Тақырыбы: «Пішіндер әлеміне саяхат»
Білім беру
саласы: Таным.
Коммуникация.
Бөлім: ҚМҰҚ , Сөйлеуді дамыту
Мақсаты: Балалардың оқу қызметіне деген қызығушылықтарын
арттыру.
Интерактивті тақтамен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.
Танымдық дағдыларын арттырып, алған білімдерін бекіту.
Балалардың ойлау және логикалық дағдыларын
қалыптастыру.
Міндеті: Балаларға дидактикалық тапсырмаларды
орындату арқылы
логикалық дағдыларын қалыптастыру. Ақпараттық жүйелендіру
мен онымен жұмыс жасау біліктілігін дамыту.
Кіріспе :
Шаттық шеңбері
Армысың, шапағатты күніміз!
Aрмысың, мейірімді жеріміз!
Армысың, табиғат анамыз!
Келді сізге, өзіңіздің балаңыз!
Здравствуй, небо голубое!
Здравствуй, солнце золотое!
Здрaвствуй, воздух и вода!
Здрaвствуй, матушка
земля!
ІІ. Негізгі
бөлім:
— Сәлеметсіңдер ме, балалар!
— Здравствуйте ребята!
— Балалар бүгін көңіл күйлерін қандай?
— Балалар бүгін бізде ерекше күн!
Ал, олай болса, біз бүгін «Пішіндер әлеміне» саяхатқа шығамыз.
Сендер саяхатқа шығуға дайынсыңдар ма?
— Балалар барлығымыз назарымызды
Интерактивті тақтаға аударайықшы?
Тәрбиеші: Сендер нені көріп
тұрсыңдар?
Балалар: Көліктерді
Көлік
суреттері: көлік, поезд, ұшақ,
т.б.
—
Жарайсыңдар , балалар! Осы
көліктердің біреуін таңдап, саяхатқа
шығайық.
Тәрбиеші: Сендер қандай көлікті
таңдайсыңдар?
Балалар: Поезд ( Поезд суреті жеке
)
—
Ал, енді осы поездбен саяхатқа
шығайық.
Тәрбиеші: Поезд қандай дыбыс
шығарады?
Балалар Поездың дыбысын
келтіреді.
—
Балалар бізге арналған
тапсырма бар екен?
Ал, енді назарымызды тақтаға
аударып, жұмбақты мұқият тыңдаймыз.
Жұмбақ:
Бұрыштан,
сызықтардан
Құрылған бұл не екен?
(Пішіндер)
(Бейне таспамен жұмбақ
жасырады)
—
Ал, саяхатымызды
жалғастырайық.
—
Балалар қараңдаршы біз
«Пішіндер әлеміне» келдік. Сендер пішіндерді атай аласыңдар
ма?
Ендеше тақтаға назар
аударайық.
(Пішіндер туралы бейне таспа
көрсетіледі)
РЕКЛАМА
Дидактикалық ойын: «Орнын
тап»
Шарты: Балалар Интербелсенді тақтамен
жұмыс жасап, пішіндерді орнына
орналастырады.
—
Балалар сендерге пішіндер
әлемі ұнады ма?
көлеңкелі
Ендеше келесі саяхатымызға
қандай көлік таңдаймыз?
-
Барлық көліктердің суреттері.
-
Ұшақ жеке
—
Ұшақ қалай ұшады?
—
Балалар әжей сендерге жұмбақ
жасырады екен! Ал, сендер шешуін табуға дайынсыңдар
ма?
Жұмбақ:
Кемпірқосақ қандай түстен
тұрады?
(Бейне таспамен жұмбақ
жасырады)
Балалар әжей сендерге жасырған
жұмбақтың жауабын білесіңдер ме?
—
Ал, саяхатымызды
жалғастырайық. Балалар, қараңдаршы, біз «Пішіндер әлеміне»
келдік.
Сендер пішіндерді атай
аласыңдар ма?
Дидактикалық ойын: «Түсіне
қарай топтастыр»
Шарты: Балалар Интерактивті тақтадан
жалаушаларды түсіне қарай жинайды.
—
Балалар, сендерге шаршаған
шығарсыңдар. Ендеше біраз бойымызды сергітіп
алайық.
Сергіту
сәт
(Бейне таспамен
орындалады)
Ал, ендеше біз келесі
көлігімізді таңдаңдаймыз.
(Көліктер, кеме, қайық,
т.б.)
—
Ал, енді соңғы жұмбақ қалды
балалар,
—
Жұмбақтың шешуін табамыз
ба?
Жұмбақ
Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай,
Жан – жағына қарамай
Айтыңдаршы бұл не? (Сандар)
(Бейне таспамен жұмбақ
жасырады)
Дидактикалық ойын: «Тура
және кері санау»
(Интерактивті
тақтадан)
Шарты: Балалар сандарды тура және
кері санайды.
Қорытынды: Балалар біз бүгін қайда
саяхатқа бардық?
Сендерге ғажайып әлемге саяхат
жасаған ұнады ма? Балаларға сұрақ қойып, жауап ала отырып, оқу
қызметімізді қорытындыладым. Балаларды белсенділіктеріне қарай мақтап,
мадақтадым.