Білім беру саласы: Таным,шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Құрастыру
Тақырыбы: Пішіндер
Мақсаты: Қағазбен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру,қиылған әртүрлі геометриялық пішіндерден өз ойларынан немесе үлгіге қарай отырып әртүрлі пішіндерді жасай білуге үйрету,жазықтықты бағдарлай білуін дамыту,бастаған іс-әрекетін соңына дейін аяқтауға дағдыландыру.
Көрнекіліктер:слайд,әртүрлі қиылған геометриялық пішіндер және үлгі көрнекілітер.
Сөздік жұмыс:тіктөртбұрыш,сопақша дөңгелек т.б
Қос тілдік компонент:үшбұрыш-треугольник,дөңгелек-круг,шаршы-квадрат,сопақша-аваль.
|
Оқу қызмет кезеңдері |
Тәрбиеші іс-әрекеті |
Балалар іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Үш тілде сәлемдесу -Балалар бір жылда неше мезгіл бар? -Қазір қай мезгіл? -Бір аптада неше күн бар? |
Үш тілде сәлемдеседі -Төрт мезгіл бар -қыс мезгілі -жеті күн бар |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Өткен тақырыпқа шолу жасау. -Балалар,бүгінгі оқу қызметіміздің жаңа тақырыбымен таныстыру үшін,менг сендерді бүгін сиқырлы пішіндер әлеміне саяхатқа алып барғым келеді. Саяхатқа шыққыларың келеме? Бұл саяхатымыз ерекше боллайын деп тұр.Қараңдаршы балалар алдарыңда қолдың бейнесі тұр.Бұл жай алақан бейнесі емес арман тілекті орындайтын ғажайып алақан екен.Бұл алақанға қолымызды қоыйп,көзімізді жұмып,іштей ғажайып пішіндер әлеміне апаршы деп армандасақ біздің арманымызды орындайды екен. -Олай болса балалар қане алақанға қолымызды қойайық. -Қане, балалар біз ғажайып пішіндер әлеміне келдік. Ғажайып сәт. Экранға назар аудару. (Шырша мен аққала шығады) Балаларға слайд арқылы пішіндердің түрлерімен таныстыру. Тапсырма: «Пішіндерден құрастыр» Балаларға геометриялық пішіндерден аққала,құстың ұясын,машина,балапан,шырша құрастыруға болатынын көрсету. Белсенді орталықтарға бөлу. Құрылыс орталығы. Әртүрлі пішіндерден түрлі заттар құрастыру.(машина,ұя,балапан,аққала,шырша) Құм және су орталығы. Желкенді қайық жасап,суға жіберу. Балалардан қай орталықта қандай жұмыс жасағандарын сұрап пысықтау. Сергіту сәті. Ал балалар тұрайық, Қолдан шеңбер құрайық. Дөңгелектей дөңгелеп, Шыр айналып тұрайық. Қолды аспанға созайық, Түзу болып тұрайық. Бір-біріне қосқанда, Үш бұрышты құрайық. Белсенділік орталықтарындағы екінші ауысым. Топқа оралу. Ойын: «Орнын тап» Пішіндерді орнын тауып орналастыру. Билингвальды компонент: Үшбұрыш-треугольник,дөңгелек-крук,шаршы-квадрат,сопақша-аваль,тіктөртбұрыш-прямоугольник. |
Еске түсіреді -Иә Алақандарын алақанға қойып тілек тіледі. Сұрақтарға жауап берді. Барлық белсенділік орталықтарында жақсы жұмыс жасады. Сергіту сәтінде балалар жақсы көңіл күймен қимылдар жасады. Пішіндерді өз орындарына орналастырды. Қайталайды |
|
Рефлексиялық-түзетушілік. |
-Балалар біз қайда бардық? Қандай пішіндер туралы білдік. Балаларды оқу қызметіне белсене қатысқаны үшін мадақтау арқылы оқу қызметін қорытындылау. |
Сұрақтарға жауап берді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:қиылған геометриялық пішіндерден белгілі бір заттың бейнесін құрастыра алуды;
Игереді:дөңгелек пен сопақша,дөңгелек ұғымдарын және оны іс-әрекет барысында көрсете алуды;
Меңгереді:қағаздан жұмыс жасауды оны көлемі,пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра отырып заттарды құрастыра білуді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пішіндер.
Пішіндер.
Білім беру саласы: Таным,шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Құрастыру
Тақырыбы: Пішіндер
Мақсаты: Қағазбен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру,қиылған әртүрлі геометриялық пішіндерден өз ойларынан немесе үлгіге қарай отырып әртүрлі пішіндерді жасай білуге үйрету,жазықтықты бағдарлай білуін дамыту,бастаған іс-әрекетін соңына дейін аяқтауға дағдыландыру.
Көрнекіліктер:слайд,әртүрлі қиылған геометриялық пішіндер және үлгі көрнекілітер.
Сөздік жұмыс:тіктөртбұрыш,сопақша дөңгелек т.б
Қос тілдік компонент:үшбұрыш-треугольник,дөңгелек-круг,шаршы-квадрат,сопақша-аваль.
|
Оқу қызмет кезеңдері |
Тәрбиеші іс-әрекеті |
Балалар іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Үш тілде сәлемдесу -Балалар бір жылда неше мезгіл бар? -Қазір қай мезгіл? -Бір аптада неше күн бар? |
Үш тілде сәлемдеседі -Төрт мезгіл бар -қыс мезгілі -жеті күн бар |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Өткен тақырыпқа шолу жасау. -Балалар,бүгінгі оқу қызметіміздің жаңа тақырыбымен таныстыру үшін,менг сендерді бүгін сиқырлы пішіндер әлеміне саяхатқа алып барғым келеді. Саяхатқа шыққыларың келеме? Бұл саяхатымыз ерекше боллайын деп тұр.Қараңдаршы балалар алдарыңда қолдың бейнесі тұр.Бұл жай алақан бейнесі емес арман тілекті орындайтын ғажайып алақан екен.Бұл алақанға қолымызды қоыйп,көзімізді жұмып,іштей ғажайып пішіндер әлеміне апаршы деп армандасақ біздің арманымызды орындайды екен. -Олай болса балалар қане алақанға қолымызды қойайық. -Қане, балалар біз ғажайып пішіндер әлеміне келдік. Ғажайып сәт. Экранға назар аудару. (Шырша мен аққала шығады) Балаларға слайд арқылы пішіндердің түрлерімен таныстыру. Тапсырма: «Пішіндерден құрастыр» Балаларға геометриялық пішіндерден аққала,құстың ұясын,машина,балапан,шырша құрастыруға болатынын көрсету. Белсенді орталықтарға бөлу. Құрылыс орталығы. Әртүрлі пішіндерден түрлі заттар құрастыру.(машина,ұя,балапан,аққала,шырша) Құм және су орталығы. Желкенді қайық жасап,суға жіберу. Балалардан қай орталықта қандай жұмыс жасағандарын сұрап пысықтау. Сергіту сәті. Ал балалар тұрайық, Қолдан шеңбер құрайық. Дөңгелектей дөңгелеп, Шыр айналып тұрайық. Қолды аспанға созайық, Түзу болып тұрайық. Бір-біріне қосқанда, Үш бұрышты құрайық. Белсенділік орталықтарындағы екінші ауысым. Топқа оралу. Ойын: «Орнын тап» Пішіндерді орнын тауып орналастыру. Билингвальды компонент: Үшбұрыш-треугольник,дөңгелек-крук,шаршы-квадрат,сопақша-аваль,тіктөртбұрыш-прямоугольник. |
Еске түсіреді -Иә Алақандарын алақанға қойып тілек тіледі. Сұрақтарға жауап берді. Барлық белсенділік орталықтарында жақсы жұмыс жасады. Сергіту сәтінде балалар жақсы көңіл күймен қимылдар жасады. Пішіндерді өз орындарына орналастырды. Қайталайды |
|
Рефлексиялық-түзетушілік. |
-Балалар біз қайда бардық? Қандай пішіндер туралы білдік. Балаларды оқу қызметіне белсене қатысқаны үшін мадақтау арқылы оқу қызметін қорытындылау. |
Сұрақтарға жауап берді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:қиылған геометриялық пішіндерден белгілі бір заттың бейнесін құрастыра алуды;
Игереді:дөңгелек пен сопақша,дөңгелек ұғымдарын және оны іс-әрекет барысында көрсете алуды;
Меңгереді:қағаздан жұмыс жасауды оны көлемі,пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра отырып заттарды құрастыра білуді.
шағым қалдыра аласыз













