Материалдар / "PISA халықаралық бағдарламасы аясында мәтін түрлерімен талдау жұмыстарын жүргізу"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"PISA халықаралық бағдарламасы аясында мәтін түрлерімен талдау жұмыстарын жүргізу"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Өрлеу" Қостанай филиалында облыс педагогтарының біліктілігін арттыру курстарынан өту нәтижесінде жасалған конспект-баяндама. Жалпы педагогтарға ұсынылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2023
204
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

PISA халықаралық бағдарламасы аясында мәтін түрлерімен талдау жұмыстарын жүргізу

Талдау дегеніміз - жеке қасиет ерекшеліктерді арнайы карастырып, танып білу арқылы бүтінді айқын сезінуге себін тигізетін, соған қызмет ететін тәсіл. Мұғалім қызметіндегі оқушылардың оқу сауаттылығын дамытуда қарастыратын басты мақсаты- оқушыларды сөз өнерінің қыр-сырымен таныстыру, оқыған мәтіннен ғибрат ала отырып, оқиғаны шынайы өмірмен байланыстыра суреттеу, көркем шығармаларды оқуға деген ынталарын ояту, халықтың рухани байлығы- әдебиетін жан-жақты игерту, сол арқылы сауатты ұрпақ тұлғасына, адамгершілікке, парасаттылыққа, сұлулыққа, отансүйгіштікке тәрбиелеу. Оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын дамытуға қатысты талдау түрлерін жүзеге асыру үшін белгілі бір жүйе арқылы әдеби шығармаларды оқытып, талдатып, өзіндік дербес жұмыстарды жүргізіп, ұйымдастырып, машықтандыру іс-әрекеттерін дұрыс жүргізу керек.

Шығарманың мазмұнын, оқиға желісін оқушыларға түсіндіру
төмендегідей жүйеде іске асырылуы керек:

Мұғалімнің кіріспе әңгімесінен кейін, шығармадан үзінділер келтіре отырып, мазмұнымен таныстырып шығу.

Әңгімені іштей оқу арқылы әр бөлімге ат қойғызу, оны талдау және жоспар құрғызу.

Жоспар бойынша әңгімені мазмұндап айтқызу. Тірек сөздерді қолданып, оны жадында сақтай білуге дағдыландыру.

Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы мінездеме жасату.

Шығарма оқиғасының бастауын, байланысын, өрбуін, дамуын, шарықтау шегін, шешімін айқындауға кірісу.

Оқылған әңгіме оқиғасына байланысты жазба жұмыстар орындау.


Тұтас мәтінді талдаудың келесі сатысы- кейіпкер бейнесін талдау
Оқиғаның дамып, өрбуі тікелей кейіпкерлерге, олардың іс-қимыл, әрекеттеріне, өзара қарым-қатынасына байланысты. Нақтылап айтсақ, кейіпкер- оқиға желісінің арқауы.

Кейіпкерлер бейнесін таныту белгілері:

1. Жазушының кейіпкерге берген сипаттамасы және олардың портреттерін суреттеуі.

2. Кейіпкерлердің іс-әрекеті, сөз сөйлеу, ойлау ерекшеліктерін талдау.

3. Кейіпкерлер диалогы, кейіпкер мінезін ерекшелеп тұрған сөздерді, суреттемелерді табу.

4. Кейіпкерлердің өзара қарым-қатынасы, қақтығыс күресі, қоршаған ортаға қатысы.

5. Кейіпкерлердің адами ұнамды қасиеттерін анықтау, олардың оқушыларға әсері.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!