр сұқпа Сабақты қортындылау, бағалау Жұмыс орнын жинау |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйренеді. Электр күйдіргішінің құрылысымен танысып, қолдану тәсілімен танысады. |
http://www.artvek.ru/dekor.html Сәндік-қолданбалы өнер Көркемдік жазба http://sabaqtar.kz/suret/4430-sndk-oldanbaly-ner-gzhel-ner.html
Жазба түрлері.Көркемдік жазба Ағаш бетіндегі көркемдік жазба http://www.mirdereva.kz/derevyannaya-posuda Википедиядағы
мақала |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? Үйге тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз













